Preporuka za prvi auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AreOut
    CBC Senator XXL
    • 22.07.2006
    • 590
    • Zabjelo

    #76
    Originally posted by mishkom
    Evo ti za sestrica:

    Slusaj decko. . . Kupi juga '89 ili '90. Kontam ja da je tebi u glavi da vozis neki na izgled besan auto, da se prica o njemu, ali brate, nauci prvo da vozis kako treba. . . . Takav Jugic kosta oko 800evra, a za 1200mozes da nadjes i noviji, u tip-top stanju sa plinom (mada ja nisam ljubitelj istog, al ajd sad). . .

    Najskuplje od novih delova na jugu su gume i alternator koji kosta 10.000din NOV(ne remontovan. ..), ja skoro menjao. . .

    I to je to. Mozes da ga gazis, lupas, cesas i zabole te. . . Naucices mnoge korisne stvari, ako nista bar osnove o motoru i njegovom radu. . .

    Ono sto treba raditi je zameniti kablove(oko500din), razvodnu kapu(oko 200din), akumulator(3-4.000din), pa onda nastavis da pratis stanje auta. . .

    Ja sam svasta tu naucio, ne mogu sad da se hvalim i da kazem da znam sve, ali sigurno znam vise od tebe sad trenutno


    P.S. retrovizor(500din), a ako izgubis kljuceve, pozajmi od koms'e

    Kupi jugica, vozi 2-3godine, za to vreme stekaj pare, pa da padne nesto smekerski (alfa )


    @Marko001

    Ma ko kaze da jugici ne mogu da predju 100.000???? Uskoro slede dokazi
    E znas kako dok sam zivio u Srbiji vozio sam ovu Hondu Accord a komsija jugica i odrzavanje mi je izlazilo u prosjeku tadasnjih 100 DM skuplje godisnje...i to onda kada su djelovi za Hondu bili skuplji nego danas On mora da racuna na to da je sasvim moguce da kao pocetnik napravi neku gresku ili da ga neiskusnog povuce brzina (doduse ovo mi je nezamislivo u jugu al dobro) a u tom slucaju bolje je da se nalazi u normalnom autu a ne u toj konzervi
    http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

    Comment

    • neshaoct
      Banovan
      • 18.08.2007
      • 1754
      • Beograd, Rakovica

      #77
      Sada je skuplje odrazavati tu Hondu Accord nego sto je tada bilo...delovi za nju sada nisu jeftiniji, vec skuplji...
      Koji je deo lakse naci nov : deo za Yuga
      [ koji se jos uvek proizvodi ]...ili za nekog matorog stranca od 20 godina ?
      [ koji se ne proizvodi vec 10 i vise godina ] ? Naravno, fabrike su obavezne da i nakon prestanka proizvodnje odredjenog modela, nastave sa proizvodnjom rezervnih delova za taj model. [ valjda jos 10 godina ].
      To ne znaci da 11-te godine delova nema...
      Kako auto postaje stariji, sve je teze za njega naci nove delove...narocito ako govorimo o automobilima po 20-25 godina...i jos par godina neka bude kod novog vlasnika, i kada ga on bude prodavao bice star 25-30 godina...
      Naravno, to ne znaci da nece odgovarati i delovi sa nekog novijeg modela te iste fabrike...ali se i novi modeli ne oslanjaju zauvek na stare...Dodje vreme kada ide potpuno nova platforma za nov model...

      Comment

      • AreOut
        CBC Senator XXL
        • 22.07.2006
        • 590
        • Zabjelo

        #78
        Fabrike se obavezuju da proizvode djelove 20 pa i 30 god. nakon prestanka proizvodnje
        http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

        Comment

        • Marko001
          CBC Senator XXL
          • 09.09.2006
          • 1070
          • Belgrade

          #79
          Nesho totalno si u krivu, čak naprotiv, kad auto predje 10 godina proizvodnju ogromnog broja delova su vec osvojili zamenski proizvodjaci i njihovi delovi su mnogo jeftiniji od fabrickih a 80-90% isto traju... izuzimajuci turske delove za golfove 2 i slicno koji su dzabe ali su krsh. ali recimo za japance, za forda itd je kao sto sam rekao... a jos uvek ima i fabrickih, ali ih mali broj ljudi kupuje jer ima zamenskih, a plus kad je auto stariji ima ga i na otpadima gde za relativno male pare mozes naci mnoge stvari

          dok kad vozis noviji auto moze da se desi da si osudjen na vrlo skupe originalne delove, zamenskih nema a nema ni otpada... i onda recimo te oderu na nekoj gluposti tipa far ili branik a za stariji auto bi to na otpadu uzeo za 20-30 evra

          naravno to vazi za novije strane automobile ne za zastavu...

          kod zastave ima delova gde hoces, dzabe su, ali traju jako kratko...

          Comment

          • neshaoct
            Banovan
            • 18.08.2007
            • 1754
            • Beograd, Rakovica

            #80
            ..ok, jos bolje ako cak fabrike prave delove po 20 i vise godina za neki svoj raniji model...
            Znam da se onda u pricu ukljucuju i druge fabrike ''zamenski proizvodjaci '' , ali taj njihov deo nije kao fabricki [ po kvalitetu ]...a ima ih raznih, od nekih dovoljno korektnih, pa do zescih prevara...
            Ok za otpade, ali su to polovni delovi...mislio sam pre svega na nove...

            Comment

            • mishkom
              CBC Senator XXL
              • 07.08.2007
              • 591
              • N/A
              • N/A

              #81
              proizvodjaci su obavezni da od proizvode rezervne delove minimun7godina od prestaka proizvodnje modela, ali ih prave i duze. ....

              Comment

              • zola_
                CBC Senator XXL
                • 24.06.2006
                • 319
                • Novi Beograd

                #82
                kada im istekne obaveza za proizvodnju rezervnih delova onda sklapaju ugovore sa nekim fabrikama da proizvode te delove

                Comment

                • zaki
                  CBC Veteran
                  • 01.09.2006
                  • 199
                  • Beograd
                  • Fiat Stilo 1.9JTD

                  #83
                  To se zove mala privreda...

                  Comment

                  Working...
                  X