Evo jedna banalna stvar, air-bagovi, sa 10 godina oni vise nemaju funkciju tacnije, prosao im je rok zamene, sto znaci mozda ce da radi mozda ne
na kom autu, modelu ?
to odavno više nije tako, važilo je za prve modele airbaga iz 80tih godina, a i tada nije im prestajala funkcija posle 10 godina nego su trebali da idu na prvi servis tj testiranje funkcije/ dijagnostiku.
Hmm opet mi se cini kao poluproverena informacija sa interneta Ja licno znam za 2 primera u kojima je air-bag zakazao na 2 relativno nova auta. Da ne navodim sad ja primere rekla/kazala/procitala na internetu koje govore takodje suprotno onome sto kazes. Misllim da je cilj ovog foruma da svi naucimo ponesto a ne da po svaku cenu dokazemo onome drugome da smo u pravu.
Ne slazem se bas skroz za godine. Ipak je 6 godina mladje..nije to mala stvar. Medjutim ipak taj auto ne nameravam da vozim narednih 10 godina sigurno.. bice kod mene, dve, tri godine najvise.. a lakse cu posle prodati stila tada starog 6 godina, nego audija tada starog 11,12 godina..to je definitivno.. stila sam mislio da uzmem sa 3v, lepsi mi je, i to je jedini razlog. Alfu 147 sam odbacio iz prostog razloga jer ne moze da se nadje dobar primerak za te pare..bas sam gledao i ima, ali sve je to izakano.. Yarisa sam video par komada, ali isto su u prilicno izvakanom stanju.. Focus je u igri i sad mi je on favorit posle svega, ali opet kazzem verovatno ce odliciti auto koji mi prvi upadne "povoljan".
@komex
Upravo tako.. taj audi ce sigurno biti "potroseniji" i trebace sigurno vise ulaganja nego u stila..
Dobro, uglavnom dosao sam do zakljucka.. uzimam stila, focusa i eventualno a3 ili yarisa.. uzecu onaj koji mi prvi upadne kao dobar primerak. Mislim da se necu zeznuti ako uzmem bilo koji od ova 4 automobila
a lakse cu posle prodati stila tada starog 6 godina, nego audija tada starog 11,12 godina..to je definitivno.. stila sam mislio da uzmem sa 3v, lepsi mi je, i to je jedini razlog.
Ne bih se slozio sa tobom,znajuci srpski mentalitet uvek ces lakse prodati auto iz VW grupacije pa makar bio i skasan nego bilo kog Italijana u odlicnom stanju,a za to vreme Stilo ce vise izgubiti na vrednosti nego A3.Cudna smo mi nacija
@sw.brick: kao prvo ovo sw. treba promeniti u st. a kao drugo
@komex: evo jos ovaj put cu da preteram i necu vise, obecavam. dacu banalan primer. da je VW nastavio da paravi aute kao sto je napravio bubu pa zatim gnoja II mogao bi slobodno da zatvori fabriku 2000god. I jos jednom cu da preteram ali ovaj put skroz bez mere. ne A3 i ne B4 koji je po meni trenutno best buy auto za nase uslove kao i odnos cena kvalitet i troskovi odrzavanja, nego B3(jaje) ce da sarani tog stila i jos jednom toliko samo sa zamenom silent blokova na svakih 10000 km, ma i na 5000 da se menjaju je dzabana. nema drugo sta da se pokvari. e sad nema ih u varijanti sa air bezima i sa "luk in to d skaj ven aj fak ju" krovom ali boze moj. ja dan danas vozim auto bez air bega i mislim da mi nije potreban. do juce se nismo ni vezivali sad od jednom svi pitaju ima li erbegove i koliko komada. erbezi su za one sto zevaju sa strane kad voze ili sto sednu prvi put u auto od 150+ks pa mu ga daju po gasu ali kada se ne daj boze stvarno desi da opalis negde , nema tog erbega koji ce da te sacuva.
pozdrav
to odavno više nije tako, važilo je za prve modele airbaga iz 80tih godina, a i tada nije im prestajala funkcija posle 10 godina nego su trebali da idu na prvi servis tj testiranje funkcije/ dijagnostiku.
Uz dužno poštovanje, no sasvim sam siguran da sam u Škodi Fabiji-model iz 2003.-?e godine vidio da lijepo piše - obavezno zamijeniti air bagove nakon 14 godina.
Osvrnuo bih se i na postove nekih ljudi za i protiv fiat stilo, da li ste možda imali priliku voziti duže vrijeme ili posjedovati stilo, pa da hrabro tvrdite odre?ene stvari?
Ja nisam niti jedan od modela ovdje spomenutih, ali ?u re?i ovo - ko kupuje neka kupi auto u boljem stanju od užeg izbora favorita, bez obzira na marku doti?nog auta.
Iako sam pristalica nemacke skole i mnogo cenim nemacke automobile ako bih bio u situaciji da biram Stila sa 60.000km protiv nekog matorog audija kojem na cajgeru pise 220.000 po drugi put bez razmisljanja cu uzeti Stila. Auto treba da se odrzava kako treba i da se plati koliko treba. Ako ne mozes nemoj da vozis ili vozi sebi nesto pristupacnije. A to sto bi svi ovde hteli da voze A8 ali da nemaju nikakkvih troskova... To je druga prica.
Dalje, nisam Golf II type vozac i hocu sve ste blagodeti moderne tehnologije u svom auto ako to sebi mogu da priustim. A to da nekome ne treba airbag, abs i slicno... Pa... Nadam se da nece doci u situaciju da mu airbag stvarno zatreba. A tek koliko je besmislena tvrdnja da airbag ne pomaze to necu ni da komentarisem.
to odavno više nije tako, važilo je za prve modele airbaga iz 80tih godina, a i tada nije im prestajala funkcija posle 10 godina nego su trebali da idu na prvi servis tj testiranje funkcije/ dijagnostiku.
Uz dužno poštovanje, no sasvim sam siguran da sam u Škodi Fabiji-model iz 2003.-?e godine vidio da lijepo piše - obavezno zamijeniti air bagove nakon 14 godina.
Evo sta pise meni za lagunu u uputstvu: "The air bag and seat belt pretensioner have a limited service life.
These units must be replaced each time they are activated and at the latest after they have been in service for 10 years after the date of first use of car.
This work must always be undertaken by a Renault Dealer.
The seat belt pretensioners and the air bag operate together. If one of the systems has passed the date when it is due for renewal, it will diminish the overall safety protection provided."
Zacudilo me kad sam procitao, mislio sam da ne treba nista da se dira dok god se koristi auto i dok nije udaren.
mozda sam dosadan ali stvarno mislim da bi alfa 156 bila bolji izbor.... juce sam video u oglasima 156 2.0 ts 2002 god. kupljena i odzavana u delti prvi vasnik presla 105k km uradjen velki servis na 65k. cena u oglasima je 7800 evra i mozda bi mogao da ga spustis jos malo. od toga vece zadovoljstvo nemas, jaca je od svih masina koje si pominjao,takodje ima bolji handling, benzinci su generalno jeftiniji za odrzavanje i plus ista je cena registracije kao svim ostalim. znam da to nije klasa koju trazis ali i 156 je auto koji uopste ne deluje veliko cak naprotiv.....
p.s. da ovo ne bi preraslo u jos jednu diskusiju o pljuvanju ppo automobilima koje ne volimo predlazem da ako neko nesto predlozi ne mora da pljuje neciji drugi izbor. i ja imam misljenje o odredjenim vrstama ljudi ali ga ne iznosim bas tako cesto.
ja dan danas vozim auto bez air bega i mislim da mi nije potreban. do juce se nismo ni vezivali sad od jednom svi pitaju ima li erbegove i koliko komada. erbezi su za one sto zevaju sa strane kad voze ili sto sednu prvi put u auto od 150+ks pa mu ga daju po gasu ali kada se ne daj boze stvarno desi da opalis negde , nema tog erbega koji ce da te sacuva. pozdrav
ne nego ima daj borata da gledaju... bansha... "you may enlight me"... ili jos ucis skolu? znaci dzimi , da se ti nisi oglasio u ovom tredu jos sa ovom konstatacijom on bi propao nacisto, pogotovo sto smo decku pomerili mozak sa pricom tako da sad nije bas siguran sta da radi.
@jevtic
To mi se ne isplati jer taj auto ipak guta dosta goriva sa benzinskim motorom. Jedino kad bi stavio plin, ali to je dodatnih 1000e ulaganja i plin se isplati posle vise godina voznje (jos je ovo "sekundarni" auto, pa ce manje prelaziti), a ja ne planiram da drzim taj auto duze od 2,3,4 godine..zavisno od toga kako se bude pokazao.I 156 ne spada u klasu gore pomenutih, on vise spada u klasu gde je 406, modeo..
Driver odluči se da li će taj auto mnogo prelaziti ili malo?
Uhvatio si se dizela i male kubikaže kao pijan plota, a onda pričaš kako će taj auto malo prelaziti. Vidiš, automobili sa benzinskim motorm su jeftiniji da se kupe (nekad i značajno) i malo su jeftiniji za održavanje i izdržljiviji u slučaju "nedaj bože" i razlika između benzina i dizela nije 150% nego 15%...
Da li dizel automobil kupuješ po nekom stihisko-srpskom nagonu ili si probao neku računicu da staviš na papir?
I osim registracije, razlike u potrošnji izmeću 1.4 i 2.0 motora nisu neke vanzemaljske. Po gradu 8-11 litara, pa opet nije 150% razlike, 35% više, pa nije smak sveta.
Comment