Za to godiste focus ima vecu cenu,a mislim da mu je cena najvaznija u ovoj kupovini
Stilo 1.6 ili JTD
Collapse
X
-
...FORD Focus 1.6 16V (2004), 5v, klima, metalik siv, 74.000km, na ime kupca, 8.200
FORD Focus 1.6 (2003), klima, ABS, alufelne, el.podizači, muzika, 7.500
FORD Focus 1.6 benzin (12.2000), teget metalik, 6.600.
FORD Focus 1.6 EFi (kraj 1999), metalik crn, alufelne, izduv, tonirana stakla, muzika, rolbar, klima, ABS, airbag, el.podizači, registrovan, 7.850.
FORD Focus 1.8i 16V (kraj 2001), 3v, klima, alufelne, metalik plav, 6.600
Ima velike razlike u cenama za Focus istog godista...Isto to je i sa Stilom...Ako je i razlog isti [ a verovatno jeste ], onda ne treba uzimati te najjeftinije iz ponude...
Generalno, Focus istog godista kao i Stilo [ pod uslovom da su oba u dobrom stanju ] je skuplji...
Comment
-
-
Ovaj oglas je veoma zanimljiv,trebalo bi pogledati autoOriginally posted by neshaoct...FORD Focus 1.6 16V (2004), 5v, klima, metalik siv, 74.000km, na ime kupca, 8.200
E ova dva oglasa daju jedan rebus,mldji 4 god. a iste pare!FORD Focus 1.6 (2003), klima, ABS, alufelne, el.podizači, muzika, 7.500
FORD Focus 1.6 EFi (kraj 1999), metalik crn, alufelne, izduv, tonirana stakla, muzika, rolbar, klima, ABS, airbag, el.podizači, registrovan, 7.850.
Ili je ovaj matori precenjen ili je u nekom do yaya stanju
Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Comment
-
-
Imam problem sa Focusom. Unutrasnjost mi se ne dopada. Mogao bi da prodje samo 3v i to bas da bude povoljna varijanta.
Ma, zahebana situacija. Jao, kad popizim i uzmem neku 156 2.0, pa nek ide zivot...Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.
Comment
-
-
Na tvom mestu bih ipak izbegao Fokus.Auto odlicno lezi i stabilan je ali zato je izrazito tvrd i na iole neravnom putu skace kao magare,a buduci da u njemu planiras da vozis porodicu verujem da ti je udobnost veoma bitna.Originally posted by DragonImam problem sa Focusom. Unutrasnjost mi se ne dopada. Mogao bi da prodje samo 3v i to bas da bude povoljna varijanta.
Jos jedna bitna stavka je sto ti za bilo koju tecniju voznju treba jaci motor, 1.6 je nedovoljno jak a 1.8 zbog lose rasporedjenog obrtnog momenta zahteva konstantno visoke obrtaje tako da je tek 2.0 po meni zadovoljavajuci,medjutim on bas i nije mali potrosac. Ostaje ti jos i dizel motor ali ni on ne puca od snage a i mislim da dobar primerak prelazi granicu tvog budzeta(barem TDCI koji vredi uzeti).
Comment
-
-
Znam za Lybru, bila je opcija, ali nekako prednji deo sa okruglim farovima ne mogu bas da svarim. Drugo, limuzina ima malo, a karavan ne bih.Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.
Comment
-
-
imas privatnu porukuSamo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
I ja sam imao slicnu dilemu,jurio sam Alfu 147 jtd,a na kraju uzeo Stilo 1.6.Svakakvih krseva sam se nagledao,istrosenih raga od 300 000 i slucajno naletim na ovaj 1.6 u perfektnom stanju.Naravno,da sam ga kupio i bas sam zadovoljan,mada jos uvek razmisljm o Alfi,trenutno najvise o onoj 156 SW restyling
Comment
-
-
Mislim da ce ipak biti JTD.
nasao sam jednog u odlicnom stanju, izgleda sa pravih 97.000, sto je malo neverovatno za 2002. godiste, ali covek ima servisnu, auto je kod njega dve godine i sto je najvaznije, odusevio sam se kako motor mirno radi i nema nikakvih vibracija u kabini.
Gledao sam desetak Stila ovh dana i svaki JTD bukvalno trese kao traktor, verovatno su svi presli boga oca. Ovo je prvi na kojem se odmah vidi da je utegnut do maksimima. Rucica menjaca nije ni malo izlizana, rucna kao nova, dugmici klime isto, a i papucice i volan su ok.
Sledece nedelje idemo na proveru, pa cemo da vidimo. Lik pristaje na sve zive dijagnostike, tako da mi ovo deluje kao prilika koju ne bi trebalo propustiti.Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.
Comment
-
-
Sa 10-15% vise potrosnje za manju snagu izadje ti skuplje plin zbog ugradnje pod 1. a pod 2. plin moras sam da ugradjues sto ti je dodatni trosak (ukooliko nije fabriski).Originally posted by neshaoctPrednost manje potrosnje, i jeftinijeg goriva, ovde ne igra znacajnu ulogu, jer ta verzija 1.6 ima ugradjen plin...
Zaqboravio si da navedes da se JTD manje kvari zbog manjeg broja obrtaja motora (osnovna najlaickija konstatacija). JTD je trajniji.Originally posted by neshaoctA, svi znate da je 1.6 jeftiniji za odrzavanje, pocev od osnovnih stvari
Sa cipovanjem (300e - malo manje od cene ugradnje plina) navuce na 150 ks... potrosnja neznatno veca, a pri konstantnoj brzini je malo i manja (tako n=mi je receno u nekim servisima).Originally posted by neshaoctOno gde jos postoji prednost JTD, je cipovanje...
Medjutim, nije covek napisao da li to uopste planira da uradi...
Ono sto je problem kod TD je da mora da se vozi nije bas pogodan za kratke relacije odnosno za grad. Potrebno mu je malo vise da dostigne radnu temperaturu. Tek se onda vidi njegova prava vrednost.
Sto se tresenja tice. to je boljka svakog diesela. pogotovo kada ga palis ujuto, kada je totalno hladan. Cim se zagreje na radnu temperaturu vecina je k'o bubica.1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.
Peugeot 206 2.0 HDi
Comment
-
-
Nikad ja nisam imao dilemu izmedju dobrog 1.6 i dobrog JTD. Problem je sto se pouzdani JTD mnogo tesko nalazi, a dobrih benzinaca ima vise. Sto se tice cipovanja, otom-potom, ali verovatno cu da uradim i to.Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.
Comment
-
-
Neko je rekao da je 1.9 jtd trajniji..to je ipak diskutabilno jer ja mogu reći po iskustvu prijatelja i poznanika da su 1.6 16v(Bravo) prolazili bez ikakvih intervencija sem eventualno izmjene seta kvačila preko 300000km i motori bi bili suhi ko barut.2 bregaste..evo moj susjed imao tog 1.6 i čačkao mu po elektronici,bregastima,usisu i ispuhu..auto ima luud zvuk a ubijao ga ko nenormalan..kad se uhvati autoputa gas je u podu nonstop..prebaci i preko 220 po satu ali zato je potrošnja bila rjetko ispod 16l a u tim extremnim uvjetima je znala i do 18 skočiti..taj motor je rastrošan kad ga se gazi ali zato iznimno jednostavan za održavanje i pouzdan.Meni je fascinantno kako je motor i dalje radi bez greške i pouzdan je unatoč 5godišnjem svakodnevnom maltretiranju..dok je jtd malo rizičan izbor..ima čipanih,izmanipuliranih kilometražom...teško je naići na dobar
Comment
-
Comment