Što bezbedniji za oko 5-6000e?
Collapse
X
-
Originally posted by r1cerLancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
Originally posted by SrdjanA da li je reno modus mali gradski auto kao punto? I koliko kosta taj modus?
Comment
-
-
Kakva alfa 145, ili xantia kad se radi o bezbednosti?
Na euro ncapu xantia je prosla vise nego jadno, alfa 145 ako je u rangu fiata iz devedesetih je isto toliko neprihvatljiva.
Volvo i Saab su oni koji standardno vode racuna o bezbednosti, godinama (decenijama?) unazad. Poslednjih godina i renault pravi dobre rezultate cak i sa malim vozilima. Clio verovatno moze da se uklopi u tu cifru.
Nema tu sta da se preterano bira. Vecina proizvodjaca je tek u poslednjih dve ili tri godine uspela da postigne prihvatljive rezultate kad se radi o bezbednosti, a za auto star dve, tri godine 6000 evra nije dovoljno.
Primera radi, Fiat Stilo 2005. godiste je po euro ncapu na nivou Volvoa S40 iz 1997. Za 6000 evra taj volvo mozda i moze da se nadje, ali dobar fiat stilo iz 2005. ne moze.
Comment
-
-
Originally posted by CarPrimera radi, Fiat Stilo 2005. godiste je po euro ncapu na nivou Volvoa S40 iz 1997. Za 6000 evra taj volvo mozda i moze da se nadje, ali dobar fiat stilo iz 2005. ne moze.
Ne mozes porediti automobile iz razlicitih klasa...Volvo S40
spada u '' large family car '', a Stilo u '' small family car ''...Uvek ce vecim automobilima
[ osim ako nisu iz Kine ] biti lakse da bolje prodju na testu...
Imas i novije automobile, a u istoj su klasi sa Stilom...npr.
Hyundai i30 [ 2007 ] 4 zvezdice...kao i Stilo, ali par godina ranije...
Ili Honda Civic [ 2007 ] isto 4 zvezdice...
Renault se hvalio, cak takvu i reklamu snimio sa svojih 10 modela, koji svi imaju 5 zvezdica...Npr. Megane iz 1998. je imao 4...a Megane vec iz 2002. godine celih 5...
VW Golf je jos 1998. imao 4 zvezdice...
Sa njima moze da se poredi Stilo, i kao sto vidis ima i gorih, ali i boljih...
Ali, zato i Fiat ima nov model u toj klasi, i nov Bravo je osvojio svih 5...kao i npr. Peugeot 308...
p.s. A, oko Saab automobila...
Saab 900 [ 1997 ] nema ni cele 2 zvezdice...
Saab 9-3 [ 2000 ] ima 4
Saab 9-3 [ 2002 ] ima svih 5...
Ali, svi oni spadaju u ''large family car''...u istu klasu gde i Bmw serije 3, ili Ford Mondeo...
Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack
Comment
-
-
Bas u tome i jeste stvar, poredim razlicite klase jer otvarac teme nije precizirao koliko "veliki" auto zele kumovi, osim da zele sto bezbedniji do 6000. evra.
Znam i ja da to tako ne ide, ali u ovom slucaj izbor je ili neki noviji a manji auto, ili stariji a veci. Od tih nesto starijih volvo S40 ima stvarno dobre rezultate.
Nisam nista lose rekao protiv fiat stila, osim da cenovno ovde ne moze da upadne.
Comment
-
-
Bio bi im sasvim dovoljan i auto B klase poput punta, clia,corse, a naravno jos bi bilo lepse ako bi bio veci, znaci vazno je samo da nije bas neki iz A segmenta autic poput saxa,106 itd... a primer punta II sam naveo ja, zbog cene, jer je neki limit 6000 evra...
znaci do sad su glavni predlozi:
-volvo S 40
-megane 1
-yaris 1
-clio 2
-punto 2
Ovi zaista svi imaju 4*, pomenuta je i xsara, ona ima 3*...
Sto se tice Milenkove nesrece, da, putnicka kabina uopste nije ostecena, bio je vezan, ja kad sam to cuo i video, pomislio sam (po autu) da je on samo lakse povredjen, jer stvarno auto izgleda (samo prednji deo se zguzvao a kabini nista) kao da vozacu nista nije bilo... tako da mi uopste nije jasno kako je udario glavom u krovi nazalost poginuo...
Comment
-
-
SAAB 9000 96-97. godina...Moze se uzme za 5500-6000 evra...
Jest da spada u LARGE FAMILY ali... SIGURAN AUTO...
Sve te zatezache i predzatezache ima... prepun opreme, VELIK auto...
Mislim samo predlog...
Ako je limit 6000 evra...
"...The Saab 9000 is still one of the world’s foremost cars in terms of trustworthiness. In three successive biannual reports between 1989 and 1994, the folksy insurance company declared the Saab 9000 to be Sweden’s safest car. The results of the Folksam survey were confirmed by studies undertaken by the American Highway Loss Data Institute (HLDI) and the Insurance Institute for Highway Safety (IIHS). Even though cars of more recent design have been launched on the market, the Saab 9000 still does very well in safety appraisals. In the latest IIHS report dated September 1997, for example, the Saab 9000 was awarded top mirks for the lowest level of ‘Driver death rates’ in the ‘Midsize Luxury Car’ category..."
Preuzeto sa SAAB HISTORY
Auta koja stvarno mogu ako dodje do |NE DAJ BOZE, spase zivot onih koji se nalaze u njemu... Ojachanja u vratima za boche sudare... ovo ono... Dobar izbor...
Comment
-
-
Koji je to 9000, jel to ovaj? http://www.euroncap.com/tests/saab_900_1997/2.aspx
taj je dobio samo 1 ipo zvezdicu...
Comment
-
-
Ne, to je 900.
U Fifth Gear-u su dokazali u realnoj situaciji da je bezbedniji novi mali auto, nego stari veliki. (Modus koji je u suštini Klio i Volvo 940)
Savetujem svima da pogledaju test.
Moj glas ide porodici Reno.155+75=230
VIVA LA VITA!!!
Comment
-
-
naslednik SAABa 9000 je SAAB 95, dosta toga je slichno...
Ja ipak verujem... SWE i USA osiguravajucim kucama...
Kad se pricha... Auto do 6000... znachi polovan auto...
Ajd probajte da sudarite PUNTO, MEGANE i SAAB 9000...
nisam siguran u rezultate... Vishe mislim da bi SAAB bolje proshao...
Nadjite mi MODUS za 6000... i takva auta novije generacije... TIPA 2005,2006 godishte kod nas...
brkamo babe i zabe...
To shto smo gledali MODUS i VOLVO... razlika u koncepciji samo 15tak godina...
sudarite 95icu 98-99 i 2001-2002 punto, renault, ma da... ja ne kazem da je SAAB naj naj naj, ali razmishljajmo objektivno za 6000 shta...???
SAAB 9000 AERO ju JEZIVOM SUDARU, i FRONTALNI I SIDE IMPACT u 1 SEKUNDI!!!
KOLIKO je ovo realno da se desi... 1 u 1.000.000...
Comment
-
-
inače na osiguranje automobila u razvijenim zemljam ne utiče samo koliko je taj auto bezbedan u sudarima već i to kakvi ga ljudi voze. recimo razni hot hatcevi su dosta skupi da se osiguraju zato što procentualno oni mnogo više učestvuju u sudarima nego recimo neki porodični automobili kakav je recimo volvo. inače to ide dotle da čak i boja ima veze sa osiguranjem koje će se plaćati.ex - fabia 1.9 tdi
golf 2.0 tfsi
Comment
-
-
Sto se tice Milenkove nesrece, da, putnicka kabina uopste nije ostecena, bio je vezan, ja kad sam to cuo i video, pomislio sam (po autu) da je on samo lakse povredjen, jer stvarno auto izgleda (samo prednji deo se zguzvao a kabini nista) kao da vozacu nista nije bilo... tako da mi uopste nije jasno kako je udario glavom u krov i nazalost poginuo
u Volvo ili Saabu ili Mercedesu se ne gine u takvim slucajevima po pravilu sto je dokazano kroz praksu nebrojeno puta (i kroz medicinske statistike koje se vode decenijama od strane osiguranja).
konstrukcijom se usmerava kretanje tela tako da ostane u sedistu.
tipican primer su sama sedista, i kako su sa namerom konstruisana.
na primer imaju posebne podupirace koji sprecavaju iskliznuce tela.
imaju sedista sa duplom bravom/ duplim sinama tako da ne mogu sedista da se odvoje od poda.
itd.
isto tako, nosaci pojaseva u visini glave su sakriveni ispod sigurnosne obloge.
pedale kocnice, kvacila , gasa su od plastike i lome se (mekse su od kostiju ljudske noge, proracunate tako) da zastite donje ekstremitete.
itd, itd.
mnogo detalja koji se niti testiraju, niti se vide na testovima poput Euro NCAP, niti su takvi da se mogu zanemariti u stvarnim nesrecama.
nije nikakva tajna da proizvodjaci pod uticajem marketinga brinu o broju zvezdica na testu i sa namerom prilagodjavaju vozila samom metodu testiranja.
sa druge strane, uslovi Euro NCAP testa su previse blagi u odnosu na stvarni saobracaj, i vec mnogi postavljaju javno pitanje da li je vreme da se Euro NCAP potpuno promeni posto sada prakticno svaki auto je ili 4 ili 5 zvezdica (osim retkih izuzetaka).
sta se desava pri brzinama 100+ km/h se na takvom testu ne proverava. a zbirne brzine 100, 120 ili 150 km/h , direktni udar 2 auta suprotnog smera kretanja, su te za koje je potrebno da auto bude garant prezivljavanja.
sa druge strane, osim izgleda kabine kao jedne strane medalje, druga strana medalje je koliko je energije u stanju da karoserija guzvanjem zaustavi pre uticaja na putnike.
nije nikakav problem napraviti cvrstu kabinu za bilo koju brzinu testiranja ili sudara, ali u nasem telu unutrasnju organi bukvalno plivaju i imaju vrlo limitirane iznose ubrzanja koje mogu podneti.
ljudi medicinske struke su izvrsili mnogobrojna testiranja i objavili koja sila dovodi do smrtonosnog ishoda, koja do teskih povreda, itd..
treca strana medalje koja dosta utice, ne presudno ali dovoljno da se ne moze zanemariti, je odnos masa 2 auta u medjusobnom sudaru.
a to je sudar koji je potpuno razlicit od testiranja udara u cvrstu i NEPOKRETNU prepreku koji je osnova Euro NCAP.
naravno noviji auto je po pravilu sigurniji po konstrukciji od starijeg, bilo koje marke bilo koje klase.
tehnika bezbednosti napreduje, ali i papreno kosta razvoj i primena.
najveci faktor bezbednosti kada dodje do guzvanja lima je sreca, dzabe najbolji auto ako se pogode okolnosti na nacin da dovede do tragicnog ishoda.
mali ili veliki postaje tada nebitno, uvek je a sta bi bilo kad bi bilo, sa milijardu varijacija.
izbeci uopste situaciju da se dodje u losu situaciju, najbolja zastita.
u tom kontekstu, traziti auto sto novije konstrukcije koji se uklapa u finansije a da je sto vece mase/ dimenzija guzvajucih zona.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment