MG ZR 1.4 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #16
    OK, dakle ima VVC, ali pitanje ostaje, sta za delove?

    Radulovic je radio i Rover do skora, vise ne, sad ne znam da li ih iko zastupa. A imajuci u vidu katastrofalan (ne)kvalitet Rovera u celini, pitanje je sta raditi kad krene da zeza...
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • skyline
      CBC Senator XXL
      • 31.07.2007
      • 3149
      • Cacak

      #17
      ima istine u tvojoj prici
      za mene delovi jesu verovatno skupi, ali moze da se nadje sve

      a Rovera ko radi.....

      oglasi
      Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

      Comment

      • gt nebojsa
        CBC Senator XXL
        • 11.05.2007
        • 348
        • Preljina,Cacak

        #18
        Ja licno ne bih...mozda ako poklanjaju.
        Skoro sam gledao kako u GB pokusavaju da rasprodaju zalihe raznih (novih)Rovera,MGa,i kako cene padaju neverovatno kad pocnu da se cenkaju sa prodavcima.Rover su kupili Kinezi,jedino ime je ostalo englezima,pa je sada Roewe.Servisna mreza u GB vise i ne postoji,odrzavanje se svodi na neovlascene servise(malo nezgodno formulisano,jer kako da budes ovlascen za nesto sto vise ne postoji?! )i delove kojih ima negde na zalihama.
        Sad zamisli situaciju da u Srbiji treba da odrzavas ili popravis takav auto,kad u zemlji porekla nema nista?!
        Neka 'fala...Pare lako baciti...Ne moze to da bude dovoljno jeftino.
        Toyota Čačak

        Comment

        • Shicky
          CBC Član
          • 06.02.2008
          • 81
          • Ralja-BGD

          #19
          Ono što sam čuo o Roveru i znam,to je da ga je lepo videti...ali kod komšije u dvorištu.Razmisli o nečemu kvalitetnijem za te pare koje misliš da daš za Rovera.Ajd pa puno sreće u kupovini.
          Dobro vozim,kupio sam dozvolu za devize:-)

          Comment

          • Sapcanin
            CBC Senator XXL
            • 13.12.2006
            • 317
            • BG
            • Peugeot

            #20
            Pazi, drugar vozi Rovera vec 3 godine i odrzava ga najnormalnije u Zemunu. Sve delove je moguce naruciti, bar za njegov
            Ovaj sto ti hoces je dosta redji, pa ti je savet da se raspitas u prodavnicama gde ces uzimati delove da li imaju za konkretan model pre nego sto uzmes
            Poljoprivredne masine

            Comment

            • mirdza
              CBC Senator XXL
              • 14.03.2005
              • 2437
              • Katowice (PL) / Banja Luka
              • AGP / W126

              #21
              Hmmm... Zasto ljudi uvijek kada cuju "Rover" pocnu da s*ru k'o foke?

              Ukratko - 1.8 VVC, 160KS@7200rpm, standardni roverov K-engine sa promjenljivim trajanjem u**** (nema nikakve slicnosti sa VTEC).
              Standardne boljke - alternator i anlaser cesto crkavaju (samo u slucaju italijanskih Magnetti Marelli). Ako ga vozi "siledzija" cesto crkava DIHTUNG GLAVE!!! (konstrukciona greska...) Ako vozac ima imalo tehnicke svijesti (ne "gazi" ga hladnog i ne gasi vruceg, uz redovne promjene ulja i antifriza) sve je OK.
              Inace, taj model je nizi od standardnog Rover 200 nekih 30mm i vjesanje je uopste prilicno tvrdo. Naprijed su vent. diskovi 280mm a ozad puni 260mm

              Moj R200 sa obicnim vjesanjem i standardnim 175/65R14 odlicno lezi i ima sjajnu upravljivost (nije samo subjektivno - ko god je vozio to potvrdjuje). MG ZR je nekoliko klasa ispred...
              Zovem se Miroslav i pravim igračke.

              Comment

              • gt nebojsa
                CBC Senator XXL
                • 11.05.2007
                • 348
                • Preljina,Cacak

                #22
                Originally posted by mirdza
                Hmmm... Zasto ljudi uvijek kada cuju "Rover" pocnu da s*ru k'o foke?
                Osecam se malo prozvanim povodom ovoga,i mada ne prilici Senioru ovakav ton,da pojasnim:
                Da ja kupujem doticni auto,u ovom trenutku bi me prvo ono sto sam naveo zanimalo.
                O MGu znam toliko da ovaj danasnji sa tradicijom ima samo zajednicko ime.Postao sportski ogranak Rovera.
                Iz propasti Rovera i proizilazi problem sta sa tim autom u svakodnevnoj upotrebi?Auto bi trebalo da se vozi,a posto se svaki kad-tad pokvari,sta cemo onda?
                Ili je resenje cuvati ga u dvoristu-kad se ne vozi,ne trosi nista,potrosni materijal,delove?
                Ne daj Boze da ga cukne negde,sta sa delovima?Gde naci far za MG ZR?
                Na Bubnju?Ili mozda moze da se upasuje od Golfa dvojke?
                Nije neka egzotika od auta,pa ako nema kod nas,porucicemo,ima u npr.Nemackoj.Odakle,kad i u maticnoj zemlji Rover-MG pada u zaborav?
                Moze se sve naci to je sigurno.Samo,ako ce auto cekati na deo npr.mesec-dva dana,e pa onda predlazem da trajno ostane na mestu gde se zatekao u kvaru...
                Da se razumemo,nemam ja nista protiv Rovera,nego pokusavam da racionalno sagledam sta bih ja radio da mi ovako nesto ponude.Koji bi bili razlozi za i protiv.
                Toliko.
                Toyota Čačak

                Comment

                • mirdza
                  CBC Senator XXL
                  • 14.03.2005
                  • 2437
                  • Katowice (PL) / Banja Luka
                  • AGP / W126

                  #23
                  @ >nebojsa<

                  NHF - bilo je uopsteno, nista licno...
                  A ovo sto sam napisao - pa, vozim Rover skoro cetiri godine i uvijek sam se sretao sa istim stereotipom: "Kvari se, skupi dijelovi, mani se toga..." (govorim o PL a ne o exYU, ali vidim da je ista prica). A sta se desava? Dijelovi su dostupni bez najmanjih problema a cijene su uporedive sa svim ostalima (dobro, nije bas jeftino kao za Golf II ). MG ZR je u principu Rover 200/25 sa drugacijim vjesanjem i kocnicama, tako da je dostupnost polovnih dijelova vise nego dobra.
                  Skupi se jedino spojleri, branici, elementi unutrasnjosti i slicne "dzidze-bidze". Ali cak i ako nema originala pase sa Rovera
                  Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                  Comment

                  • starac vujadin
                    CBC Senator XXL
                    • 27.08.2005
                    • 2617
                    • Stari grad

                    #24
                    Nijedna kompanija koja je bila vlasnik Rovera nije s potpunom energijom i zeljom prisla Roveru, a svi su iz nje crpeli know-how vezan za terence. Duga i tuzna prica...

                    ZR 160 je vrlo ostar u voznji, lezi fantasticno. S tim autom ce po gradu tesko ko moci da se nosi. Mana su mu zaostali enterijer kako ergonomski (jako malo mesta u odnosu na konkurenciju), tako i dizajnerski.

                    Odrzavanje kod nas je moguce, za sada jos uvek bez vecih problema, ali po paprenoj ceni kod Nineta na Senjaku za sve vrste Rovera, Radulovic za primerke kupljene kod njega (pre svega 75-ice), a Hondine Rovere zna da popravlja svaki majstor za Hondu.

                    Comment

                    • bojanTI
                      CBC Senator XXL
                      • 04.01.2006
                      • 870
                      • Pancevo

                      #25
                      Generalno malo ljudi razmisli pre nego prospe stereotipnu pricu svima po podu kao klikere, a realno je istina negde sasvim na drugom mestu, sto potvrdjuje prica nekoga ko poseduje nesto ovako.
                      Ne znam samo kada cemo shvatiti da ako ne znamo konkretno ne treba i da pisemo svasta, osim licnog misljenja svidja li nam se ideja uopste ili ne! Tako ce se ljudi koji postavljaju pitanja bolje snalaziti u svojim temama, dok ovako, verujem, i ono sto su znali vise ne znaju.
                      In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                      Comment

                      • srdjan_p
                        CBC Senator XXL
                        • 01.12.2004
                        • 1915
                        • ZR

                        #26
                        Au brate...

                        Comment

                        • Shicky
                          CBC Član
                          • 06.02.2008
                          • 81
                          • Ralja-BGD

                          #27
                          @mirdza
                          samo malo pristojnosti,nije na odmet,poštuj tuđe mišljenje

                          Ako neko misli da je stereotip da je Rover loš,neka pogleda tržište,nije propala fabrika zato što je ugrađivala suviše skupe i kvalitetne delove,nego zato što su imali prodaju kao naša Zastava tj nikakvu za njihove standarde.Pitajte po EU ili u GBR zašto ga retko ko kupuje!?!?Da se razumemo,auto izgleda mrak i rado bih ga vozio,ali naravno da mi ga poklone,jer ne bi imao hrabrosti da ga kupim,posebno ne ovu sportsku verziju,koja je verovatno "izuvena".Uostalom,svako ima glavu za razmišljanje,a treba razmisliti i o prodaji istog posebno u Srbiji.
                          Dobro vozim,kupio sam dozvolu za devize:-)

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #28
                            Ma da, dugorocno je situacija sa podrskom delova jako izvesna, pa se niko oko toga ne brine, jel da? Ozbiljno zastupati tezu da je sigurno i bez rizika kupiti auto proizvodjaca koji fakticki vise ne postoji, a i kad je postojao nisu mu cvetale ruze upravo zbog loseg kvaliteta vozila pored jos milion razloga - je hrabro, u najmanju ruku, da ne kazem glupo...

                            Videcu za jedno 3-4 godine sta ce da se desi kad zalihe fabrickih delova nestanu. Mozda i bude aftermarket divljaka, odnosno verovatno hoce, ali zamislite sebe u takvoj situaciji, da li biste VI kupili ovaj auto i dali vase pare za njega, pa onda dajite savete.

                            Ja bih od ovoga pobegao kao djavo od krsta, koliko god dobro izgledao i lezao, i za iste pare kupio neki Civic slicnog godista, ako je vec to klasa iz koje biram.
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #29
                              Ne verujem da se sad kvari nesto vise od drugih. Mislim da bi ga licno sam odrzavao. Ko ne zna ili se ne razume pa planira terati u servis i davati drugima da cackaju i popravljaju bolje da ga ne uzima.
                              Ipak je to englez sto se tice delova.
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              • mirdza
                                CBC Senator XXL
                                • 14.03.2005
                                • 2437
                                • Katowice (PL) / Banja Luka
                                • AGP / W126

                                #30
                                @ ALL

                                Nisam zeljeo nikoga da uvrijedim - izvinjavam se
                                Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                                Comment

                                Working...
                                X