Passat B5 ili nesto drugo do max 8000e

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    Finansije mi nisu jaca strana ali volim da se vozim u nekim boljim kolima.
    i zbog toga izmedju ostaloga ne bih se zaletao na B5, polovni kod nas.

    auto je za VW pojmove natprosečno kvarljiv, cena popravki je bliža premium klasi nego narodnoj klasi, a za očekivati je troškove od 3,000-5,000 evra na popravke za naredni period od nekih 3-5 godina što uključuje i 2 velika servisa.

    (servis je oko 600 evra, x2 je 1,200 evra samo redovno)
    zamajac je oko 1,000 evra.
    vešanje oko 500 evra.
    prozori oko 400 evra.
    protokomer oko 200 evra.

    već samo ovo što je opšte kvarljivo na skoro svakom VWu tog doba je oko 3,100 evra za 3 godine eksploatacije.

    to će se sigurno pokvariti, samo je pitanje da li se već pokvarilo kod prethodnog vlasnika pa je on platio ili će se tebi dogoditi pa ćeš ti platiti.

    pri takvom poredjenju na srednjoročni period, Pasat B5 teško da se može svrstati u kategoriju ekonomičnog vozila, po mom miošljenju.

    za novac koliko košta+ novac za popravke mislim da su mnogi drugi modeli puno isplativiji i puno više nude.

    pričam za modele tih godišta koja su pomenuta.

    noviji Pasati 2002+ su bitno bolji i nisu tako kvarljivi, ali i koštaju dosta više u nabavci.

    ukoliko moja saznanja nisu korektna oko cena popravki, već će neko korigovati a možeš i sam da se raspitaš...

    pomenute cene kvarova su bez uzimanja u obzir varijante dizela.
    tu tek cene višekratno skaču, dodatno na ono gore u zbiru.

    Lancia Kappa je vrlo dobar auto konstrukciono, mana je kod nas jako mala ponuda, stoga je i izbro sužen.

    inače što se potrošnje tiče, modeli raznih fabrika troše manje više isto za iste uslove vožnje, razlike u potrošnji su akademske i unutar +-0,5 litara.

    razlog je što svi koriste identične ili vrlo slične sisteme ubirzgavanja, svi modeli su približno sličnih dimenzija i mase, pa je time i potrošnja energije približno slična.

    naravno, što veći i što teži auto sa više opreme to potrošnja raste progresivno.

    ne bih da te dodatno zbunjujem, izbor nije lak zaista.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      Ne moze Superb za 8000e...Moze Octavia
      ok, onda podići novčanu letvicu zahteva ili sačekati koju godinu da Superb pojeftini.

      Oktavia je rang Golfa, to je i baza, pa nije uporediv izbor u odnosu na Pasata.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • bojanTI
        CBC Senator XXL
        • 04.01.2006
        • 870
        • Pancevo

        #18
        Lancia Kappa je odlican automobil, prava je steta sto su kod nas sve neki losi primerci, ali isto tako Lybra ce ispuniti ocekivanja, bez obzira sto vizuelno ne moze da parira Kappa-i, a uzasno losa prodaja tog automobila uslovljava i njegovu jako pristupacnu cenu kao polovnjaka! Obrnuta stvar je sa Stilom, koji se isto tako lose prodavao, ali sada kao polovan (bar ovde u Srbiji) kosta poprilicno, obzirom na to sta se moze kupiti za taj novac. Sto se mene tice prelep auto, ali nisu tako mislili Evropljani kada je izasao, za njihov ukus mnogo uglast. =]
        Nisu ovo vise osamdesete i devedesete, ono sto je najvaznije je da sa Lanciom neces imati problema sa korozijom jos dugo jer su im sva vozila pocinkovana, naravno ukoliko nisu nesto jace udarena, isto vazi i za Fiat i Alfu.
        Evo pogledaj recimo ovo sto sam na brzinu pronasao...

        http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=51373
        http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=48282
        http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=48152
        http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=45852
        http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=45833
        http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=43574

        Unutrasnjost i oprema su ono sto ide u korist napsram spoljasnjosti koja je pomalo diskutabilna, ali se eto meni svidja. =]
        Lancia je veliko ime, nije ni oko ovog dizajna sve tako slucajno, napravili su mali osvrt na Aurelia i Appia iz sredine proslog veka...
        http://members.chello.nl/c.jansen3/Inde ... 0Coupe.jpg
        http://minardi.freeblog.hu/files/Lancia ... -fa-lr.jpg
        Ispod je zapravo Alfa 156, dakle ozbiljnost na nivou... =]

        I jedna prava!

        http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=51547

        Ali kako Nebojsa kaze, sada su vozila porasla pa ce ti biti jako korisno da prosiris potragu na neka "manja" kola (koja ce opet biti slicne velicine kao tvoj B3), a gde mozes da se uklopis u cenu. sa druge strane, B3 ne vazi za nesto preterano udoban automobil, pa ce cak i "manji" Renault ili Peugeot pruziti mnogo vise po tom pitanju.
        Danas dok sam menjao ulje sretnem momka koji je platio 124 2.6 benzinac iz '87. 3800 eura, prosto previse, ali cene su ovde takve i mi tu ne mozemo nista.
        Imas dovoljno novca, nemoj da zuris, ali nemoj se previse ni opterecivati sa tim sta sve moze da te snadje, najvaznije je da ne nazadujes! =]
        In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

        Comment

        • passatCL
          CBC Veteran
          • 03.11.2007
          • 120
          • Nish

          #19
          Uh ova Kappa mi se sve vise svidja. Da li je uopste moguce uvesti u Srbiju? I koji motori dolaze u obzir? Malo sam trazio podatke o njoj, vidim da je ljudi hvale i preporucuju. Sigurno ima i mana, pa bi voleo da cujem koje su. Pre bi dao za nju 5000-5500 i da ulozim jos 500-1000 i da budem miran narednih par godina.

          Dajte jos par modela, jednostavno, nemam dovoljno iskustva da znam sta sve moze da dodje u obzir. cak bi pre uvezao neko vozilo jer ako nista drugo, nikada nije videlo Srpski put.
          Ford Mondeo MK3 2001 2.0 107KW Petrol

          Comment

          • bojanTI
            CBC Senator XXL
            • 04.01.2006
            • 870
            • Pancevo

            #20
            Koliko znam nijedna Kappa nije Euro 3, proizvodila se do 2001. godine, deli platformu sa Alfom 166. Ostaje ti samo da trazis dobru u Srbiji, verujem da ima, samo je potrebno strpljenja.
            Sto se motora tice nema promasaja ni sa jednim, samo je pitanje sta ti odgovara vise, 2.0 20V sa 146 i 155 ks I5, 2.4 20V i 173 ks, 3.0 V6 24V i 200 ks, 2.0 16 V turbo 202 ks i 2.0 20 V sa 220 ks, kao i 2.4 JTD sa 122 ks.
            Po meni najbolja kupovina za neke nase uslove je ovaj 2.0 turbo, ili 2.0 atmo, najvise zbog cene registracije, a naravno da nije toga uvek 3.0 V6.

            Pored ovoga imas Volvo S40, Renault Laguna, Megane, Peugeot 406, Alfa 156, to je bar ono sto bih ja gledao, naravno pored Lybre koju sam vec pomenuo.

            Sta fali ovoj gore sa kozom?!
            In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

            Comment

            • Dragon
              CBC Senator XXL
              • 15.11.2006
              • 963
              • Beograd

              #21
              Ova kappa je izgleda u odlicnom stanju, nazalost, nije se prodavala kad sam ja menjao kola....ali, trebalo bi je videti uzivo. Auto je mnogo dobar, u voznji je prava milina.

              Budi spreman na bar 500 evra ulaganja, ma koliko te uveravali da je auto perfektan.
              Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

              Comment

              • passatCL
                CBC Veteran
                • 03.11.2007
                • 120
                • Nish

                #22
                Gde mi nestade odgovor??

                Nema veze, ajdemo ponovo...

                Ovoj Kappi falim samo ja da bi bila savrsena Samo me malo plasi motor od 200KS koji osecam da voollliii gorivo i koliko kosta/da li je moguce ugraditi LPG u takav motor?? Iskreno, previse extreman motor za mene(moje mogucnosti). Ostalo, bar ovako sa slike deluje potpuno Ok, cak mi i cena odgovara ali mora da saceka da prodam mog pasata.

                Mnogo ih bre malo ima uvek po par u oglasima i to mi ne deluju bas najsrecnije...

                Recimo da sam definitivno odustao od B5. Previse ljudi me je upozorilo na osetljiv trap i cene popravki TDI motora.

                Sta da gledam kod Kappe? Definitivno mora da ima neki deo koji joj je osetljiv? Kakva joj je elektronika?

                Gde ima spisak vozila/motora koje je moguce uvesti kod nas? Imam ujaka u Austriji pa mislim da ga maltretiram da mi nadje nesto tamo...
                Ford Mondeo MK3 2001 2.0 107KW Petrol

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #23
                  Koliko znam nijedna Kappa nije Euro 3, proizvodila se do 2001. godine, deli platformu sa Alfom 166
                  U kappi postoje Euro 3 motori, atmosferci od 2l i 155ks, ali se taj motor ubacivao u maloj seriji zadnje godine proizvodnje. Jednu takvu ima i član našeg foruma. Razlika je u tipu ECU-a, DBW sistemu i plastičnoj usisnoj grani. Nažalost motor nije homologovan od strane fabrike kao Euro3, iako to jeste.
                  Kappa nedeli platformu sa Alfom 166 i dosta je sličnija Themi i 164-ci.

                  Recimo da sam definitivno odustao od B5. Previse ljudi me je upozorilo na osetljiv trap i cene popravki TDI motora.
                  Ako te plaši trap kod B5 modela, zašto uopšte razmišljaš o Italijanskim proizvođačima? Ako hoćeš dobar trap kod Kappe, odmah poruči sve nove delove, a čak i tada je pitanje da nešto neće lupkati. Pored svega toga Kappin trap je dosta kvalitetniji nego kod ostalih italijana iz te klase, ali opet nije na nivou "nemaca", ma kako ovo zvučalo. Kroz porodicu mi je prošlo više od 10 Kappa i na trapu uvek mora nešto da se radi.
                  Pored svih mana koje kappa ima, definitivno je best buy u svojoj klasi, ali ako si perfekcionista nemoj je kupiti, potrošićeš još puno novca.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • gt nebojsa
                    CBC Senator XXL
                    • 11.05.2007
                    • 348
                    • Preljina,Cacak

                    #24
                    Originally posted by sw.brick
                    Ne moze Superb za 8000e...Moze Octavia
                    ok, onda podići novčanu letvicu zahteva ili sačekati koju godinu da Superb pojeftini.

                    Oktavia je rang Golfa, to je i baza, pa nije uporediv izbor u odnosu na Pasata.
                    Nisam ni rekao da je u rangu Passata,vec da to moze da se kupi za 8000e.S' tim sto je prostor u Octaviji OK,a prtljaznik ogroman,pa se opet vracamo na ono da su automobili porasli...
                    Uzeti Octaviu u razmatranje...
                    Sto se Kappe tice,meni se auto svidja,iako nisam bas nesto lud za Lanciom.Kappa ima lep enterijer,jedino mi se ne svidja sto se sedista lako pohabaju...Moj kolega je imao 2.0 20v '98;ide dobro za onoliki auto.
                    Cini mi se da je dobar primerak tesko naci u prodaji...Ono sto se vrti po oglasima i pijacama su uglavnom krsevi,sto ujedno i daje laznu sliku o ceni Kappe-koliko god da Lancia nije cenjena u Srbiji,mislim da ne moze dobra kappa da bude 4500e...
                    Inace,znam coveka koji je imao 3 Kappe,pored svega sto je vozio(166ica,328ci,Xtrail,206,...)uvek je najradije vozio Kappu...
                    Sto se tice ostalih nabrojanih predloga,ja licno ne bih S40,pricalo se i pisalo svasta o njegovom kvalitetu.
                    Laguna(restajling)je OK,406ica isto-benzinac,zbog cene i predjenih km,Vectra B restyling?Astra G?
                    Toyota Čačak

                    Comment

                    • bojanTI
                      CBC Senator XXL
                      • 04.01.2006
                      • 870
                      • Pancevo

                      #25
                      Originally posted by *IvanT*
                      Kappa nedeli platformu sa Alfom 166 i dosta je sličnija Themi i 164-ci.
                      Moje informacije su sa neta, imao si je, sigurno znas bolje. =]

                      Pa mnogo si nesto uplasen, za svaki auto pitas sta ce te muciti sa njim i slicno. Defiitivno nije pravi stav, naravno da ce biti stvari oko kojih ces kod svakog modela obratiti paznju, ali nije to nista tako ekstremno da bi te nateralo da prodas kucu ne bi li se izvukao iz dugova.

                      Ivan ti je lepo rekao, mada je malo preterao, trapovi su osetljivi to je istina, ali nikako da ce ti stalno nesto skripati. To je ulaganje na oko 50k km za viljuske i gumice, sto sve sa rukama kosta nesto preko 200 eura, sto je krajnje korektno.
                      I da se razumemo, preko lezecih policajaca, pruznih prelaza i rupa moras da prelazis lagano i onda ce ti trap trajati normalno, kao sto je slucaj kod mene. One varijante sa 80 preko pruge kao sto vecina G2 korisnika radi je prosto neprihvatljiva. Postavlja se pitanje je li dobro receno kad se kaze preosetljivi trapovi, ili su to mozda losiji putevi i nemarni i nepazljivi vlasnici...
                      Vec smo raspravljali oko toga, neki kazu da su ti trapovi promasaj, drugi opet da je konstrukcijski tako reseno sto ima svoje prednosti, ali pogledaj samo koliko automobila "ima problem" sa tim, izmedju ostalog e46, Alfa 156, sto mi pored onoga sto znam o upravljivosti ta dva automobila samo govori o tome na sta se ciljalo pri izradi tih elemenata...

                      Sto se motora tice, trebace ti par dana i vec ces osecati da bi se prevario da si uzeo slabiji, nije Kappa laka pa da je to nesto previse jako za nju, jedino da ti Ivan kaze koliko ce te kostati vise u odnosu na 2.0 atmo i da ti kaze koliko ce ti trositi plina.
                      In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                      Comment

                      • zverko
                        CBC Senator XXL
                        • 19.08.2005
                        • 7085
                        • BGD
                        • Audi A4

                        #26
                        Lanee vozi kappu pa nek ti on kaze sta i kako.
                        deutsche gemacht-gut gemacht...

                        Comment

                        • gt nebojsa
                          CBC Senator XXL
                          • 11.05.2007
                          • 348
                          • Preljina,Cacak

                          #27
                          E,ako te jos zanima Passat B5,videh danas ispred InterEx-a u Preljini jedan bordo B5,cini mi se 1.8, na prodaju-bez koza,klima,sekvent,neke velike felne(ne videh dobro koje,valjda 17")oko97.-98.god.Fino izgleda.Ako te jos zanima,videcu da zapisem broj,pa saljem...
                          Toyota Čačak

                          Comment

                          • passatCL
                            CBC Veteran
                            • 03.11.2007
                            • 120
                            • Nish

                            #28
                            Originally posted by >nebojsa<
                            E,ako te jos zanima Passat B5,videh danas ispred InterEx-a u Preljini jedan bordo B5,cini mi se 1.8, na prodaju-bez koza,klima,sekvent,neke velike felne(ne videh dobro koje,valjda 17")oko97.-98.god.Fino izgleda.Ako te jos zanima,videcu da zapisem broj,pa saljem...
                            ako ti nije frka, zapisi pa javi!

                            neizmerno hvala!
                            Ford Mondeo MK3 2001 2.0 107KW Petrol

                            Comment

                            • gt nebojsa
                              CBC Senator XXL
                              • 11.05.2007
                              • 348
                              • Preljina,Cacak

                              #29
                              Evo slika,a nije 1,8 nego 1.8T(samo da se ogradim unapred,niti znam ciji je auto,ni kako,koliko ni zasto ga prodaje;samo prenosim informaciju):





                              Toyota Čačak

                              Comment

                              Working...
                              X