Audi A6 3.0TDIquattro vs BMW 530d (e60)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Masinac
    CBC Član
    • 19.02.2007
    • 57
    • Beograd

    #16
    Pozdrav svima
    Evo malo samo da se umesam
    Drug je u firmi dobio pre 2 meseca nov audi A6 koji najcesce on vozi
    Zapazanja su sledeca
    Posto je firma stisla kes nisu uzeli 3.0tdi vec 2.5
    Na 3.0 imas fantasticno vesanje ,kako sam shvatio nesto sa vazdusnim ogibljenjem
    Medjutim uz slabije motore to ne dolazi tako da covek vise nece da sedne u A6 jer kaze da nije normalno koliko je tvrd po Beogradu
    Imaju i BMW serija 5 isto dizel, kaze da je udobniji mada je i on dosta tvrd ali ipak je to sportski auto
    Ja licno sam probao A6 2.5tdi, ide kao mecava i osecaj unutra je jako dobar
    To je ono sto ja mogu da kazem

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      #17
      nije tako zverko..
      audi je u velikoj trci da preuzme vodjstvo,ali je bar za mene bmw ipak ispred MB-a
      @masinac
      bmw 530d sportski auto?



      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • zverko
        CBC Senator XXL
        • 19.08.2005
        • 7085
        • BGD
        • Audi A4

        #18
        zasto tako mislis? po meni je mercedes napravio haos sa polednjom serijom automobila. od C klase pa sve do S klase...
        deutsche gemacht-gut gemacht...

        Comment

        • MOSLER
          CBC Senator XXL
          • 27.05.2005
          • 1064
          • Niš

          #19
          OK Zverko ako tako mislis ali ja ne vozim ni BMW ni Audi pa ni nemam neki poseban razlog da budem subjektivan.
          Evo nadjoh na brzinu par testova, onako ne subjektivnih
          Doduse nijanse su u pitanju ali nebitno.


          http://uk.youtube.com/watch?v=VW4mYQfQF ... re=related

          Comment

          • zverko
            CBC Senator XXL
            • 19.08.2005
            • 7085
            • BGD
            • Audi A4

            #20
            tacno je da su finese u pitanju , zato sam i reko nek sedne oi proba pa sta mu vise legne. oba auta su podjednako dobra i kapiram da ce mu oba izpuniti ocekivanja. btw, ovo su modeli 2004.
            deutsche gemacht-gut gemacht...

            Comment

            • X9
              CBC Senator XXL
              • 28.06.2005
              • 3179
              • Wien-Sabac
              • RX-8 i X-9

              #21
              Originally posted by zmaj_pa
              Od pre neki dan sam vlasnik e39 530dA 2003 godiste 230 ks.Odlican prevoz ja sam odusevljen....Ne trosi kao sto pricaju,ako ga vozis normalno......Ja sam moji nabavio od dilera sa 5 godisnjom garancijom na kvarove do 5.000 ojra tako da me oko toga ne boli glava.Odrzavanje nije preskupo s obzirom na klasu automobila...Udobnost i upravljivost su vrhunski.....jedino zadnji kraj ume da bude nemiran ako preteras sa gasom.Ali ima ljudi kojima se to cak i dopada pa mu i to dodje neki plus.
              sta bi?audi s6 bio na tapetu i na kraju uze bmw....eeee
              nek je sa srecom...i kako bre 530d ima 230 konja?nahranio si ga sa chipsom?
              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

              No ROTOR no MOTOR...

              Comment

              • zmaj_pa
                CBC Senator
                • 13.05.2007
                • 232
                • Klagenfurt am Wörthersee-Pancevo

                #22
                aha cipsom i jos koje cime cekam neki tipizirung ovih dana pa cu i zvanicno da ga predstavim

                Comment

                • BojanS84
                  CBC Veteran
                  • 05.09.2007
                  • 132
                  • Beograd

                  #23
                  Originally posted by zverko
                  moslere, trenutan poredak u velikoj trojci je AUDI, MB pa tek onda BMW... ovo sto si gore napisao je tvoje subjektivno miljenje , nista vise...
                  Što je babi milo, to joj se i snilo... Realnost je dijametralno suprotna. Lider u premijum klasi je BMW, pa Mercedes, a tek potom Audi.

                  Audi ima planove da preuzme lidersku ulogu do 2014. godine, ali ne znači da će ostali sedeti skrštenih ruku. Takođe, Porsche koji je uleteo u ovu priču oko preuzimanja VWa će se u budućnosti dosta pitati. Već su namestili svog direktora u bord Audija i kako je procurelo jedna od prvih odluka je da se ugase R8 i TT, odnosno neće biti sledećih generacija ovih modela kako ne bi bili konkurencija Porscheu.

                  A da ne pričamo o tome da će Porsche izbaciti auto u Golf klasi i daljim posledicama toga po Audi.

                  Comment

                  • overspeed
                    CBC Senator XXL
                    • 24.05.2005
                    • 2779
                    • Kosovska Mitrovica

                    #24
                    Re: Audi A6 3.0TDIquattro vs BMW 530d (e60)

                    Originally posted by MisaRS
                    Ovako,prvo da kazem da planiram da kupim jedan od ovih dva automobila ali tek krajem godine.Interesuje me vase misljenje,iskustva,performanse su priblizno iste...
                    Vidi, ovde niko (koliko znam) ne vozi nijedan od pomenutih modela. Znachi, lichno iskustvo = 0. =]

                    Shto se nashih mishljenja tiche, vidish da su jako suprotstavljenja i oprechna, i vidish u kom smeru ce ovo da ide, a plus ja josh uvek nisam postovao na temu...

                    Da, ja cu ovde biti pristrasan i "iz mesta" preporuchiti benku, ali...

                    ...poshto niko ovde nema lichnih iskustava, a ne verujem da je tebi cilj da na kraju kupish onaj auto kojeg ovde budemo MI izglasali, odnosno da cesh da eliminishesh onaj kojem MI nadjemo vishe mana, opravdanih ili imaginarnih, moja ti je preporuka da prvo ti odluchish SHTA zapravo ti hocesh od tog auta. Razlike jesu u nijansama i to ne samo po pitanju performansi, ali se na kraju krajeva ipak radi o dva razlichita vidjenja jednog te istog automobila, o dve filozofije izrade, o dva pristupa i dve razlichite definicije o tome kako treba da izgleda, da se vozi, da se ponasha i kakav osecaj da pruzha jedna porodichna limuzina visoke srednje klase.

                    Mozhemo mi ovde do prekosutra ovako, ali postoje par stvari koje su chinjenice:

                    - quattro ima svoje velike prednosti, ali i par mana. Ako bash ne nameravash da se selish u Shvedsku ili na Island, pitaj se koliko ti zaista treba dodatna tezhina quattro sistema, a to sa sobom vuche malo loshije performanse, upravljivost, potroshnju, pa i vecu cenu odrzhavanja. Nebitno shto je "protivnik" ovde BMW, pricham uopshteno: svaki moderan auto, narochito te klase i tog godishta, sa kontrolom stabilnosti (u sluchaju BMW-a dinamichkom, trece generacije), kontrolom trakcije, kontrolom raspodele kochione sile u krivinama i pri naglim manevrima itd itd - je u potpunosti "izlechen" od bilo kakve nestabilnosti repa, i to je neshta o chemu vishe ne treba da se razmishlja. Osim ako ne zhivish na Islandu...

                    - ruku na srce, ja lichno priznajem da je Audi u proteklih 10 godina najvishe napredovao po pitanju kvaliteta materijala u unutrashnjosti kao i finalnoj obradi, a chak mi se i ergonomija i raspodela unutrashnjeg prostora kod njih vishe svidja od BMW-a, bar u modelima od 2000-te godina "pa na ovamo". Sem toga, za nijansu su i bolji po pitanju opreme, odnosno iznosu cena sa liste opcija.

                    - BMW sa druge strane je bio i ostao neprevazidjen po pitanju upravljivosti , lezhanja na putu kao i povratne informacije koju auto daje vozachu, i to zapravo priznaju i njegovi najdirektniji konkurenti iz prostog razloga shto je to bmw-ova "filozofija", Audi je po tom pitanju malo kopirao MB a malo BMW pa su "negde izmedju", upravljiviji su od Mechke ali za nijansu meksheg trima od BMW-a, i to je jednostavno njihov pristup. Sem toga, ta serija BMW-a dolazi i sa "Active Steering" sistemom progresivnog upravljanja, tako da je, iako malo elektronski potpomognuto, upravljanje garantovano direktnije nego kod Audi-ja. Ko voli taj "osecaj" neposrednosti, direktnosti i brzine akcije (vozacha) i reakcije automobila - BMW je tu i dalje bez premca. Vece medjuosovinsko rastojanje kod BMW-a (iako je ukupno "kraci" od A6-ice), odnosno sada vec tradicionalno kratki "prepusti" od osovina do ivica vozila samo dodatno naglashavaju takvu tendenciju i "sportski gen" kao proizvodnu filozofiju pre svega ostalog.

                    - pored toga, menjach BMW-a je takodje direktniji, sa kracim hodovima, i podeshen je tako upravo iz razloga da "parira" direktnom upravljachu i agresivno podeshenom trimu. Takav "paket" garantuje odlichnu dinamiku u vozhnji, shto su potvrdili brojni i direktni testovi i to ne samo sa nemachkih televizija.

                    - A6 ima "shiri" opseg visoke dostupnosti obrtnog momenta, ali BMW ima 50 Nm vishe, tako da i ovo govori o dvema filozofijama, tj. "opushtenija" vozhnja sa manje cimanja vozacha u vozhnji kod Audija, dok BMW uz malo vishe shaltanja =] ipak izvlachi vishe iz iste zapremine, tachnije recheno 10 % vishe obrtnmog momenta, shto u principu uopshte nije mala razlika (500 vs. 450 Nm).

                    - Iz istog (istih) razloga je BMW brzhi do "stotke" za 0,7 sekundi (7,2 vs. 7,9 sec), shto opet nije malo...

                    - "a propo" teshkog quattro sistema - potroshnja BMW-a je u meshanom rezhimu 7,2 l / 100 km, a Audija 8,3 l / 100 km (podaci: carfolio.com). U gradu je razlika josh drastichnija: 9,9 l naspram 11,8 l.

                    - quattro sistem dodatno narushava i okretnost, pa samo dodatno odmazhe u gradskim guzhvama i na ogranichenom manevarskom prostoru, za polukruzhno okretanje je BMW-u potrebno 11,4 metara, Audiju 11,9 metara.

                    - ne znam za razlike u cenama odrzhavanja, ali poshto vec "pucash" na auto ovakvog "kalibra" i cene, valjda si spreman na vece od prosechnih izdataka, tako da eventualne razlike nece napraviti bitniju razliku, i ne verujem da su razlike uopshte drastichne, za bilo koju premium klasu se i placa po premium cenovniku

                    - i na kraju, tu je fundamentalna (copyright: Radovan III ) razlika, a to je u pogonu. Quattro nosi sa sobom stabilnost, potentnost, ali i "dosadnu" linearnost u prenosu snage, a ja lichno mislim da narochito za ovako visoku klasu, sa ovako jakim motorima pod haubom, nishta bolje ne reshava pitanje prenosa snage od "dobrog, starog" zadnjeg pogona.

                    Uostalom, sedni u oba, provedi malo vremena u oba, provozaj, pa odluchi... Mozhda na kraju odluchi i generalno ochuvaniji ili model sa vishe opreme, kilometrazha, ili neshta trece, chetvrto, peto... Kad sve saberesh i oduzmesh, "samo ce ti se reci"...

                    U svakom sluchaju verujem da ti "nije lako", jesu slatke, ali jesu i muke...
                    http://www.bmw.tv

                    Comment

                    • Masinac
                      CBC Član
                      • 19.02.2007
                      • 57
                      • Beograd

                      #25
                      Originally posted by mikimazda
                      nije tako zverko..
                      audi je u velikoj trci da preuzme vodjstvo,ali je bar za mene bmw ipak ispred MB-a
                      @masinac
                      bmw 530d sportski auto?




                      Nemoj odma da mi skaces sa takvim komentarima
                      Nema smisla i necu da se prepucavam ovde
                      Ako postoji model koji pravi BMW a da nema sportsku notu (upravljanje,podesavanje vesanja,vozne karakteristike itd) bez obzira na dizel motor ti reci
                      I sve i da gresim ovo je nekorektno

                      Comment

                      • mishio
                        CBC Senator XXL
                        • 29.05.2007
                        • 1204

                        #26
                        audi i bmw mogu da se porede, jer su tu, ja bih dao prednost audiju, ali mercedes je daleko klasa iznad po svemu

                        Comment

                        • maglev
                          CBC Član
                          • 02.04.2008
                          • 27
                          • Josefstadt

                          #27
                          sve sami strucnjaci......moj do mojega....

                          momak je postavio temu a vise se ni ne pojavljuje!

                          parametre koje je dao su presiroki tako da se moze razglabati u nedogled!

                          ako momak ima ekih konkretnijh pitanja u vezi bilo koja od ova 2 auta, rado cu odgovoriti!

                          iz licnog iskustva, naravno!
                          http://youtube.com/watch?v=weWmTldrOyo

                          Comment

                          • overspeed
                            CBC Senator XXL
                            • 24.05.2005
                            • 2779
                            • Kosovska Mitrovica

                            #28
                            Originally posted by maglev
                            momak je postavio temu a vise se ni ne pojavljuje!
                            Momak napisa da planira da kupi auto tek krajem godine, a temu nije otvorio proshlog proleca pa ga shatro "josh od tad" nema, znachi nema potrebe za nestrpljenjem. Pricha je tek pochela...

                            Originally posted by maglev
                            parametre koje je dao su presiroki tako da se moze razglabati u nedogled!
                            Otprilike sam i ja tako neshta napisao, ali bar pokushaj da budesh konstruktivan, tim pre shto tvrdish da imash iskustva sa navedenim modelima. Dakle, iznesi lichna iskustva sa oba, bice choveku itekako korisna informacija iz "prve ruke".

                            Originally posted by maglev
                            sve sami strucnjaci......moj do mojega....


                            ...a shto se ovoga tiche, smanji malo dozhivljaj, nije korektno a ni "ukusno" prema ostalim chhlanovima foruma.

                            Slobodno prenesi svoja lichna iskustva, svi smo se "pretvorili u uvo". =]
                            http://www.bmw.tv

                            Comment

                            Working...
                            X