Golf III 1.6 CL 93.god

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #16
    Volan je sa 4 paoka, u desnom gornjem delu je mali VW logo, a natpis SRS Airbag treba da pishe po sredini, nizhe, ispod horizontalnog "nabora". Ako ne pishe nishta - onda ga nema =]
    A shto se ABS-a tiche - chim dash kontakt bi trebalo da se negde na instrument tabli upali i sijalica za ABS, i da se iskljuchi nakon 4-5 sekundi. Mozhesh i da pogledash iza tochkova ili na nekom kanalu da li ima ABS senzora, ali definitnvno u tom sluchaju mora imati neka sijalica na tabli koja ce da signalizira dobijeni signal sa senzora.
    Moguce da je auto radjen za neko trzhishte van EU, specijalno, i da je u tom sluchaju nivo opreme manji od standardnog? Jedno od objashnjenja, na primer... Zbunjen sam...
    U svakom sluchaju zhelim ti puno srece sa novim autom
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • Janko3x
      CBC Član
      • 21.04.2006
      • 20
      • NBGD

      #17
      Hvala na lepim zeljama , posle juga ce mi biti kao avion. U saobracajnoj pise da je zemlja porekla "Nemcija" sto bi rekli slovenci. I ovako moram da mu radim servis, pa ce biti malo detaljniji pregled, nisam uopste obracao paznju na sijalice na instrument tabli kad je stigao auto (po paljenju su se sve brzo ugasile). Bio sam previse uzbudjen kad sam seo u njega, upalio ga i krenuo da vozim . Nadam se da me nece biti previse u rubrici auto dijagnostika .

      Pozz

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        moze se prosetati kroz www.mobile.de (naravno izabrati taj model i godiste) i pogledati sta su automobili tog godista imali standardno od opreme. posto je uzorak dovoljno veliki moze da se stekne slika sta bi trebalo da bude.

        ali, posto je ovde u pitanju VW pravilo je da pravila nema iz mog iskustva.
        VW nije imao konzistentnu politiku i desavalo se da jedne godine naplacuje zice za radio, ili vrata, ili rezervni tocak, ili aautomatske pojaseve/naslone za glavu a da druge godine ili iste godine ali drugog meseca ili sklopljen za drugo trziste ima serijski recimo naslone za glavu i pojaseve bez doplate ili osnovni radio aparat (Alfa) sa 2 zvucnika i mehanickom antenom.

        ili, VW naplacuje gume kao dodatnu opremu, iste one gume koje posle nekoliko meseci daje gratis (reklama naravno, sve se naplati) kao neki akcijski model.

        imam utisak da je VW jednostavno sklapao sta se nadje od delova u magacinu toga dana pa procenom gde tako sklopljen moze da prodje slao na jedno ili drugo trziste.

        takodje, koliko sam ja mogao da zakljucim, sto se standardne opreme tice VW je obicno veoma skrt i obicno 5-10 godina u zakasnjenju po obimu ugradjene opreme u odnosu na prosek auto industrije tako da ne bi bio iznenadjen da je 1996 sasvim regularno bio prodat auto bez ijednog airbaga.

        da se vratim, mislim da je pravilo da pravila nema.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Janko3x
          CBC Član
          • 21.04.2006
          • 20
          • NBGD

          #19
          Zaista nema pravila, na mobile.de ih ima samo par komada i drze dobru cenu bez obzira na opremu. Uh smorih se cekajuci na tablice, ne mogu da docekam. Prva nedelja mi je jako sporo protekla a treba da sacekam jos jednu . Kako sporo vreme prolazi kada iscekujete nesto zeljno a obicno mi mesec dana proleti da se ne okrenem.
          Da ne idem u off hvala na pomoci svima a narocito over-u na iscrpnim odgovorima

          Comment

          • dusan
            CBC Član
            • 25.03.2006
            • 21

            #20
            Janko nek je sa srecom VW.
            Na tvoje pitanje zasto se cuje zujanje servo upravljaca kada je namotan volan max desno ili levo, koliko sam ja cuo o tom da je to normalno kod njih, jer servo pumpa radi i nemoze da pomeri tockove jer su vecu krajnjem polozaju. Takav slucaj je bio i kod golfa od mog drugara, a posedovao ga je preko 4 god i uvek je imao takav zvuk. Samo je imao problema (par puta) kada prodje brze preko vode, jer tockovi nisu reagovali na promenu pravca nego je auto isao i dalje pravo. Znam da ce neko da kaze to i treba kada prolazis kroz vodu ali to se desavalo posle izlaska iz vode, pa i na suvom asvaltunije bas . Navodno po prici " nekih majstora" ta voda spere masnocu iz unutrasnjosti motora i okvasi klinasti remen koji proklizava jer nije dovoljno pritegnut.
            Dali je to tacno pokusaj da saznas od vlasnika golfa, jer ja kazem sto sam cuo od drugih a ne iz vlastitog iskustva.
            Da nebih sada otvarao drugu temu inace drugarov golf je bio iz 87 GTD sa grejacima sedista, elektro podesivim retrovizorima, servo upravljac, fabrickim siberom (koji se mehanicki otvarao), zatamnjenim staklima u blago zelenoj boji. Auto je bio crvene boje sa lajsnama koje su se ugradjivale u GTD tih godista.
            Interesuje me dali se radio taj auto u tom paketu opreme ili je to nesto naknadno tadjeno. Prodat je pre 1 godinu za 2250 eura.
            Izvinjavam se sto sam ubacio OFF TOPIC

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #21
              golf je bio iz 87 GTD sa grejacima sedista, elektro podesivim retrovizorima, servo upravljac, fabrickim siberom (koji se mehanicki otvarao), zatamnjenim staklima u blago zelenoj boji
              sve pobrojano (osim mozda tamnih stakala) je posebna doplata van GTD modela.
              imam negde cenovnik po stavkama, u DEM, koliko je sta kostalo.
              ugrubo, ovo gore navedeno je bilo oko 3500-4000 DEM doplate na postojecu cenu.
              samo servo je recimo bio oko 820 DEM.

              ali, uz grejace sedista je recimo morao da se doplati i alternator (za jaci)...i uopste bilo je podosta vezanih kupovina gde osim zeljenog moralo je jos ponesto da se dogradjuje.

              uglavnom spisak dodatne ponude/opreme koja se doplacuje ima jedno 4-5 gusto kucanih strana i obuhvata uglavnom ono sto se tada ugradjivalo serijski kod nekih drugih modela (i marki), recimo Audi 100/200 u svaki primerak.

              generalno za Gof/Jetta bilo je doplata za gume, za ogledalo sa desne strane, za alternator, za ozicenje za radio, za vrata (da bi auto imao sva vrata placalo se extra), za opruge pozadi, za obrtomer, za podesavanje sedista, za volan, za brave....pa svasta je VW trazio dodatne pare pa bi pocetna cena lako dosla do +50% neto kada se sklopi auto da ima ocekivane stvari.

              kod nekih modela poput C i CL je cak trazeno i da se doplacuje za sistem ventilacije i grejanja (onaj standardan za druge verzije Golfa), one resetke u sredini.

              taj crveni Golf sa tom opremom je bio jako skupo placen kao nov, na nivou Mercedesa 190 ili slicno tog godista.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              Working...
              X