Svi korisni savjeti oko fiata Tipo bi mi dobro dosli jer je moj otac odlucio da kupi takav auto,naravno na meni je odaberem kojeg, pa me interesuje da li im je pocincani lim i neke savjete koje bi mi dobro dosli prilikom kupovine, najvise me intresuju slabiji motori 1,1 1,4 pa i 1,6 znaci samo benzici.
Fiat Tipo
Collapse
X
-
Tipo ima potpuno pocinkovani lim, ali navodno postoje i neke verzije pravljene van Italije koje ga nemaju, tako bar kazu. Ja na takve nisam naletao... Limarija mu je super, znatno bolja od konkurencije, ali je zato i tezi od svojih vrsnjaka. Zato gledaj da uzmes sto jaci motor jer su ovi slabiji - bas slabi. Ako gledas 1.4 i 1.6 uzmi i.e. varijate za ubrizgavanjem. Izbegavaj modele sa digitalnom salt tablom. Naravno, da ne spominjem da je za tako stariji auto najvaznije kako je prethodno odrzavan. Zbog vece tezine osetljiv je u donjem postroju, ali sve moze da se sredi za umerenu sumu. Tipo je dobar i zahvalan auto bolji od vecine svoje tadasnje konkurencije.
-
-
Vozim Tipa skoro godinu dana a simpatisem ga skoro deceniju
Moj model je '89,1.4 karburator,znaci jedna od slabijih varijanti
Zastava ima identican motor u svojoj izvedbi Floride 1.4.Znam to jer kad mi je preskocio kais(odnosno pukao shtift na remenici bregaste,nista me ne pitajte
)
otisao sam u radnju i pokupovao sve delove od Floride!!Tako ozbiljan kvar me je izasao oko 11 000 zajedno sa majstorovim radom!
Ne daj Boze da sam imao 1.6i ili neke blesavije verzije 1.8 ; 2.0 npr Nebi me zakrpilo 300e!
E sad,sve ima svoje tako da taj motor jeste jeftin za odrzavanje ali je trom.Ali kad prebacim sa plina na benzin..dogadja se skoro neverovatna promena!
Sve zavisi sta hoces od auta
Za limariju imam samo reci hvale,kao sto rece prethodnik,pocinkovana jos ako je metalik mislim da neces imati problema
Eto,ako te jos nesto zanima pitaj
Comment
-
-
Ima jedno 3-4 teme na forumu o Fiat Tipu, jel toliki cim malo samo pretraziti forum?
Comment
-
-
Zahvaljujem na odgovorima, najvjerovatnije da cu ganjati model 1,1 ili 1,4 jer stari hoce auto samo da ga moze prevesti od tacke A do tacke B, da sto manje trosi i koliko-toliko pouzdan da moze ici sa njimu ribolov itd. a od svih opcija najbolja je tipo i jos plin ugraditi i miran.
@starac vujadin Jos me interesuje ti modeli sa digitalnom tablom, jos raje mi govori da ih izbjegavam, jel stvarno istina da elektronika zna ********ti cesto.
@Danilo procitao sam te 3-4 teme na forumu o tipu ali nisam nista nasao sto me interesovalo pa sam tek otvorio ovu
Comment
-
-
Motor 1.1 je jako redak i ja ga nikako ne bih uzeo u razmatranje,preslab je za karoseriju.Ganjaj 1.4 ili 1.6 ako ti je bitno da bude jevtino odrzavanje trazi karburatorske verzije.Sto se tice potrosnje to je relativno,jaci motor lakse nosi karoseriju itd,a i onako ide plin tako da 1-2 l plina ne igra nikakvu ulogu...Originally posted by chaleZahvaljujem na odgovorima, najvjerovatnije da cu ganjati model 1,1 ili 1,4 jer stari hoce auto samo da ga moze prevesti od tacke A do tacke B, da sto manje trosi i koliko-toliko pouzdan da moze ici sa njimu ribolov itd. a od svih opcija najbolja je tipo i jos plin ugraditi i miran.FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG
Comment
-
-
ja vozim Tipa 1.4 ie iz '92 i sasvim sam zadovoljan...djelovi su pristupacni a i lako ih je pronaci a sto se tice potrosnje to ti je (ako je utegnuta masina) od 7-9lit. ovisi o voznji. najvise mi se svidja unutrasnjost,OGROMAN je iznutratek kad sam se ozenio shvatio sam sta je sreca...
ali tad je vec bilo prekasno
http://www.foto-video-micko.blogspot.com/ check it out
Comment
-
Comment