Audi a4, 2.0, 2001

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zverko
    CBC Senator XXL
    • 19.08.2005
    • 7085
    • BGD
    • Audi A4

    #16
    trza ako je ostecena korpa ili ako je beas bas pri kraju pa nitne pipaju korpu ili zamajac a ovako moze da se desi da proklizava s vremena na vreme. probaj da krenes ono da drzis kocnicu i dodajes gas i pustas kvacilo da vidis kolko proklizava.
    deutsche gemacht-gut gemacht...

    Comment

    • dragan76
      CBC Član
      • 06.09.2005
      • 87
      • Krusevac

      #17
      znaci, ipak ne bi trebalo da me ostavi odjednom. pocece da trza povremeno pre nego sto crkne skroz? a trza pri polazenju ili u voznji?
      trenutno ne osecam nikakvo trzanje.

      Comment

      • RANK
        CBC Senator XXL
        • 28.02.2007
        • 1635
        • Beograd
        • FIAT MAREA WEEKEND 1

        #18
        ako sam dobro razumeo, skrcao si oko 13000eur na auto, a nemas novca da promenis lamelu!? ne mozes da se j. a da ti ne udje.
        "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          #19
          pocece da trese onda kad kreces i to uglavnom kad je motor na radnoj temperaturi a kad je hladan ne. meni je recimo odjednom proklizala lamela ali sam ga pre toga przio na autoputu 200+ u svakom slucaju nece te ostaviti na putu samo ces morati da se vozis lagano do prvog servisa bez naglog dodavanja gasa.
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            do Grčke i nazad neće izdržati kvačilo ako je pri kraju već sada.
            popravka tog sklopa je sve samo ne jedostavno i jeftino, i zahteva puno vremena.

            popravku negde na terenu ćeš platiti skuplje nego što te koštaju putni troškovi u oba smera, računaj na minimum 500-1000 evra ako ti se desi u Grčkoj.

            ako je hidro kvačilo trebalo bi da je samoštelujuće.

            obično postoji na zvonu menjača otvor za kontrolu potrošenosti, ne znam za tvoj auto kako je to rešeno, da se ne mora ništa demontirati a izvrši se provera stanja.

            pravo stanje potrošenosti svega, pre svega korpe nećeš saznati dok se ne otvori.

            nemoj se pouzdavati na trzanje i slično. kada dodje do toga kraj je priče.
            mora reparacije hitno inače odlazi ležaj zamajca, menjač, radilica i ostalo po redu koje nije niti predvidjeno niti zaštićeno od takvih vibracija, da ne kažem udara.

            to trzanje je kao da macolom udaraš po radilici i menjaču....nimalo prijatno.

            ako trza neće se samo popraviti stanje pa dakle moraš da popraviš.

            što više odlažeš popravku sve više raste cena.

            proveri i kakav zamajac imaš, klasični nepokvarljiv ili noviji prlivajući.
            možda je i zamajac zreo za zamenu.

            uglavnom, ja bih kao prvi korak otišao na dijagnostiku da se utvrdi kakvo je stanje kvačila sada.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • zverko
              CBC Senator XXL
              • 19.08.2005
              • 7085
              • BGD
              • Audi A4

              #21
              daj podatke da ti kazem odma kolko ce sta da te kosta. dakle, broj sasije i broj motora.
              deutsche gemacht-gut gemacht...

              Comment

              • jovan30
                CBC Senator
                • 07.05.2006
                • 322
                • Beograd

                #22
                Originally posted by dragan76
                Auto kupljen.
                Nesto me interesuje. Kvacilo mi hvata dosta visoko - jel to znak da je pri kraju kao kod ostalih automobila? Ili je kod audija to tako.
                zar si kupio auto tog cenovnog ranga da ga nisi odveo na pregled u servis?

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #23
                  Chovek je lepo napisao da je auto vec kupljen. Kako i zashto je on odluchio da ga kupi, da li ga je ili nije vozio u servis na kontrolu, da li sad ima novca ili nema za novu lamelu i sl. su stvari koje se tichu njega samoga vishe nego svih nas zajedno.

                  Ako neko mozhe konkretno da pomogne ili pruzhi savet povodom postavljenog pitanja oko lamele/korpe - dobrodoshao je. Choveku trebaju odgovori a ne pitanja kao npr. ovo u gornjem postu, a pogotovo ne konstatacije tipa one koju je napisao RANK par postova ranije.

                  Molio bih sve koji ce dalje postovati u ovoj temi da imaju ovo na umu.
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • zverko
                    CBC Senator XXL
                    • 19.08.2005
                    • 7085
                    • BGD
                    • Audi A4

                    #24
                    ako je auto u dobrom stanju kvacilo nije nikakav problem tj sve sto moze da se zameni i popravi nije problem a pare se uvek nadju ako je prek potrebno. eto ja reko da napise covek generalije pa da vidimo kolko ce sta da kosta pa ako se odluci da jurimo delove ,naravno sa popustom
                    deutsche gemacht-gut gemacht...

                    Comment

                    • dragan76
                      CBC Član
                      • 06.09.2005
                      • 87
                      • Krusevac

                      #25
                      hvala overspeed. nisam hteo da odgovaram RANK-u jer je to isto kao neko ko kupi auto za 15.000 eur a ugradjuje plin - logikom imas pare da kupis takav auto a vozis ga na plin. po meni svako ima svoju logiku i ako ce neko da vozi na plin skup auto to je njegova stvar.

                      Naravno da sam auto vozio na pregled i mehanicar mi je rekao da je pri kraju i u zavisnosti od voznje moze da se vozi jos 5.000-30.000 km, ostalo na autu je ok. Cak kada sam vlasniku ovo pomenu on mi je dao garanciju na kvacilo jer kaze da je kvacilo ovakvo jos od pre dve godine kada ga je uvezao iz Nemacke.
                      Mene je interesovalo da li je to stvarno tako, kako mogu ja sam da proverim stanje kvacila (ne mogu svake nedelje da idem kod majstora da mi to proverava) i da li ta hidraulicna lamela crkava momentalno ili postepeno (posto pravo da kazem prvi put cujem da postoji hidraulicna lamela).
                      Sto se tice delova, prijatelj mi drzi radnju pa cu delove uzeti kod njega ali ako bude u ovih godinu dana onda o trosku bivseg vlasnika.

                      Comment

                      • zverko
                        CBC Senator XXL
                        • 19.08.2005
                        • 7085
                        • BGD
                        • Audi A4

                        #26
                        nije hidraulicna lamela vec ceo system kvacila radi na principu hidraulike, nije mehanicko, nemas sajlu ... na to su mislili.

                        ako taj ortak uzima iz porschea onda verovatno ima rabat pa ti moze nabaviti po istoj ceni na koju sam ja mislio. u svakom slucaju ne bi trebalo da bude papreno. ne brini se, samo terajkao sto si i do sada, nemoj da radis vagu, kosristi rucnu a uzbrdicama i trajace do grcke i nazad.
                        deutsche gemacht-gut gemacht...

                        Comment

                        • subicd
                          CBC Senator XXL
                          • 20.06.2008
                          • 463
                          • Novi Sad

                          #27
                          Jeste da se nije skoro postovalo ali verovatno se i priblizava taj kraj lamele.
                          Lamelu ti savetujem da uzmes u Porscheu jer mozes dati postojece i uzeti novo reparirano u fabrici sa 2 godine garancije. Ne bi trebalo celokupan ceh sa zamenom da izadje vishe od 250-300e.

                          Comment

                          • Mobtel063
                            CBC Član
                            • 30.11.2007
                            • 95
                            • Subotica

                            #28
                            Re: Audi a4, 2.0, 2001

                            Ima li kakvih novosti o a4?

                            slika?....
                            na plin se vozi na dizel se greje a benzinom ispolivaj i zapali krntije na drumu

                            Comment

                            • Tomic
                              CBC Veteran
                              • 20.06.2007
                              • 182
                              • Zrenjanin
                              • Audi A4, Corsa C

                              #29
                              Re: Audi a4, 2.0, 2001

                              Proslo je 3 godine od poslednjeg posta ... sta ti mislis, da li ima novosti
                              Eto

                              Comment

                              Working...
                              X