kakav auto?
Collapse
X
-
Re: kakav auto?
Opaka makina. Ako je u dobrom stanju i zaista prešla 110000km, sigurno vredi tih 6k evra. Full je oprema, čak je i veliki servis navodno skoro urađen... jedino treba dobro prekontrolisati da nije bio ozbiljnije udaran i da nema neku ozbiljniju skrivenu manu!!!
Inače mora da ide k'o metak. Za te pare, po performansama, jedino joj neki čipovani Punto HGT može prismrdeti... Ali ni blizu po luksuzu i udobnosti...
Ma za nekog ko hoće ultra brz, startan ali i luksuzan auto, nema šta dalje da traži... samo da ga dobro proveri i da se cenjka.
Comment
-
-
Re: kakav auto?
Znači jedini auto brži od 306ice sa 175ks je čipovani HGT?Originally posted by SigtranInače mora da ide k'o metak. Za te pare, po performansama, jedino joj neki čipovani Punto HGT može prismrdeti... Ali ni blizu po luksuzu i udobnosti...
Comment
-
-
Re: kakav auto?
Kao gradska trkalica, za te pare (oko 6000e), a da ne bude nešto prastaro što već uveliko nagriza rđa i zub vremena, 306-tica mi deluje sasvim OK. Inače 306-ticu bije glas da je jedan od najpouzdanijih pežoovih automobila ikad napravljenih.
Nije lako naći brži auto za te pare a da je do 10-tak godina star, do 2000 kubika (kako bi registracija i porez bili razumni, a isto tako i potrošnja goriva, jer auto treba voziti a ne samo da stoji na parkingu ko na izložbi)...
Dakle za 6000e, šta je u toj klasi na raspolaganju? Punto HGT 2001-2002-go godište je jedan od takvih, isto tako i i Brava HGT, Astre 2.0GSI iz 96-98-me, Golf-ovi III GTI su tu negde ali ipak nisu toliko brzi, a VR6 verzije jesu brže ali pak mnogo troše i sa 2800 kubika godišnja registracija sa porezom košta 700-800e...
Ah, da, pronašao sam i ovo, 260KS i deluje jako opako i ispunjava sve gornje uslove
A kome je 170KS dosta, a voli BMW i ne mari za nešto skuplje održavanje i eksploataciju, ima i ovo
Comment
-
-
Re: kakav auto?
Što ga i dalje čini nepouzdanijim i lošijim i od najgoreg japanca. Ne preterujem, tako je.Originally posted by SigtranKao gradska trkalica, za te pare (oko 6000e), a da ne bude nešto prastaro što već uveliko nagriza rđa i zub vremena, 306-tica mi deluje sasvim OK. Inače 306-ticu bije glas da je jedan od najpouzdanijih pežoovih automobila ikad napravljenih.
Može da se uzme Civic VTI u ne baš savršenom stanju... Neće biti mnogo brži, ali bićeOriginally posted by SigtranDakle za 6000e, šta je u toj klasi na raspolaganju? Punto HGT 2001-2002-go godište je jedan od takvih, isto tako i i Brava HGT, Astre 2.0GSI iz 96-98-me, Golf-ovi III GTI su tu negde ali ipak nisu toliko brzi, a VR6 verzije jesu brže ali pak mnogo troše i sa 2800 kubika godišnja registracija sa porezom košta 700-800e...
...
Ovaj 306 možda u startu deluje kao dobra kupovina, ali je na duže staze traži više servisa, goriva i registracije od nekih konkurenata... Pa mu dođe na isto ili čak skuplji.
Comment
-
-
Dobra je to kupovina, ako stanje isprati pricu, mozda gornja granica sto se tice novca, ali i dalje u tom opsegu.
Civic vti je tezi skoro 100 kg, a iste je snage.
306 nikako nije u klasi Punta, vec Bravo hgt koji je opet laksi od nje, ali i slabiji celih 15 ks, 145 QV i 146 TI su iste tezine ali takodje slabije 12 konja, dok po specifikaciji imaju isto vreme do 100 kao i 306, hgt, a brze su od vti za nepunu sekundu, tacnije 0.8.
Naravno sve su to informacije sa papira, realnost je daleeeko realnija i u praksi se te male razlike skoro i ne primecuju.
Delta 2.0 HF Turbo je daleko ispred svih gore pomenutih sa 190 ks, 290 nm, jedna od lepsih, a i kvalitetnijih u ovoj trci.
Dobra je ovo kupovina, pravi automobil za nesto malo vise para.In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.
Comment
-


Comment