Peugeot 206 ili 307 - Sta pazariti?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LEZA
    CBC Senator
    • 10.08.2007
    • 280
    • Beograd

    Peugeot 206 ili 307 - Sta pazariti?

    Znam da je razlika u ceni neke 2000 do 3000 evrica, ali ipak imam tu dilemu, hteo bih da kupim ili polovnog 206 ili polovnog 307, da nije mnogo presao, da nije mnogo star, znaci 2002. maksimum, pa sam hteo da vidim vase vidjenje ova dva peugeotova modela? Dolaze u obzir benzinci za 307icu 1.6 16v samo taj, a za 206 od 1.4 do 2.0 znaci sve sem 1.1 i samo benzinci ne bih bas dizela, jer ne volim naftu. . . e sad za 307-icu me kolebaju neke stvari, prvo vozi ga murija , a drugo sto je vaznije je da sam cuo da se mnogo kvari, ne bih da nagovaram ljude da uzimaju 307-icu a da ne valja (u ovom slucaju roditelji). . . a opet 206-icu bih mogao da uzmem u fulu za do nekih 8000 i da ne prelazi tu cifru a pug 307 kosta 10ak i nije bas u fulu . . . Sta vi mislite o ova dva puga? Pomozite mi da se bas ne zeznem ?
  • gordi014
    Moderator
    • 02.10.2004
    • 1049
    • Valjevo, Srbija
    • PEUGEOT 206 XS 1.6

    #2
    Evo moje vi?enje motorizacije kod 206 i 307...

    Motor u 206-ici 1.1 60 ks je "anemi?an" van grada, za po gradu je ok. Malo troši i kome nisu bitna ubrzanja, i samo je važno prevesti se od ta?ke A do ta?ke B završava posao.
    1.4 8v 75 ks je bolji od ovog 1.1 ali ništa epohalno. Mnogo troši za ono što pruža (troši kao i 1.6 a ne ide tako dobro)
    Što se ti?e 1.4 16v 88 ks motora... Sa tim motorima ima dosta problema, prevelika potrošnja, tu nema leka. Trzanje i trokiranje ujutro je rezultat poreme?aja rada usisne flapne, leptira, i to baš oko 15 000 Km zna vrlo ?esto oti?i.
    Menja? je ?loš" (uslovno re?eno loš), bio na polugu ili na sajlu, to ti je ono, super menja? ali ga nemoj klati ... , jedino se hod može kratiti sa "Short Shifter"-om.
    Još od problema bi naveo divljanja indikatora rashladne te?nosti, popra?eno paljenjem lampice STOP i paljenjem ventilatora u 2-oj brzini, sve skupa rezultat nepravilnog rada indikatora rashladne te?nosti.
    To je za 1.4 16V, svi pate od istih boljki.
    Definitivno bi S16 bio moj izbor, i to pre od RC-a.
    Motori S16 i RC su jedini izdržljivi na sve napore, evenualno još i 1.6 8v ili 16v, ali imaju i oni svojih "mušica". Ovaj 1.6 16v 110 ks ide mrvicu bolje od 1.6 8v 88ks ( ovaj 16v ide bolje u visokim obrtajima). Pogledaji ove teme:

    Peugeot 206 XSi 1.6 16v 110 ks - Pitanje ?

    Peugeot 307 1.6 16v - Kakva su vasa iskustva sa ovim motorom


    Originally posted by 206
    Vise puta receno, TU5 serija motora, odnosno taj tvoj 1.6, bilo sa 8v ili 16v, se pokazao kao jedna od najboljih, najpouzdaniji i najdugotrajnijih Peugeotovih kontrukcija.

    Nema neku neuobicajeno preteranu potrosnju, a performanse su daleko od nikakvih.
    Evo iskustva sa 1.6 16v motorom u "Xsara"-i:

    Originally posted by vucko
    Sa ovom Xsarom 1.6 16V smo napravili oko 2100 km za ovaj vikend (poseta Grckoj).
    Mogu da vam kazem da sam zaodvoljan ovom masinom. Nije kap ulja potrosila, a terali smo je 160-180kmh (tako je pokazivao cajger). Cak je naterana i na 200+ ali mislim da toliko realno ne moze da ide. Ponasanje na tim brzinema je odlicno. Prolazak kroz krivine vrlo precizan.
    Na njoj su Michelin gume, 2/3 istrosene ali ne smeta.
    Motor k'o motor. Ima snage, ali mu fali obrtni momenat. Da budem iskren imam naviku od HDi-ova da krenem u ubrzanje u niskom broju obrtaja. Ovaj benzinac trazi "saltovanje" i nema bog zna kakv start do jedno 2500-3000 obrtaja. Onda "poleti". To je naravno bitno kada si na nekom "obicnom" putu gde se ocekuje uletanje u makazice i korscenje svakog pravca za obilazak. Za auto-put je vise nego odlicna.

    Potrosnja:
    Resetovao sam board kompjuter i po njemu je to 8.2 lit/100km. NIje lose s obzirmo da ga nisamo stedeli, ako ni zbog cega ono zbog nedovoljno vremena.
    Što se ti?e dizela, ja HDi nebi nikad vozio jer je taj motor ?presavršen", i kao takav kvarljiv (barem kod nas u Srbiji ), radi lošeg kvaliteta goriva.

    Ina?e za 1.4 HDi mislim da je jedan od boljih diesela u maloj kubikaži, ne troši ništa, OK, ovaj u 307-ici možda malo više radi teške karoserije, lagani i džepu pristupa?ni za održavanje. Ina?e u 206 ide sasvim ok, iako se ne bi reklo obzirom na snagu od 68 ks ali ima solidan obrtni moment.
    Zato ovaj 1.6 HDi ide jako dobro.

    p.s. vucko ih je imao dosta, pa neka on iznese svoja iskustva!


    Pozzz

    Comment

    • mishkom
      CBC Senator XXL
      • 07.08.2007
      • 591
      • N/A
      • N/A

      #3
      Moj tata je skoro kupio 307 2.0HDi sa 90ks i mogu ti reci da sam se odusevio kako ide, kako ubrzava, kako lezi u krivinama, doduse posle Juga, sve je extra. . .

      Mogu da mislim kako idu oni od 110 i 140ks..

      Gordi, jel moze poredjenje 1.6benz i 2.0hdi,90ks u 307-ici?opsti utisak

      Comment

      • LEZA
        CBC Senator
        • 10.08.2007
        • 280
        • Beograd

        #4
        Moglo bi poredjenje znam kako lezi 307 u krivinama,vozio sam par puta onu sa 1.6 16v motorom,dobro lezi kao i svaki pug cak i moj pug 205 ekstra lezi,mada ih nebih poredio,jer nisam mogao da bas pritegnem tu 307icu jer nije moj,malo me buni sve to oko 307, ova pomenuta 307ica nije imala nikakve kvarove za 70000 km osim promene auspuha i redovnih servisa,a 'vamo osnivaju neke sajtove za nezadovoljne korisnike 307ica, ako sam dobro razumeo i nemam pojma sta da radim,ja najvise iskreno navijam za 206 S16 full oprema, brz autic i sve,moze se mnogo vise pluseva nabrojati nego mana,ali ponavljam ne odlucujem ja nego moji roditelji za sebe,kad malo razmislis sta ce njima kola sa 16 felnama i 136 konja osim da se ja malo ogrebem ,oni ipak razmisljaju ekonomicnije nego mi klinci treba to i odrzavati,sigurno su skuplji za 206 s16 delovi nego za neku obicnu. . . Nego gordi jel istina za hdi motor onaj FAP filter da je 115000 dinara? Mislim hdi je otpao u startu ali mi nesto mnogo deluje skup taj fap (otprilike ko fap kamion )Jel moze neko poredjenje delova za S16 delova za 1.6 16v i delova za TU 1.4 (pretpostavljam da je tu )? Nadam se da ce ova tema barem jos nekom da pomogne osim meni

        Comment

        • vucko
          CBC Član
          • 06.08.2007
          • 88
          • Belgarde

          #5
          Originally posted by gordi014
          Evo moje vi?enje motorizacije kod 206 i 307...


          p.s. vucko ih je imao dosta, pa neka on iznese svoja iskustva!


          Pozzz
          Kao sto vidim radi se o pitanju 307 ili 206 benzinske varijante.
          Ja sam uvek za manji a noviji nego za veci a stariji, ali ako imas do 10.000eur trebao bi da mozes naci dobar 307 benzinac.

          O benzincima malo znam. Zapravo Peugeot benzinac nikada nisam ni imao. Imao sam do neki dan Xsaru 1.6 16V i taj motor mi je bas prijao posle dizela. Na zalost ima relativno mali obrtni momenat tako da oseti kompresor klime kada ga ukljucis. Tako da mislim da je neki jaci motor bolji, a mislim da je dobar 2.0 HDi najbolje resenje.

          1.4 HDi je slab za 307, pogotovo ako dodas i klima uredjaj. Moja prva 307-ica je bila 1.4 HDI, ali ipak je 2.0 prikladniji.


          Ono sto stalno vidjam na polovnim 307cama i 206cama su rucice za migavac. Stradavaju a onda zeznu i namotaje za airbag. To se menja samo sto je novo oko 200e a kod nas ima majstora koji to budze (menjaju namotaj).

          Sto se tice razlike 206 vs 307 u odrzavanju mislim da se najveca razlika oseti u cenama delova karoserije, i unutrasnjosti. Za 307 te "deru" jer se radi o visoj klasi automobila. A kada krenes po otpadima naci ces mnogo vise 206, pa je samim tim su i cene nize.

          Ne vidim ja razlog da delovi budu za S16 budu skuplji nego za 1.6 16V (ako nema nesto bas specificno na S16 sto drugi automobili nemaju).

          Sto se tice karoserije jedino sto gume od 16 cola kostaju sigurno puuuuno skuplje nego one od 14''. Michelin 14'' je oko 5000 din a 15'' vec oko 8500-9000, ko zna koliko je 16''....

          Comment

          • gordi014
            Moderator
            • 02.10.2004
            • 1049
            • Valjevo, Srbija
            • PEUGEOT 206 XS 1.6

            #6
            Baš sam nešto razgovarao sa ljudima koji voze (ili su vozili 307-ice). Mišljenja su totalno razli?ita, evo recimo:

            1.6 benzinac voli popiti, 2.0 HDI bolji izbor, 110 KS još bolji, 136 KS najbolji.. , iako, je daleko najbolji motor 1.6 HDi 110 KS..
            307 HDi... bivši kolega sa posla ima 90 ks, nedavno mu je riknula elektronika, negde oko 500 ? zamena.. ina?e, auto troši 7,5L laganom nogom što je previše, previše za 90ks, udobnost i izrada vrlo dobra, prostran
            Prijateljica je imala 307 107 ks HDi, na njemu je riknulo SVE, otvarali se airbagovi u vožnji, spuštali se prozori, nije hteo upaliti sam od sebe etc etc..
            Na kraju ga je zabila sa 1,22 promila sa 80km/h u stub, motor je leteo još 30m.
            Kaže da se to najbolje što je taj auto ikada pružio.. sada vozi A4 2.0 TFSI cabrio, dobrostoje?a mala
            Komšija ve? neke 3 godine vozi P307 sa 2.0 HDi motorom i super je zadovoljan.. sad je na nekih 70.000 km i nema ama baš nikakvih problema.. kako sa motorom, tako i sa autom u celosti...

            Ro?ak ima Picasso sa tim motorom i tako?e je super zadovoljan ...

            Slažem se da je 1.6 110 HDi najbolji motor, stvarno jeste...

            Ovaj 2.0 HDi bar ima momenta pa kad se navikneš "ga?ati" podru?je najve?eg momenta, možeš ?ak biti i podnošljivo brz.


            2.0 HDi - 13.6 do sto, 180 km/h, potrošnja 5-7 l.

            1.6i 16v - 11.6 do sto, 190 km/h, potrošnja 7-10 l.

            Benzinac je malo brži al' je dizel elasti?niji, i sve u svemu dizel manje troši.
            Na tebi je koje pogonsko gorivo izabrati. Ako je auto za porodicu, bolje uzeti ve?i auto, više prostora, ve?i prtljažnik itd ...

            Originally posted by LEZA
            Nego gordi jel istina za hdi motor onaj FAP filter da je 115000 dinara? Mislim hdi je otpao u startu ali mi nesto mnogo deluje skup taj fap (otprilike ko fap kamion)
            Ne znam za ta?nu cenu ali nije jeftin Znam da se filter ?estica na svakih 80.000 km mora zameniti. To se obavlja u okviru redovnog održavanja. Troškovi za aditiv su oko 100 ?. Kada se isprazni rezervoar za aditiv ( staje 5 litara aditiva), uklju?uje se upozorenje. Sistem prijavljuje da treba "o?istiti filter goriva". Ukoliko ignorišete signal, filter ?estica ?e se zapušiti, motor onda prelazi na pomo?ni režim rada. Vožnja do servisa je još uvek mogu?a, ali uz smanjenu snagu.

            Originally posted by LEZA
            Je l' moze neko poredjenje delova za S16 delova za 1.6 16v i delova za TU 1.4 (pretpostavljam da je tu)?
            Vucko je više upu?en u cene delova ...

            Comment

            • LEZA
              CBC Senator
              • 10.08.2007
              • 280
              • Beograd

              #7
              I ja sam iskreno vise za manji auto,a da bude s vise opreme i manja kilometraza i sto je po meni najvaznije mladji. . .Ja imam 22 godine jedinac sam i bas se ne vozim nikad s tatom i mamom iskreno.Ali ja samo mogu da navijam,meni ni iz dzepa ni u dzep jer ja vozim 205icu. . .Interesuje me jos nesto,gordi rekao si da je S16 najizdrzljiviji,sto je i najlogicnije jer je u sportskoj verziji i trebao bi da bude pravljen za jake napore,ali da li je on ipak toliko otporan ? Mislim ja znam kako bih ja vozio 206 ili 205 gti,znaci pun gas non stop i ne vidim razlog zasto taj neko ko ga je pre vozio isto nije vozio pun gas? Mislis da moze S16 da izdrzi 80000 km pun gas? Posto preko 80 000 nece sigurno moji uzimati? Pitam jer ne bih da ih nagovorim pa da posle zalim a blizu sam nagovaranja za GTI

              Comment

              • gordi014
                Moderator
                • 02.10.2004
                • 1049
                • Valjevo, Srbija
                • PEUGEOT 206 XS 1.6

                #8
                Peugeot 206 S16 2.0 136 ks, citat iz testa...

                ... najve?a novost kod ovog automobila je zapravo motor, koji je izra?en u potpunosti od aluminijuma, a ugra?uje se i u limuzinski 406 kao i 406 Coupe. Iako se motor snage 136 KS vrlo dobro snašao u 206-ici ugla?enost pršti na sve strane, a to baš i nije glavna prednost kod ovog tipa automobila. Motor se vrlo rado vrti sve do 6500 o/min., kada obrtaji pre?u 4.500 tada pokazuje svoju blagu ?ud sportiste. Blaga ?ud ?isto zbog nedostatka zvuka motora i brutalnosti prilikom pritiskanja gasa. Zahvaljuju?i vrlo povoljnoj elasti?nosti motora potrošnja automobila je umerena pa se po gradu možete voziti uz prosek od 10,9 litara ali ni 14,5 litara ne treba iznenaditi ukoliko ?esto vozite u visokim obrtajima. Na otvorenom putu troši 7,4 litre a prosek tetsa uz oštru vožnju je oko 10,7 litara. Iako su performanse na ovom automobilu zaista pohvalne valja istaknuti da je najve?a prednost Peugeotovih sportskih automobila bila i ostala fantasti?na upravljivost. Upravlja?ki sistem ove 206-ice, preseljen sa 306 S16, možda je i ponajbolji dokaz toj tezi pošto je na volanu mogu?e osetiti doslovno svaki kamen?i? preko kojeg automobil pre?e a zahvaljuju?i tolikoj koli?ini povratnih informacija 206 S16 definitivno je jedan od najuzbudljivijih automobila koje smo vozili. Automobil je vrlo osetljiv prilikom ko?enja ili naglog otpuštanja gasa u krivini, kada istog trena izbacuje stražnjicu van, ali vrlo ga je lako kontrolisati, a kada i pobegne volan, kao da se automatski okrene na kontra stranu. Krivine se mogu prolaziti prili?no brzo, a ukoliko i zaboravite promeniti u nižu brzinu pre zavoja automobil svejedno poseduje dovoljno snage da vas izvu?e iz svih nevolja. Vožnja po kiši ili snegu može biti jako zabavna ukoliko prona?ete manje prometni put sa oštrim krivinama. Podvozje je nešto tvr?e u odnosu na ostale 206-ice, no i dalje prili?no udobno. Tvr?im oprugama smanjeno je naginjanje karoserije u krivinama, a ve?i stabilizatori dodatno su poboljšali prijanjanje za podlogu pri velikim brzinama pa tako ovaj automobil pri 210 km/h uliva voza?u puno više sigurnosti nego ostali automobili tog razreda. Oprema je standardno bogata te je lakše nabrojati one elemente za koje je potrebno nadoplatiti. Krovni otvor, automatski klima ure?aj, metalik boja i bo?ni vazdušni jastuci jedini su elementi za koje je potrebno doplatiti dok ?ete sve ostalo dobiti serijski.

                Peugeot 206 s16 ma dobro profilisana sedišta "obu?ena" u kombinaciju alcantare i kože sa izrazitim bo?nim osloncima koji sasvim zadovoljavaju?e drže telo prilikom naginjanja karoserije. Tu su još i umetci koji bi trebali predstavljati matirani aluminijum. Bele podloge instrumenata kao i aluminijumske papu?ice naprosto oduševljavaju, ali ni približno koliko aluminijska ru?ica menja?a koja voza?a emotivno povezuje za celi automobil. Dopao nam se i volan presvu?en kožom koji ima izbo?enja za pal?eve tako da odli?no leži u ruci.

                Zapremina: 1997 cm3
                Broj cilindara 4
                Snaga (kW/KS) 100/136
                Potrošnja (l/100km) 10.9/7.4/14.5
                Ubrzanje (0-100km/h) 8.7
                Maksimalna brzina 210 km/h










                LEZA=> možeš dobiti informaciju iz prve ruke o 206 S16 od CLD-a ili od 206 (koliko mi je poznato on ga još uvek poseduje)

                Comment

                • gordi014
                  Moderator
                  • 02.10.2004
                  • 1049
                  • Valjevo, Srbija
                  • PEUGEOT 206 XS 1.6

                  #9
                  Gordi, jel moze poredjenje 1.6benz i 2.0hdi,90ks u 307-ici?opsti utisak
                  Ipak, pod opterećenjem je dizel elastičniji, npr. uzbrdica ili 4 osobe u autu. Tu do izražaja dolazi veći obrtni moment dizelaša, iako ima manje KS.

                  Ljudi se zavaravaju manjom potrošnjom dizelaša, ako ga malo žešće voziš isto hoće popiti.

                  Ja bih uzeo benzinca !

                  Comment

                  • forster
                    CBC Senator
                    • 24.04.2007
                    • 244
                    • Beograd

                    #10
                    Ovako vozim Peugeot 2.0 HDI 2001. Auto je sjajan i daleko je bolji od 1.4 HDI. Nisam siguran koliko je 1.4 motor uopste za 307. Kolega sa posla ima 307 2.0 HDI i vozi ga do daske. Auto je fantastican. Ja sam malo obazriviji prema mom autu, mada 90 i 135 Ks nije za porediti. Bilo koji da uzmes neces se pokajati. Samo zaboravi na manje kubikaze.
                    1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
                    2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
                    3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.

                    Peugeot 206 2.0 HDi

                    Comment

                    • mishkom
                      CBC Senator XXL
                      • 07.08.2007
                      • 591
                      • N/A
                      • N/A

                      #11
                      Originally posted by gordi014
                      Gordi, jel moze poredjenje 1.6 benz i 2.0 HDI, 90 ks u 307-ici? Opsti utisak
                      Ipak, pod opterećenjem je dizel elastičniji, npr. uzbrdica ili 4 osobe u autu. Tu do izražaja dolazi veći obrtni moment dizelaša, iako ima manje KS.

                      Ljudi se zavaravaju manjom potrošnjom dizelaša, ako ga malo žešće voziš isto hoće popiti.

                      Ja bih uzeo benzinca !
                      Hvala !
                      Cisto informativno. . . Znam da ume da popije i to dosta, nekad 10, a nekad i po 16, 17 l kad se da gas na uzbrdici, kad se pretice, po board-u trenutna potrosnja, ali isto tako ume da bude 4-5 l na 80, 90 km/h i 0 (nula) nizbrdo .
                      Dobro, to je auto za taticu, ja znam sta je za mene

                      Comment

                      • LEZA
                        CBC Senator
                        • 10.08.2007
                        • 280
                        • Beograd

                        #12
                        Gordi a neki test 206ice 1.6 16v? Jel isto vazi kao i za 307 ili . . . ?

                        Comment

                        • gordi014
                          Moderator
                          • 02.10.2004
                          • 1049
                          • Valjevo, Srbija
                          • PEUGEOT 206 XS 1.6

                          #13
                          Peugeot 206 SW XS 1.6

                          Comment

                          • PUG405
                            CBC Član
                            • 28.09.2007
                            • 23
                            • Beograd

                            #14
                            Glasam za 307 samo iz jednog razloga, a to je bolje rešen zadnji trap nego kod 206. Iz mog iskustva ne dešavaju se slučajevi preupravljanja u krivinama koliko sa 206, osim naravno sportskih verzija. Naravno preupravljanje kod automobila sa prednjom vučom se retko dešava, osim ako je zadnji trap oštećen, a upravo je mnogo izdržljiviji onaj od 307. Zatim, tu je problem sa sinhronim zupčanicima menjača, koji nije bio rešen kod prve serije 206. Sve u svemu, za vreme mog šegrtovanja kod jednog Pežo majstora, daleko je više bilo banalnih kvarova na 206. Doduše više ih i ima, ali sam nekako uvereniji u kvalitet 307, jer ipak je 206 bio budžet varijanta Pežoa. Što se tiče motora, isključivo 1.6 benzinac, koji je odlične konstrukcije i provlači se dugi niz godina kod PSA grupacije. Bilo je primeraka sa 300 i više hiljada km, koji su dolazili u servis u sasvim solidnom stanju.

                            Comment

                            • mishkom
                              CBC Senator XXL
                              • 07.08.2007
                              • 591
                              • N/A
                              • N/A

                              #15
                              307 NARAVNO!!! Mesta koliko hoces. . .Kad ja sa 192 namestim prednje sediste, onako komotno za putovanje, pa sednem pozadi, jos imam mesta za kolena. . . Dal je tako kod206?cisto sumnjam

                              A drugo, mnogo je stabilniji, upravljiviji, jednom recju OZBILJNIJI auto. I moj predlog je za 2.0HDI motor, koji je u tom automobilu najbolja i nekvarljiva roba. ..

                              Comment

                              Working...
                              X