Honda CRX 1.6 2gen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • markokg1982
    CBC Senator XXL
    • 19.05.2007
    • 409
    • Kg-Bg

    #16
    vec si dobio skoro sve odgovore..
    da se malo nadovezem..
    par sedista je brat kupio za njegovog juga od crx-a u odlicnom stanju za 35evra a inace sediste se popravlja bez problema, gledao sam svojim ocima kako se skroz otpisano sediste popravlja
    staklo ces naci jer imas bar 10 brojeva sa moje strane koje ces da okrenes tako da i to nije problem
    ako podjemo od predpostavke da treba da se radi full generalna, kosta te mastor 250-300evra i maximum delovi koje donosis majstoru 200e
    prednje migavce imam ja par visak tako da si i to resio
    farbanje-pa ako odes u unutrasnjost Srbije kostace te oko 200evra tako da nemoj da te plase ovi mangupi sa Beogradskim cenama jer oni placaju oko 50e po povrsini
    znaci, sve zavisi kolika je pocetna cena tog auta (registracija bi te kostala 17000din) pa ti javi a za dalje cemo videti
    http://www.youtube.com/watch?v=CWvkqhcItY8

    Comment

    • Propeler
      CBC Veteran
      • 20.12.2007
      • 125
      • Subotica

      #17
      OFF
      @markokg1982
      Ja ne znam za cene po Srbiji ali kod nas nema ozbiljnog farbanja u metalik boju ispod 500e. Mislim ima, ali posle 2-3 god. opet isgleda tako kao ova CRX sa slika.
      Nemam potpis!

      Comment

      • SALE
        CBC Senator XXL
        • 04.01.2005
        • 841
        • Banovo Brdo

        #18
        Ljudi jako je ne ozbiljno pricati o punoj generalnoj za te pare. U najboljem slucaju moze se samo osveziti motor i to pod uslovom da nije mnogo potrosen.
        Po meni se takav auto isplati ukoliko imas uslova da dosta toga uradis sam, jer ako za sve budes isao kod majstora ima da te kosta bas dosta i verovatno se ne isplati ni da ulazis u tu pricu.

        Comment

        • markokg1982
          CBC Senator XXL
          • 19.05.2007
          • 409
          • Kg-Bg

          #19
          Originally posted by SALE
          Ljudi jako je ne ozbiljno pricati o punoj generalnoj za te pare. U najboljem slucaju moze se samo osveziti motor i to pod uslovom da nije mnogo potrosen.
          pa Sale, bio si u mojoj temi i znas da to mene mozda ceka.
          250-300evra ruke
          50 evra japanske karike, 60evra lezajevi radilice, 25evra gumice ventila, 20evra dihtung na glavi motora, 25evra 4L ulja i filter
          ukupno max 480evra a ja sam napisao 500
          http://www.youtube.com/watch?v=CWvkqhcItY8

          Comment

          • BGILLEGAL
            CBC Senator XXL
            • 22.05.2006
            • 653
            • Beograd

            #20
            Raspitaj se dobro pa prenesi utiske ovde. Ili da se sjati pola kluba tamo da pregledamo auto. Ako ti odustanes mozda nekog drugog bude interesovao. Ako je bio ispravan kada je ostavljen tu. Ispravan je i sada. Nema tu mnogo filozofije. Automobili iz 80tih koji su poslednji put upaljeni 90tih godina, posle 10tak godina stajanja pale iz prve. Video svojim ocima. Tako da ako je bio odrzavan i vozen radi on i sada...Veoma bitan faktor je i pocetna cena. Ako je dosta <<<1000e isplati se uzeti kao drugi auto koji ces da cackas godinu dana pa tek onda da vozis. I prvenstveno sve to da radis iz hobija, bez nervoze i pritiska. Ako se otvori HCS Garage eto nama zanimacije Ja savetujem ako imas zivaca da uzmes da se igras sa tim!

            Comment

            • Vlada_nbgd
              CBC Senator XXL
              • 11.09.2005
              • 1066
              • Novi Beograd/Topcider
              • ford focus sport pack

              #21
              Originally posted by markokg1982
              250-300evra ruke
              50 evra japanske karike, 60evra lezajevi radilice, 25evra gumice ventila, 20evra dihtung na glavi motora, 25evra 4L ulja i filter
              ukupno max 480evra a ja sam napisao 500
              Pa to je vise osvezenje nego generalna,na tu cenu treba dodati klipove,kompletnu obradu itd
              FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

              Comment

              • SALE
                CBC Senator XXL
                • 04.01.2005
                • 841
                • Banovo Brdo

                #22
                Marko tebe ceka, a ja vec uveliko radim .Samo masinska obrada kosta 230e i to bez posebnih zahteva .

                Comment

                • -Vedran-
                  CBC Senator XXL
                  • 03.10.2004
                  • 3255
                  • Beograd

                  #23
                  Sale je u pravu, full generalna kosta mnogo vise.

                  Sto se tice stajanja auta, mom caletu je auto stajao godinu dana na parkingu. Za to vreme je cak i upaljen nekoliko puta. U pitanju je bio auto star 9 godina koji je totalno propao. Motor, limarija, gume itd.
                  Bio je citroen u pitanju...

                  Zato sam napisao da verovatno da je dosta toga propalo.
                  Power of dreams !!!

                  Comment

                  • Sapcanin
                    CBC Senator XXL
                    • 13.12.2006
                    • 317
                    • BG
                    • Peugeot

                    #24
                    Mog Tatu telcosport sam uzeo posto je 2 godine blejao nepaljen u dvoristu.
                    Paucina se nahvatala unutra
                    Upalio je kao metak, s tim sto sam mu odmah odradio veliki servis, naravno tu je bilo par creva koja su istrulila.
                    Nista vise

                    E sad, citroen je to




                    Nista nemozes da znas dok ga detaljno ne ispregledas
                    Poljoprivredne masine

                    Comment

                    • markokg1982
                      CBC Senator XXL
                      • 19.05.2007
                      • 409
                      • Kg-Bg

                      #25
                      Originally posted by Vlada_nbgd
                      Originally posted by markokg1982
                      250-300evra ruke
                      50 evra japanske karike, 60evra lezajevi radilice, 25evra gumice ventila, 20evra dihtung na glavi motora, 25evra 4L ulja i filter
                      ukupno max 480evra a ja sam napisao 500
                      Pa to je vise osvezenje nego generalna,na tu cenu treba dodati klipove,kompletnu obradu itd
                      pa o cemu mi sada ovde pricamo?? momak kaze da je auto odrzavan pre a sada, ukoliko bi trebalo da se radi nesto, maximalno bi ga kostalo koliko sam napisao.
                      motor jedna bregasta kosta 150evra kod Slavoljuba a 2 bregaste 700evra sa menjacem (ja sam moj platio 300evra + 50evra vadjenje mog motora i 50evra ubacivanje drugog tj 400evra kljuc u ruke)
                      pa ko je lud da ulaze u krs motor kome treba generalna sa zamenom I KLIPOVA umesto da kupi drugi??
                      http://www.youtube.com/watch?v=CWvkqhcItY8

                      Comment

                      • coco
                        CBC Senator XXL
                        • 24.10.2004
                        • 476
                        • i`am from the land that is placed nowhere

                        #26
                        evo da ti se javim sa svojim iskustvom. motor koji imam ugradjen je oke i sad mu radim veliki servis sa izmjenom vodene pumpe i svih brtvi koje dolaze kada se ista mijenja. tu onaniju od dijelova (set vodena pumpa, spaner i remen sa nekakvim brtvama) je kostala s carinom 110 jura (nissin-ova vodena pumpa, koyo spaner, oridjidji remen i brtve).

                        imam i drugi motor kojemu je s*izdila brtva glave od stajanja. e sad, gledao sam set brtvi za njega i na kraju sam se odlucio na kupovinu seta (klipovi, leteci, karike, brtve, klipnjace + bolcne) za pripremu ugradnje turbine. cijena seta je oko 540 dolara i s postarinom je to cca 600 usd. ventili su naknadna posiljka i bude kostalo do 200 dolara. opruge su naknadna posiljka i bude kostalo oko 150-200 dolara.

                        sve u svemu skup je to sport ako zelis imati 100% siguran motor. generalno sredjivanje motora ili radis ili ne radis. sve ovo izmedju je quita od ofce.

                        i napominjem, to je samo priprema za turbinu sto ne znaci da cu kuppovati turbo set ili da cu ga ubacivati. znaci izostavio sam dodatni sistem hladjenja ulja, oil catch can....
                        "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                        Comment

                        • Vlada_nbgd
                          CBC Senator XXL
                          • 11.09.2005
                          • 1066
                          • Novi Beograd/Topcider
                          • ford focus sport pack

                          #27
                          @markokg1982

                          Ma ok,razumem se,ja samo kazem da je tesko uraditi pravu generalnu za 500eur.Inace ako je motor bio dobar pre nego sto je auto poceo da stoji,onda moze glat da prodje samo za zamenom seta dihtunga,semeringa itd jer od stajanja najvise propadaju gumeni delovi.Nema razloga da se javi mehanicka phabanost ako je auto samo stajao.
                          FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

                          Comment

                          • -Vedran-
                            CBC Senator XXL
                            • 03.10.2004
                            • 3255
                            • Beograd

                            #28
                            Originally posted by Sapcanin
                            E sad, citroen je to
                            Ima tu istine sigurno
                            Power of dreams !!!

                            Comment

                            • coco
                              CBC Senator XXL
                              • 24.10.2004
                              • 476
                              • i`am from the land that is placed nowhere

                              #29
                              Originally posted by Vlada_nbgd
                              Nema razloga da se javi mehanicka phabanost ako je auto samo stajao.
                              ima ima, zapece garez i prljavstina pa se karike polome i dzumbus. ako nije ulje stavljao u cilindre i povremeno provrtio.
                              "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                              Comment

                              • Propeler
                                CBC Veteran
                                • 20.12.2007
                                • 125
                                • Subotica

                                #30
                                I ja delim isto mišljenje da je motor u potpunosti zapečen i suv i da bi ga trebalo otvarati pre bilo kakvog pokušaja oživljavanja.
                                OFF
                                Ja sam svoj vanbrodski motor preko zime OBAVEZNO konzervirao sve po PS-u, i ceo čamac držao u garaži tokom zime, pa je opet na proleće uvek bilo muke pri prvom startovanju, a to je bio period stajanja od samo 6 meseci + (ponavljam) u potpunosti konzerviran motor po preporuci proizvođača (chrysler).
                                Nemam potpis!

                                Comment

                                Working...
                                X