Peugeot 206 ili 307 - Sta pazariti?

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PUG405
    CBC Član
    • 28.09.2007
    • 23
    • Beograd

    #16
    Ne preporučujte HDI tako olako. Redovno održavanje tih motora je pakao za novčanik. Takođe, teško je naći dobar servis za njih. Naročito bi bio problem ulaganja u motor, pošto nije u pitanju nov auto nego polovan oko 80.000km, koji bi blio blizu servisiranja. Zaista i najsitnije stvari izađu preko 500e. A da se ne kvare mnogo i da su izdržljivi jeste tačno, ali samo pod uslovom da se redovno servisiraju.

    Comment

    • gordi014
      Moderator
      • 02.10.2004
      • 1049
      • Valjevo, Srbija
      • PEUGEOT 206 XS 1.6

      #17
      Informacija, iz prve ruke, od vlasnika Peugeota 307 2.0 HDI 66 kW ili ti 90 KS. Na pitanje kako se pokazao kod njega u eksploataciji, rekao je sledeće:

      Imao sam ga u 307 i s njim vozio 120 000 km. Krajnja brzina je oko 175 km/h, potrošnja između 5,8 i 7,4 litre kombinovano grad, autoput i regionalni putevi. Na otvorenom putu trošio je ravno 5 L. Vrlo bučan dok je hladan, poteže solidno, nije za jurnjavu, ali kada se natovari bolje je isključiti sva preticanja. Da se komotno voziti na 2000 o/min. Pucanje remena na tom se motoru ne događa često. Iako je menjanje predviđeno na 120.000 km, u našim servisima on se obavlja na 80.000 km ili 100.000 km.
      Što se tiče benzinca 1.6 u proseku dosta slabije drži vrednost, 1200-2000 eura povoljniji od dizela, vrlo tih. Potrošnja se ne spušta ispod 9 litara. Mislim možeš ga ti voziti i na 5-6 ali tada ćeš biti neka kočija, a ne automobil.
      Moj zaključak - ako ikako možeš - uzmi dizela. Motor je konstruisan da izdrži jako puno kilometara, nije komplikovan za održavanje, malo troši... eto, nadam se da sam pomogao.

      Comment

      • CLD
        CBC Senator XXL
        • 08.02.2005
        • 1225
        • Belgija - ranije Luna-Chico

        #18
        pa ovo i nije uopste lagano pitanje, sta god da uzmes neces pogresiti ako ces da vodis racuna o njemu, da se pridrzavas normi oko odrzavanja.
        Sad sitnice koje ce prevagnuti su na tebi i tvojima.

        Comment

        • gordi014
          Moderator
          • 02.10.2004
          • 1049
          • Valjevo, Srbija
          • PEUGEOT 206 XS 1.6

          #19
          Pitao sam Darka iz Požarevca sa French-Mania foruma, vozi "nebesko plavi" Pug 206:

          Evo ovako, ja imam 1.6 8v, a imao sam prilike da vozim i 16v. Auto nema gresku, dobar za grad, po auto putu i da ne govorim, samo malo sire gume. Ne trosi puno, nisam merio, iskren da budem. Isao sam sa njim i na more, prelazim puno, nikad nisam gledao potrosnju. Kvarova nema, samo zamena ulja i filtera, neke sitnice i to je to. Nece pogresiti ni za 8v i ni za 16v sigurno, ali je jedno sigurno "SAMO 1.6"
          POZZ

          Comment

          • click
            CBC Veteran
            • 13.09.2007
            • 128
            • Beograd

            #20
            Originally posted by PUG405
            Ne preporučujte HDI tako olako. Redovno održavanje tih motora je pakao za novčanik. Takođe, teško je naći dobar servis za njih. Naročito bi bio problem ulaganja u motor, pošto nije u pitanju nov auto nego polovan oko 80.000km, koji bi blio blizu servisiranja. Zaista i najsitnije stvari izađu preko 500e. A da se ne kvare mnogo i da su izdržljivi jeste tačno, ali samo pod uslovom da se redovno servisiraju.
            Prvo, svaki auto zahteva redovno odrzavanje i tu nema price, bio benzinjara ili dizelas.
            Vozio sam 307 hDi 110 ps SW, presao sa njim oko 1000 km. Auto lepo ide, ne trosi puno, BG oko 8-8.5 litara, na 90 po board-u 0k0 4.4. Servisi nisu skupi. Veliki servis, znaci svi kaisevi, roleri, spaneri, ulje u motoru i svi filteri izadje oko 32000 din. Mali servis je oko 10000 din, mozda i manje. Auto nije moj, poznajem vlasnika i znam da je samo promenio EGR ventil u Veranu za nesto ispod 6000 din. Eto, toliko o skupom odrzavanju. Naravno da to nije auto sa coveka sa prosecnim srpskim primanjima- nazalost.. Ali to je neka vec druga prica

            Comment

            • vucko
              CBC Član
              • 06.08.2007
              • 88
              • Belgarde

              #21
              jos ako znas da se zupcasti kaisevi menjaju na :

              1.9D - 120000km ili 10god
              2.0 HDi - 180.000 km ili 10 god
              1.4 HDi, 1.6HDi - 240.000km ili 10 god

              Comment

              • LEZA
                CBC Senator
                • 10.08.2007
                • 280
                • Beograd

                #22
                Neka,ipak nisam ljubitelj dizela uz sve postovanje prema doticnim,ipak benzinara i nista drugo. . .A i kao sto rece gordi suvise su savrseni to motori. . .

                Comment

                • click
                  CBC Veteran
                  • 13.09.2007
                  • 128
                  • Beograd

                  #23
                  Da, suvise savrseni. Cr je prvo ispitan u brodovima, kamionima i gradjevinskim masinama, pa onda prenet u kombije i automobile..

                  Comment

                  • Nemke
                    CBC Član
                    • 15.10.2006
                    • 18
                    • Beograd

                    #24
                    Originally posted by CLD
                    pa ovo i nije uopste lagano pitanje, sta god da uzmes neces pogresiti ako ces da vodis racuna o njemu
                    sta god da uzme pogresice! navozao sam se sit svih mogucih 307ica i 206 ica.. i to sam imao 307 HDi sa 136 i 206 s16, a sad 206 1.4 16v i 90 konja...

                    U pezou moze da ti zapadne dobar auto da se ne kvari itd samo ako imas srece i dobijes 1 od 10 auta koji se nece pokvariti...ostali svi hoce!
                    Vidi..mozda sam klinac itd, ali imam puno iskustva sa autima pogotovo pezo-ima.. zaobidji ih. Oni su prokletstvo, jer ces ih zavoleti jer su nekako specijalni, a kvare se tako da ces bankrotirati a i izgubiti zivce kad vidis sta sve moze da se pokvari na pezo-u u MAX MAX MAX odrzavanje.. iz iskustva, na kraju ces da punkes. Mozda sad govorim besno ali to je rezultat sledeceg: oduvek sam imao problema sa 206 koju sad imam, i odlucio sam se da je chipujem jer je satro sve vreme software pravio sranja ujutru kad je hladan.. auto je super radio... citavih 5 dana a onda se vratio na staro (ovo je sve od pre nedelju dana)...
                    prethodna 307 je bila savrsenstvo, najlepsa, obozavao sam je, uzasno brza i stabilna, ali kad ti u 30k km rikne protokomer, razni predturbinski ventili i milion ostalih stvari onda si prinudjen da je prodas dalje i da se radujes sto si nekom ko ne zna kakav je pezo u stvari uvalio to sranje za neke mnogo male pare nego za koje si je ti kupio....

                    bilo benzinac ili dizel, svi su felericni....

                    Jedine pohvale imam za 206 s16..zver, jedini od pezo da sam imao a da se nije kvario (ubo sam jednog od 10... )

                    Comment

                    • click
                      CBC Veteran
                      • 13.09.2007
                      • 128
                      • Beograd

                      #25
                      @ Nemke
                      Koliko sam shvatio, oba Peugeot-a su bili chipovani.. Da ne mislis da si im time pomogao da se kvare "malo" vise nego obicno?

                      Comment

                      • dintel011
                        CBC Senator XXL
                        • 12.03.2005
                        • 348
                        • Beograd, Vidikovac

                        #26
                        Aj da dodam i ja koju, od skora vozim 307 1.4 benzinac, po gradu trosi 8.5 na otvorenom 6.5.
                        Odrzavanje kao i svako za auto to godiste.

                        Comment

                        • Nemke
                          CBC Član
                          • 15.10.2006
                          • 18
                          • Beograd

                          #27
                          Originally posted by click
                          @ Nemke
                          Koliko sam shvatio, oba Peugeot-a su bili chipovani.. Da ne mislis da si im time pomogao da se kvare "malo" vise nego obicno?
                          ne, evo i objasnjenja zasto: 307 ima 2.0 kubika i kasnije se fabricki ako sam dobro upoznat pravio sa 136 konja... upravo tako sto su oni u fabrici stavili drugi cip... ako pogledas realnije, 2000 kubika i 136 konja... motor nije opterecen ali uopste, to je standard. Da je iz toliko kubika izvlacio 200 konja, slazem se da bi bio opterecen i da bi chipovanje doprinelo kracem veku motora. Ali da kazem, chipovanje samo po sebi ne donosi da se auto vise kvari, vec da mi je vek kraci, sa recimo 200k km na 180k km, sto meni nije znacilo jer je auto ima "samo" 36k kad sam ga prodao, a do tad se kvario u prvih 30k koji su bili bez cipa sasvim dovoljno! 206 je druga prica, njega sam cipovao pre nedelju dana i to bas zato sto su ovi u veranu tvrdili da im je los software, tako da namena tog cipovanja nije bila u dobijanju performansi iako je dobio 12-ak konja, sada ima 102.

                          E na post iznad... u 206 1.4 benzinac, dakle laksi auto od 307 po gradu 9 litara, na otvorenom zavisi.. moze 5 a moze i 10 ako je na autoputu a mene veoma teska noga !

                          Comment

                          • mishkom
                            CBC Senator XXL
                            • 07.08.2007
                            • 591
                            • N/A
                            • N/A

                            #28
                            307 2.0HDi 90ks, trosi od 5 do 7.5l/100

                            Comment

                            • CLD
                              CBC Senator XXL
                              • 08.02.2005
                              • 1225
                              • Belgija - ranije Luna-Chico

                              #29
                              @ Nemke, ako ti je bio sa 6 brzina, onda jeste fabricki 136 konja, a ako je sa 5 brzina onda je cipovan.

                              Comment

                              • PUG405
                                CBC Član
                                • 28.09.2007
                                • 23
                                • Beograd

                                #30
                                Originally posted by click
                                Prvo, svaki auto zahteva redovno odrzavanje i tu nema price, bio benzinjara ili dizelas.
                                Vozio sam 307 hDi 110 ps SW, presao sa njim oko 1000 km. Auto lepo ide, ne trosi puno, BG oko 8-8.5 litara, na 90 po board-u 0k0 4.4. Servisi nisu skupi. Veliki servis, znaci svi kaisevi, roleri, spaneri, ulje u motoru i svi filteri izadje oko 32000 din. Mali servis je oko 10000 din, mozda i manje. Auto nije moj, poznajem vlasnika i znam da je samo promenio EGR ventil u Veranu za nesto ispod 6000 din. Eto, toliko o skupom odrzavanju. Naravno da to nije auto sa coveka sa prosecnim srpskim primanjima- nazalost.. Ali to je neka vec druga prica
                                Još samo kad bi veliki servis bio sve što se radi na HDI motoru. Što se tiče samog velikog servisa navedena cena je ok, čak može biti i duplo manje, ako se uzimaju samo delovi, ali EGR ventil, pa još sa zamenom za 6000 Ako se dobro sećam samo ventil je preko 2 puta skuplji. Ali nije to toliko bitno, magija dolazi na 150.000-200.000km, kada je na redu servis sistema za ubrizgavanje. Sa tim poluinformacijama, možete samo da dovedete nekoga u tešku zabludu. Auto sa HDI motorom se vozi do 120-150 hiljada km, a onda se prodaje. Na toj kilometraži se isplati početna skuplja cena preko niže potrošnje. A kupovati HDI koji uskoro mora da krene na servise, to može samo lud čovek da uradi.

                                Comment

                                Working...