PEUGEOT 206 - koji agregat izabrati ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • neoo
    CBC Početnik
    • 02.12.2007
    • 9
    • CRV

    PEUGEOT 206 - koji agregat izabrati ?

    Hteo bi da kupim 206 (godiste od 2001 do 2003),ali tu nastaje problem neznam koji agregat da uzmem.Definitivno iz igre ispada dizel i motori sa vise od 1.6 kubika.
    Treba mi pouzdan agregat kao i vecini.Sto se tice potrosnje sredio bi je ugradnjom plina.
    Prvo sam se bio odlucio za 1.4 benzin to mi je bas bilo ok,pa sam na forumu procitao da ima nekih problema sa tim agregatom.
    Sad sam se navukao na 1.6,neznam kakvo je stanje sa odrzavanjem uopste sa 206 (da li je stvarno skup za odrzavanje)
    bas se dvoumim...
    bilo kakva pomoc dobro dosla.

  • vucko
    CBC Član
    • 06.08.2007
    • 88
    • Belgarde

    #2
    Ja sam pre za 1.4i 75 KS nego za 1.6i 88 KS (obicni). Mala je razlika a vise ce da ti trosi.
    1.6 16V je vec drugacija prica. Zivahniji sa 109 KS.

    Ja nemam lose iskustvo sa 1.4i motorima. Imao sam ih i na 306 i na Citroenu ZX.

    Comment

    • vucko
      CBC Član
      • 06.08.2007
      • 88
      • Belgarde

      #3
      A da... odrzavanje
      Nista posebno skuplji ni jeftiniji nego neki drugi strani automobil

      Comment

      • Eon
        Moderator
        • 10.03.2005
        • 4225
        • Beograd-NBG-44
        • Superb 2.0 4x4 DSG

        #4
        Ako si vozio Yuga, svaki auto ce ti biti skuplji za odrzavanje, ali ce se redje kvariti. Po meni biraj uvek veci agregat, rastereceniji je motor i duze ce da traje. A sto se tice potrosnje, skoro da je normalno da veci agregat vise trosi. Bilo koji od ta dva ponudjena agregata su dobra, ali obavezno biraj auto koji je u boljem stanju!!!!
        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

        Comment

        • LEZA
          CBC Senator
          • 10.08.2007
          • 280
          • Beograd

          #5
          Imas moju temu koji autic odabrati koji motor i tako sve mane,ja koliko sam skapirao,najbolje uzeti ili 1.6 16 v ili 2.0 16v,sta sam se jos raspitivao,da,moras znati da se sa 80000 revitalizuje trap sto nije jeftin poslic i tako ali to zavisi gde je i na kakvim putevima vozen . . .

          Comment

          • vucko
            CBC Član
            • 06.08.2007
            • 88
            • Belgarde

            #6
            Originally posted by LEZA
            da,moras znati da se sa 80000 revitalizuje trap sto nije jeftin poslic i tako ali to zavisi gde je i na kakvim putevima vozen . . .
            Ne mora da znaci. Ako auto nije bio pretovaran (vozio stalno 5 ljudi po losim putevima) onda nece da strada zadnji trap.
            E, zato je dobro kupiti vana
            Njima je zadnji trap ojacan (stoje malo podigunuto pozadi) tako da ja jos ni jedan nisam imao iz francusko koji ima problem sa tim zadnjim trapom cak ni posle 200.000 km. Doduse, mislim da je van verzija zato malo tvrdja od putnicke.
            Ne kazem, verovatno ti sluzbeni automobili nisu vozili vise od 1 coveka po finim francskim putevime ... mada neki nasi "strucnjaci" misle da su se ti "teretnjaci" koristili za prevoz sljunka, peska, cigli....i ko zna cega jos

            Comment

            • vucko
              CBC Član
              • 06.08.2007
              • 88
              • Belgarde

              #7
              E, a kad smo kod cena za odrzavanje...
              Original spoljni retrovizor za 206 u Veranu kosta nesto oko 6.000 din, a u yulucas radnji 1.200. Naravno, ovaj nije original (nego tajvanski) ali nije uopste toliko budjav da smeta.

              Dakle, imas uvek origonalne delove, a imas i kopije. Naravno za delove mehanike, i uopste delove koje glavu cuvaju uvek treba uzeti original ili bar kvalitetnu (orginalnu) alternativu, a retrovizor moze i za 1.200 din
              .... pa ti ne bude zao ako ti ga ponovo otkinu

              Comment

              • boki01
                CBC Veteran
                • 27.10.2005
                • 100
                • Jugoslavia

                #8
                Zasto u startu odbacujes Dizele. Pa PEUGEOT je cuven upravo po diesel motorima i ti u startu odbacujes ono sto je najbolje

                1,9D nije opterecen skupom elektronikom, a za registraciju nije nista skuplji od 1,6, jer koliko 1,9D ima vecu zapreminu, toliko 1,6 ima vecu snagu pa je registracija priblizno ista.

                1,4HDi je neverovatno tih i ekonomican, a ako nadjes 2,0HDi (ugradjivan u 206 od) dobices pravi mali bolid koji ima zanemarljivu potrosnju i kamionski obrtni moment.
                Ljubitelj Francuza i dizela

                Comment

                • LEZA
                  CBC Senator
                  • 10.08.2007
                  • 280
                  • Beograd

                  #9
                  Kazem zavisi,a kad smo vec kod zadnjeg trapa,imam pitanjce,jel i kod SWa torzija pozadi? Pade mi na pamet, ako jeste u sw-u torzija, onda samo da se ubaci, ukoliko je moguce u obican i onda imas dobre torzije i nazad i nemas problema s trapom osim sto ce malo poskakivati? Sta mislis o tome vocko? E da, sorry za offtopic. . . Inace sto se tice TU motora odnosno u ovom slucaju 1.4 , slican motor se ugradjivao u 205ice i ja imam taj motor i to je jedan bas proveren motor,mozda jeste malo tromiji ali je po meni odlican i izdrzljiv,medjutim naglasavam, to je moje subjektivno misljenje,jer volim TU

                  Comment

                  • neoo
                    CBC Početnik
                    • 02.12.2007
                    • 9
                    • CRV

                    #10
                    kakva je situacija sa menjacem u modelima od 2001 pa nadalje,da li je nesto bolja?
                    Jos jedno pitanje sto se tice odrzavanja,da li 206-cu moze da odrzava neki dobar lokalni majistor? (mozda malo glupo ali...)
                    I zamalo da zaboravim,posto kod mene lokalni preprodavci uglavnom dovoze auta iz italije,kakva je situacija sa njima.

                    Comment

                    • LEZA
                      CBC Senator
                      • 10.08.2007
                      • 280
                      • Beograd

                      #11
                      Pitanje je da li taj lokalni majstor zna da radi peugeote nije to jugo. . .Gordi ce ti odgovoriti za menjace,a koliko sam ja naucio na ovom forumu,problem s menjacem se donekle moze resiti quick shiftom, a to nije toliko skupo tako da ni to nije neki problem. . .A za automobile iz Italije. . .Hm ne znam kako su drugi culi, ali ja sam cuo da je najbolje iz Svajcarske ili Belgije uzimati kola. . .E sad, italijani su dobri vozaci,ali mislim da ne brinu toliko o kolima, ne znam mozda i nisam u pravu . . .

                      Comment

                      • gordi014
                        Moderator
                        • 02.10.2004
                        • 1049
                        • Valjevo, Srbija
                        • PEUGEOT 206 XS 1.6

                        #12
                        Što se menjača tiče, isti su kao i pre 2001. Imaju malo veći hod, ali nije tako strašno (najbolje da probaš i sam). Kod 307-ice je malo bolji (ili je to samo subjektivni utisak) bio na polugu ili na sajlu, jedino se hod može kratiti Short Shifter-om. Menjač je čisto ok, ali samo ga nemoj "klati" !

                        Za vozila iz Italije važi uvreženo mišljenje, da su loše održavana (neredovne promene ulja i filtera i uopšte nemaran odnos prema autu itd.), e sad ne znam koliko ima istine ili ne. Mislim da zavisi od slučaja do slučaja i treba jako paziti šta se kupuje.

                        Comment

                        • neoo
                          CBC Početnik
                          • 02.12.2007
                          • 9
                          • CRV

                          #13
                          moram se svima zahvaliti, stvarno na velikoj pomoci.
                          E sad dolazimo do pitanja kako odoleti lepoti 206.Mislio sam na preterani dizajn,pa kao motor ma nije to toliko lose.
                          Posto sam ja jedan od onih koga bi neki polu iskusan prodavac(prevarant)izradio,zanima me sta konkretno da pogledam na 206-ici.
                          Neka prosecna 206-ca(1.4b),2001-02god.koliko bi mogla da ima na kilometar satu,posto sve sto sam gledao to je preko 100.000km(pa mi je to nesto puno).
                          Mozda malo dosadjujem ali stvarno mi treba pouzdan auto,ne samo za gratsku voznju nego npr.i na more da odem.Posto je to trenutno pojam za mene(nista duze od 90km u jednom pravcu ).
                          toliko pitanja imam strassssnooo.

                          Comment

                          • CannoN
                            CBC Senator XXL
                            • 15.09.2007
                            • 485
                            • Beograd

                            #14
                            Benzinci:
                            TU3(1.4l) je opterecen masom 206ice. Setite se da 205 ima oko 800kg pa 75 ili 85ks ima jaci efekat. I pored toga jako je pouzdan.
                            TU5(1.6) isporucuje od 103ks do 123ks i to je prava mera za 206 ako hoces TU.

                            Alternativa je 1.6l iz XU familije ali ja bih dao prednost TU bloku.

                            Ja bih dobro razmislio i o dizelu jer su stvarno vrh svetske ponude.

                            Ipak, voziti na plin je jeftinije i od dizela a i to se racuna.

                            Comment

                            • LEZA
                              CBC Senator
                              • 10.08.2007
                              • 280
                              • Beograd

                              #15
                              Cannon u koja kolica se ugradjivao taj TU5?

                              Comment

                              Working...
                              X