Stilo 1.6 ili JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jaksa
    CBC Senator XXL
    • 23.10.2004
    • 701
    • Novi Beograd, SC

    #46
    Ja ne saznah sta je bilo sa mondeom

    Comment

    • Dragon
      CBC Senator XXL
      • 15.11.2006
      • 963
      • Beograd

      #47
      Prodao sam ga teska srca.

      Razloga je vise, a jedan od njih sto sam shvatio da mi vise odgovara auto C klase za 90 posto voznje po Beogradu. Motor TDDi je sjajan na otvorenom drumu, ali za zujanje po Beogradu nije najbolje resenje jer ima izrazenu turbo rupu, tj. do ukljucenja turbine je trom i ima prilicno slab odziv na gas.

      Ovaj JTD, a i TDCi, su sasvim druga prica. Veoma sam zadovoljan kako prima gas u niskim obrtajima, stvarno je starniji od obicnog TD, sto je cak i moja zena uspela da primeti.

      Naleteo sam na Stila sa pravih 96.000 (provereno na dijagnostici), pa nisam to hteo da propustim, a ostalo je i nekih evrica u dzepu.

      Naravno, Stilo ne moze da se poredi sa Mondeom, ali to je neki kompromis spoljasnjeg izgleda, performansi i cene.

      Vozio sam ga od Valjeva do Beograda po Ibarskoj i zadovoljan sam kako se ponasa na otvorenom putu, mada imam prednje zimske gume.
      Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

      Comment

      • jaksa
        CBC Senator XXL
        • 23.10.2004
        • 701
        • Novi Beograd, SC

        #48
        Opa, pa to znači da je posao sa stilom vec završen?

        Comment

        • Rendjo
          CBC Senator XXL
          • 26.06.2006
          • 340
          • Zadar HR

          #49
          Originally posted by forster
          Originally posted by Rendjo
          Neko je rekao da je 1.9 jtd trajniji..to je ipak diskutabilno jer ja mogu reći po iskustvu prijatelja i poznanika da su 1.6 16v(Bravo) prolazili bez ikakvih intervencija sem eventualno izmjene seta kvačila preko 300000km ...
          .. naspram 500000 JTD.... "crva nikad nije ni bilo"
          E pa sad..kako ko održava i vozi sve je moguće..Moguće je i da 1.6 prebaci 500000 kao i da JTD se raspe na 200000..Radi se o izvrsnim motorima s tim da su benzinci otporniji na maltretiranje i na eventualno loše održavanje..Problem s turbinom ti može izbit para iz đepa koliko i generalka na 1.6 kao i zamijena Bosch pumpe..možda bi remont bio jeftiniji(kao i po pitanju turbine) ali pitanje da li bi to bilo trajnije riješenje A gdje je još i remont brizgalica koje moraju bit savršeno ispravne za uglađen rad diesela..kompresija nakon 400000 više nije idealna pa auto(diesel) počinje i teško paliti dok benzincima nešto lošija kompresija i nije neki bauk za pokretanje auta ako su ostali sklopovi u kolko tolko u ispravnom stanju..NHF čovjek se odlučio za JTD-a i nadam se da neće vozati taj auto do generalke nego da će ga zamijeniti novijim i boljim kad za to dođe vrijeme

          Comment

          • ada
            CBC Senator XXL
            • 04.06.2005
            • 2375
            • Novi Sad
            • Svasta nesto

            #50
            Ajde da malo skratimo priču. Ko mi nađe jtd auto da je došao od preko a da ima 100k na satu origlinalnih ja ga častim tim autom. Svatite da jtd bude sa 100k na satu treba kod nas da košta 10k€. Jtd je dobar kao potrošač a skup je za održavanje. I bez komentara kakvo održavanje na autu 2003-2005 godište. Da taj auto valja još se preko ne bi prodavao i nebi došao kod nas.
            A što se tiče servisne o tome smo već diskutovali.
            Šta god da izabereš - kupiš neka ti je sa srećom.
            Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
            Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
            Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
            Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

            Comment

            • forster
              CBC Senator
              • 24.04.2007
              • 244
              • Beograd

              #51
              A da li ponuda vazi i za HDI ili samo za JTD?
              1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
              2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
              3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.

              Peugeot 206 2.0 HDi

              Comment

              • Dragon
                CBC Senator XXL
                • 15.11.2006
                • 963
                • Beograd

                #52
                Moj je presao 97.000.
                Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

                Comment

                • bakara
                  CBC Senator XXL
                  • 29.01.2005
                  • 977
                  • nBGd

                  #53
                  Originally posted by Dragon
                  Moj je presao 97.000.
                  da, da, kako da ne i to bas 97000, cisto da ne bude 100k, a kladim se i da je servisna uredna ko suza...

                  I sta kazes koliko je taj auto placen?
                  Takav auto preko kosta bar 7000

                  btw; ja sam skoro godinu dana trazio stila JTD koji je presao bar ispod 200k km i nisam ga nasao. Tu sam digao ruke od stila...
                  A vidjao sam svasta...
                  pozdrav

                  Comment

                  • Dragon
                    CBC Senator XXL
                    • 15.11.2006
                    • 963
                    • Beograd

                    #54
                    Ne vidim razlog da porodican covek koji je auto licno uvezao za sebe i dve i po godine je jedini vlasnik u Srbiji falsifikuje servisnu i vraca kilometrazu, ne na satu, jer je to prosto, vec i u modulu, koji treba da se vadi itd, a i nije tako jeftino.

                    Ako imam servisnu, ako dijagnostika pokazuje tu kilometrazu, ako su tri majstora, od kojih je jedan osam godina bio sef renomiranog servisa rekli da je auto stvarno malo presao, sta ja sad treba da zakljucim. Bas taj mi je majstor rekao gledajuci motor da jos nije video takvog Stila to godiste.

                    Osim toga, moj auto je Active, sa najnizim nivoom opreme, a lika je 2006. godine izasao 9.000 evra, ali mu je sad bila frka za pare jer krece u neki biznis.

                    E, sad, da li je u Italiji vracana kilometraza i falsifikovana servisna, ne znam. U stvari, i zabole me.

                    Mozda ti ne umes da trazis...
                    Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

                    Comment

                    • bakara
                      CBC Senator XXL
                      • 29.01.2005
                      • 977
                      • nBGd

                      #55
                      Kako god...
                      U Srbiju se ne uvoze kola sa (samo) 100kkm, jednostavno bi takav auto bio preskup.

                      U srbiju auto sa malom kilometrazom dolazi samo havarisan, to ce ti reci svako ko se ozbiljnije bavi prodajom vozila.

                      Nabavite neke strane oglase (ne samo na netu) pa sami zakljucite da li u opste postoji dizelas star pet godina sa 100kkm, a ako i nadjete kolika mu je cena...
                      pozdrav

                      Comment

                      • Sapcanin
                        CBC Senator XXL
                        • 13.12.2006
                        • 317
                        • BG
                        • Peugeot

                        #56
                        pravi auto je onaj kupljen u nemackoj od 1. vlasnika, servisiran u ovlascenom servisu
                        I to je jedina kilometraza u koju mozes da budes 90% siguran, a iz Italije je svakom dirana kilometraza pri uvozu.
                        A auto koji je koristen kao sluzbeni i nije gasen u bar 2 smene, je prelazio godisnje bar 60k minimum, pa to pomnozite sa godinama starosti pa cete dobiti orijentacionu kilometrazu.
                        Poljoprivredne masine

                        Comment

                        • ada
                          CBC Senator XXL
                          • 04.06.2005
                          • 2375
                          • Novi Sad
                          • Svasta nesto

                          #57
                          @sapcanin
                          izgleda da kupujemo kola na istom mestu
                          Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                          Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                          Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                          Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                          Comment

                          • neshaoct
                            Banovan
                            • 18.08.2007
                            • 1754
                            • Beograd, Rakovica

                            #58
                            ...Stilo 1.6 po gradu popije uglavnom 10+ L...
                            Registracija je oko 18.000 [ placeno u decembru 19.400, ali je uzet i zeleni karton koji je nesto preko 1.000 din. ]...

                            Jedino sto ces 1.6 lakse naci u boljem stanju nego dizel...
                            I, sto je jeftiniji za odrzavanje...
                            I, sporiji je od JTD 115KS za ''cak'' 0,2s do 100 km/h...

                            Comment

                            • nidza
                              CBC Senator XXL
                              • 16.04.2008
                              • 496
                              • nbgd

                              #59
                              Razlika u regsitraciji je onda smešna. Meni po kalkulatoru izađe oko 19000 dinara, a prošle godine sam platio 20500, sa svim dažbinama i tehničkim. Pretpostavljam da će za koji dan da me košta slično kao prošle godine.

                              Održavanje takođe, šta je problem? Dao sam 300e za veliki servis i miran sam 120 hiljada. Čitava spojnica Valeo 9900 dinara u AP.

                              Redovno održavanje: filter je 300 i nešto dinara, polenov filter 400 i nešto. Ulje košta vrlo slično kao kod benzina. U JTD ide 4.7 litara.

                              O kojoj to razlici u cifri održavanja pričamo?

                              Šta bre trese? Ne trese ništa ako su vam nosači motora ispravni. Taj benzinac se zapravo gotovo uopšte i ne čuje, ne znam šta tu ima zanimljivo? Nije to trkački auto da ga garite, to je jedan velik i težak gospodski auto. Problem je što to ljudi ne kapiraju.

                              I po kojoj to logici će pre da nađe bolje očuvan benzinac? Mislim da nema nikakve veze. Očuvan auto se lako da prepoznati, kakve veze ima je'l benzinac ili dizel. Glavni argument za JTD u celoj priči je što je to raga od mašine, koja će lako da izgura i preko 400 hiljada km. Benzinac sigurno neće.

                              Drugi argument, JTD vodi evidenciju kilometraže i u ECU.

                              I treća stvar, mahom svi uzimaju 2002. godište automobile. Prosek u Italiji je 35.000km godišnje, pa sračunajte koliko su vam vozila stvarno prešla, a nekoliko piše na cajgeru. JTD je i tu u prednosti, jer garant ima u "šteku" još 100tinjak hiljada km bez većih problema.

                              Računica da se dizel isplati samo ako prelaziš mnogo kilometara ovde je potpuno smešna, jer pričamo o polovnom autu koji u obe varijante košta isto. Na magistralnim putevima troši nešto sitno preko 4, meni je sa klimom do Crne Gore prošle godine imao prosek 5.3 u odlasku i 4.7 u povratku (verovatno manje klime). U gradskoj vožnji duži proseci su obično između 7 i 8 litara - pričam o ozbiljnim gradskim gužvama, kada ne idem dalje od treće brzine i mesečnog proseka od 20tak km/h.

                              Ama baš ništa ne uspevam da vidim u korist tog benzinca, sem da mu uturiš plinčugu, i to ako nađeš stvarno strašno dobro očuvan i mlad (2004+) auto za bitno manje para od sličnog JTD.
                              Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

                              Comment

                              • neshaoct
                                Banovan
                                • 18.08.2007
                                • 1754
                                • Beograd, Rakovica

                                #60
                                Originally posted by nidza
                                ...Održavanje takođe, šta je problem? Dao sam 300e za veliki servis i miran sam 120 hiljada. Čitava spojnica Valeo 9900 dinara u AP.
                                UVEK je atmo-benzinac jeftiniji za odrzavanje od turbo motora...
                                Pocni samo od delova koje npr. ja uopste nemam na svom autu, a postoje kod JTD-a 115KS...
                                Kad se prica o odrzavanju, niko nema u vidu filtere ulja, ili klime...
                                Postavicu kasnije par razlika u ceni delova...

                                Originally posted by nidza
                                Taj benzinac se zapravo gotovo uopšte i ne čuje, ne znam šta tu ima zanimljivo? Nije to trkački auto da ga garite, to je jedan velik i težak gospodski auto. Problem je što to ljudi ne kapiraju.
                                Cuje se benzinac onda kad treba da se cuje...
                                Dizel se cuje uvek...
                                Ali zato JTD 115KS, bolje poteze od benzinca 1.6...

                                Originally posted by nidza
                                I po kojoj to logici će pre da nađe bolje očuvan benzinac? Mislim da nema nikakve veze. Očuvan auto se lako da prepoznati, kakve veze ima je'l benzinac ili dizel. Glavni argument za JTD u celoj priči je što je to raga od mašine, koja će lako da izgura i preko 400 hiljada km. Benzinac sigurno neće.
                                npr. Stilo JTD, 2002. godiste, 5 vrata...na satu oko 142.000 km-a...
                                Pomislio bi svako...pa dobro...nije to mala kilometraza....realna je...
                                I ti govoris o cifri od oko 35.000 km-a godisnje u Italiji kao neki prosek...

                                Medjutim, auto povezan na komp...i - 262.000 km-a !
                                Silne greske poceo da izbacuje, jedna od njih nesto kao ''over boost''...
                                Pitam u servisu sta to znaci... - turbina riknula !

                                Video sam i Stilo JTD 2004. godiste, sa 290.000 km-a...
                                Koliko takav Stilo JTD ima kilometara kad dodje u Srbiju ?

                                Svaki auto mora da se odrzava, i tu nista nije sporno...
                                Ako benzinac ima predjenih 100.000 km-a, to ne znaci automatski da je ocuvan... Sve zavisi kako je odrzavan...

                                Dizel se vise isplati na vecem broju kilometara za onog prvog kupca.
                                On ga je kupio novog [ i platio par hiljada eura vise ] ne zato sto hoce da baci tih par hiljada eura....vec zato sto hoce tu razliku da vrati kroz veci broj kilometara sa manjom potrosnjom, i malo jeftinijim gorivom po litri...

                                2 su najvaznije stvari u korist benzinca :
                                - jeftinije odrzavanje
                                - mnogo veca verovatnoca da se pronadje polovan auto u dobrom stanju

                                EDIT : Evo npr, pogledaj ovog Stilo benzinca :
                                http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=54620

                                Jel' lep ?
                                Relativno povoljan, s'obzirom na snagu i opremu... ?

                                Ali, bio je taj isti auto i u ovom stanju :


                                Video sam uzivo i mnogo Stila JTD koji su dolazili izlupani sa svih strana...i onda se srede, i budu u Oglasima kao ''nikada udarani''...

                                Comment

                                Working...
                                X