logan vs zastava 10(nov auto) dilema...

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Boki_ru
    CBC Član
    • 10.01.2008
    • 51
    • ruma

    logan vs zastava 10(nov auto) dilema...

    Sta je bolja kupovina?
    Zastava 10 ili logan(nov auto sa slabijem opremom)
    Ili mozda neki treci nov auto ali da je cena oko 7500 do 8000e????
  • ada
    CBC Senator XXL
    • 04.06.2005
    • 2375
    • Novi Sad
    • Svasta nesto

    #2
    novo je novo. pogledaj garanciju, potrosnju, baci na papir odrzavanje i uzmi NOVO vozilo. Ja mislim da je logan komotniji za voznju.
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

    Comment

    • prolupator
      CBC Senator XXL
      • 02.09.2005
      • 3968
      • Zemun

      #3
      Za te pare neam mnogo biranja ...
      kako rece ada ... pogledaj navedeno
      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

      prolupator.mojblog.rs

      Comment

      • bax76
        CBC Senator XXL
        • 07.11.2006
        • 605
        • BG

        #4
        Vozio sam i jedan i drugi auto sa predjenih preko 100.000 km. I ijedan i drugi su bili normalno pohabani za tu klasu vozila. tj, nisu se raspali, ali se dobro video trag eksplatacije... Obzirom da su im koncepcije skroz razlicite trebalo bi da izaberes po svojim potrebama, tj oces li auto koji je radni, ili Z10 koji ipak ima malo nekog smeka. Licno vozim Z10 i nemam problem sto se tice komocije, cak sam vrlo zadovoljan. ali auto ima svakakvih sitnica koje nerviraju, nista bitno ali vide se neke aljkavosti proizvodjaca. Sve u svemu sto se tice neke trajnosti to je tu negde...

        Comment

        • neshaoct
          Banovan
          • 18.08.2007
          • 1754
          • Beograd, Rakovica

          #5
          ... '' Aktivna bezbednost : Dacija Logan [ 1.6 16v ] se u ovoj disciplini drzi prilicno dobro, kod iznenadne promene pravca ostaje pod kontrolom. Ali, jedino dok je prazan. Potpuno natovaren on se na los-testu pretvara u pravi katapult, pri velikim brzinama zadaje takav protiv udarac zadnjim delom, da jedino uvezbani vozaci mogu da ga obuzdaju.

          Pasivna bezbednost : Oskudno je kod Dacije : osim prednjih vazdusnih jastuka, Logan skoro da nema mogucnosti pasivne bezbednosti. Pa cak ni zatezaci pojaseva ili granicnici zatezne sile, pomocu kojih bi mogli da se postignu bolji rezultati na kres-testu, nisu ugradjeni u vozilo. To sto uopste nema ESP ili aktivne naslone za glavu, diskvalifikuje Daciju u ovom delu u potpunosti.

          Zaustavni put sa 100 km/h - 0 km/h...........41,1 m

          Dacia Logan, oprema :
          Asistencija pri kocenju - NE isporucuje se
          Vazdusni jastuci - prednji DA, bocni uz doplatu, glava i kolena se NE isporucuju
          Iskljucivanje vazdusnog jastuka za suvozaca - DA
          ESP - NE isporucuje se
          Isofix - NE isporucuje se
          Granicnik zatezne sile - NE isporucuje se
          Zatezac pojaseva - NE isporucuje se
          Sigurnosna lampica za pojas - NE isporucuje se
          Elektronska raspodela sile kocenja - DA
          Aktivni nasloni za glavu - NE isporucuje se

          Sve ovo je preuzeto iz Auto-Bilda iz 05/2007. godine, broj 11


          Euro NCAP test : 3 zvezdice za Logana
          [ 2005. radjen test na modelu 1.4 ]
          Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack


          Euro NCAP test : 4 zvezdice za Punto
          [ 2000. radjen test na modelu 3v, 1.2 ]
          Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack



          Procitaj kakva je iskustva imao covek iz NS koji je kupio novog Punta...kuckao je sve sto mu se dogadjalo...do sada je presao 80.000 km-a...
          http://www.vrelegume.co.yu/forum/viewto ... a724497f0a

          Da ja kupujem auto....ne bih se mislio ni minut - Punto

          Comment

          • Car
            CBC Senator XXL
            • 07.07.2005
            • 900
            • Beograd

            #6
            Jaka stvar 80 000 km, vozio sam se u nekoliko logana koji su bili na oko 100 000 km, i isto tako su bili kao novi. Valjda se podrazumeva da svaki novi auto radi najmanje toliko bez problema, kao da je sad to nesto nesvakidasnje ili neko merilo kvaliteta. Cak i sam znam nekoliko logana sa slicnom kilometrazom.

            Htedoh reci, to nije dobar argument da se prevagne na Z10, ovaj sa kres testom vec ima neku tezinu.

            Sto se mene tice, vozio sam se u solidnom broju i jednih i drugih, i (pomalo subjektivno) izbor bi bio logan. Ima dosta prostora, dovoljno udoban, solidni trapovi, renault motori ni preterano dobri niti preterano losi itd, ali sto se tice kres testa zakazali su...

            Inace, ne mislim da je Z10 los izbor pogotovo s obzirom koliko kosta, ali me nicim ne odusevljava. Enterijer u kom preko vecih neravnina drnda plastika, neudoban kad se vozi preko istih tih neravnina, malo mesta pozadi, ne preterano veliki gepek itd, meni licno dovoljan razlog da izaberem logana.

            Comment

            • neshaoct
              Banovan
              • 18.08.2007
              • 1754
              • Beograd, Rakovica

              #7
              ..nisam ni naveo tih 80.000 km-a kao argument za bilo sta....Ta cifra stoji SAMO da bi covek stvarno otisao da procita, jer je kilometraza koju je presao taj Punto dovoljno velika da se vide problemi koje auto ima...
              Dakle, mnogo vise nego ''vozio sam'', ili ''vozao sam se''...mnogo vise znaci tih 80.000 km-a koje je neki vlasnik Punta prosao, i svoja iskustva sa njim kuckao...da svi mozemo da ih procitamo...

              Naravno da Logan ima veci gepek...verovatno i vise prostora pozadi, ali najbolje je da covek provoza oba, i vidi kakav mu auto vise treba...

              Comment

              • MesijA
                CBC Član
                • 25.10.2007
                • 18
                • Beograd

                #8
                Komfor je apsolutno na strani Logana, visina za glavu, mesta za noge, veliki gepek 500l, udobnost koja je na visem nivou od punta, mek ko francuz

                Ne vidim zasto bi neko uzeo Punta pored logana, sem ako mu se ne svidja vise po izgledu Punto i ako mu nije bitan prostor.

                Moj je presao 30.000 nema nikakvih "skripanja" kvacila, niti prskanja ulja kao kod ovog sto je postavljen link. Apsolutno nista, samo upalis i vozis i sve je isto kao prva voznja.

                Comment

                • bax76
                  CBC Senator XXL
                  • 07.11.2006
                  • 605
                  • BG

                  #9
                  Ali zato skoro svaki Logan maltene u startu pusta ulje na turbini ukoliko je DCi...
                  Pored toga ovaj sto sam ja probao, a presao je preko 100.000 imao je razlokan menjac, razdrndano tvrdo kvacilo, bucan motor, propale amortizere. Enterijer malo pohaban, eksterijer dobar, mislim da je najbolje reci Logan nista gori od polovnog Clia...
                  I Punto i Logan su udobniji od recimo Astre Calssic, ali se i brze vizuelno habaju od te Astre.

                  I jedan i drugi auto su sasvim solidni za lovu koju kostaju, ali ipak mora da se shvate neka ogranicenja koja namece njihova cena. Koji god da odaberes postedeces se cimanja koje bi imao da si kupio "proveren" polovnjak, a to je valjda i najvaznije...

                  Comment

                  • Al79
                    CBC Član
                    • 21.02.2007
                    • 33
                    • Beograd

                    #10
                    Zoromobil, dok je još 'talijanski...
                    Someday we'll be dead and none of this will matter...

                    Comment

                    • Car
                      CBC Senator XXL
                      • 07.07.2005
                      • 900
                      • Beograd

                      #11
                      Originally posted by bax76
                      Ali zato skoro svaki Logan maltene u startu pusta ulje na turbini ukoliko je DCi...

                      Isto kao i laguna, clio, megane, vel satis... Generalna boljka dci motora, ali ne smeta nista.

                      Comment

                      • bax76
                        CBC Senator XXL
                        • 07.11.2006
                        • 605
                        • BG

                        #12
                        Slazem se sa tobom. DCi turbinom samo ilustrujem moje misljenje, da se ljudi ne zanose bez potrebe da je Renault neki super kvalitet, a Fiat neko dno, kad je blize realnosti da oba proizvodjaca imaju dosta problema sa pouzdanoscu... Ali da ta stvar vise treba da brine kupca polovnjaka koji je prebacio 150k km, nego coveka koji planira da ih kupi nove sa 0km...

                        Comment

                        • Boki_ru
                          CBC Član
                          • 10.01.2008
                          • 51
                          • ruma

                          #13
                          Hvala na odgovorima,sad su nam stvari malo jasnije...

                          Comment

                          • NebojsaR4
                            CBC Član
                            • 01.05.2007
                            • 70
                            • Belgrade

                            #14
                            pa po meni jedini problem sto su ova dva automobila savsim drugacija, tj pravljena su za drugacije namene. Z10 je gradski autic, a Logan je pravljen za sve moguce potrebe. Shodno tome, ti treba da odlucis sta ti vise odgovara, NPR dali lepsa linija punta ili prakticnost i roobusnost Logana...dali ti ne smeta dacia brand(mada ni Z znak nije bas representativan)....itd...kapiras valjda?...
                            ko zna zna...a ko ne zna...nek ide u salon...

                            Comment

                            • Dren
                              CBC Senator XXL
                              • 24.08.2005
                              • 1068
                              • Sarajevo

                              #15
                              Garancija ? Jel' i u Srbiji Logan sa 3 godine garancije ?

                              Ako jeste, onda je i to argument za razmisljanje, npr. 3 naspram 2 godine garancije...?

                              Comment

                              Working...
                              X