Kupovina polovnog automobila do 2500 (3000 evra)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nicolas
    CBC Veteran
    • 17.11.2007
    • 175
    • Beograd

    Kupovina polovnog automobila do 2500 (3000 evra)

    Cao ljudi,

    ja sam Nikola, nov sam na forumu. Citao sam vec postojece teme koje imaju veze sa mojim pitanjem i kao i na drugim forumima koji se bave ovom tematikom, skoro da nisam procitao nigde objektivne stavove. Svi pricu navode na svoju vodenicu, pljuju po onome sto im se ne svidja i slicno. Ali, u nadi da cu doci do potrebnih informacija, reko' 'aj da da i ovde pokrenem isto pitanje.
    Dodje vreme da se i ja odlucim za svoj prvi auto. Zato bih molio, one koji su dobre volje da mi pomognu pri izboru, da svoje predloge argumentuju, a ne samo da pisu da bi nesto napisali.
    Moj budzet je oko 3000 evra, ali bih na kupovinu auta potrosio do 2500, a preostalih 500 bih ostavio za servis i doradu odmah po kupovini (jer ipak bih vise voleo da znam sta je na autu uradjeno... prodavac ce uvek da navede da je sve zamenjeno i sve perfektno).
    Cetvoroumim se izmedju Mercedesa 190E, Toyote Corole, Golfa II i Mazde 626. Naravno to su automobili godista od '87 (pocev od Mercedesa i Golfa), pa do '90 - '91 za Mazdu i Toyotu.
    Sta mislite sta je od ovoga najbolji i izbor i zasto? Ako uzmemo pretpostavku da bih kupio auto koji je u solidnom stanju (dakle, ne neki krs), na kome bi eventualno bilo potrebe da se zameni ono sto se obicno menja pri kupovini polovnjaka (kaisevi, ulje, mozda gume i jos neke bitne stavke).
    Pri tome, bitna stavka mi je i kasnije odrzavanje i kvarljivost auta. Znaci nije mi cilj samo da prodjem sto jeftinije pri kupovini, a da posle puknem silne pare na odrzavanje. Znam da su nemci jeftiniji sto se tice rezervnih delova, jer ima dosta turski/bugarskih/grckih delova, ali je njihova zamena cesca jer nisu kvalitetni. Sa druge strane delovi za japance su skuplji, ali duze traju. Kako naci kompromis i napraviti dobar izbor?
    Svaki dobar predlog ce mi znatici i hvala unapred.
  • tamburski
    CBC Senator
    • 27.09.2007
    • 210
    • PANCEVO

    #2
    Moja iskrena preporuka je tojota i to sto zdravija najbolje bi bilo u prvoj boji
    a koji je to auto bolji od moskvica

    Comment

    • Corsa
      CBC Senator XXL
      • 22.09.2005
      • 450
      • Beograd

      #3
      Toyota ili Mazda,zavisi sta nadjes da u dobrom stanju.Golf ima nerealnu cenu,a i Mecka.Najbitnije je da nadjes st bolji primerak.
      ps,mali off Komsija preko puta ima Corollu ,cini mi se 90 to godiste.Kad bi se odlucio da je proda,to bi bila zesce dobra kupovina..Auto je garaziran i vozen bukvalno 2 puta godisnje.Izgleda kao nov...

      Comment

      • Srdjan
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 2416
        • Bajina Basta/Beograd

        #4
        Sta mislis na ovako nesto?

        Lancia Kappa 2.0 20v

        Comment

        • Superbird
          CBC Senator XXL
          • 06.02.2006
          • 384
          • Sabac ---> Novi Sad
          • Audi 100 Typ 43

          #5
          Drugar no.1 vozi 190 2.5 D, drugar no.2 Corollu XL 1.3 i ja vozim Golf II 1.6D

          190 se meni licno ne svidja, Mercedes a ko da nije Mercedes, sto ce reci dosta je mali i nekako je osecaj kao u koritu da sedis... (moj subjektivni utisak, jednostavno od Benza ocekujes nesto vise, W124 je ladja za 190)

          Golfa ja vozam, auto je stvarno zahvalan sto se tice odrzavanja, trosi malo i delovi su izuzetno jeftini, mane su mu sto je neudoban (meni licno ne smeta, verovatno sto sam jos mlad, ali recimo cale se zali) i sto je mrcina nevidjena.

          Corolla je skroz ok auto, dosta sam se vozio u njoj (i vozio je) i meni je jako slicna Golfu, dosta je tisa i mirnija u radu (benzinjara, jel), ide bolje, ali su delovi problem (drugaru su polupali staklo na suvozacevim vratima - 7 dana cekanja, 30e i put do Beograda) - i naravno izdaci za gorivo su veci.

          Za Mecku ne znam, ali Toyoti i narocito VW-u cena ne pada, sto treba uzeti u obzir.

          Comment

          • neshaoct
            Banovan
            • 18.08.2007
            • 1754
            • Beograd, Rakovica

            #6
            ..al' nece to sa cenom Golfa2 biti zauvek tako...
            Kada se za par godina uvede npr. test izduvnih gasova na tehnickom...ili obaveza bar jednog air-baga i ABS sistema...
            Naravno, u Evropi je to [ i vise ] obavezno za sva nova vozila...i ESP se uvodi kao obavezan...
            Odzvonice i kod nas automobilima starim po 20-25 godina, a onda pa-pa Golf2...

            Comment

            • Corsa
              CBC Senator XXL
              • 22.09.2005
              • 450
              • Beograd

              #7
              Covek je iz Bg-a,tako da delovi za Korolu nikako nece biti problem,a i njihova cena je dosta niska,a boljeg su kvaliteta nego turski delovi za VW...
              PS,kad se vec pominje cena stakla,mene je suvozacko staklo za ibizu izaslo nesto preko 80 evra,tako da je tih 30 sica...

              Comment

              • nicolas
                CBC Veteran
                • 17.11.2007
                • 175
                • Beograd

                #8
                @Srdjan: Da, video sam tvoju temu o Mazdi, jos pre nego sto sam se registrovao na ovom forumu (Google mi izbacio kada sam trazio nesto o 626-ici). Auto ti je stvarno bombona i odusevljava me lepo ocuvan enterijer. Medjutim, malo ta potrosnja mi je... hm...
                Nesto se u poslednje vreme sve vise okrecem na Mazdi 323. Iako volim velike limuzine i znam da je 323 za klasu ispod 626, ali mi se cini ipak da je to auto u skladu sa nekim mojim potrebama. Jedino ne znam kako potrosnja ide kod nje, kada je u pitanju benzin/plin.
                Znaci ili 323 ili Toyota Corolla
                A kakvo je stanje sa Toyotama Carina II? Kakve su? Vidim nema ih nesto mnogo po oglasima.

                Comment

                • zola_
                  CBC Senator XXL
                  • 24.06.2006
                  • 319
                  • Novi Beograd

                  #9
                  vidi ako mozes da nadjes za te pare i mitsu colt ili lancer
                  onda samo trazi bilo koji od navedenih auta i kad naidjes na dobar primerak kupuj, bio golf ili 626

                  Comment

                  • Srdjan
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 2416
                    • Bajina Basta/Beograd

                    #10
                    Ako ti je bitna potrosnja, onda ne trazi nista preko 1.6 motora.. Bukvalno svaki 2.0motor trosi plina u rasponu 10-15litara, nevezano da li je to mazda ili ne..
                    Lancia Kappa 2.0 20v

                    Comment

                    • Dren
                      CBC Senator XXL
                      • 24.08.2005
                      • 1068
                      • Sarajevo

                      #11
                      Veliki auto ne moze malo trositi... Ni sa malim motorom, jer onda vise stisces gas da bi ga pokrenuo...

                      Elem, auto velicine Mazde 626, tesko da moze trositi u gradu ispod 10 litara (beznina) i to da ga mazis... Ni dizela nece manje od 8...

                      323 ili corolla su obicno OK, ako nadjes pristojan primjerak...

                      Comment

                      • milannik
                        CBC Senator XXL
                        • 23.12.2004
                        • 1455
                        • Niš

                        #12
                        Originally posted by Dren
                        Elem, auto velicine Mazde 626, tesko da moze trositi u gradu ispod 10 litara (beznina) i to da ga mazis... Ni dizela nece manje od 8.....
                        6.5-7 D2

                        Comment

                        • Pele
                          CBC Senator
                          • 01.07.2006
                          • 262
                          • Požarevac

                          #13
                          kupiš Omegu A 1.8 i vozi na plin. Veliki auto, udoban auto, za M 190D i za golf2 je premija, prostora više nego u bilo kome od ovih, a cene su im niske, jbg, rubovi i sajtne. A isto su mrcine, znam primerke koji su prešli i po 900 000 km, uz jedno osvežavenje motora, po 400 000km bez taknutih motora, samo ponekad sitnice...
                          E sad, u odnosnu na japance ne znam, jer sam se stvarno slabo ili nikako družio sa japancima... Za to imaš kolege forumaše sa japancima.

                          Comment

                          • nicolas
                            CBC Veteran
                            • 17.11.2007
                            • 175
                            • Beograd

                            #14
                            Originally posted by Dren
                            Veliki auto ne moze malo trositi... Ni sa malim motorom, jer onda vise stisces gas da bi ga pokrenuo...

                            Elem, auto velicine Mazde 626, tesko da moze trositi u gradu ispod 10 litara (beznina) i to da ga mazis... Ni dizela nece manje od 8...

                            323 ili corolla su obicno OK, ako nadjes pristojan primjerak...
                            Pa da... ali recimo Mazda 626 sa motorom od 1600 ccm pretpostavljam da ako je u dobrom stanju ima potrosnju koja moze da se podnese (finansijski). A opet, motor je dovoljno jak za lepu voznju. Naravno, ja ne uzimam sportski automobil nemam nameru da ga picim 200 niti su mi to ambicije.
                            Mada, nema pravila. Citao sam na jednom forumu, decko ima Toyotu Corollu 1.3 XL (dakle, manja kubikaza), a trosi mu oko 9 l benzina (plina do 13 l), sto opet nije malo. Generalno, ta Toyota bi trebalo da trosi malo manje. Mislio je da nesto ne valja sa motorom, vozio u razlicite servise, ali nisu mogli nista da pronadju.

                            Originally posted by Pele
                            kupiš Omegu A 1.8 i vozi na plin. Veliki auto, udoban auto, za M 190D i za golf2 je premija, prostora više nego u bilo kome od ovih, a cene su im niske, jbg, rubovi i sajtne. A isto su mrcine, znam primerke koji su prešli i po 900 000 km, uz jedno osvežavenje motora, po 400 000km bez taknutih motora, samo ponekad sitnice...
                            E sad, u odnosnu na japance ne znam, jer sam se stvarno slabo ili nikako družio sa japancima... Za to imaš kolege forumaše sa japancima.
                            Razmisljao sam o Omegi. Lep auto, veliki, prava limuzina. U kombinaciji sa plinom moze da bude lepa kupovina... unutra fin enterijer, udoban. Problem jesu rubovi i sajtne, ali sta da se radi, to je generalno boljka kod Opela tih godista. Zetov burazer vozi jednu Omegu (dizel) i dobro ga sluzi (mada je ne odrzava nesto preterano... sto ce reci da je ipak zahvalan auto). Mada, koliko vidim problem mu je vesanje, ali kazu da je to kod vecine Omega problem jer je jako dugacak, a i tezak auto.

                            Comment

                            • Dren
                              CBC Senator XXL
                              • 24.08.2005
                              • 1068
                              • Sarajevo

                              #15
                              Znas sta, potrosnja je prilicno subjektivna kategorija, neko sa "teskom" nogom na gasu moze bez problema moze potrositi bar 2 litra vise u gradu ako ne pazi, ili ako "ga tjera"...

                              Taj "decko" sa Corollom 1.3 XL moze biti mladi "pilot", pa valja "mace" impresionirati... Tako da nije nemoguce da toliko potrosi, bez obzira na kubikazu...

                              Comment

                              Working...
                              X