SKODA FELICIA za i protiv

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bojanTI
    CBC Senator XXL
    • 04.01.2006
    • 870
    • Pancevo

    #16
    Mislim da malo gledas u pogresnu stranu za taj novac! On u sustini nije veliki, sta vise poprilicno si ogranicen, ali mozes pogledati Clio 1 i Punto 1, po meni mnogo bolja kupovina, za Clio ne znam ali Punto ima pocinkovanu limariju, motori standardno dobri, o izgledu da ne pricam...
    Kazes ne zelis stariji a ocuvaniji... Pa dobro, stvar izbora, ali ne znam koliko je moguce pronaci Tipo (koji je takodje pocinkovan) a da je u dobrom stanju, mozda je nemoguce, ali treba i to uzeti kao opciju!
    Onda Tempra takodje, a ono sto je najbolje to je Croma koja kosta nesto bedno, a ne moram da pricam kakav je to automobil, a taman da ti ostane para da ugradis dooobar plin ako nju uzmes!
    Cak mi je najlepsi automobil za skoro duplo manje para Lancia Dedra, ali je problem sto na njima nije pocinkovana limarija i to je poslednja generacija Italijanskih vozila koja su imala te probleme, mada... Ako i nju nadjes odrzavanu i ocuvanu mozes jako lepo da se navozas sa njom, odlican dizajn, sedista takodje, enterijer, ja bih je vozio vrlo rado...
    E sad kao jos jedna opcija je da sakupis mozda jos malo para pa onda sebi malo olaksas, ali zlatno pravilo je kad kupujes polovan automobil, koliko god da imas novaca, uvek ti jos malo fali da uzmes ono sto bi te zadovoljilo...

    Pozdrav!
    In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

    Comment

    • ivances
      CBC Početnik
      • 27.11.2007
      • 9
      • Beograd

      #17
      opet...hvala svima...
      Bojane, poceo sam da razmisljam o starijim ali ocuvanijim kolima...Molim te reci mi, i svi ostali naravno, da li ok Mitsubishi Lancer 1.5 GLX, 91 god, ocuvan, plin, dve nove gume, nov auspu, 123000km, veliki servis radjen na 99000km, ima servisnu knjizicu, vozi ga vojno lice, za 3000evra? To mi je sad aktuelna ponuda...hvala vam ljudi sto imate strpljenja i za nas koji se slabo razumemo u vozila, bar ja...

      Comment

      • bojanTI
        CBC Senator XXL
        • 04.01.2006
        • 870
        • Pancevo

        #18
        Meni se Lancer svidja i secam se kad se pojavio sa onim prednjim svetlima kao Galant mnogo je opasno izgledao!
        Moje znanje o Japancima iz tog perioda je skromno, ali ono sto znam je da je lim tanak i da bi trebalo da bude malo problema sa limarijom, ali do sada nisam video neki koji je istrulio! komsija vozi Corollu iz '91. i pored tih manjih limarijskih nedostataka auto izgleda veoma dobro, a sto se tice motora opste je poznato da sa njima neces imati problema, neka me ispravi neko ko materiju poznaje bolje!
        E sad taj novac, pa... Nije mnogo ako gledas cenu, ali to je 17 godina star automobil, pomalo me podseca na onu pricu za Golf II i cene istoga, mada je ovo po meni kvantni skok u odnosu na gore pomenut!
        Pa ako je u odlicnom stanju onda vredi, ali uvek je tu kalkulacija u smislu8 da za par stotina vise imas Punto '98. Clio '95. koji su realno niza klasa, ali opet novije generacije i mladji, opet kazem sve je stvar tvojih potreba i kalkulacija, sta ti treba sta ti se isplati!
        Ali definitivno je sve ovo bolja kupovina od te Felicije, da se niko ne uvredi...
        In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

        Comment

        • lancer
          CBC Član
          • 10.05.2005
          • 20
          • Novi Sad

          #19
          Super je lancer, ali za dve nedelje 17godina? I naravno da ne das vise od 2500 za njega.

          Comment

          • Van
            CBC Senator XXL
            • 16.02.2007
            • 1425
            • Nbgd

            #20
            felicia 1.6i ima motor od golfa III , koji jako lepo ide i malo trosi . To je glavna prednost tog automobila , kao i cinjenica da je ovde kupljen nov tako da verovatno postoji istorija automobila
            ...zivi , Franjo je ziv !!!

            Comment

            • mb12
              CBC Senator XXL
              • 06.11.2006
              • 640
              • Vrbas
              • Mazda 626 2.0 TD

              #21
              ...a da li iko zna iz iskustva potrosnju 1.9 D ( SDI, DLX, ili kako god vec bilo )
              motora....nemora bash samo iz Felicije...moze i iz Fabie, G3, Polo-a itd......

              Comment

              • gti16v
                CBC Senator XXL
                • 05.08.2007
                • 343
                • BGD
                • VW PASSAT 1.8T, BMW E46 318Ci 105kw

                #22
                Felicia 1.9D, LX, GLX, to je isti motor, razlika je samo u opremi... 6,5-7,5l D2 voznje po BGD-u sa dosta gazenja po gasu... Auto put, 120-130 km/h, nesto ispod 6 litara, kako kad, uglavnom izmedju 5.7-5.9l.

                Fabia SDI, iako dosta teza, u gradu nije prelazila 7l dok se ne upali klima... Auto put je prica za sebe, voznja 140-150km/h, auto trosi 5.2l, sto se tice potrosnje, idealan auto...

                Comment

                • mb12
                  CBC Senator XXL
                  • 06.11.2006
                  • 640
                  • Vrbas
                  • Mazda 626 2.0 TD

                  #23
                  ...samo mi nije neshto jasno.....

                  ...i ovde sam video da je kao kilometraza pred generalku tog motora u feliciji ( 1.9D ) navedena cifra od oko 120000 km.....

                  ....gledao sam na netu....i lik prodaje Feliciju sa 144000 km sa tim 1.9 D motorom sa posebnim akcentom na "Uradjena je generalka"

                  .....a znam, da taj motor hvale po pitanju izdrzljivosti chak i oni koji nepodnose organski VW.....jeste, nije brz, nije neshto, ali zato bi trebao da bude izdrzljiv.....nije se on neshto menjao od kada je ushao u proizvodnju, pa da sad neverovatno sa tih nekih okvirnih 120,140, pa nek bude i 150k ( pa i 200k bi bilo malo za dizela ) cifra o izdrzljivosti motora skochi na iznad 400k....

                  ...neznam...zbunjen sam....nema neke sredine....dosta ga hvali ljudi,a ima i onih koji ga pljuju, a evo sad sam i prochitao ovde da nije neshto po pitanju izdrzljivosti a i video u oglasima......

                  ...po vama, shta vi mislite da je istina?

                  Comment

                  • overspeed
                    CBC Senator XXL
                    • 24.05.2005
                    • 2779
                    • Kosovska Mitrovica

                    #24
                    Jedan konstrukciono i tehnichki jako prost diesel motor, kao taj VW-ov 1,9 D, bez turba, mozhe samo uz "krvnichko" konstantno maltretiranje, totalno ignorantsko ponashanje po pitanju redovnog odrzhavanja i narochito u sluchajevima kad su oba ova preduslova ispunjena da "potraje" 120000 km do generalke.

                    Narochito su te serije VW-a poznate po svojoj izdrzhljivosti i sposobnosti da mnogo trpe i traju jako dugo, tako da mi priche o "pravih" 120000 km do generalne deluju najblazhe recheno nerealne, da ne upotrebim neku drugu rech...

                    Pitanje je zapravo kolika je verovatnoca da je jedan diesel auto za preko 10 godina vozhnje, od chega prvih 7-8 (do uvoza) u inostranstvu, preshao 100 ili 120 k km?

                    Pitanje je da li je zapravo moguce da ce neko "preko" da kupi diesela, svesno prihvati vece troshkove odrzhavanja i vece takse za registraciju (a razlike u tim taksama medju benzincima i dieselashima preko nisu uopshte naivne), da svesno prihvati chinjenicu da ce da ima loshije performanse u poredjenju sa nekim beznincem slichne konstrukcije i radne zapremine, da onda vozi takav diesel do 90, 100 ili 120 k km i onda - ga proda? Taman kad razlika u pochetnoj nabavnoj ceni i povecanim troshkovima odrzhavanja pochinje da biva anulirana nizhom potroshnjom, odnosno od momenta kad se tom nekom "preko" taj isti diesel automobil pochinje "isplacivati".

                    Pitanje je da li mi treba da smatramo njih "preko" ovcama shto nikako da skapiraju da se diesel isplati tek preko 120-150 k km, ili da shvatimo da je pricha ipak "malo" drugachija.

                    Ovo sam vishe puta pomenuo, ali josh jednom cu: zet mi radi u ATU u shvabiji, vrlo chesto im dolaze ljudi koji uz odredjenu "nadoknadu" ("na crnjaka") zahtevaju "podmladjivanje" automobila, shto se radi onda kad auto ide na prodaju, naravno, u trece zemlje, daleko od EU. Jednom prilikom je zet "vratio" kilometrazhu sa auta starog neshto preko 3 godine sa preko 400000 na 120000 km

                    Da, za 3 godine prevezhenih preko 400000 km. Auto bukvalno nov, tek izashao iz garancije , i sa "pravih" 120000 km je brzo i lako nashao "srecnog" novog vlasnika, negde ne brdovitom Balkanu...

                    Dakle, get real =]

                    Ono shto ja mislim je da jedan "klasichan" atmosferski diesel motor, tim pre shto se govori o "majstorima" za diesel motore kakvi su oni iz VW-a, ni u ludilu nema "gornji plafon" od 120000 km pre generalne, jer je to neka cifra kad se motor tek razradio kako treba

                    @ ivances:

                    Kad sam vec tu, moj ti je savet da ne ulazhesh svoj novac u Feliciu. Mogao bih da ti napishem i navedem zbog chega sve ne, ali bi lista bila jako dugachka a i ovako sam preterao u duzhini posta... Za 3000-3300 veverica koliko si spreman da platish imash daleko boljih izbora, tim pre shto ti treba mali gradski automobil a za te pare mozhesh da nadjesh masu takvih automobila. Prolistaj bazu na forumu, bilo je puno puta priche o kupovini manjih automobila, ima tu dosta materijala. I moj drugi predlog ti je da ne jurish za diesel motorom, za opisane potrebe sve shto tebi treba je neki manji benzinac sa kojim cesh dugorochno gledano da imash daleko nizhe troshkove uzevshi u obzir potroshnju ali i sveukupno odrzhavanje. I naravno, mnogo manje izgubljenih zhivaca na putu, ali i po radionicama i servisima...

                    Srecno u potrazi
                    http://www.bmw.tv

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #25
                      jeste, nije brz, nije neshto, ali zato bi trebao da bude izdrzljiv.
                      ??
                      zasto su brzina i izdrzljivost povezani.
                      po svemu sto ja znam iz prakse, VW 1.9 motori su nezni i zahtevaju vanredno (natprosecno) odrzavanje pogotovu ako se voze u kratkim gradskim relacijama i u hladnijoj klimi.

                      ako su dobro zagrejani i tako se voze mogu i da potraju jako dugo.

                      tako ni atmo 1.9 nije izuzetak.

                      120k km je neki prosek iz prakse gde se desavaju problemi gubitka kompersije i time otezanog pokretanja hladnog motora a sto se resava generalnom.

                      neki primerci ce izdrzati vise ali generalno ta konkretna konstrukcija motora nije se pokazala nigde, pa ni u Nemackoj.

                      VW je u vise navrata gubio sporove bas na 1.9 i1.4 dizelima, bio je nateran (od strane AUto Bilda i drugih) da prizna konstrukcionu gresku i u Nemackoj je naveliko VW prepravljao te motore odnosno snosio deo trosvkoa generalne reparature.

                      najpoznatiji kvar je zaledjivanje uljnih para, tj blokada cirkulacije ulja zimi i time totalna havarija motora u kratom roku.

                      kasnije je taj 1.9 motor jedno 5-6 puta popravljan konstrukciono i tek na kraju koliko toliko dovedene u ok okvire.

                      stoga, jako je vazno koje je godiste tog motora 1.9 za koji postoji interesovanje i jos vaznije da li su izvrsene od fabrike zahtevane izmene na motoru tokom neke od kampanja pozivanja na reparaturni vanredni servis.

                      moze se desiti da je motor prosao sve probleme i da je sada besprekoran, takav ce dugo sluziti srecnog vlasnika.

                      a moze se desiti i da primerak motora potice iz serija sa greskama i da se auto prodaje jer je motor na izdisaju, tj vec usao u zonu generalne.

                      sama kilometraza nije toliko bitna vec mehanicko stanje motora i uslovi u kojima je motor koriscen.

                      dizeli inace ne vole zimu a VWi pogotovu, vec skoro tradicionalno.

                      pre kupovine nije zgoreg prema broju motora izvrsiti upit kod Porsea Beograd kao zvanicnog VW servisera da proveri da li je konkretan motor prosao fabricku nakdnadnu reparaturu, i uopste da li je ta verzija motora u grupi problematicnih serija ili korektnih serija.

                      nadam se da to kod nas znaju, tj imaju bazu podataka, i da su voljni da u interesu kupaca podele informaciju.

                      @over, imam iz prve ruke iskustva sa vise komada VW 1.9 u Golfu, 3 od 5 komada su stigli do generalne u rasponu 110-140k km.
                      svi kupljeni novi, starosti oko 3 godine, redovno odrzavani u samom VWu.

                      svi sluzbena vozila, svi vozeni pretezno kratke lokalne voznje.
                      zapadna vrlo bogata firma, nista se nije stedelo od ulja niti bilo cega.
                      godista proizvodnje 2000 i 2001. vozili uglavnom profesionalni vozaci koji su vozili i druga sluzbena kola (firma je imala MItsubishije i Volvoe jos) kojima se to nije dogadjalo.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • bax76
                        CBC Senator XXL
                        • 07.11.2006
                        • 605
                        • BG

                        #26
                        Mom bratu ma Golf2 D, nekada davno...Osvezavanje 120k, generalna 180k. Sto se tice 1.9 u Fabiji, sigurno se nije slucajno iskristalisala tako mala kilometraza koju motori prelaze, sto bi covek ulazio u to, kad su sa 1.3 i 1.6 benzincima vrlo zadovoljni. Micubishi ni u ludilu ne vredi 3000 eura, ja sam svog Colta sa 9 godina starosti jedva prodao za 3000 eura, auto u dobom stanju prilikom prodaje, jedini kvar losa razvodna kapa....

                        Comment

                        • coco
                          CBC Senator XXL
                          • 24.10.2004
                          • 476
                          • i`am from the land that is placed nowhere

                          #27
                          Originally posted by sw.brick
                          najpoznatiji kvar je zaledjivanje uljnih para, tj blokada cirkulacije ulja zimi i time totalna havarija motora u kratom roku.
                          istina. ma u biti nisam htio quotati cijeli brickov post, ali potpisujem ga u potpunosti. iskustvo sa skoda tj fauve motorima: iz bivse firme; iz sadasnje firme: stari je imao pola.
                          sumarno: ako kupujes fauvea starijeg od 10 godina, kupio si osvjezen motor u 90% slucajeva i sa skidanom kilometrazom.
                          "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                          Comment

                          • bojanTI
                            CBC Senator XXL
                            • 04.01.2006
                            • 870
                            • Pancevo

                            #28
                            Cekaj malo sam neupucen i zbunjen... A sta bi sa onim Golf II diesel nepoderiv auto, 400 000 km i ostalo?! Ili to samo vazi za 1.6 d atmo?!
                            In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                            Comment

                            • coco
                              CBC Senator XXL
                              • 24.10.2004
                              • 476
                              • i`am from the land that is placed nowhere

                              #29
                              Originally posted by bojanTI
                              Cekaj malo sam neupucen i zbunjen... A sta bi sa onim Golf II diesel nepoderiv auto, 400 000 km i ostalo?! Ili to samo vazi za 1.6 d atmo?!
                              nema nepoderivog, jeftinog, ekonomicnog, luksuznog, udobnog auta. to su bajke. ima samo optimum ulozenog/dobivenog. gnoj 2 dizlo je bio hit 80-tih zbog gastarbajtera i direktorcica u socijalizmu. zbog toga su ljudi ovdje smatrali da gnoj dizlo pokrece nekakva svemirska sila.

                              jajjeftiniji, najekonomicniji i najbolji za odrzavanje je samo i samo sluzbeni auto
                              "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                              Comment

                              • mb12
                                CBC Senator XXL
                                • 06.11.2006
                                • 640
                                • Vrbas
                                • Mazda 626 2.0 TD

                                #30
                                ^ svaka chast za konstataciju

                                ....nego da zagazim u mali OFF ( izvinite ) ...ko po vama radi najbolje dizele? .....Francuzi, Nemci ili Italijani ( treci me nezanimaju )....Francuzi znam da su prvi u Peugeot ubacili dizel motor...Nemci su na glasu....Italijani, nem' pojma!

                                ...( a mogao bih i otvoriti novu temu o ovome )

                                Comment

                                Working...
                                X