Nov auto do 10.000eur - KOJI??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nov auto do 10.000eur - KOJI??

    Zelja mi je da kupim pre svega nov auto, budzet je tu negde do 9500 - 10.000e.

    Gledao sam ovaj Hyundai i10 za 8500eur, dobro izgleda, solidna oprema. Jedino sto je nekako manji od Corsi, Clica itd itd.


    Imate li kakav savet sta uciniti sa tim novcem?? Mozda kupiti auto star oko godinu dana i ustedeti?

    Hvala unapred i jos jednom pozdrav svima
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Moj ti je savet da pre svega shto cesh nakon ove moje poruke nadalje napisati ili prochitati u ovoj temi, ti zapravo donesesh tu sushtinsku odluku - hocesh li nov auto ili ne? Mozhemo mi ovde do prekosutra da meljemo shta i kako mozhe za 10 k da se uzme, ali ti jednostavno trebash sam sa sobom da reshish da li cesh da u neku ruku rizikujesh i jurish neki polovan auto, mozhda i vece klase za taj novac, nakon chega cesh biti prepushten "sam sebi", ili jednostavno hocesh nov auto, shto znachi da pristajesh na manju klasu ali dobijash auto pod garancijom i dozhivish u celom tom procesu daleko manje stresa.

    To je prvo shto TI treba da reshish, jer cesh ti da zhivish sa posledicama takve odluke. Naravno da za 10 k ima novih automobila, a pokushacu da u temi navedem sve koji se nude na nashem trzhishtu za taj kesh, a naravno i da ima itekako dobrih izbora "iz druge ruke" za isti taj novac. Svaka od ove dve opcije (nov vs. polovan) ima svojih dobrih i loshish strana, a ti treba da saberesh i oduzmesh prednosti i mane i jedne i druge opcije, i na kraju podvuchesh crtu.

    Postoji tu i ona "neshto izmedju" opcija, a to su automobili koji su praktichno novi, sa par hiljada kilometara na satu, a koji su bili salonski ili sajamski modeli, testni automobili, ili su ih vlasnici u garantnom roku jednostavno (iz ovog ili onog razloga) vratili u salon gde su i kupljeni i odvezli neshta drugo po principu "staro za novo". Ti automobili su realno u "skoro fabrichkom" stanju i josh uvek u garantnom roku, a cena im je smanjena drastichno u odnosu na modele sa "nultom" kilometrazhom, i itekako ih treba imati na umu narochito u situaciji u kojoj si i ti (hteo bi zapravo shto noviji ili nov auto, a ipak ne bi neki iz klase najmanjih, da ne kazhem bazichnih modela).

    Ima takvih modela, narochito po auto-salonima u vecim gradovima, i narochito kod nekih vecih "proizvodjacha" koji daju automobile na testnu vozhnju. Pa ti lepo podgrej tabane i - kreni u obilazak =]

    Shto se novih automobila tiche, za max 10000 evra izbor ti je sledeci (navodim samo one bolje automobile koje mozhesh dobiti za tu sumu, one koji koshtaju ispod 8500 veverica necu ni komentarisati):

    - Chevrolet Aveo mozhesh da dobijesh vec za 8650 evra u hechbek verziji, dodushe oskudno opremljen, ali vec za 10010 evra mozhesh da uzmesh sedan verziju sa klimom. Garancija 3 godine, 13 ovlashcenih servisa u Srbiji.

    - Dacia Logan 1,6 sa Laureate paketom opreme koshta 10230 evra, dolazi sa 3-godishnjom garancijom (ili 100000 km, shta pre ddje).

    - Hyundai Getz u osnovnoj verziji koshta 8700 evra, za 10000 dobijash verziju sa 1,4 motorom i poprilichno puno opreme (za tu klasu). Garancija 5 godina, a u Srbiji imash 14 ovlashcenih servisa.

    - Hyundai i10 sa benzinskim 1,1 motorom koshta 8400 evra, a za 10384 evra mozhesh da "pazarish" i CRDi verziju sa 1,1-litarskim diesel motorom.

    - Fiat Panda 1,2 sa 60 KS koshta 9322 evra, ali u toj verziji ne dobijash klimu "u paketu". Ipak, ako mozhe da se dobije i klima opciono u tom modelu, mislim da to ne bi koshtalo vishe od upravo 10000 evra, pa mislim da je ovo vrlo interesantna opcija. Garancija 2 godine, u zemlji Srbiji postoje 19 ovlashcenih servisa.

    - Citroen C1 1,0 koshta 8960 evra, ali je spartanski opremljen i nema chak ni servo. Garancija 2 godine, 12 servisa u mrezhi ovlashcenih servisera.

    - Renault Clio II (stari model) sa motorom od 1150 kubika koshta 9050 evra, dolazi sa garancijom od 2 godine a auto u garantnom roku mozhesh odrzhavati u jednom od 15 ovlashcenih servisa u Srbiji.

    - Fiat Grande Punto 1,2 Active koshta 9990 evra, ima solidnu opremu ali nema klimu. Vec recheno za raniji Fiat, garancija dve godine.

    - Ford Fiesta 1,3 Ambiente koshta 9990 evra, dolazi sa garancijom od 4 godine bez ogranichenja kilometrazhe. Samo 8 ovlashcenih servisa u zemlji je minus za bilo kojeg velikog proizvodjacha kakav je Ford.

    - Kia Rio 1,4 koshta isto 9990 evra, ali ima garanciju kracu za godinu dana od Feste, a u zemlji ima 7 ovlashcenih servisa.

    - Peugeot 107 1,0 koshta 8980 evra, garancija je dve godine bez ogranichenja kilometrazhe.

    - Renault Thalia sa 1,4-litarskim benzincem i paketom opreme Authentique koshta 10150 evra, dolazi sa garancijom od dve godine, bez ogranichenja kilometrazhe.

    - VW Polo Trendline sa 1,2 motorom koshta 9998 evra, u verziji bez klime, a sa njom 10700 evra. Garancija dve godine, u zemlji ima 10 ovlashcenih servisa ovog brenda.

    - Mazda 2 sa 1,3-litarskim benzincem koshta 10399 evra, i verovatno je od svih pobrojanih mozhda i najmudriji izbor, tj. bar bi bila moj da sam na tvom mestu =] Garancija je 3 godine ili 100000 prevezenih kilometara, opet po principu "shta prvo strefi"

    - Skoda Fabia Classic sa 1,2-litarskim motorom i dvogodishnjom garancijom koshta 10361 evra.

    - Toyota Aygo sa 1,0 litarskim benzincem koshta 9150 evra, sa garancijom od 3 godine ili 100000 prevezenih km.

    Nissan-ova najjeftinija verzija Micre je takodje itekako interesantna opcija, mada je cenovno vec "ozbiljno" van ove klase (10950 evra), a isto vazhi i za Opelovu Corsu Essentia (10900 evra).

    Podaci su sa internet site-ova navedenih brendova u Srbiji, a cene iz domacih auto magazina koji su opet prosledjeni od ovdashnjih prodavaca/dilera, ali u svakom sluchaju za njihovu 100-procentnu tachnost ne mogu (necu) da garantujem glavom

    Znachi, izbora za 10000 evra imash, a o kojoj klasi i kojim modelima se tu pricha mozhesh da vidish i sam. Ima tu itekako interesnatnih modela, koji su za gradsku vozhnju "izmishljeni", ali opet za neka duzha porodichna putovanja ne mogu da priushte neki ozbiljniji nivo komfora. Ali, oni josh uvek sviraju samo onoliko koliko im mi platimo =]

    Polovnih automobila, vishih klasa i nivoa opreme, itekako ima za taj kesh. Ja ipak mislim da bi svako dalje nagadjanje i nabrajanje u ovom momentu bilo izlishno, jer kao shto rekoh na pochetku TI treba da odluchish shta cesh- nov auto, ili polovan.

    Ako se odluchish za ovo drugo, navedi kako ce i u kojim saobracajnim uslovima automobil biti korishten, shta ti je bitno shto se opshtih osobina tiche, da li su ti bitniji dizajn ili bezbednost, ekonomichnost ili performanse, pa cemo da "prionemo" na posao da ti predlozhimo ono shto mozhe da se ispostavi kao najbolji izbor za taj kesh. Izbora itekako ima, ali da ipak idemo redom...

    Pozz
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • goxee
      CBC Veteran
      • 20.03.2007
      • 119
      • Beograd, Vozdovac

      #3
      Hyundai Getz u osnovnoj verziji koshta 8700 evra, za 10000 dobijash verziju sa 1,4 motorom i poprilichno puno opreme (za tu klasu). Garancija 5 godina, a u Srbiji imash 14 ovlashcenih servisa.
      Ne znam sta je tebi potrebno, ali ako je to mali gradski auto, sve preporuke za Getz + 5 godina garancije je jak adut ovog automobila. Presao sam sa njim nekih 7500km (doduse u 1,1 verziji) i bio sam sasvim zadovoljan.
      Don't mess with da Big Dogs, if u piss like a Puppy!

      Comment

      • mb12
        CBC Senator XXL
        • 06.11.2006
        • 640
        • Vrbas
        • Mazda 626 2.0 TD

        #4
        Chevrolet Aveo, preporucljivo za zaobilazenje zbog zastarele kontsrukcije skoljke, sto je rezultiralo sa niskim stepenom bezbednosti....npr, na Euro NCAP crash testu u verziji sa svim mogucim Air BAG-ovima, za zashtitu puntika tokom frontalnog sudara sa 64 km/h ocenjen je sa samo 1,5 zvezdice

        Toliko je dobio i maleni, "shugavi" i zastareliji Seicento, koji je napsram Avea crv. Evo rezultata:

        http://www.euroncap.com/tests/chevrolet ... 6/250.aspx

        Znaci, auto pravljen za trzista gde je bitna velicina, a ne sigurnost ( ako se uzme u obzir da danasnji modeli iz tog cenovnog ranga imaju najmanje 3 zvezdice )

        Sto se tice Dacie Logan, neznam da li znate, ali u prva dva meseca ove godine, znaci Januar i Ferbuar, nije prodat niejdan model Dacie Logan....u Martu su prodali 253 vozila , i to zahvaljujuci samo raznim akcijama i sajmu i tome shto je dosta pordato Logan MCV verzija EPS-u....

        Dacia je u tim mesecima prosle godine bila prodala po tacno 170 vozila...znaci za Januar i Februar 2007 vec su bili prodali 340 vozila, plus 181 u Martu....

        tako, treba se malo zapitati zashto je to tako, i da li je to neki pokazatelj zashto kupiti/ nekupiti , tj dati/nedati svoj novac.

        .........

        Ja bih na Overspeed-ovu listu josh dodao Z10 i eventualno Astru Clasic II ako mozesh da nategnesh budzet!

        Comment

        • jomini
          CBC Senator XXL
          • 11.03.2007
          • 490
          • Novi Sad

          #5
          Od navedenih automobila gore, izdvojio bih Fiestu i Mazdu 2. Mislim da je to best buy (još jednom, od navedenih novih auta).
          San ispunjen. Impreza Turbo.

          Comment

          • r1cer
            CBC Senator XXL
            • 22.01.2006
            • 363
            • Beograd

            #6
            overspeed: svaka cast na postu

            Ja bih takodje najpre gledao mazdu 2. Ima 5 ncap zvezdica i s obzirom da je mazda sigurno ce biti mnogo pouzdaniji nego opel astra klasik i zastava 10 sklopljena u kragujevcu.

            Comment

            • mb12
              CBC Senator XXL
              • 06.11.2006
              • 640
              • Vrbas
              • Mazda 626 2.0 TD

              #7
              Nemoj molim te protumachiti moj sledeci post pogresno, tj kao zlonameran.

              Ovo shto cu napisati, nema nikakve veze shto sam ja dodao u listu mogucih kupovina Z10 i Astru Clasic II...josh bolje, ajd da zamislimo da to uopshte nisam napisao, zbog onoga shto cu sada napisati...takodje, to shto cu napisati, nema nikakve veze sa tim shto ce se Z10 i Astra sklapati u Kragujevcu.....


              Post:

              Nema veze gde se shta sklapa....evo, npr, gde se sklapa ta Mazda 2, shto se prodaje na nashem trzishtu? Da li znash 100% gde se sklapa ( nemislim gde se proizvode delovi od kojih ce biti sklapani ) ta Mazda 2 shto se prodaje kod NAS ( takodje, ovo nema nikakve veze sa Mazdom 2, nego sam je uzeo za primer eto cisto zobg prethodnog poredjenja...tj nesumnjam ja u njen kvalitet nego samo pitam da li se zna gde se ona SKLAPA )

              Comment

              • zoranbg
                CBC Senator XXL
                • 23.03.2005
                • 4098
                • Rooster's Hill , Beog
                • Grande Punto 1.2

                #8
                KIA PICANTO da i nju dodam .. KIA je sad u vlasnishtvu Hjundaija

                a PICANTO sa KLIMOM i motorom od 1100 ccm je oko 8500 evra
                i to nov model.
                simpatican auto video sam ih dosta po gradu.
                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                Comment

                • milannik
                  CBC Senator XXL
                  • 23.12.2004
                  • 1455
                  • Niš

                  #9
                  Nema veze gde se shta sklapa....evo, npr, gde se sklapa ta Mazda 2, shto se prodaje na nashem trzishtu? Da li znash 100% gde se sklapa ( nemislim gde se proizvode delovi od kojih ce biti sklapani ) ta Mazda 2 shto se prodaje kod NAS ( takodje, ovo nema nikakve veze sa Mazdom 2, nego sam je uzeo za primer eto cisto zobg prethodnog poredjenja...tj nesumnjam ja u njen kvalitet nego samo pitam da li se zna gde se ona SKLAPA )
                  Izabrao si najgori primer, jer se sve mazde sklapaju samo u japanu

                  Comment

                  • mb12
                    CBC Senator XXL
                    • 06.11.2006
                    • 640
                    • Vrbas
                    • Mazda 626 2.0 TD

                    #10
                    Originally posted by zoranbg
                    KIA PICANTO da i nju dodam .. KIA je sad u vlasnishtvu Hjundaija

                    a PICANTO sa KLIMOM i motorom od 1100 ccm je oko 8500 evra
                    i to nov model.
                    simpatican auto video sam ih dosta po gradu.
                    Vidish, tog sam ispustio da mu napomenem


                    Originally posted by milannik
                    Izabrao si najgori primer, jer se sve mazde sklapaju samo u japanu Mig
                    Ima Mazda poduzi spisak svojih fabrika u svetu, a nisu u Japanu Ako hoces mogu postaviti spisak Opet, napominjem, nisam Mazdu 2 uzeo da sporim kvalitet, daleko bilo od toga, nego samo kao primer iz tadasnjeg prethodnog posta zbog odgovora.....mogao sam bilo koji drugi da navedem, ali posto se vec analogijom nametnula Mazda 2, onda sam samo nastavio u primeru...znachi, globalizacija je vec uveliko, i nisu na mestu komentari da neko nezna da sklopi auto, dok mu nad glavom visi prakticno citavo rukovodstvo te fabrike ciji auto sklapaju a taj istiradnik dobije HiTec alate i opremu i citav njegov posao se svodi na pozicioniranje dela za montazu i startovanje/zaustavljanje alata za montazu tog dela

                    Comment

                    • r1cer
                      CBC Senator XXL
                      • 22.01.2006
                      • 363
                      • Beograd

                      #11
                      Ja mislim da se mazda 2 sklapa u madjarskoj al nisam siguran. To da se zastava 10 sklapa u kragujevcu sam spomenuo tek detalja radi ne navodeci da je to nesto lose

                      Mada ja se ne bih osecao prijatno da znam da je ona ekipa sklopila moj auto al to cisto jer znam istoriju fabrike ali s racionalne strane je to valjda ok.

                      Comment

                      • bojanTI
                        CBC Senator XXL
                        • 04.01.2006
                        • 870
                        • Pancevo

                        #12
                        Po izgledu definitivno Grande Punto, takodje 5 zvezdica na testu, uz to ide i pristojna cena odrzavanja kod nas, malo manje garancije na samom startu, malo veca cena, dobar motor, pocinkovana limarija... Subjektivno to bi bio moj izbor!
                        In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                        Comment

                        • mb12
                          CBC Senator XXL
                          • 06.11.2006
                          • 640
                          • Vrbas
                          • Mazda 626 2.0 TD

                          #13
                          ^ I ja se slazem sa tvojim izborom!

                          Comment


                          • #14
                            Odluka je pala - NOV auto


                            @Overspeed: mnogo hvala, zaista odlican post u kome se nalaze skoro cela ponuda koja zadovoljava pocetne uslove!

                            @ostali: takodje hvala svima koji su se javili i dali neki komentar jer je svaki dobrodosao!



                            Automobil bi se najvise koristio u gradskoj voznji u Beogradu. Nekoliko puta godisnje negde van grada, 200-300km.

                            Za sada najvise razmisljam o:

                            1) Hyundai i10 (5 godina garancije, ABS u osnovnom paketu, 8500 eur)
                            2) Hyundai Getz (isto 5god garancija, osnovni paket slabiji od i10 jer nema ABS u njemu, u pristojnom paketu kosta oko 9500 eur
                            3) Zastava Z10, osnovni najgori paket, cena 7700 eur



                            Gledao sam u salonu i10 i Getz, oba su mi OK, Getz malcice veci sto se najvise oseti u prednjem delu kabine, dublji je. I naravno u gepeku pozadi. Ovaj i10 ima ABS u osnovnoj ponudi sto mi je dosta primamljivo.

                            Takodje ne znam sta da mislim o Z10, isao sam do salona ali nisu radili jer rade samo do 17h.. Ne znam kakvi su po pitanju garancije, mada sam skeptican prema toj ekipici iz KGa. Voleo bi da me neko demantuje.


                            Prednost Getza i Z10 nad i10 je po meni velicina...

                            Comment

                            • bojanTI
                              CBC Senator XXL
                              • 04.01.2006
                              • 870
                              • Pancevo

                              #15
                              Dacu ti malo konkretnih detalja...
                              Imam Punta 1.2 sa petoro vrata, dakle to je taj kao i Zastava 10, a moja prijateljica ima bas desetku. Ukratko cu ti reci da su ta dva automobila identicna, dakle moj iz uvoza i njen kupljen kao nov, a pritom mislim na to kako izgleda unutra, kakav utisak odaje o kvalitetu izrade. Posto u Zastavi samo sklapaju taj automobil, pokusao sam da pronadjem bilo sta sto bi mi nagovestilo da je negde ucinjen propust, vozio sam oba dovoljno dugo da bi na kraju zakljucio da je to zapravo potpuno identican automobil, samo sklopljen ovde. Verujem da ima raznih iskustava, ovo je moje i s tim u vezi ide i moje misljenje da je Z10 sa klimom i svom opremom koja se uz nju daje i dalje konkurentna sa cenom sa konkurentima koje si naveo u osnovnom paketu.
                              E sad nadam se da ne moram da ti govorim koliko klima znaci, ali ako si jedan od onih koji misle da nije toliko vazna jer je do sada nisi imao, moracu da te razuverim jer ova u Puntu radi jako dobro, prostor je mali i vrlo se lako i brzo hladi, a za neko cudo kompresor ne opterecuje motor, bar ne primetno, dakle ne osecam nikakvu razliku kad je klima ukljucena i kad nije, sto se na mopjoj Alfi oseti poprilicno, gde je logika, ne znam! =]
                              Moj izbor bi bila desetka, naravno na tebi je da odlucis sta ti najvise odgovara.

                              Pozdrav!
                              In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                              Comment

                              Working...
                              X