kakav auto?
Collapse
X
-
Re: kakav auto?
Opaka makina. Ako je u dobrom stanju i zaista prešla 110000km, sigurno vredi tih 6k evra. Full je oprema, čak je i veliki servis navodno skoro urađen... jedino treba dobro prekontrolisati da nije bio ozbiljnije udaran i da nema neku ozbiljniju skrivenu manu!!!
Inače mora da ide k'o metak. Za te pare, po performansama, jedino joj neki čipovani Punto HGT može prismrdeti... Ali ni blizu po luksuzu i udobnosti...
Ma za nekog ko hoće ultra brz, startan ali i luksuzan auto, nema šta dalje da traži... samo da ga dobro proveri i da se cenjka.
Comment
-
-
Re: kakav auto?
Originally posted by SigtranInače mora da ide k'o metak. Za te pare, po performansama, jedino joj neki čipovani Punto HGT može prismrdeti... Ali ni blizu po luksuzu i udobnosti...
Comment
-
-
Re: kakav auto?
Kao gradska trkalica, za te pare (oko 6000e), a da ne bude nešto prastaro što već uveliko nagriza rđa i zub vremena, 306-tica mi deluje sasvim OK. Inače 306-ticu bije glas da je jedan od najpouzdanijih pežoovih automobila ikad napravljenih.
Nije lako naći brži auto za te pare a da je do 10-tak godina star, do 2000 kubika (kako bi registracija i porez bili razumni, a isto tako i potrošnja goriva, jer auto treba voziti a ne samo da stoji na parkingu ko na izložbi)...
Dakle za 6000e, šta je u toj klasi na raspolaganju? Punto HGT 2001-2002-go godište je jedan od takvih, isto tako i i Brava HGT, Astre 2.0GSI iz 96-98-me, Golf-ovi III GTI su tu negde ali ipak nisu toliko brzi, a VR6 verzije jesu brže ali pak mnogo troše i sa 2800 kubika godišnja registracija sa porezom košta 700-800e...
Ah, da, pronašao sam i ovo, 260KS i deluje jako opako i ispunjava sve gornje uslove
A kome je 170KS dosta, a voli BMW i ne mari za nešto skuplje održavanje i eksploataciju, ima i ovo
Comment
-
-
Re: kakav auto?
Originally posted by SigtranKao gradska trkalica, za te pare (oko 6000e), a da ne bude nešto prastaro što već uveliko nagriza rđa i zub vremena, 306-tica mi deluje sasvim OK. Inače 306-ticu bije glas da je jedan od najpouzdanijih pežoovih automobila ikad napravljenih.
Originally posted by SigtranDakle za 6000e, šta je u toj klasi na raspolaganju? Punto HGT 2001-2002-go godište je jedan od takvih, isto tako i i Brava HGT, Astre 2.0GSI iz 96-98-me, Golf-ovi III GTI su tu negde ali ipak nisu toliko brzi, a VR6 verzije jesu brže ali pak mnogo troše i sa 2800 kubika godišnja registracija sa porezom košta 700-800e......
Ovaj 306 možda u startu deluje kao dobra kupovina, ali je na duže staze traži više servisa, goriva i registracije od nekih konkurenata... Pa mu dođe na isto ili čak skuplji.
Comment
-
-
Dobra je to kupovina, ako stanje isprati pricu, mozda gornja granica sto se tice novca, ali i dalje u tom opsegu.
Civic vti je tezi skoro 100 kg, a iste je snage.
306 nikako nije u klasi Punta, vec Bravo hgt koji je opet laksi od nje, ali i slabiji celih 15 ks, 145 QV i 146 TI su iste tezine ali takodje slabije 12 konja, dok po specifikaciji imaju isto vreme do 100 kao i 306, hgt, a brze su od vti za nepunu sekundu, tacnije 0.8.
Naravno sve su to informacije sa papira, realnost je daleeeko realnija i u praksi se te male razlike skoro i ne primecuju.
Delta 2.0 HF Turbo je daleko ispred svih gore pomenutih sa 190 ks, 290 nm, jedna od lepsih, a i kvalitetnijih u ovoj trci.
Dobra je ovo kupovina, pravi automobil za nesto malo vise para.In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.
Comment
-
Comment