RENAULT Megan I 1.9 dTi 2001. - iskustva sa ovim modelom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nenasan
    CBC Član
    • 15.10.2007
    • 73
    • Šabac

    RENAULT Megan I 1.9 dTi 2001. - iskustva sa ovim modelom

    Molio bih da neko ko ima iskustvo sa ovim modelom nešto kaže ,treba kolegi savet a svi kažu da se kvare,ja ne verujem ali ne znam.
    Zahvalan,cenim iskustvo a ne kataloške brojke.
  • Majstor BOB
    CBC Senator XXL
    • 27.04.2006
    • 340
    • Zemun

    #2
    koliko sam ja upućen, ne kvare s nešto puno. Pazi sve zavisi koji model zabodeš. Npr, više mojih dugara ih imaju, tj isti motor i svi su ih upili polovne.

    Jednom ju zveknuo grejač - a kome se to pa ne dešava, tj kom tipu kola?
    Drugom zveknula letva volana.. pitalj toljagu zašto.... loša sreća
    Trećem dva puta predpumpa za gorivo ali mislim da je on tu najviše sam kriv jer nije smeo da dozvoli da mu stalno gori lampica za rezervu.. jb, povuče talog i aj ćaos..

    Inače su francuzi maaalko više osetljviji na gorivo od ostalih brendova ili možda je to što ljudi mnogo voze blizu ili na rezervi i ne treba štedeti i stavljati fuš filter za gorivo već isključivo originalan ma koliko koštao.

    Ja vozim ipak italijane i ovo treba uzeti sa rezervom.
    Astra GSI

    Comment

    • Neskroman
      CBC Član
      • 23.02.2008
      • 25
      • Beograd

      #3
      Ja stvarno ne znam ali sam cuo da nema velike razlike u ceni izmedju tog megana I i II tako da bi mu savetovao da uzme megana II, mozda 1.5 ili neki beli van, sad ih ima jako puno u ponudi i stvarno nisu skupi...

      Comment

      • Majstor BOB
        CBC Senator XXL
        • 27.04.2006
        • 340
        • Zemun

        #4
        pa da, sve zavisi šta je čovek zamislio.

        Večita dilema, 1.5dci ili 1.9dci u istoj šasiji...

        Ja bih pre uvek uzimao 1.9 jer je rasterećeniji u ovom slučaju tj sa više snage nosi istu šasiju i troši normalno tj malo, tok 1.5dci u ovoj šasiji treba dobrano da zategneš da bi išao kako treba a normalno onda malo i srkne pa mu potrošnja skoro dođe na isto.

        Razlika je u registraciji ali nije ni to strašno..~6000 na godinu dana... ali opet mnogo veći konfor. Ali ako je čovek ipak prevazišao sve to i nema tešku nogu kao 99% nas onda je ipak najbolje rešenje 1.5DCI

        izbor je na njemu naravno
        Astra GSI

        Comment

        • sErGiO
          Moderator
          • 30.01.2007
          • 2769
          • Neko selo pored Beogr
          • Alfa Romeo 156SW

          #5
          Treba uzeti u obzir i to da na 1.9 ide Bosch-ova pumpa za gorivo koja je mnogo manje osetljiva od one koja ide na 1.5.

          Comment

          • click
            CBC Veteran
            • 13.09.2007
            • 128
            • Beograd

            #6
            U Meg I nije isao 1.5 dCi.

            Comment

            • nenasan
              CBC Član
              • 15.10.2007
              • 73
              • Šabac

              #7
              A kakav je 1.9 dti ,jer kolega kaže da može od drugara da ga dobije na ime za 4.500-4.800 evra.to je bez provizije 2001 god.Ovo je cena za dti motor.

              Comment

              • Majstor BOB
                CBC Senator XXL
                • 27.04.2006
                • 340
                • Zemun

                #8
                DTI, ja bar nemam pojma ali što se tiče 1.5 dci i 1.9dci polemike tj issue-a evo još jedne teme na koju sam naišao



                Astra GSI

                Comment

                • click
                  CBC Veteran
                  • 13.09.2007
                  • 128
                  • Beograd

                  #9
                  Hajd' redom...
                  1.9 dTi je motor sa istim blokom od 1870 ccm, sa dva nivoa snage - 80 i 100 ks. Motor NIJE common-rail, ali ima direktno ubrizgavanje.
                  1.9 dCi isti blok, sa common-rail-om, u Meg I dve snage: takodje 80 (uglavnom societe varijante) i 102 ks.
                  Diskusija na ovom linku lici na diskusiju grupe gradjana ispred obliznjeg diskonta pica.. Kompresija Normalno da turbo motor ima nizu kompresiju od atmosferskog... "Turbina nastavlja da radi kada se motor ugasi", kako da ne, ne znam samo na sta se rotira. Po meni, gomila poluistina, predrasuda i teskih omasaja, bez ljutnje. Kao da je mala razlika izmedju 1,5 dCi (106 ks) i 1.9 dCi od 100 Nm, citav jedan motor benzinski od 1300 ccm.. Po meni, link beskoristan, ali apsolutno. Nista licno, Majstor BOB, ne odnosi se na tebe..

                  Comment

                  • nenasan
                    CBC Član
                    • 15.10.2007
                    • 73
                    • Šabac

                    #10
                    Hvala ovo mi je sasvim dovoljno!!!

                    Comment

                    • Majstor BOB
                      CBC Senator XXL
                      • 27.04.2006
                      • 340
                      • Zemun

                      #11
                      @click

                      Upravu si nema šta ,..... evo tek sam sad pogledao oko čega polemišu na linku, izvinjavam se
                      Astra GSI

                      Comment

                      Working...
                      X