Kupovina Opel Vectre C

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jaksa
    CBC Senator XXL
    • 23.10.2004
    • 701
    • Novi Beograd, SC

    Kupovina Opel Vectre C

    Planiram da za koju godinu zamenim moj Mondeo MK2 nekim novijim autom i to:

    varijanta a)
    Polovnim, relativno jeftinim i velikim porodicnim automobilom koji je lako odrzavati u nasim uslovima.
    Logican izbor za mene kao korisnika je Mondeo MK3 o kome dosta znam, i Vectra 3 (C) o kojoj bas i ne znam previse, a vozio sam je jedno 20-ak km (motor 1.8 benzin koji me i nije bas impresionirao)

    varijanta b)
    Nekim novim autom klase Fokusa 2, za sta ne verujem da cu imati para ili biti voljan da odlazim u duznicko ropstvo tokom dugog niza godina :-)

    Posto je varijanta a) znatno realnija sta mislite o Opel Vectri C u karavan verziji -samo karavan izvedba me zanima.
    Trenutno posedujem TD klasican motor, a odrzavanje polovnog CR-a me poprilicno plasi, koju Vectrui da li Vectru uopste mozete da preporucite?
  • Wiz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3104
    • Nish

    #2
    Vectra C Karavan je duza od obicne verzije tako da je to auto po gabaritima iz visoke klase,najbolje uzmi 2,2 dti ako te palis CR ili 2.0 16V

    Comment

    • jaksa
      CBC Senator XXL
      • 23.10.2004
      • 701
      • Novi Beograd, SC

      #3
      2.2 DTI je opet CR, od CR-a se ne moze pobeci u 21. veku nikako
      Za 2.2 DTI me plasi i CR i cena registracije

      Comment

      • Wiz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3104
        • Nish

        #4
        Gresis nije CR a od registracije se nemoze pobeci,idi onda na 2.0DTI mada po meni on je slab jedno ako ga cipujes

        Comment

        • shone190
          CBC Senator XXL
          • 10.12.2004
          • 1877
          • Beograd
          • Dodge Charger 8.1l

          #5
          Jaksa, batali to kupi CRX-a i uzivaj ko covek

          poz

          Comment

          • jaksa
            CBC Senator XXL
            • 23.10.2004
            • 701
            • Novi Beograd, SC

            #6
            "The drive unit was fitted with a modern turbodiesel engine, based on Common Rail direct fuel injection technology."

            Cr je bre


            Shone, crx i slicne igracke me nisu nikad zanimale

            Ne verujem da bi 2.0 meni bio slab motor, pa sad vozim dizel od 1.5t i samo 90ks, i ok mi je

            Comment

            • Wiz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3104
              • Nish

              #7
              Ej neveruje svemu sto pise taj 2.2 nije CR kao ni 2.0 dti 100ks cipom ide lako na oko 125 tako da bi to bilo sasvim ok za tebe

              Comment

              • vega
                CBC Senator XXL
                • 21.02.2006
                • 324
                • Beograd

                #8
                Nije CR, neko je negde nekad provalio da jeste pa ostali prepisuju i lupetaju.
                Ta vectra c karavan je extra velika i extra ruzna. Da se bavim transportom posmrtnih ostataka ne bih imao dilemu sta kupiti...
                ... and then the damn thing gone wild!

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  http://www.nordictuning.com/main.php?tu ... l_vectra_c

                  Vectra C 1,8T motor, chiptuning na istoj je dize (saab tuneri, motor je isti u njoj i u saab 9-3ss 2003+) , spusta joj potrosnju na prosechno u normalnoj upotrebi 7l/100km i potom sekvencionalni gas pa se vozis sa 8l gasa na 100km i imas na raspolaganju 200+KS.

                  Nevidim bolju opciju od predlozenih, ovde dobijash po ulogu i jare i pare
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • zoranbg
                    CBC Senator XXL
                    • 23.03.2005
                    • 4098
                    • Rooster's Hill , Beog
                    • Grande Punto 1.2

                    #10
                    e ..ja u to nemogu da verujem ..da auto od 200 i nesto KS i 1,5 Tona trosi samo 7 litara benzina.
                    mozda na otvorenom putu pri brzini od 70km/h u petoj brzini.
                    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                    Comment

                    • vega
                      CBC Senator XXL
                      • 21.02.2006
                      • 324
                      • Beograd

                      #11
                      Ne znam koji je taj 1.8T Nikad cuo Ovde kod nas sve same naftarice i po koja 1.8.
                      Znam da ima 1.6, 1.8, 2.2, 3.2 i dizeli 2.0 i 2.2 dti
                      ... and then the damn thing gone wild!

                      Comment

                      • zoranbg
                        CBC Senator XXL
                        • 23.03.2005
                        • 4098
                        • Rooster's Hill , Beog
                        • Grande Punto 1.2

                        #12
                        1.8t 150 hp

                        Petrol engine
                        Four-cylinder in-line, Aluminium cylinder head and block. Turbocharger, intercooled. DOHC, 16-valve. Balancer shafts


                        Ignition/Fuel injection
                        Saab Trionic 8 engine management. Direct ignition. Multi-point fuel injection.


                        Displacement (dm3)
                        1,998


                        Bore/Stroke (mm)
                        86 / 86


                        Compression ratio
                        9.5:1


                        Max boost pressure (bar)
                        0.5


                        Max. Power
                        110 kW (150 hp) at 5500 r/min


                        Max. Torque
                        240 Nm @ 2000 - 3500 r/min


                        Recommended fuel (octane)
                        95 (min. 91)


                        Top speed (km/h)
                        Manual 5-speed (M5) 210; Automatic 5-speed (A5) 210


                        0-100 km/h
                        M5 9.5; A5 10.7


                        60-100 km/h fourth gear
                        M5 10.0


                        80-120 km/h fifth gear
                        M5 15.0


                        Fuel consumption (l/100 km)*
                        M5 10.5/6.0/7.7; A5 11.9/6.5/8.5


                        CO2 emissions (g/km)
                        M5 246/144/183; A5 285/157/205



                        View horsepower and torque curves




                        *City/highway/Combined driving cycle, according to the 1999/100 EC directive.

                        http://www.saab.com/main/GLOBAL/en/mode ... pecs.shtml




                        ovo je u verziji standardnoj od 150 Konja .... koliko dodati procentualno povecanje potrosnje ako tunningom snaga ide na 200+ KS ??
                        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Fuel consumption (l/100 km)*
                          M5 10.5/6.0/7.7; A5 11.9/6.5/8.5

                          Lepo sam napisao kad se vozi normalno SA REZERVOM snage, i da Trionic je svemoguc

                          Optimacija tacke paljenja je a-SH kad je potrosnja u pitanju a Trionic je taj koji se da izmanipulasati da ide jeftinije, jedna stvar koju su zbog ECO normativa uradili je da se kad se smesha osiromashi i paljenje optimira za nju za najmanju potrosnju nebude vishe ECO norma ali kojeg je TUNERA to briga???

                          Motor ima zastitu od pregorevanja klipova u slucaju siromasne smeshe i zove se uljano hladjenje klipova , standard za TuRbo HOT motore.

                          I sta je potrosnja chudna, ja sam prekrljao 2200m za 18 sati sad kad sam se vracao sa godisnjeg sa 2000Kg tezine i prosechnom potrosnjom od 11L/100km

                          I kod mene je Optimisan program za nizu potrosnju u uslovima malog opterecenja motora.

                          Na 160km/h mi troshi 8-9L u zavisnosti od atmosferskih parametara.
                          Nezaboravimo da je kod mene 2300ccm motor a u Vectri je 2000ccm.
                          Dakle, TRIONIC SVIMA

                          PS: Niste primetili marketing trik sa motorom, naziva se 1,8 a motori su 2,0 , SAAB B207 serija.

                          Poznata geometrija iz 20X motora kod opela 86x86 ili SAAB B234 90X90

                          Pogleda najjachi motor u seriji od 210KS i kako ima manju potrosnju od 175KS motora

                          TuRbo NARODU
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • jaksa
                            CBC Senator XXL
                            • 23.10.2004
                            • 701
                            • Novi Beograd, SC

                            #14
                            Opa

                            Mnogo korisnih tehnickih informacija

                            A to sto je extra velika i extra ruzna, pa pogledajte sta sad vozim:



                            Jel velik i ruzan?

                            Comment

                            • jaksa
                              CBC Senator XXL
                              • 23.10.2004
                              • 701
                              • Novi Beograd, SC

                              #15
                              Inace, vectra karavan nije po meni ruzna uopste, ali to je vec subjektivna stvar.

                              Planiram da tada, jednog dana, odem licno u DE i da odatle dovezem auto, pa nek i kosta vise nego ovi ovde. (a to je iz razloga sto nikom ovde nista ne verujem)

                              O tome cemo pricati konkretnije kao sto vec rekoh, za koju godinu

                              Comment

                              Working...
                              X