Prelazak na benzin. Da li?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mrki
    CBC Senator XXL
    • 08.11.2006
    • 550
    • nis, serbia

    #16
    iwcham1979:
    moj ti je savet da obavezno probas tu skodu i da vidis kakav ces osecaj imati u voznji.
    sve je relativno,pre svega mislim na razlicite (subjektivne) percepcije brzine i ubrzanja! mozda je meni prespor bora od 96kW i 320 Nm ili prebrza fiesta od 50 kW i 106 Nm!!!
    konji i Nm na papiru su jedna stvar, a osecaj u voznji je skroz druga prica!

    Comment

    • bojanTI
      CBC Senator XXL
      • 04.01.2006
      • 870
      • Pancevo

      #17
      Ne znam zasto pitas za Seat Altea...
      Seat mi je uvek bio lepsi od svog maticnog brenda, Toledo iz 2001 ako se ne varam, ali ih u poslednje vreme ne volim jer su svi slicni, pa koliko god da tamo pise Walter Da Silva, ukoliko si na to ciljao! Ako nisi onda stvarno ne znam zasto uvek volis da prozivas, cak i kad ti neko najdobronamernije kaze svoje misljenje za ono sto te interesuje?!

      Sto se tice ovog Rovera 75, definitivno auto sa stilom, u svakom slucaju za mene neuporedivo bolja kupovina od Skode, ali odprilike shvatam kako je kad vozis VW, jaaaako tesko se prelazi na bilo sta drugo, a na nesto ovako nekomercijalno i nesvakidasnje, skoro NIKAD! Zato ne skrecimo sa teme...

      neshaoct je sve lepo objasnio, ne bih nista dodao...
      In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        Ne mogu prosto da verujem da toliko slab benzinac sa 84kw
        to nije benzinac sa 84kW vec benzinac DO 84kW.

        u prevodu sa papira u realnost, to znaci da taj benzinac ima oko 50tak kW upotrebljivih, a u dobrom delu prosecne upotrebe i manje.
        svega oko 30tak kW, a sto je prosek sposobnosti za atmo od 1500-1600 kubika.

        sa tako malo realne snage motora, u upotrebljivom opsegu obrtaja oduzmi jos 15tak % lazno deklarisane vece snage ili preciznije uracunaj i stvarne ( a neuracunate i nenapisane) gubitke u konverziji snage dok ne stigne do tockova i dobices stvarno stanje sposobnosti jednog takvog auta.

        bilo koje marke, bilo kog modela, sa atmo motorom takve zapremine.

        ako hoces atmo motor kao zamenu za turbo motor onda ides na VECU zapreminu, ugrubo za +50% vece motor da bi ocekivao slicni nivo obrtnog momenta koji pokrece tockove.

        Oktavija 1.6 odgovara turbo (dizelu) od oko 1100 kubika.

        slicni odnosi zapremine uvek vaze za poredjenje efektivnog obrtnog momenta atmo motora i turbo motora.

        sa malo kubika ne moze da bude snazan atmo motor, zapremina odredjuje jacinu disanja (kiseonika) i tu je kraj tj limit sposobnosti.

        zelis snazniji atmo motor resenje je vise kubika....so simple.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • iwcham1979
          CBC Senator XXL
          • 17.07.2007
          • 741
          • Nis
          • Seat Altea 2.0Tdi

          #19
          Ej bre ljudi, sta ste me spopali. NIKOG ne prozivam. Pitao sam za misljenja o Altei jer su ista veoma podeljena. Nekima se mnogo svidja, nekima je mnogo ruzna, a meni licno, cas se svidja, cas mi se bas i ne svidja, a i pitam se da li je dobar potez prodati Boru i doplatiti 1500-1700e za Alteu, ili mozda ne. Lose idu Seati kod nas. Ova Altea je bila u oglasima jos tamo novembra kad sam gledao auto za matorog, i postojala je kao opcija. Tada bila oko 14000e, a sad vlasnik ****o na 12900e. Ne znam ni kako ce drzati cenu u sledece 3 godine, jer mi je i to vazno, mada valjda ljudi znaju da je cela mehanika vw, a i Tdi motor unutra. Sve u svemu, Bora ima dobre sanse da se proda, a i prelomicu, mislim i uzeti ovu Alteu. (naravno ako je sve kao sto vlasnik kaze, a i posle pregleda u ovl. servisu) Malo mi smeta doduse ova akrilna crvena, a mnogo sto je vozacevo sediste izgoreno cigaretom (vidi se na slici), pogotovu jer ne pusim i ne dam da mi puse u kolima. Nego, nadam se da se taj tapacirung moze promeniti! Svidja mi se sto ima pravih 90000km, dokumentovanih crno na belo, i sto je prvi vlasnik u pitanju, a ne vodi se na Janka sto je Branku dao potvrdu da Marko moze da vozi...

          @Brick - Extra objasnjenje!!! Ali nikako ne mogu da skontam da jedan 1.4Tdi moze da ide bolje od 1.6 Fsi, BUT UR DA MAN!!

          Comment

          • sri98
            Admin od Trpeze
            • 24.10.2004
            • 7262
            • Republic of Konjarnik
            • Toyota Corolla E 210

            #20
            Originally posted by iwcham1979
            misle o Seat Altea. I to je vagen.
            Jeste vagen, ali meni lici na vagon.
            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

            Comment

            • Dren
              CBC Senator XXL
              • 24.08.2005
              • 1068
              • Sarajevo

              #21
              Originally posted by iwcham1979
              @Brick - Extra objasnjenje!!! Ali nikako ne mogu da skontam da jedan 1.4Tdi moze da ide bolje od 1.6 Fsi, BUT UR DA MAN!!
              Shvati to kao da kubikaza od 1.4 nije ustvari 1.4 nego je ekvivalentna oko 2.0 atmosferskog motora (zahvaljujuci nadpunjenju za koji je zaduzen Turbo-punjac). Primjer, Renault 5 GT Turbo je svojevremeno u rally prvenstvu bio bodovan u klasi N2000, je je njegovih 1.400 ccm bilo mnozeno sa koeficijentom 1.4 zato sto je turbo... Pa su bili tu negdje po snazi...

              Takodjer, obrtni moment ti pokazuje koliko je od te "papirne" snage raspolozivo na nizim obrtajima, tj. kolika je raspoloziva sila koja okrece tocak... A tu je kod nizih obrtaja posebna prednost dizela (kada kazem dizela, vise i ne podrazumijevam nista sto nije Turbo-dizel, jer je to vec standard...), pa je time i nacin voznje drugaciji... Dizel tjeras (kada hoces da zuris) izmedju 2.000-4.000/min. i dalje nece, a benzinci se zaista "probude" tek na toj brojci, pa idu do oko 6.000/min. u vecini slucajeva...

              Ono sto je @brick htio da ti kaze je da je ta "papirna" brojka kod FSI-a od npr. 83 kW pri 5.800/min. upravo ti, toliko kW, ali na tim obrtajima, tj. maximalna snaga, a ispod tih obrtaja je ona manja... Pa npr. na oko 2.000/min. taj motor razvija oko 30-40 kW, od tih teoretskih maksimalnih 83...

              Drugim rijecima, ako heces da ide, valja vise saltati, vise stiskati gas, i vise slusati Vrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrr.. .

              O kilometrazi odluci sam, Bora ti je OK, i tebi je dobra, znas sta si i kada mijenjao, a i manje trosi pa si nadalje u boljoj situaciji...

              Octavia je iznutra veci auto, i sveukupno ozbiljniji od Bore, ma koliko to neko smatrao svetogrdjem kod nas... To je generacija Golfa 5, a Bora je Golf 4... Znaci generacija razlike...

              Ako u svoj toj transakciji mozes biti "dobar" pa za malo ili nimalo para dobiti osjetno mladji, bolji auto, makar i benzin, a nemas posebnih potreba za dizelom zbog kilometraze, onda to ima smisla...

              Comment

              • milan_g1
                CBC Senator XXL
                • 07.02.2007
                • 863
                • Karaburma

                #22
                Ljudi svaka cast sa objasnjenja, citajuci ovo sam ukapirao ono sto me do sada interesovalo, dizel vs benzin...

                E da, ja da sam u toj situaciji zadrzao bih Boru...

                Pozdrav
                "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                Comment

                • iwcham1979
                  CBC Senator XXL
                  • 17.07.2007
                  • 741
                  • Nis
                  • Seat Altea 2.0Tdi

                  #23
                  I ja bih Milane. Probao sam jedbog benzinca od 74kw, i ne moze sa 96 kw T dizela na to nikad, a da budes zadovojlan. Sada da probam ovu Alteu 2.0 Tdi. Benzince vise ne gledam, pa ma kakvi da su.

                  Comment

                  • neshaoct
                    Banovan
                    • 18.08.2007
                    • 1754
                    • Beograd, Rakovica

                    #24
                    ...jedno pitanje :
                    Probas neki dizel od 74kw...i...hoces li biti zadovoljan u odnosu na tih 96kw ?
                    Opet neces...Kakve veze ima da li je benzinac ili dizel ? To je slabiji motor...

                    Malo je bezveze porediti dva motora, gde je jedan slabiji za skoro 30KS, i doci do fenomenalnog zakljucka da....je losiji onaj od 74kw... - 'ajde !?
                    Za to nisi ni morao da ga probas...dovoljno ti je sto na papiru ima manje skoro 30KS, naravno da ce ici losije...

                    A, potpuno je bezveze reci '' Benzince vise ne gledam, pa ma
                    kakvi da su. ''
                    Evo, i ovo je benzinac :


                    Jel' i njega ne bi gledao...?
                    Kazni se...

                    Comment

                    • iwcham1979
                      CBC Senator XXL
                      • 17.07.2007
                      • 741
                      • Nis
                      • Seat Altea 2.0Tdi

                      #25
                      Ma dobro, Neso, pisem na brzinu. Mislio sam da se necu da obracam paznju na aute s atmo benz. motorima po oglasima, kao ona Octavia (lepi, mala km, dobra oprema, 2005-6g) Turbo benz bi vec mnogo trosili, a ovi sa velikom kubikazom bi em trosili em bili skupi za registraciju. A sta mislite o doplati od tih 1500-1700e za ovu Alteu 2.0 Tdi?! Cena joj je 12900e Trebalo bi da to ne bude los potez, zar ne?

                      Comment

                      • 230
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2007
                        • 775
                        • Semberija

                        #26
                        A zašo hoćeš baš cMPV? Da li ti hoćeš auto ili kombi?
                        Altea nije ni jedno ni drugo, u svakom slučaju.

                        Od Seata imaš Leona koji je strašan auto, imaš Toleda II/III, njih ćeš i onako dosta lakše prodati jer su klasični automobili, i nemaju krizu identiteta kao ova Altea.

                        Uostalom, isprobaj je, pa vidi da li ti "leži", tj možeš li da joj oprostiš tu njenu nezgrapnost.
                        155+75=230
                        VIVA LA VITA!!!

                        Comment

                        • iwcham1979
                          CBC Senator XXL
                          • 17.07.2007
                          • 741
                          • Nis
                          • Seat Altea 2.0Tdi

                          #27
                          Bih ja Leona, radije nego Alteu, ali u oglasima kod nas, i na netu, i stampanim oglasima, Seat-a uopste, vrlo malo. Mislim da ce je dati i za 12500e, sto je, s obzirom na motor koji ima, lepa cena, mislim.

                          Comment

                          • MOSLER
                            CBC Senator XXL
                            • 27.05.2005
                            • 1064
                            • Niš

                            #28
                            S` obzirom da si naklonjen Wag grupi,uzmi tu Alteu ako je dobra jer objektivno bolji auto a noviji za te pare neces naci

                            Comment

                            • iwcham1979
                              CBC Senator XXL
                              • 17.07.2007
                              • 741
                              • Nis
                              • Seat Altea 2.0Tdi

                              #29
                              Pa i ja mislim tako. Hvala na sugestijama. To treba da je auto novije generacije od Bore, prostraniji, motor novije generacije...

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #30
                                ako hoces motor novije generacije onda gledaj turbo FSI, cak i ne moras velike kubikaze, mozes i mael 1.4 turbo i 1.8 turbo.

                                imaju sasvim dovoljno zaliha za voznju, i oba tuku do nogu tu tvoju Boru sa perfomansama.

                                trose vise goriva, naravno. benzinci po pravilu trose vise od dizela, obrnuto je vrlo vrlo retko.

                                ako i dalje dizel kao gorivo je zeljenija varijanta, onda gledaj komon rejl 2.0 turbo dizel. to je novija generacija dizel VWa.

                                generacija 1.9/ 2.0 TDI (pumpa dizna) je otisla u penziju, i daleko zaostaje po osobinama za tekucim VW dizelima.

                                isto tako i atmo benzinci su otisli u penziju kod VWa.

                                tako da ako ciljas da uvek imas poslednju generaciju motora zaboravi na modele koje si do sada pominjao.
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X