PEUGEOT 406 2.2 HDI ili 2.0 HDI - dilema oko izbora motora
Collapse
X
-
Ja sam za 2.0 HDi pre nego za 2.2 HDi.
Cuo sam, kazem cuo sam, da 2.2 ima problema. Ali ako nista bar je 2.0 HDi mnogo cesci na trzistu pa ima i delova (novih i polovnih), a i majstori su ga vise sretali. Takodje, mislim da ce ti 2.0 manje trositi.
E sad, 90 ili 110 ks...? Tvoj je izbor. 90 bi trebao da je izdrzljiviji pa ako vec uzimas polovan vece su sanse da je sam motor u boljem stanju, a opet 110 ks je jaci i lepse ide...
U svakom slucaju ja sam za 2.0 HDi
PS. i registraccija je jeftinija
-
-
Kao sto je nekoliko puta receneo, 90 ks (66kw) je bolja varijanta jer nema plivajuci zamajac.1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.
Peugeot 206 2.0 HDi
Comment
-
-
Svi "pumpa-dizna" sistemi imaju problema sa gorivom tako da pazi gde sipas i glava nece da boli!!! Postoji i mnogo dobar aditiv za ciscenje sistema, zove se "Diesel Magic" kosta oko 500-600din i preporucuje se upotreba na svakih 60000km. Naspes bocicu na 60litara goriva. Kada potrosis tih 60l i naspes novo gorivo primetices veliku razliku, motor je mnogo mirniji u leru a auspuh ce podsecati na benzinca.
Comment
-
-
Nemaju samo Hdi motori problema, imaju svi, Sipaj na pumpama koje imaju veliki promet i gde je sistem naplacivanja kompjuterizovan. Kada sam kupio moj Peugeot receno mi je samo i iskljucivo na OMV. Inace mi uvozimo eurodiesel, a sva ostala goriva se prave kod nas. Lukoilove pumpe su koliko su mi rekli OK. Naravno posle nekog vremena treba da cistis sistem dovoda goriva i to je to. Inace koliko sam upoznat mnogo je bolje, ali i skuplje na neko vreme cistiti dizne mehanicki ili repariranjem u nekom servisu za ciscenje dizni, nego ovim aditivima.
Tako su mi rekli u servisu.1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.
Peugeot 206 2.0 HDi
Comment
-
-
Slazem se sa Vama. Cuo sam da i MOL pumpe imaju o.k. gorivo
Sad vozim 406 1.8 16v `98g. (ZENIT) i trebalo bi bar su mi tako rekli, da ocistim dizne. Prezadovoljan sam sa ovom 406-icom. Kupio sam je od prvog vlasnika pre 4 godine iz Brisela. Tada je imala 112k, a sad ima 194k(prava kilometraza). I za svo ovo vreme nisam imao ni jedan ozbiljan kvar. Motor je extra, ne trosi ni kap ulja. Paknovi su prromenjeni tek na 175k, mislim da je to ok. Samo redovan servis.
U planu mi je da uzmem drugu i mladju (2004g) 406, ali sa dizel motorom. Jeste da bi pre sa benziskim ali potrosnja...., pa sam iz tih razloga hteo da cijem nesto vise o HDI, ako je moguce iz prve ruke.
Hvala Vam unapreed na pomoci
Comment
-
-
Ma kakv benzinac sa CR motorima su napravili revoluciju na dieselima, pa pogledaj WTCC - od prvih 5 u prosloj trci prvih 4 su bili seati TDI. A tim BMW obasipa fabriku sa QQ i LL da im ugrade TD motore. Deseli su sada u velikoj expanziji sa CR motorima.
Cak je i zverko preporucio jednom clanu, nisam siguran kome 2.0 ali od 90 ks (66kw), Glavna i jedina prednost je zamajac. o tome smo vec ovde pisali i prepisivali na 1000 postova.
Ako pak uzimas ovaj drugi od 110 gledaj da je nadjes sa potpunom dokumentacijom. No i ako kupis jacu, i igrom slucaja ti rikne zamajac, nemoj slucajno da kupujes novi 800-1000 e, negro brate ugradis obican zamajac od 2.0 90ks (sve sa lamelom i ugradnjom 350 eur). i ima da ide...1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.
Peugeot 206 2.0 HDi
Comment
-
-
-
Verujem da je to sve tako.
Planiram da odem preko i sam izaberem i nadjem kao sto sam i ovu 406 nasao. Prvi vlasnik, prava kilometraza. jedino sto bi sad isao na malo egzoticniju opremu nego sto sad imam u 406-ici (sto bi rekli -pravi full).
Jedan lik mi je dao neki sajt u francuskoj, jedan od najboljih u pomenutoj zemljio. Nebi verovali da 406 - 2004g. ima slicnu cenu kao i 407 - 2004g.
ne samo na ovom sajtu vec i na drugim dobro znanim.
Neki ljudi mi savetuju da razmisljam o Renault Laguni umesto 406, kao bolja je..... a neki pak kazu da i nisu nesto.
Comment
-
-
2.2 HDI je i "zeleni" motor sa aditivom koji se dodaje dizelu. Kada se potrosi eto skupog problema.
Najbolji motor za 406 ako gledas mladje je 1.6HDI od 110ks. Taj motor sam probao u Citroen xsari pikaso i stvarno dobro ide...
Comment
-
-
Originally posted by djukic2.2 HDI je i "zeleni" motor sa aditivom koji se dodaje dizelu. Kada se potrosi eto skupog problema.
Najbolji motor za 406 ako gledas mladje je 1.6HDI od 110ks. Taj motor sam probao u Citroen xsari pikaso i stvarno dobro ide...
Comment
-
-
Originally posted by djukic2.2 HDI je i "zeleni" motor sa aditivom koji se dodaje dizelu. Kada se potrosi eto skupog problema.
Comment
-
Comment