Komsija, ako osiguras stakla prilikom registracije, niko nece nista da ti proverava, bar je tako bilo do sada. Plati se 1000-1500 din a max suma koja se dobija je do 20.000 din, otprilike. Mislim da si za osiguranje stakala vezan za osig. kucu kojoj si platio obavezno osiguranje, tj. samo u tom slucaju ti nece pregledavati auto. U slucaju da odaberes neko drugo osiguranje za njih je to kao da si ih osigurao van registracije.
Ako ih osiguravas van registracije onda ti pregledaju auto ali kako pregledaju i koliko su temeljni ne znam. To rade jer je logicno da neko zeli da osigura stakla van registracije ako je imao neko ostecenje pa zeli da trosak prebaci na njih.
Vidi, u prethodnom postu sam objasnio da to vise nije tako, da su poostrene mere i da vise ne moze bez slike automobila sa svih strana.
Takodje mi je covek iz agencije rekao da se sada stakla mogu osigurati samo prilikom regisracije.
Ladno pedercine nedozvoljavaju osiguranje stakala ako imas folije
Kakve sad to veze ima?? Čak mi se čini da stakla otpornija na udarce sa folijama... Pretpostavljam da je ovo jedna od ideja za suzbijanje lepljenja folija. Da li su ti dali bar neko objašnjenje?
Pa posto ne mozes proci tehnicki pregled sa folijama ako nemas atest od masinskog onda ne moze ni da budu slike sa folijama koje dostavljaju u arhivi!
Ma bre gluposti,izvalio sam da su extremo poceli da primenjuju nesto sto jos uvek ne postoji
Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Ortak je pre par meseci preko veze odradio osiguranje stakala.
Pod "vezom" se u njegovom slucaju smatra da mu je dozvoljeno da sam uslika automobil i da posalje slike.
S obzirom da je mu je shoferka naprsla bas onako mushki, svoje tablice je stavio na drugi automobil iste boje (pritom su recimo felne bile razlicite), uslikao kola i stakla sa svih strana (slike su morale da imaju timestamp) i pre mesec dana je bez problema zamenio shoferku.
Da li se stanje promenilo u medjuvremenu sto se tice slikanja stvarno ne znam - ali ovaj info mozda i nekom pomogne kao ideja (nadam se da iz osiguravajucih kuca ne citaju ovo )
Koliko treba da bude oštećeno šoferšajbna da bi osiguravajuća kuća platila zamenu? Ja imam dva oštećenja, oba su od kamenčića, tačkasta. Jedno je "krenulo" po par milimetara na 2 strane i pojavio se mehur vazduha, a drugo je "krenulo" otprilike po pola santimentra na dve strane, bez mehura. Stakla su mi osigurana, uskoro ističe osiguranje i registracija.
Da li će ova oštećenja biti dovoljna za zamenu, ili ne? Plašim se da neće zbog njih hteti da mi produže osiguranje stakala.
^^ Ne razumem poentu ovoga, izvini. Meni važi registracija još neka 2 meseca, to i nije preterano bitno. Moje pitanje je da li da prijavim ova sitna oštećenja i da tražim zamenu, ili da jednostavno produžim osiguranje stakala uz sledeću registraciju. Koliko znam, ovakva oštećenja su dovoljna da odbiju da osiguraju stakla, drugara su mi odbili u nekoliko osiguravajućih kuća zbog jedne tačkice poput ovih mojih.
Dakle, nije mi cilj da nekoga zeznem, nego da mi stakla ostanu osigurana, jer mi šoferšajbna košta beznačajnih 350€ cca...
Dakle pitanje je - ima li šanse da dobijem zamenu, ili staklo mora da bude baš baš polomljeno?
Imao sam ja tu "zvezdu" na soferci (isao iza Tamica) pa sam pred istek registracije pesnicom povecao stetu.Naredne godine sam kljucem za tockove odradio i zadnje staklo (grejac bio poluispravan)
Ja sam imao cak i manja ostecenja - na jednom mestu me strefio kamencic i tu napravilo naprslinu od neka 2 cm, dok je malo nize od te naprsline bilo jos jedno ostecenje kao da je staklo odkrznuto, takodje velicine oko 1-2 cm....
Otisao da prijavim stetu, i dobio od osiguranja novu sajbu... Sve za jedno popodne odradio
Inace, osiguranje je DDOR.
Mada, za mog Megana nije skupo staklo koliko za Lagunu, posto nemam tih senzora itd...
Comment