Sticajem raznih okolnosti imao sam ranije prilike da vozim par komada(tudjih) W123D.Mogu ti reci da 200D zaboravis odmah jer je ocajno slab(cak i za gradsku voznju) a i 300D(ubice te poreze a neces bas ustedeti na gorivu).Nekako se 240D namece kao najbolji izbor.Neide nesto bas ali ipak moze da odrzava kakav-takav tempo.Potrosnja,mogao bi da racunas sa nekih 10L u proseku.Ako i nema servo volan,uz 175 gume i ispravan trap moze se preziveti.Kad budes gledao neki konkretan,naravno,prvo pretresi limariju-logicno kod tako starog auta.Ali,i dalje je to M-B
koji ima/je imao debeo lim i jako dobru zastitu istog.Gledaj da te ne prevari dobar spoljni izgled jer zna da bude trulex ispod debelog sloja zastite.Takodje obrati paznju na "sielen blokove" u zadnjem trapu,znaju da stradaju od dugogodisnjeg akanja po losim putevima i pod (pre)opterecenjem.Zbog rasirenog odrzavanja po sistemu "vozi dok ide" i ceste gradske voznje,problem zna da bude i starter(anlaser).Sto se tice cene odrzavanja,potrosna roba (filteri,disk plocice,ulosci dizni) ne mnogo skuplje nego za Gnoja (a po secanju,plocice od Golfa pasu pozadi).
Sto se tice benzinaca,nisam imao prilike ni jednog da vozim
.Uzevsi u obzir tvoju zelju,potrebe i mogucnosti,razmatrao bih pored 240D,200 i 230 sa karbom ili (ako nadjes) 200E/230E pa ga bacis na plin i vozi
.
U vezi sigurnosti,puno zavisi od stanja lima
ali treba imati u vidu da je M-B davno poceo sa "kresh testovima"
KLIKNI.
Najzad,posto bi to bio auto,da tako kazem "za zezanje",da mozda osacujes i neku "miniku" (W115) ???Mozda se da "iskopati" neka relativno sacuvana
?

Sto se tice benzinaca,nisam imao prilike ni jednog da vozim


U vezi sigurnosti,puno zavisi od stanja lima


Najzad,posto bi to bio auto,da tako kazem "za zezanje",da mozda osacujes i neku "miniku" (W115) ???Mozda se da "iskopati" neka relativno sacuvana

Comment