Preporuka za prvi auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mugos
    CBC Senator XXL
    • 18.09.2007
    • 555
    • BG/sada Novi Beograd

    Preporuka za prvi auto

    Preporuka za prvi auto do 3000 eura?
    Nepsujem, nepijem, nepušim. U p.m. pade mi pepeo u pivo.
  • Milorad90
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2007
    • 975
    • Beograd

    #2
    Dodaj jos malo informacija kakvog hoces veci,manji,koja kubikaza otprilike,disel,benzin,plin,klima ili sta ti je vec potrebno pa ce ti neko izaci u susret.

    Comment

    • Marko001
      CBC Senator XXL
      • 09.09.2006
      • 1070
      • Belgrade

      #3
      pa ako jos malo doda, par stotki, recimo pug 106, hyundai accent, fiat punto I, suzuki swift...

      ili ako hoce veci, bolji a stariji auto mondeo npr. 92. ili 93. godiste.

      ili neki jos stariji japanac mazda 626, corolla, 323f... ojo 90. godista. da uzme recimo za 2500 a 500 da ostavi da ima da je sredi ako joj nesto fali. to ej mozda i najpametnije ako ej limit strogo an 3000, nikad ne treba istresti zadnju paru za polovan auto, cime da popravis ako nesto ima, a obicno ima kod polovnjaka od 10+ godina.

      a ako limit niej strogo na 3000 onda neka od prve 2 varijante.

      Comment

      • xami_coupe
        CBC Veteran
        • 04.09.2007
        • 130
        • Novi Beograd

        #4
        Trazi nekog starijeg japanca,ili nekog golfa!?

        Comment

        • jevtic
          CBC Senator XXL
          • 26.11.2006
          • 729
          • beograd

          #5
          alfa 75?
          ex - fabia 1.9 tdi
          golf 2.0 tfsi

          Comment

          • Ji 4Tze
            CBC Senator XXL
            • 04.05.2006
            • 806
            • bg
            • Honda CR-V 4WD

            #6
            felicia benzin

            edit: do 3500 doduse

            Comment

            • neshaoct
              Banovan
              • 18.08.2007
              • 1754
              • Beograd, Rakovica

              #7
              Yugo ! Ali stvarno...!
              Ako si tek dobio dozvolu, nesto tako je sasvim ok...Ocekuj da ces imati grebanja na parkingu, neka mala cukanja i sve to u prvih godinu dana...a jeftiniji auto za popravku nemas...
              Posle prodaj tog Yuga, i kupi nesto bolje...
              Ili, neki znatno stariji strani auto [ u odnosu na Yuga od 3000 ]...ali koji ce imati air-bagove, ABS...sto ce ti isto znaciti kada ti je vec prvi auto
              [ ali ce takav imati dosta predjenih kilometara, cekace te ozbiljniji servis ]...
              Generalno, za 3000 i nemas bas veeeeliki izbor...[ a, verovatno ces potrositi oko 2500 za kupovinu, a bar par stotina evra ostaviti za servis koji ces uraditi, narocito ako kupis neki strani auto star 10-tak i vise godina ]...
              Mondeo, Mazda 626 i sl...nikako...Automobili po 5 metara duzine, potrosaci, stari po 15-20 godina...Moras misliti da ces i ti jednom prodavati taj auto, a zamisli ako kupis neki star 15-20 godina...koliko ce imati kada ga ti budes prodavao...?
              edit : evo, malo sam bacio pogled na Halo-Oglase...Yugo 2002. ili 2003. ili 2004-to godiste...zavisi koliko blizu cifre od 3000 evra...ima ih dosta i sa ugradjenim plinom...
              Ima Felicia [ 1996 ]...po neki Punto 1995. i 1996-to...naravno, gomila Golfova [ ali, svi po 16-20 godina stari ]...ili oni veci automobili, tipa Mazde 626, ali i one 1989. i 1990-to godiste...ipak je to matoro...
              Ili Punto ili Felicia [ od stranih ]...ili znatno noviji Yugo...
              Nadjes dobrog Punta... , cini mi se da je bolja varijanta od Skode...

              Comment

              • 230
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2007
                • 775
                • Semberija

                #8
                Ne uzimaj Alfu 75 kao prvi auto. Nipošto.
                Možda 33-ku.

                Slažem se ovo za Yugo. Možeš dosta mladog da uzmeš za te pare, nakon određenog vremena i stečenog iskustva moći ćeš dosta tih para da dobiješ nazad, a sa njim ćeš dosta moći i da uštediš za auto koje budeš želeo. Jako je jednostavan za održavanje i neke osnovne popravke, delovi su dostupni i jeftini, naučićeš štošta...

                Ako imaš već vozačkog iskustva, onda traži nešto jače, udobnije i skuplje za održavanje.

                Nipošto ne uzimaj Golfa2 jer su kod nas nadrealno skupi.
                155+75=230
                VIVA LA VITA!!!

                Comment

                • Marko001
                  CBC Senator XXL
                  • 09.09.2006
                  • 1070
                  • Belgrade

                  #9
                  pa taj jugo 2002. godiste je krsh u odnosu na tu mazdu i mondea, bez obzira sto je noviji, njega treba posmatrati maltene kao auto iz 70-ih jer je baziran na fiatovom modelu iz tih godina...

                  to sto su mazda i mondeo veliki-samo ce ga naterati da nauci bolje da manevrise, da se parkira, prestrojava itd. ko vozi samo auto od 3,5 metra po meni i nije kompletan vozac jer kad sedne u auto od preko 4,5 metra pogubi se dok ko vozi veliki auto kad predje na manji ko da je seo u igracku...

                  a cak i nisu mnogo veci potrosaci od juga, jer jugo bas i nije mali potrosac, ja sam imao keca dosta dugo i trosio mi po gradu 10 litara ko nista.

                  Comment

                  • 230
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2007
                    • 775
                    • Semberija

                    #10
                    Da, ali uporedi cenu fara za mazdu i za yugo.

                    Yugo je prelazno rešenje za sticanje iskustva u vožnji po velikom gradu.
                    155+75=230
                    VIVA LA VITA!!!

                    Comment

                    • neshaoct
                      Banovan
                      • 18.08.2007
                      • 1754
                      • Beograd, Rakovica

                      #11
                      ''...to sto su mazda i mondeo veliki-samo ce ga naterati da nauci bolje da manevrise, da se parkira, prestrojava itd...''

                      Bice mu teze da se parkira i prestrojava, bas zato sto trazi prvi auto...Neka sve to izvezba na manjem autu, neka stekne sigurnost u sebe...Lako ce ga prodati kasnije...dok ga bude vozio nece mu biti skupo odrzavanje, tako da ce sve extra pare koje bude imao moci da odvoji za svoj '' drugi '' auto...Nece mu ih Yugo pojesti... Ako ga negde i ulubi ili ogrebe nije strasno...I, kada ga bude prodavao, taj auto ce biti star 5-6 godina, a ne 20-25 godina...Kada nauci na njemu, lako ce parkirati i vece automobile....tehnika je ista, samo mora da trazi vece parking mesto...
                      Ne uci se na velikim kolima, vec na manjim...Jesi li nekad video po auto skolama limuzine ??? Ili kod nas, ili u inostranstvu ? Naravno da nisi...
                      Yugo je odlican kao prelazno resenje...ne treba patiti od toga da auto bude stranac po svaku cenu
                      [ nek' je i 20 godina star, neka ima predjenih 250000 km-a...samo da je strani ]...
                      Vecina nas je ucila na Yugu voznju, i sta nam fali...kada na Yugu navezbas npr. polukruzno, sa servom ce ici sto puta lakse...

                      Comment

                      • Marko001
                        CBC Senator XXL
                        • 09.09.2006
                        • 1070
                        • Belgrade

                        #12
                        fora je u tome da ce sa jugom vrlo verovatno imati glavobolju, uvek ce nesto da cacka, budzi, popravlja, tera kod majstora, neka glupost da otkazuje itd.

                        a kod stranog, kad ga sredi, ne.

                        a to najosnovnije i sa malim autom je valjda naucio u auto skoli, sad treba da uci dalje.

                        a polaze se i recimo na pugu 307 a on nije bas mali.

                        Comment

                        • luci
                          CBC Senator XXL
                          • 13.03.2006
                          • 1103
                          • odzaci

                          #13
                          ako uzme mladjeg juga dobrog nema sta da fali... i moje misljenje je da treba da bude jugo.... pazi ja sam polozio na jugu pa vozio caletovu lafu koja je veca i nepreglednija drasticno, i sad opet vozim juga stalno i ubio sam brdo kilometara do sad, a kad sednem u alfu caletovu i to 166 znaci dosta veliku, nemam problema oko parkiranja i sta ja znam....


                          a strani auto ima i vise elektronike a kad to krene da riknjava, a hoce posto je auto davno trebao da zavrsi na otpadu onda krece sex naci majstora koji to zna da popravi i naravno sve to platiti

                          Comment

                          • Marko001
                            CBC Senator XXL
                            • 09.09.2006
                            • 1070
                            • Belgrade

                            #14
                            ja imam u firmi nekoliko jugica stari par godina i ********ju stalno i kvare se...

                            a recimo ako uzme mazdu 626 uopste nema ensto mnogo elektronike i nema sta da mu se kvari.

                            Comment

                            • 230
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2007
                              • 775
                              • Semberija

                              #15
                              Strano staro auto je rupa bez dna.

                              Ako kupi staro strano auto, sve pare koje bi možda uštedeo će potrošiti da ga održi u voznom stanju, i opet neće moći da dobije ništa od toga što je uložio kada odluči da ga se reši za godinu dana.

                              Sa Yugom starim par godina situacija je potpuno drugačija. Zbog niske cene delova i održavanja moći će da sačuva novac koji bi inače potrošio recimo za zamenu el. instalacije stare 20 godina, amortizera, nosača motora, dihtunga, karika... I kada se nakon godinu dana odluči da kupi sebi auto koje želi dobiće slične pare onima što ih je on sam dao za njega.

                              Tvrdim da auto ne treba kupovati sa kojekakvim računicama o prodaji, jer sa tim autom se živi, uopšte me ne zanima što ću dobiti 90% para nazad, ako će da mi iskrivi kičmu.

                              To jest, ako u pitanju nije prvi auto. Prvi auto uvek mora biti samo prelazno rešenje i ništa više, iz čisto praktičnih razloga, koje sam već naveo.
                              155+75=230
                              VIVA LA VITA!!!

                              Comment

                              Working...
                              X