Prelazak na benzin. Da li?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • iwcham1979
    CBC Senator XXL
    • 17.07.2007
    • 741
    • Nis
    • Seat Altea 2.0Tdi

    Prelazak na benzin. Da li?

    Prodajem Boru. Imam jednog ozbiljnog kupca, pa vec motam neke kombinacije po glavi! Sta mislite o sledecem:

    http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=43259

    Ima dosta dodatne opreme u odnosu na classic Elegance, sto je jako lepo. Ovde bi doplata u odnosu na sadasnji auto bila oko 1500e!

    Nikad nisam vozio benzinca novije generacije, tako da ne znam kako ide ovaj Fsi, koliko trosi? Da li moze da se vozi, recimo, 160km u kontinuitetu, bez da se motor maltretira? Pretpostavljam da nije bucan, a i trebalo bi da ide bolje od 77kw Tdi. Najvise me brine potrosnja, a godisnje ne bih prelazio vise od 10-15000 km.


    Ako vas jos malo davim dok ne prodam i kad prodam, tj. dok ne kupim drugi auto, unapred se izvinjavam!
  • ada
    CBC Senator XXL
    • 04.06.2005
    • 2375
    • Novi Sad
    • Svasta nesto

    #2
    posle dizelasa svaki benzinac ce te razocarati osim ako nije turbo ali tu je opet potrosnja u pitanju.
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

    Comment

    • overspeed
      CBC Senator XXL
      • 24.05.2005
      • 2779
      • Kosovska Mitrovica

      #3
      Ako cesh da prelazish izmedju 10 i 15 k km godishnje onda prelazak na benzin ne zvuchi kao "suluda" ideja. Medjutim, sa svojih oko 1400 kg Octavia nije nimalo lagana, tachnije recheno taj 1,6 FSI u njoj je isuvishe slab za toliku karoseriju.

      Koliko god ti se chinilo da taj 77 kW jak diesel u Bori "ide slabo", budi uveren da cesh tek sa ovom Octaviom da shvatish da i od toga mozhe slabije =] Ubrzanja do 100 km/h su im maltene ista, sa samo jednom stotinkom razlike, ako je verovati fabrichkim podacima. Ono shto je medjutim u realnom zhivotu i svakodnevnom saobracaju daleko bitnije i praktichnije, elastichnost i medjuubrzanja, su apsolutno na strani Bore. Sa svojih 250 Nm dotupnih u shirokom radnom opsegu predstavlja ogroman "izazov" za Octaviu, jer FSI motor u njoj, koliko god on tehnoloshki bio nov i "na papiru" jachi od diesela u Bori, jednostavno ne mozhe da ostvari ni priblizhno ista medjuubrzanja narochito u niskom i srednjem rezhimu rada motora. Poredjenja radi, u mom bivshem autu koji je otprilike bio iste tezhine kao i ta Octavia sam imao motor sa 169 Nm @ 3900 rpm, i uvek sam imao utisak da mu za zaista opushtenu vozhnju treba josh samo malo elastichnosti, josh samo koja desetinka Nm. Ovaj FSI ima 155 Nm @ 4000 rpm, tako da vec iz "ove stolice" znam kako i koliko mozhe da se vozi ta Octavia. Podaci i troshkovi shto se potroshnje tiche samo dodatno odgovaraju, ali ako ti je oprema u Octavii toliko "zapala za oko" ili jednostavno zhelish promenu onda ok, tvoja volja i tvoj novac.

      Ja lichno ne bih menjao Boru za Shkodilaka, iako mi VW nije bash najomiljenija marka mislim da je tvoja Bora generalno gledano bolji auto od ove Shkode iz oglasa pre svega zbog tog motor(chic)a u njoj. A sa druge strane, to je opet - VW =]

      Ako bash insistirash da se neko vreme vozish na benzin, i ako bash hocesh Octaviu, onda ti preporuchujem verziju 2,0 FSI, jer je taj motor (150 KS @ 6000 rpm, 200 Nm @ 3500 rpm) vec sasvim druga pricha, i namece se kao pravi (i logichan) izbor za tu klasu. O troshkovima i njegovoj potroshnji u poredjenju sa TDI-jem iz Bore cu drugom prilikom... =]

      Za neku krajnje "penzionersku" vozhnju, bez ikakvih ambicija za dinamichnijom vozhnjom ili chak i povremenim "nagonima" za malo jurcanja npr. autoputem i ovaj 1,6 je sasvim dobar, pa ako si se prepoznao u prvom delu ove rechenice onda - samo napred. Sa takvom vozhnjom i 1,6 motorom, koga je josh uopshte i briga za potroshnju?!
      http://www.bmw.tv

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        vec je sve lepo objasnjeno ja cu samo da dodam najprostiji metod poredjenja ocekivanja.
        Bora Turbo vs Oktavija Atmo je ugrubo poredjenje osobina kada se svede slicno 2 auta istog tipa motora gde jedan ima 3000 kubika (atmo ekvivalent turbo bori) a drugi 1500 kubika (oktavija).

        sto ce reci, Oktavija ima oko 2 puta slabiji motor sto ce se i te kako osetiti u voznji.

        250/150 Nm, nije bas 2 puta slabije ali tu negde.

        benzinac u atmo varijanti se ne uzima ispod 2000 do 2500 kubika danas kao minimum.

        posto to iziskuje i odgovarajuce troskove sve skupljeg goriva, fabrike koriste drugacija resenja.

        za tvoju informaciju, ako nisi jos saznao, VW je ukinuo proizvodnju benzinskih FSI motora (atmo) i sada radi samo turbo FSI motore u celom spektru ponude kubikaza.

        izuzetak jos neko vreme ce ostati FSI za R32 model dok se ne kompletira razvoj i proizvodnja novog motora za tu namenu.

        umesto Bore odgovarajuca zamena je Oktavia turbo.ne znam da li je ponudjena kao 2.0 t ili 1.8 t motor.


        pomenuta Oktavia 1.6 atmo je parnjak Golfu/Bora SDI motoru.

        manja jacina motora (manje Nm) generalno podrazumeva i manju potrosnju goriva i losije perfomasne sveukupno.

        (perfomanse zavise kako od motora tako i od prenosnih odnosa tj menjaca).

        maximalni efekat motora na maximalnim obrtajima ne znaci mnogo u praksi, pre bih rekao da je to osnova za papirnate (fiskalne) razloge sta odabrati.

        razlog, gotovo nikada auto i motor se prakticno ne moze voziti u tom rezimu maximalnih obrtaja, ili veoma bliskim obrtajima max nivou.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • iwcham1979
          CBC Senator XXL
          • 17.07.2007
          • 741
          • Nis
          • Seat Altea 2.0Tdi

          #5
          Uhhh, hvala na dobrim objasnjenjima. Ne mogu prosto da verujem da toliko slab benzinac sa 84kw. A i plus moj auto ima 96kw, tj. 320nm, sto verovatno jos otezava odluku i tranziciju. Ipak se covek navikne. Sad nemam volje ni da ga probam, ma koliko malo presao i kako izgleda.

          Comment

          • r1cer
            CBC Senator XXL
            • 22.01.2006
            • 363
            • Beograd

            #6
            Nemam šta da dodam sem da 1.6 fsi troši vrlo malo za benzinca, ali opet ne verujem da će ti prijati promena na znatno slabiji motor.

            Comment

            • bojanTI
              CBC Senator XXL
              • 04.01.2006
              • 870
              • Pancevo

              #7
              AKo bih iz nekog razloga morao da vozim Wagen to bi bila samo i jedino Bora! To je sto se tice izgleda, kako unutra tako i spolja...
              A ako pricamo o nekim drugim stvarima, 96 kw i 320 nm zameniti za slabiji benzinac, ne bih to nikada radio ma koliko da ne volim dizele! Moje svakodnevno iskustvo sa 110 kw i 190 nm na 1250 kg govori u prilog tome, jer rekao bih da je to neki minimum za nekog ko je mladji i ako su to stvari na koje obraca paznju!
              Sa druge strane ova Octavia je skoro nova...
              In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

              Comment

              • neshaoct
                Banovan
                • 18.08.2007
                • 1754
                • Beograd, Rakovica

                #8
                ...bukvalan odgovor na tvoje pitanje je - DA !
                Prelazis godisnje kilometrazu koja je taman dovoljna da imas benzinski motor...
                Ali...to je samo ako bukvalno shvatim tvoje pitanje...

                Kada se vidi o kom benzincu pricas...ali pre svega u kom automobilu...onda je stvar mnooogo drugacija...
                Nije taj benzinac slab...nije motor kriv sto ga ugradjuju u [ za njega ] pretezak auto...Trziste je to trazilo...Svi hoce da imaju limuzinu, a da bude jeftina...pa, eto im...limuzina da se hvale komsijama i rodbini...
                ali sa motorom 1.6...

                Ne kazem da je tvoj slucaj takav, nego je za takve lljude napravljena ta Skoda sa motorom 1.6...
                Dakle, nadji odgovarajuceg benzinca za tu klasu automobila...za tu tezinu automobila...i onda opet na povrsinu izbija odgovor - DA !

                Znao si sve ovo i sam...
                Motor 1.6 je minimum benzinskih motora u ''Golf'' klasi...ali ne i vise od nje...

                Comment

                • MOSLER
                  CBC Senator XXL
                  • 27.05.2005
                  • 1064
                  • Niš

                  #9
                  @iwcham1979 zar ti vec nemas jednu Octaviu,sta ce ti jos jedna?

                  Comment

                  • mishkom
                    CBC Senator XXL
                    • 07.08.2007
                    • 591
                    • N/A
                    • N/A

                    #10
                    Profesore, jel to za vas ili za tatu?

                    Sto se tice opreme je OK, samo ako je ova Octavia u extra stanju, sa servisnom knjizicom, sa minimalnim ulaganjima, onda da, jer znam u kakvom je extra stanju Bora i kako je odrzavana. . .

                    Ne znam, vas izbor, ali uvek i najlakse ces prodati VW!

                    Comment

                    • iwcham1979
                      CBC Senator XXL
                      • 17.07.2007
                      • 741
                      • Nis
                      • Seat Altea 2.0Tdi

                      #11
                      Ima matori Skodu. Ja je vozim samo ponekad.
                      Bora jeste u extra stanju, a bice i servisna za koji dan

                      @bojanTI Bas me zanima sta gospoda Alfisti misle o Seat Altea. I to je vagen.



                      Comment

                      • 230
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2007
                        • 775
                        • Semberija

                        #12
                        Altea mi se ne sviđa, a evo ti jedan malo stariji, ali zato mnogo bolji automobil za slične pare, iz jedne druge teme:

                        155+75=230
                        VIVA LA VITA!!!

                        Comment

                        • iwcham1979
                          CBC Senator XXL
                          • 17.07.2007
                          • 741
                          • Nis
                          • Seat Altea 2.0Tdi

                          #13
                          To, idealan za prosvetnog radnika xixixi

                          Comment

                          • MOSLER
                            CBC Senator XXL
                            • 27.05.2005
                            • 1064
                            • Niš

                            #14
                            Ma to je "Pravi auto za Gospodina kao sto ste Vi !!!!!!!!"

                            Sto se Altee tice meni se licno ne svidja ali bi je vozio pre nove Octavie pa mozda i ovog auta za gospodu iznad

                            Comment

                            • mishio
                              CBC Senator XXL
                              • 29.05.2007
                              • 1204

                              #15
                              ovaj rover je prvo bio u SA, i prodavao se na bubnju mesecima, uzivo je brutalno dobar, samo i cena je dobra, felne kaze da je platio 2soma e

                              Comment

                              Working...
                              X