Suzuki Swift - kupovina?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • chiki
    CBC Veteran
    • 19.04.2006
    • 158
    • Beograd

    Suzuki Swift - kupovina?

    Klubasi,
    pretrazio sam gomilu foruma i naisao samo na jednu temu vezanu za Suzuki Swift gde je automobil pohvaljen sto se tice odrzavanja.
    Zato bih ovde pitao, kakva su iskustva sa tim automobilima od godista 2000 pa na ovamo?
    Od kog godista imaju EURO 3 motore i da li se isplati uvesti ga?
    Na sta treba obratiti paznju prilikom kupovine?
    Svidja mi se ali onaj sa jacim motorom od 1.3 a klima ne bi bila na odmet.

    Pozdrav!
    Chiki
    AR 159 1.8 TBI
    C3 1.4i GNV
  • dfast
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2005
    • 1302
    • Hoofddorp NL /Bgd

    #2
    Evo kao vlasnik jednog takvog samo malo matorijeg, praktican city car sa niskom potrosnjom i niskim troskovima odrzavanja. Iako mali, prilicno prostran iznutra i udoban i za duza putovanja. Ne znam tacno od koje godine ali mislim da se od 2001 do 2005 taj model pravio u Madjarskoj. Medjutim nema nekih prevelikih zamerki u odnosu na one koji su se sklapali u Japanu. Po prici iskusnijih taj motorcic prelazi bez muke i do 350 hiljada, limarija mu je standardno slaba jer je od tankog lima ali sa godistima koje si naveo neces imati tih problema. Odabrao bi metalik boju posto je znatno kvalitetnija od obicne. Sve od tih "potrosnih stvari" na tom autu trpi min nekih 120-ak hiljada do prve zamene. Moj auto je presao 136 hiljada i na njemu su jos uvek fabricki amortizeri, diskovi, dobosi, Na trapu je zamenjena spona posle 130 hiljada i ramena bi trebala uskoro, skoro mi je samo hladnjak procureo ali je to lako otklonjeno. Za tuning vrlo raspolozen auto jer je dosta dostupnih delova za budzenje, od spustanja auta (opruge i amortizeri, balans stangle, turbina itd. Modeli od 2001 imaju multipoint ubrizgavanje i 85konja sto je je bolje od prethodnog singlepoint i sa 68konja. Jedini problem koji malo nervira ali ne znam za ta novija godista je zvucna izolacija, ali se i to da otkloniti sa malo strpljenja. Ima dostupnih materijala i za jedan vikend stvar se resi.
    Stabilan i upravljiv auto, moze se naci i sa servom i sa klimom, u varijanti i sa 5-oro vrata. Postoji i sedan verzija u koju ide 1,6 motor ali su to vec matora godista.
    Nadam se da sam ti malo pomogao.

    Comment

    • -Vedran-
      CBC Senator XXL
      • 03.10.2004
      • 3255
      • Beograd

      #3
      Hehe...dfast...cekao sam da se javis...sve si lepo rekao...
      Da dodam jos samo da sam vozio ovog slabijeg od 68ks i automobi ide vishe nego dobro...bas me odushevio...
      Power of dreams !!!

      Comment

      • chiki
        CBC Veteran
        • 19.04.2006
        • 158
        • Beograd

        #4
        Dosta si (ste) mi pomogli. To me je upravo zanimalo. Evo sta bih jos pitao.

        Originally posted by dfast
        Evo kao vlasnik jednog takvog samo malo matorijeg, praktican city car sa niskom potrosnjom i niskim troskovima odrzavanja.
        Kolika je potrosnja benzina?
        Za vikend sam se vozio u drugarovom Swiftu 1.0 mislim da je oznaka GLX. On kaze da mu trosi ispod 5 ?!?!? (Ne vozi ga po Beogradu).
        Mada vise sam zainteresovan za jaci od 1.3.

        Stabilan i upravljiv auto, moze se naci i sa servom i sa klimom, u varijanti i sa 5-oro vrata. Postoji i sedan verzija u koju ide 1,6 motor ali su to vec matora godista.
        U sustini 1.3 sa servom i klimom bi bio lutka. Gledao sam u Sloveniji. Ima ih po pristupacnim cenama ali nemaju ni klimu ni servo U Madjarskoj ih ima svakakvih ali bih tamo verovatno morao vise da obratim paznju prilikom kupovine.
        Koliko je veca potrosnja onog jaceg od 85 konja?

        Hvala puno!!!!
        Chiki
        [/quote]
        AR 159 1.8 TBI
        C3 1.4i GNV

        Comment

        • dfast
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2005
          • 1302
          • Hoofddorp NL /Bgd

          #5
          Moj swift, je karburatorska verzija i na otvorenom pri oko 120-130km/h pun do krova je trosio 6,2 bas sam ga testirao. Po gradu, pali gasi stani kreni ide oko 7-8l. Single piont trosi malo manje recimo 5,8, a indzeksn jos manje 5,6 po katalogu. Naravno da ovaj indzeksn kada se ocepi moze da potrosi i vise ali zato i bolje ide. Generalno koji god uzmes od 1,3 litra neces pogresiti, po mom misljenju, servo je mozda suvisan, jer mi je bas lak na volanu, a klima vec prija. Inace su puni opreme koja je vec standardna, podizaci, el. ogledala, air bagovi, i stosta jos, pricam za ta godista >2001.
          Ali opet ponavljam, autic koji zavrsava posao, fino ide, pouzdan,...ino sto uvek nekako vuce taj epitet "autic". Ali ja sam presao iz vecih auta u mali Suzuki pa je to opet mozda subjektivno. A iskreno, brzo sam ga zavoleo i nekako mi je tesko da ga menjam. Osecaj, kad te autic uvek slusa i nikad iznervira i pritom vrlo lepo "pevusi".

          Comment

          • Ivvan
            Moderator
            • 29.09.2004
            • 1574
            • Nis
            • SAAB 9000

            #6
            Uglavnom se u svemu slazim sa dfastom,mali autic koji zavrsava posao odlicno.Ja imam model sa 993ccm iz 92. sa troja vrata.Potrosnja pri 120km/h oko 5.5l u gradu nikad mereno.Udoban manje vise,ali jako stabilan,cena delova(potrosnih) prosek,nije bas ko za zastavu,ali nije ni nesto ekstra skupo.A sto se tice buke u autu i to je subjektivna stvar,ako predjes iz renoa 4 u swifta onda je tih unutra,a ako predjes iz neke limuzine onda je glasan.Ja licno uopste nisam primetio potrebu za nekom boljom zvucnom izolacijom
            E da jos nesto auto nikako ne foli makadam ili slicne neasfaltirane puteve,gazi ih bez problema ali ih ne voli
            Sto se tice klime i serva,servo ti ne treba,a klima je uvek dobrodosla.
            Sve u svemu mislim da neces pogresiti ako nadjes na neki makar osnovno odrzavani primerak
            Turbos make torque,and torque makes fun

            Comment

            • Karbo
              CBC Senator
              • 16.02.2006
              • 225
              • Sydney - Land of Downunder

              #7
              Imao sam Swift GTi MkIII (1993. godiste).
              Sigurno ce ti otici gume na prednjim vratima oko prozora. To 100% na svakom Swiftu ode (nema veze o kom modelu je rijec).
              Obrati paznju na mjenjac. Posebno sinhrone. Boljka Swifta je druga brzina najcesce.
              Ako uzimas model sa 5 vrata, obrati paznju na vrata od prtljaznika. Cesto mu zna otici zadnje stop svijetlo na prtljazniku i ona daska za zvucnike.

              Sretno sa kupovinom i javi sta si uradio/uzeo?!
              I firmly believe that anyone, who is worth anything at all should own
              a 12 cylinder car before they die... because there's nothing else like it...
              It will take your breath away!!!
              by David E. Davis

              Comment

              • JAPANX
                CBC Senator XXL
                • 10.08.2006
                • 2159
                • Beograd

                #8
                Uvek je bilo,koliko para toliko muzike

                tako je i sa swift-om Madjarske,naime on je poceo da se pravi(sklapa) od 1996 godine,i prepoznatljiv je po narandzastim posicijama pored farova(na starom su beli)

                U sustini,od mehanike se nista nije bitno promenilo,motor je ostao isti kao i ceo trap,auto je samo restilizovan i dodat mu je bosh kocioni sistem+single point ubrizgavanje

                Oko trapova nema mnogo brige,osim sto ne mozes da zamenis posebno kuglu nego kompletno rame(nije skupo),preporucio bih pre varijantu od 1.3cc pre nego 1.0cc iako je laka karoserija,oseca se razlika...

                Desava se cesto da crkne protokomer,ali to je potrosni materijal i ujedno najveci izdatak u celoj prici

                Jos jedan savet,ako ga kupis... Ako ti auto udje kod "MUSE" u servis,imaces problema

                Pozdrav !!

                Comment

                • Karbo
                  CBC Senator
                  • 16.02.2006
                  • 225
                  • Sydney - Land of Downunder

                  #9
                  Cak i Ivan (200 na sat) vozi Swifta GTi!!!


                  ps Samo njegov zaribo.
                  I firmly believe that anyone, who is worth anything at all should own
                  a 12 cylinder car before they die... because there's nothing else like it...
                  It will take your breath away!!!
                  by David E. Davis

                  Comment

                  • JAPANX
                    CBC Senator XXL
                    • 10.08.2006
                    • 2159
                    • Beograd

                    #10
                    u spotu "200 na sat" vozi renault clio iz renalut kep-a

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #11
                      Reci cu samo...... zahvalan gradski autic
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • civi
                        CBC Senator XXL
                        • 26.07.2005
                        • 1492
                        • Pozarevac

                        #12
                        Originally posted by JAPANX
                        u spotu "200 na sat" vozi renault clio iz renalut kep-a
                        Privatno
                        Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                        - Kako to misliš, kočim?

                        Comment

                        • chiki
                          CBC Veteran
                          • 19.04.2006
                          • 158
                          • Beograd

                          #13
                          Originally posted by Karbo
                          Imao sam Swift GTi MkIII (1993. godiste).
                          Ako uzimas model sa 5 vrata, obrati paznju na vrata od prtljaznika. Cesto mu zna otici zadnje stop svijetlo na prtljazniku i ona daska za zvucnike.

                          Sretno sa kupovinom i javi sta si uradio/uzeo?!
                          Uf ljudi, nista nisam uradio. U jednom momentu sam skroz odustao od kupovine. Zbog posla poznajem ljude u Budimpesti a i u Ljubljani. Madjari mi kazu da se i kod njih vraca kilometraza i svasta drugo i da je najbolje kupiti Swifta u nekoj od ovlascenih prodavnica koje rade staro za novo pa imaju nekog polovnjaka. Slao sam mailove i u sustini ti automobili nisu ispadali uopste jeftino. Evo ga i Madjarski sajt koji sam gledao: http://www.hasznaltauto.hu/ . Predlazem da ga otvorite u Firefox-u...
                          U Sloveniji ih je bilo dosta na www.avto.net ali su se oni jeftiniji ili brzo prodali ili nisu EURO 3.
                          Mada potraga se nastavlja, javljam ako nesto uradim...
                          Pozdrav!
                          Chiki
                          AR 159 1.8 TBI
                          C3 1.4i GNV

                          Comment

                          • mrki
                            CBC Senator XXL
                            • 08.11.2006
                            • 550
                            • nis, serbia

                            #14
                            pozdrav svima!
                            da ne bih otvarao novu temu postavicu pitanje u ovoj:
                            da li neko ima iskustva sa novim swiftom mk4 i kakva su?
                            imam u ponudi za kupovinu novi swift 2006, 1,3, 90ks u fullu,
                            pa bih hteo da cujem iz prve ruke neke karakteristike.
                            trazeci po netu video sam da se vlasnici zale na probleme sa kocionim diskovima i skripanjem komandne table...
                            inace, pre par godina sam vozio swift 1,3 92 i bio sam prezadovoljan, ali mi je limarija stradala , pa sam ga prodao.
                            hvala unapred na odgovorima!!!

                            Comment


                            • #15
                              Kupi ga, neverovatno ej jeftin za novi auto..Mislim na delove..

                              NOVA vrata kostaju 25o evra prodajne cene, a za usrani VW Lupo polovna ispod 350 nisi mogao da nadjes..
                              Ima jos primera, ali ovaj je najocigledniji.
                              Radim sa japancima, pa znam sta pricam.

                              Lezi i ide kao zvrk, idealan za grad.

                              Comment

                              Working...
                              X