Mercedes A170 CDI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dren
    CBC Senator XXL
    • 24.08.2005
    • 1068
    • Sarajevo

    Mercedes A170 CDI

    Evo da se i ja javnem sa jednim razmisljanjem, naletio je jedan potencijalni primjerak ovog vozila, pa bi me interesovalo, koliko je to pametna kupovina, tj. koliko se s njim moze "gurati" bez vecih problema, koji bi kostali kao "Svetog Petra kajgana"...? Znaci mislim na skupe kvarove koji bi me "izbili iz cipela", tj. turbo-punjaca, dizni, mjenjaca, jos necega sto znate, a sto sam ja zaboravio... Naravno uz pretpostavku postenog odrzavanja i zamjene potrosnih materijala u tom periodu... Na sta obratiti paznju, koliko se sta tu dobro pokazalo, a sta lose, itd...

    Model je 2000 ili 2001, 170 CDI sa 90 KS, mjenjacem sa normalnom rucicom i automatskim kvacilom, presao (vjerujem originalnih, jer je ostavljen u Mercedesu staro-za-novo...) oko 165.000 km, vidio sam na njemu i kuku, nisam najsigurniji sta da mislim o tome...? Cijena mu je oko 8.500 EUR, i mozda bih je mogao korigovati oko 10-ak %, a za prevod na ime bi bilo potrebno platiti samo promjenu tablica i saobracajne, te neke taxice, sve u svemu ni 100 EUR, jer se kod nas ne placa porez na prenos vlasnistva polovnjaka...

    Razmisljanja ?
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Vidi jarane, nemoj da me shvatish pogreshno jer ti pishem iz najbolje namere. Bio sam proshle godine par dana u Sarajevu (i Visokom), i znam o chemu pishem, znachi ne pricham napamet. Putevi u i narochito oko SA, o daljim, ruralnim predelima i da ne pricham, jednostavno nisu neshta za shta je A klasa namenjena, nije to prirodni habitat tog automobila, i uopshte te klase. Ako tim autom nameravash da se vrtish samo i jedino na potezu Bashcharshija-Ilidza, onda OK, kupovina takvog jednog modela ima smisla. Medjutim, sumnjam da ce auto biti samo i jedino vozhen u tim okolnostima, ali ako ipak greshim ovo shto cu napisati jednostavno zaboravi =]

    Taj auto je, kao shto je opshte poznato, nakon inicijalne "bruke" na testu severnog jelena povuchen i prisutpilo se ne samo dodavanju elektronske kontrole stabilonosti kao standardnom delu opreme, nego i kompletnom redizajniranju veshanja i donjeg postroja kako bi auto bio stabilniji i neutralniji u naglim manevrima. Kao rezultat A klasa je postala neuporedivo "tvrdja" nego shto je prvobitno bila, znachi moralo se odstupiti od prave ideje, chak i neke proizvodne filozofije Mercedesa (udobni, "meki" automobili) i napravljen je poprilichno neudoban, tvrd i krut auto, koji jeste dobio na stabilnosti ali je postao vrlo neudoban za vozhnju po bilo chemu shto ne podrazumeva autoput ili visoko kvalitetnu mrezhu (npr. nemachkih) puteva. Malo medjosovinsko rastojanje, mali tochkovi i taj "neplanirano" tvrd trim su vrlo losha kombinacija, i tu ne mislim samo na udobnost u vozhnji. Upravljivost tog modela nije neshta chime se mozhe pohvaliti, uostalom mislim da su prochle godine na anketi TepGear-a u Velikoj Britaniji vlasnici upravo A klasu izglasali za nagori auto shto se upravljivosti tiche. Imaj na umu da su oni vozili po putevima u Velikoj Britaniji, zamisli kakva bi tek imali iskustva da su vozili po ovim nashim "putevima" ovde.

    Sem toga, mislim da je A klasa ionako precenjena, jeste to Mercedes ali ipak je taj model daleko ispod nivoa Mercedesa kakvim ga ljudi prepoznaju. Znam da je imalo puno primedaba oko problema sa elektrikom i elektronikom, ali i sa veshanjem shto ne treba da chudi jer je ono izmenjeno naknadno, a sve shto se odradi silom prilika ne mozhe da da ispadne bash idealno. Motor, menjach, mehanika, mislim da je tu situacija OK, ali ako vec kazhesh da sumnjash na tu kilmetrazhu, tj ako ima preko 250 k km, onda mislim da treba da razmislish i o tom detalju. Jeste to diesel, ali vrlo male radne zapremine, i pitanje je koliko te investicija ochekuje u dogledno vreme. A popravke/servisiranje common rail motora nisu bash jeftini.

    Ako bash hocesh Mercedesa, onda mislim da je neka starija C klasa mozhda bolji izbor, iako se ni C klasa tih godina nije neshta proslavila. Ipak, zbog svega navedenog mislim da je ipak bolje reshenje. Za te pare, mislim da u BiH mozhe da se uzme daleko bolji auto, vece klase, isto tako dokazanog proizvodjacha. Ili bih bar ja tako uradio na tvom mestu... Razmisli lepo, u svakom sluchaju su u pitanju tvoje pare, tvoja muzika...
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • Dren
      CBC Senator XXL
      • 24.08.2005
      • 1068
      • Sarajevo

      #3
      Hvala na trudu u svakom slucaju, to mi je onako palo na pamet kao opcija, ukoliko uspijem skinut' koji dinar od prodavaca, ali samo kao opcija da u njoj ne budem "donji", tj. nije mi neophodna...

      Ideja je bila, ako bih mogao da je koristim kako priprada, dokle nam pase, pa opet je prodati kad dodje vrijeme za pristojnu sumu, dakle sa sto manjim gubitkom para... Nije ona ni malo para, jedino su na cijeni, pa reko' ako se moze uzeti OK dizel, po cijeni (ulicno-pijacnoj) benzinca, a u OK je stanju, onda bih razmislio o tome... Dakle samo opcija je u pitanju, znas da nisam bolesnik Stuttgart-ski...?! Da ima plavo-bijeli propeler umjesto zvijezde, vec bi vjerovatno bio parkiran pred zgradom...

      P.S. Jesi li u Visokom sreo Faraona ? A mogao si se i javiti na kakvu pivu, kobasice i slicno...

      Comment

      • overspeed
        CBC Senator XXL
        • 24.05.2005
        • 2779
        • Kosovska Mitrovica

        #4




        Bice prilike za pivu...
        http://www.bmw.tv

        Comment

        • bojanTI
          CBC Senator XXL
          • 04.01.2006
          • 870
          • Pancevo

          #5
          Originally posted by overspeed
          isto tako dokazanog proizvodjacha
          Hehehe... Covek je hteo "dokazanog" pa eto sta bi dobio...
          Salu na stranu, potpuno se slazem sa svim, poznanik ima A klasu i njegovo iskustvo samo potvrdjuje pricu, nista ne bih dodao. Za taj novac u Bosni moze zaista da se bira, ne bih se vezao samo za Mercedes, za pocetak ako te interesuju dizeli malih zapremina, Fiat je definitivno polozio ispit sa najvisom ocenom, e sad sve je stvar tvojih ubedjenja i zelja. Opet, plavo beli propeler moze da se nadje za te pare, ali tu onda ne ide ona tvoja da malo kosta posle, hehe...
          Sto se tice puteva koji nisu tema, ne bih se slozio eto samo ukoliko ih poredimo sa putevima u Srbiji. Letos sam celu Bosnu izvozao, Mostar, Sarajevo, Doboj, Prijedor, pa sve u krug i nisam ni u jednom momentu razmisljao o putevima, samo sam drzao gas i pratio liniju, ali cim sam usao u Srbiju... Kriminal! Opet kazem, to je u odnosu na nase puteve.

          Razmisli jos jednom za A klasu, nije to mali novac... I pazi, moje je misljenje da ako vec uzimas nesto tvrdo, osetljivo na rupe i sto dosta kosta u kasnijoj eksploataciji, uzmi onda BMW i zavrsi sa pricom!
          In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

          Comment

          • Durango
            CBC Senator XXL
            • 01.02.2006
            • 590
            • Zemun, Srbija

            #6
            A-klasa ima brdo prostora unutra, odlican motor i menjac i to je sve. Zavrsna obrada je katastrofa. Bruka za Mercedes. Lezanje na putu i udobnost nula, kao sto je prethodno i receno. Za grad, mozda i nije los auto, ali za neki duzi put nije.
            Pametnije je za te pare juriti neku C ili E klasu, ako bas hoces Mercedesa jer A klasa to nije. Barem ova prva serija.
            MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

            Comment

            Working...
            X