Trilema??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Turbo_4_ever
    CBC Član
    • 23.01.2008
    • 15
    • Iza volana :)

    Trilema??

    Pozdrav svim ljubiteljima Hondinih automobila! Moram da priznam da je sajt odličan, a forum još bolji. Sviđa mi se što se na ovom forumu, svi članovi i ponosni vlasnici Honde međusobno pomažu, poštuju, što je najbitnije, jedni drugima izlaze u susret.

    Računajući na to što sam spomenuo, imam jedan mali problem. Uskoro treba da kupim automobil, pa se zbog toga nalazim u dilemi. Raspolažem kintom od oko 3500 do 3700 jevreja, i zanimaju me pre svega tri modela:

    1. Toyota Celica 2.0 GTi, 157 KS 1992. godište, sa ful opremom (klima, abs, podizači, servo, cb, cd, ...) bez kože, koju lik ceni 4 soma, ali kontam da će dati i za manje.

    2. Mitsubishi Eclipse 2.0 DOHc 150 KS - 16, 1993. godište, takođe sa ful opremom bez kože, i nekim preteranim ozvučenjem. Auto je za tih 15 godina prešao samo 105 000 kilometara tako bar lik kaže, jer je ceo život vozio neko službeno vozilo, a Eclipse je ganjao samo za svoju dušu. Međutim, auto je bio havarisan, i otišlo mu je krilo. Menjan mu je kraj spone, krst na poluosovini i stabilizator. Međutim, nije potpuno završen, ostaje još samo da se ofarba taj udaren deo. On ga ceni negde oko 3200 eura.

    3. Honda Prelude 2.0 150 KS... 1990. godište Od sva tri auta, čini mi se da ovaj najbolje izgleda. Lepe žute boje, šestokrake alu felne, alarm, centralna, podizači, el. retrovizori, servo. Nema klimu, ali ima zato ugrađen plin. Prešao je oko 200 000 km, mada sam čuo da Honda ima baš izdržljive motore, pa mi taj argument i ne znači mnogo. I ovaj ima cenu od oko 3200, mada kontam da bi i on spustio cenu.

    Od ove tri mogućnosti, moram priznati da mi se lično, najviše sviđa Eclipse, pogotovo zato što je malo prešao (bez obzira što ću morati da završim to krilo). Međutim, potrebno mi je vaše mišljenje i iskustva, koji od ova tri modela je najbolji, i ZBOG ČEGA? Koji auto biste mi preporučili, s obzirom na cenu i godište? Koji ima najskuplje održavanje? Koje su mane i prednosti između ovih modela, itd... Svako poređenje i zaključivanje je dobrodošlo. Unapred, TNX!



    P.S. Nadam se da nije problem što sam ovde spomenuo još dva automobila koji nisu marke Honda, ali kontao sam, pošto su sve to Japanci, iliti najbolji automobili, mislim da neće biti frke!


    Poruku izmenio: sri98
  • -Vedran-
    CBC Senator XXL
    • 03.10.2004
    • 3255
    • Beograd

    #2
    Gledaj ono sto je u najboljem stanju. Sve su to dobri automobili.
    Za toyotu i hondu odrzavanje nije problem, delova ima, za eclipse nisam siguran...

    Reci mi odakle je ta zuta honda? Imas li sliku?
    Power of dreams !!!

    Comment

    • Turbo_4_ever
      CBC Član
      • 23.01.2008
      • 15
      • Iza volana :)

      #3
      Ludara je iz Bg-a, ali nisam siguran za koji deo grada. Nemam slike, a i da imam ne bi ih postavljao da me neko ne preduhitri pa je pazari pre mene! Ako je kupim, nije problem, okačiću 15 slika ako treba. Stvarno izgleda brutalno dobro! Nisam siguran da li je prva farba, ali sva se sija kako je zategnuta. I što je najbolje, mislim da je to ona varijanta sa 16 ventila. Međutim, malo sam nesiguran zbog kilometraže. Jel zna neko koliko su pouzdani i dugotrajni motori koji su se ugrađivali u Prelude te generacije? Koliko prelaze do generalne, ukoliko je auto redovno i propisno održavan? Koliko je udobna Ludara za malo duža putovanja? Kakve su joj vozne karakteristike, itd... Može bilo kakav komentar koji je vezan za nju, još bolje ako pišete iz ličnog iskustva.

      Comment

      • -Vedran-
        CBC Senator XXL
        • 03.10.2004
        • 3255
        • Beograd

        #4
        Mislim da je u toj generaciji preluda svaki motor 16 ventila...

        Pitam te odakle je auto jer moj komsija iz zgrade vozi bash takvu kakvu ti opisujes...zuta...felne 15....2.0 150 ks...pa mozda je ta...
        Power of dreams !!!

        Comment

        • Johnny B lude
          CBC Senator XXL
          • 06.04.2007
          • 463
          • Beograd

          #5
          Originally posted by Honda
          Mislim da je u toj generaciji preluda svaki motor 16 ventila...
          Ima i sa 12v, ali jedino su sa 4WS svi 16v

          Inace da ne ponavljam sta je Honda rekao, svi su dobri, ali za Prelude ti mogu reci da je auto neverovatno zahvalan i (ako je u dobrom stanju), strasno "jeftin" za odrzavanje, redovan servis i peglaj...
          A, sto se tice 200.000km, to za dobro odrzavanu lude BUKVALNO nije nista! Pricam iz iskustva 2 gen. 250.000km, bez problema (do bandere), i ova trenutno na 210.000km, opet, radi ko sat, a da budem iskren, nisam ulozio zadnjih 4 meseca u nju ni dinar!!!

          Ne bih da favorizujem lude, samo ti kazem kakav je auto iz mog licnog iskustva, a ko zna nek ti kaze za Celicu i Eclipse. O njima stvarno neznam nista, ali su mi nekako upadljiviji (da ne kazem pozerski), u odnosu na lude. a ja bas nisam u tom fazonu.
          ... Boze, dozvoli mi da ti dokazem da me novac nece iskvariti...

          www.hondaclub.co.rs

          Comment

          • Turbo_4_ever
            CBC Član
            • 23.01.2008
            • 15
            • Iza volana :)

            #6
            Ma kažem, vlasnik Honde je iz Bg-a, nisam siguran za koji deo grada. Inače je limun žuta boja, i verovatno je to taj na koji misliš.

            što više čeprkam po vašem forumu, čitam iskustva, mišljenja i savete, sve više kontam da bi Prelude bio pravi izbor. Jedino što me kod njega odbija jeste što je od sva tri modela najstariji, i što nema klimu. Međutim, opet je jedini koji ima gas, a i čini mi se da je njegov motor najpouzdaniji. + je verovatno i najjeftinije održavanje.

            Eclipse mi je nekako posebno zanimljiv, pogotovo zbog te karakteristične aerodinamične linije, niskog težišta, lepog enterijera, pogotovo kontrolne table, i što sam od još jednog lika, koji je imao kraće iskustvo sa njim, čuo da ako se odlučim za njega, i da je pritom u OK stanju, da se neću pokajati.

            Toyota, po mom ukusu, ima najlepši spoljni dizajn, i linije koje su i danas vrlo atraktivne, ali mi je zato enterijer nekako mršav, + ima najveću cenu.

            Hm... kad bi bar imao love da uzmem sva tri, pa da se rešim ovih muka, 'bem ti nedoumice!

            Comment

            • Johnny B lude
              CBC Senator XXL
              • 06.04.2007
              • 463
              • Beograd

              #7
              Lepo si sve rekao i slazem se s tobom!
              I ja bih ti rekao Eclipse bas zato sto je redak auto, (kao i prelude, nevidja se svaki dan), ali delovi...hm, to vec ne znam, ali verujem da je dosta skuplji od Honde i Toyote.

              Poslacu ti telefon od lika, koji ima tog eclipsa, pa nek ti kaze kako i sta iz prve ruke...

              Inace TA celica, meni licno "nit smrdi nit mirise", nemam definisano misljenje i to je ono sto me "odbija", ja je nikad ne bih uzeo, ali to je moje licno misljenje.

              Pozz
              ... Boze, dozvoli mi da ti dokazem da me novac nece iskvariti...

              www.hondaclub.co.rs

              Comment

              • V-Tec
                CBC Senator XXL
                • 30.06.2006
                • 1615
                • Beograd
                • '89 Civic d16a6

                #8
                Cisto sumljam da je taj eclipse za 15god. presao samo 105000km...99% sam siguran da je uvezen, a posto je jak i atraktivan auto, iz njega se ne izlazi!
                shuto-expressway.com

                Comment

                • Eon
                  Moderator
                  • 10.03.2005
                  • 4225
                  • Beograd-NBG-44
                  • Superb 2.0 4x4 DSG

                  #9
                  Prelude je mozda najracionalniji izbor, pa Toyota, a Eclipse...., pa to bi morao da kupujes srcem!!!!

                  Pitanje je koliko za servise mozes da izdvojis kada kupis bilo koje od ovih vozila?!?!?!
                  Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                  Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                  Comment

                  • Turbo_4_ever
                    CBC Član
                    • 23.01.2008
                    • 15
                    • Iza volana :)

                    #10
                    Jbg... kad god kupuješ polovno vozilo, moraš da se pomiriš sa činjenicom da kupuješ mačku u džaku (osim ako ga ne kupuješ od dobrog prijatelja ili rođaka) i da će njegovi skriveni nedostatci pre ili kasnije doći do izražaja.
                    I ja čisto sumnjam da je Eclipse tako malo prešao, ali ću konačan sud doneti kada ga malo provozam. Osim toga, to koliko je km prevalio se može donekle primetiti po samoj očuvanosti enterijera, ili jednostavno na kanal pa detaljan pregled od dole. On jeste malo ređi auto, ali samo na našim prostorima, pošto je najvećim delom plasiran na američko tržište gde je uz Eagle Talon doživeo najveći uspeh. To je tamo redovan auto, a kod nas ga je, doduše, privilegija videti na ulici. Nisam siguran koliko je tačna ta informacija, ali čuo sam da se sličan, ili čak i isti motor ugrađivao u Galant te generacije, tako da oko delova za motor nije nikakva frka. Jedini problem bi mogao da bude karoserija, ali kontam da se i to može uz malo muke naći.
                    Baš mi se nekako čini da i kada bih uzeo Eclipse, da bih tada pazario razumom, a ne srcem (mada ne krijem da mi se brooka sviđa). A sa druge strane, i druga dva komada su stvarno dobra, tako da....

                    Što se tiče kinte za servis... hm, nisam siguran kako da odgovorim na pitanje. Najbolje bi bilo da mi kažete koliko košta redovan servis (ulje, filteri, bla bla) za Prelude te generacije, pa ću to da pomnožim sa 2 i verujem da održavanje tog Eclipsa ne bi smelo da bude skuplje od cifre koju dobijem.

                    Comment

                    • Turbo_4_ever
                      CBC Član
                      • 23.01.2008
                      • 15
                      • Iza volana :)

                      #11
                      Zaboravio sam da spomenem da bi izbor mogao da padne i na Nissan 200SX, u slučaju da nađem neki 1991. ili 1992. godište u dobrom stanju. Ovaj mi se pogotovo sviđa zato što od svih modela krije najveću argelu konja ispod haube, i što svaki model ima klimu, ali mi se doduše pomalo ne sviđa njegov enterijer, i od svih pomenutih modela mi je najmanje dopadljiv za oko. Međutim, o ovom modelu baš nemam nikakvog pojma, pa me zanima, ako neko zna, pošto je i ovo ređi automobil, kakva je snabdevenost delovima, koliko para treba izdvojiti za redovan servis, da li se često kvari, itd... Ili ako možda znate neki koristan link da se informišem....

                      Comment

                      • Johnny B lude
                        CBC Senator XXL
                        • 06.04.2007
                        • 463
                        • Beograd

                        #12
                        Da ti ja dam jedan savet!
                        Kao sto Eon rece "kupujes srcem"! Poenta je, kupi ono sto ti se najvise svidja i uzivaces u njemu 100%, ja sam tako kupio Prelude, nisam ni pitao koliko kosta odrzavanje, kakav je itd... jednostavno se zaljubio, kupio i nisam se vise "okretao" za drugim autima!
                        Inace ako kupujes "razumom", i ako nefali kolima nista, ti ces se tripovati da mu fali nesto, (ja sam bar takav). Kupi ono sto zelis!!!
                        ... Boze, dozvoli mi da ti dokazem da me novac nece iskvariti...

                        www.hondaclub.co.rs

                        Comment


                        • #13
                          Sada cu da ti napisem sve detaljno, za svaki model:

                          Generalno, da se razumemo, ciljas na sportske modele, skupe modele, egzoticne modele, sto ima za cenu da su delovi skuplji, (Celica - Corolla npr.)
                          odrzavanje je zahtevnije, ali kvalitet i uzivanje ipak nekad nema cenu..

                          Sve su to dobri automobili, ojacani, prilagodjeni sportskim pretenzijama vlasnika..Medjutim, to se treba i odrzavati, a kod nas imas puno primera gde se ljudi zalete, kupe takav auto, i onda skrnave sa odrzavanjem, krpe...samo zato sto su se rasirili vise nego sto mogu...I zato takvi automobili postaju skupi grobovi za odrzavanje..Tu treba detaljan pregled, sa pouzdanim majstorom, jer ako se zeznes u startu, plakaces kasnije..Malo sam surov, ali sam iskren, veruj mi na rec, cak sam i ja imao tu situaciju, ja sam imao Subaru Leone karavan, 1.8 turbo, automatic 4WD, sa hidropneumatskim oslanjanjem..I kostao me....jako puno, a ja radim sa japancima i korejancima 20 godina, pa ti vidi...

                          Dakle, svi su dobri, ako su dobro odrzavani..kad su novi, ti nemas nikakavih troskova, prvih sedam, osam godina..Samo redovan servis.Posle toga krece ozbiljnije ulaganje, a ovde je vec proslo i vise..

                          Znaci, kod takvih automobila, iskljucivo gledaj kako je odrzavan auto..Ni kilometraza, ni oprema, iskljucivo trenutno stanje..

                          Toyota Celica 2.0 GT 16v , ST182 sasija, motor 3S-GE

                          Po mom caletu, najbolji izbor..Motor i mehanika su pouzdani, ne kvare se, redovan servis i miran si..Medjutim, oslanjanje, limarija, svetlosne grupe..sve original, nista kopija, cena uf.....Npr. ja sam spojler, koji ide na haubu, mali, nemas ga sta videti, platio 100 evra nabavne cene!!!To je previse, ali tako je to..

                          Filter ulja:290.00
                          Filter vazduha:710.00
                          Filter goriva:940.00
                          Plocice:1910.00
                          Zupcasti kais:3320.00

                          Mitsubishi Eclipse, amerikanac, atraktivne linije, motor 4G63, standardni Mit motor od 2.0, Dohc, sasija D22A, u sustini, motor nije problem, ima delova za njega, doduse, postoji vise evolucija tog motora, ali 65% je iste zajednicke arhitekture motora...
                          Pazi se na limariju, svetlosnu grupu i oslanjanje, kao i svaki Mitsubishi, nezan je na rupe..nema ih puno, tako da ti tesko preostaje neko krpljanje sa stranca..Ja sam se provozao u modelu sa turbinom, USA model, i ide kao ludo, ima par kod nas u NS, ali opet...Kod tog modela se otvaraju farovi, ako ti ode mehanizam, sedi i placi...I plati original, naravno...

                          Filter ulja:375.00
                          Filter vazduha:780.00
                          Filter goriva:940.00
                          Plocice:2260.00
                          Zupcasti kais:3740.00


                          Honda Prelude, model 2.0 ,e sad, Honda ko Honda, mora da zamesi, pa to ti je: motor B20/A1/A7 su DOHC, a A3/A4 su SOHC...Sasija BA 414/413/417..No, uglavnom, ja pricam za model DOHC, bez 4WS.
                          Prvo, najveci je od njih, s apristojnim prtljaznikom..Meni licno se jako svidja ta linija Honde iz tog perioda, a model kakav vozi Johny B lude je bas lep..Dosta je niska, pa mozes da kupis bankine sa njom..
                          O tome kako se pokazala, kao i specificne detalje, necu ja da ti pricam, na Honda forumu si, ostali ce ti objasniti...Cene:

                          Filter ulja:540.00
                          Filter vazduha:1230.00
                          Filter goriva:210.00
                          Plocice:2870.00/3690.00
                          Zupcasti kais:2280.00

                          Sto se tice Nissan 200SX, model 1.8 turbo...Skupo isto za odrzavanje, kod njega samo zamenske stvari su u aftermarketu, ostalo je original...i skupo je..Ako fali kompjuter(600 evra polovan), kocioni cilindar u kabini 11.000 dinara, remont turbine preko 300 evra itd...Ovo sve licno sam ja imao prilike da cujem, vidim i sl...Zanimljiv, ali opet...skup.

                          Cene sam ti izlistao iz moje ponude, sve sem jednog benzinskog filtera imam na stanju, neke i preko 60 komada..

                          I na kraju, ako ti ovo ne pomogne, onda ne znam..A ja cu da te stavim u top, ako ne kupis neki do ovih automobila, posle ovolikog kucanja..

                          Comment

                          • Turbo_4_ever
                            CBC Član
                            • 23.01.2008
                            • 15
                            • Iza volana :)

                            #14
                            Bravo! To mi je trebalo. Jedan ovako detaljan i precizan komentar, sa dobronamernim savetima. Razlike u ceni za redovne delove i nisu toliko drastične, i u najgoroj meri ta razlika ne prelazi 2000 dinara što mogu da podnesem. 200sx je paklena mašina, ali imajući sve navedeno u vidu, čini mi se da trenutno on nije pravi izbor za mene... bar dok mi se još malo ne produži džep. Ne brini, za topove neće biti potrebe, jer sam već odredio prioritete.


                            TNX svima na odgovorima.

                            Comment


                            • #15
                              Salio sam se, nema topova, mozda se eventualno zapijemo, pa uz Venac, onda ces kao Johny da pocnes da cenis Hondino 4WS...

                              Comment

                              Working...
                              X