riva ili samara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • riva ili samara

    planiram da pazarim neku ladu (samaru) pa me zanima kakva su vasa iskustva sa istom koja je razlika izmedju rive i samare osim u izgledu.
    uzeo bih izmedju 89-91 pa ako mozete malo da mi napisete koja je realna cena za taj auto i koje su mane i prednosti.
    hvala!!!
  • markovisacki
    CBC Član
    • 14.07.2006
    • 53
    • Vrsac

    #2
    Ja bih licno uzeo Samaru. Malko bolja karoserija, prednja vuca.
    Kasnije ako se odlucis, jako lako se ubaci motor iz serije 110,111,112.
    Kod Rive dobijas na prostoru, ali nekih vecih drugih prednosti nema.
    Takodje, mislim da je Samarin motor izdrzljiviji, jer sam vidjao ljude koji su sa 1.5 motorom, i dobrim uljem, prelazili i po 250.000 bez generalne...

    Comment

    • ada
      CBC Senator XXL
      • 04.06.2005
      • 2375
      • Novi Sad
      • Svasta nesto

      #3
      vidis sinak gresis! Ja sam imao i jednu i drugu! Razlike u limariji nema i jedna i druga su losa sto se tice limarije!!! U rivi imas vise prostora i fantasticnu udobnost za razliku od samare! Razlika je u vuci! Ako nisi vozio auto sa zadnjom vucom razmisli jer dolazi zima i pogledaj teren gde zivis u smislu da nisi na nekom brdu pa ces da dodjes kolima kuci kada stigne prolece!!! Riva bez imalo problema sa redovnim odrzavanjem predje 300000 km tako da su motori sve zavisi od odrzavanja i coveka!!! Odrzavanje je jeftinije kod rive!! I to je to!!! Ako te zanima jos nesto pitaj!!
      O sedistima ne vredi diskutovati jer opet riva ima bolja i udobnija sedista!
      Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
      Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
      Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
      Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

      Comment


      • #4
        zanima me sta mislite koja je realna cena za samaru i da li valja uzeti to godiste.

        Comment

        • markovisacki
          CBC Član
          • 14.07.2006
          • 53
          • Vrsac

          #5
          Ne slazem se za to u vezi karoserije. Koliko ljudi znam sa Samarama, koji uradili zastitu, i nikakve rdje, sem na pragovima naravno, nije bilo. Medjutim to kod Rive nisam sretao....
          U svakom slucaju, zbog zime, Samara

          Comment

          • Flavio
            CBC Senator XXL
            • 13.06.2006
            • 1926
            • 012 Centar
            • KaraWagon 1.4T.Spark

            #6
            Nisam nikad imao Ladju ali sam vidjao svasta!I vozio firminu 1500 karavan '99.!Cini mi se da je mozda ipak Samara malo bolja opcija sto se tice lima i upravljivosti!Ipak,zadnja vuca i to Ladina,nije slatka za pocetnika nikako!Proslo leto sam se "zaglibio" na malo neravnoj ali suvoj zemlji,obrasloj korovom visokim 30-40cm!Mislim "livada" jeste,ali jbg,posao takav!Ono sto hocu reci,Lada "slajfuje" i na travi k'o luda.Malo neravno,ona laka pozadi,motor jaci(1.5) i kraj.Imaj i to u vidu,mada sto rece Ada,prostranost a i gepek ...

            Comment

            • ada
              CBC Senator XXL
              • 04.06.2005
              • 2375
              • Novi Sad
              • Svasta nesto

              #7
              Originally posted by markovisacki
              Ne slazem se za to u vezi karoserije. Koliko ljudi znam sa Samarama, koji uradili zastitu, i nikakve rdje, sem na pragovima naravno, nije bilo. Medjutim to kod Rive nisam sretao....
              U svakom slucaju, zbog zime, Samara
              Pa sve automobile koji nemaju pocinkovani lim kada zastitis sporije trule!!!! Isto tako i rive!!! Rive fabricki nemaju unutrasnje plasticne blatobrane pa sva prljavstina preko tockova ide na limariju!!!! Zato i trule! A samara to godiste je 100% trula! Naprimer boljka kod samare su 5 vrata pogledaj ih dobro i spojevi ispod prednjeg krila, zadnji bubrezi ili kosevi kako ih ko vec zove i tako dalje! Realna cena za auto to godiste je 50? ali posto zivis u srbiji isto kao i ja cena je negde od 800? do 1300? plafon ako je u top stanju!!!!
              Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
              Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
              Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
              Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

              Comment

              • G_Unit
                CBC Član
                • 21.02.2006
                • 35
                • NbG BLock

                #8
                Serija Lade Samare od 1988 do 1990 je veoma losha zato sto su motori bili jos u fazi poboljshavanja tako da izbegavaj to godishte.Limarija je mnogo losha na zadnjim korpama,sajtnama,krilima,rubovima tj.sve je to rezultat loshe fabrichke zashtite.A shto se tice njene cene od 700 do 1000evra nadjes je u extra stanju i to jos sa plinom.A ako imas neke vece planove znaj da u Samaru pashe motor od Lancie 2.0 bez problema(shto inace ja radim za nekih 2 nedelje).Moja preporuka ti da kupish Samaru,a nakon toga je lepo zashtitish na svim mestima za koje sam ti rekao da trule.Toliko od mene.
                Lada Samara

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #9
                  To "bez prepravki" najcesce izadje sa 101 sitnicom koju treba prepraviti . Cisto da znas ako nisi ranije radio.
                  Nisam znao da i fwd lade imaju isti raspored srafova za menjac. Znam za rwd i nivu. Mozda jednom ubacim taj 2.0 u neku nivu.
                  Obavezno javljaj sta se desava. Mogao bi i da otvoris novu temu kad pocnes.


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • G_Unit
                    CBC Član
                    • 21.02.2006
                    • 35
                    • NbG BLock

                    #10
                    Motor je iz Lancie Dedre 2.0 138ks.Kostace 150evra a menjach 60evra.Samaru radim kod rodjaka iz Surcina koji je pre 20 god.ubacivao u ficu motor od fiata 124 special sa 120ks(NEMA STA NIJE RADIO I POSLE TOGA).U sishtini radim kod coveka koji je svasta radio oko prebacivanja motora iz jednog auta u drugi.On kaze da ce uspeti da stavi motor iz Lancie samo ce morati da se doda jos jedan nosach sa leve strane motora.E sad cim se ubaci motor dolazi jos mnogo muka sto se tice daljih ojachanja Lade.Naime za Juga sam cuo da se vec raspada na 120ks dok sam za Ladu cuo od rodjaka da je lik iz Madjarske stavio u Samaru 280ks i da je ishla ko zmaj i da je ladno trpela trzanja bez ikakvih posledica tako da mi je opusteno sto se tice trajanja.Ali sve u svemu za mene je Lada Samara super auto. P.s.Stavljam slike cim uradim
                    Lada Samara

                    Comment

                    • Uros Piperski
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2005
                      • 2978
                      • Beograd

                      #11
                      eee, pa to je onda druga prica ako se pravi jos jedan nosac i stavlja drugi menjac. Na Rivu i Nivu taj motor moze da se stavi bez ikakvih prepravki nosaca, na ladin menjac.
                      Sto se ojacanja tice, mnogo toga zavisi od stila voznje. Nekome ce auto sa 280ks potrajati godinama, a drugi ce auto sa 80ks da s**** brzo...


                      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                      Comment


                      • #12
                        pa koje godiste onda da jurim koje valja i koliko kosta ta varijanta.

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          87-88 godiste, pre raspada SSSR-a kada su Lade radjene (i za export) po evropskim normama, i neke serije su pocinkovane. mislim pre svega na Rivu, potrazi one sa menjacem sa 5 brzina, pri cemu model 2107 1300 kubika sa zupcastim kaisem ima i manju potrosnju goriva od 1500 modela.

                          ako ces Samaru, takodje ja bih pojurio original Ladu (kupljenu negde u Evropi a ne ovde) a ne Zastavinu kooperaciju koja je ogoljena verzija B kvaliteta izrade.
                          Samaru ako nadjes uzmi sa klimom, sasvim fino radi i pouzdana je (inace je Hitachijeva) sto je bila oprema luksuznijeg modela.
                          motor 1500 kubika, onaj sa 1100 kubika u Samari zaobici u sirokom luku jer je preslab. 1300 trosi tek za mrvicu manje a 200 kubika nije tako malo, sasvim lepo dodje za tecnu voznju.

                          jos jedna sitnica, Samare su od 90 i neke godine dobile servo upravljac kao opciju, a moze i naknadno da se ugradi.

                          pricam o Samari za evropsko trziste (proizvodio je Valmet po licenci), ne o Ziguliju Sputnik-u, odnosno ukrajinso -ruskoj verziji koja je klot i nalik onome sto je Zastava uvaljivala (verzija za istocni blok).

                          gde naci original Samaru odnoso Valmet licencu kod nas danas nemam pojma, dajem samo info sta mozes da trazis i sta je postojalo u ponudi.

                          limarija je takva kakva je, Rusi ne zasticuju fabricki dovoljno pedantno pa stanje polovnog najvise zavisi od odnosta proteklih vlasnika i uslova eksploatacije.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • jeronimo
                            CBC Senator XXL
                            • 27.10.2005
                            • 390
                            • beograd
                            • ваз 21214-20

                            #14
                            mislim da je mladji auto mnogo bolja stvar. sto se tice brickovog posta finci su u valmetu proizvodili samaru prilicno kvalitetno(na mobile.de sam cak video sa kozom i klimom),samo naci ih kod nas lici mi na nemogucu misiju
                            prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                            Comment

                            • jeronimo
                              CBC Senator XXL
                              • 27.10.2005
                              • 390
                              • beograd
                              • ваз 21214-20

                              #15
                              pa naravno , ko ce jos da proda dobar auto koji je malo presao?
                              prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                              Comment

                              Working...
                              X