Stvarno bila bre ljudi tragedija. Nisam ulazio u detalje kako je spao volan, mozda je i pukao... Ima 10 godina od tada.
Tragedija.
Ne zezam se mada nisam to trebao ni da iznesem.
Pozz
zaboravio si na golfa, ista koncepcija, skoro iste osnove motora, preko 30 godina proizvodnje I vise od 20 miliona prodatih
mislio sam da nije vredno pomena, najmasovniji model Golfa je tek nesto oko 8,5 miliona ukupno, Golf dvojka.
G 1, 2,3,4,5 su potpuno razliciti modeli, razliciti motori, itd.
Lada je prodato tako mnogo iz vise razloga. u Toljatiju se nalazi najveca evropska fabrika (da tada veca i od VWa) koja je u piku pravila milion + komada godisnje.
uz toliko decenija proizvodnje samo jednog modela sakupila se kolicina.
takodje Lada je isla svuda na planeti, cak i u Severnoj Americi (kanadi).
slicno kao Buba, opste rasiren auto.
za razliku Golf je bio redak, marginalan model u Africi i na Bliskom Istoku a ni u Latinskoj Americi nije bas sjajno prolazio prema Bubi (cena).
u ostatku Azije Lada i Korola su bili glavni modeli.
i pored svega, Golf je ostavio ogroman globalni uticaj i svaka cast tom modelu koji je puno toga promenio po pitanju podizanja kvaliteta izrade.
Golf je bio sasvim solidan izbor onda, 80tih s tim da je kod nas taj talas popularnosti zakasnio 10tak godina i upao u najgore 90te godine, sa svim onim imidzom koji je to pratio.
ja skidam kapu i Golfu, i Ladi, i Spaceku i Renou 4 i Koroli i naravno Fici koji su kako koji omasovili mogucnost posedovanja automobila i pokrenuli svet na 4 tocka.
same brojke meni nisu toliko bitne koliko uticaj koji su u istoriji automobilizma ostavili na okruzenje i vreme kada su se koristili.
ni sama tehnika tih modela nije bila neka naj ali su svi bili siroko rasprostranjeni.
P.S. ne moras da mi repliciras kad procitas da sam naveo golfa, znam da to nije taj auto sa pocetka proizvodnje
Originally posted by brick
mislio sam da nije vredno pomena, najmasovniji model Golfa je tek nesto oko 8,5 miliona ukupno, Golf dvojka.
G 1, 2,3,4,5 su potpuno razliciti modeli, razliciti motori, itd.
Posto sam se na neki cudan nacin transformisao u zastitnika golfova , samo da napomenem da su golf 1 dizel i golf 1 gti bili rodonacelnici u svojim kategorijama u automobilizmu ( a G1 GTI od 1800 kubika je samo nadogradjivan decenijama posle)
Comment