Fiat-Lancia Servisi - pozitivna i negativna iskustva

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • robbieF
    CBC Član
    • 06.07.2008
    • 20
    • Beograd

    Re: Fiat-Lancia Servisi - pozitivna i negativna iskustva

    Originally posted by Vlada_nbgd
    Jel 30000 nov zamajac?
    Btw kako si zadovoljan servisom marea?Ja sam kod njih odrzavao 4 godine auto i stvarno su ok.

    Nov, originalni Valeo plivajuci zamajac za Lybru. Bilo je i za 25.000 u Kit-u, ali ne bas tada kad je meni trebao.
    Sa Mareom sam sve manje i manje zadovoljan, ali to je samo zato sto su se pojavili neki cudni ljudi tamo. Dok sam u servisu cesce vidjao gazdu i sa njim se dogovarao, bio sam mnogo zadovoljniji.

    Comment

    • wlad
      CBC Član
      • 10.07.2006
      • 41
      • Beograd

      Re: Fiat-Lancia Servisi - pozitivna i negativna iskustva

      pod cudni ljudi mislis na majstore ili...? sta ti je konkretno zamerka? jer i ja tamo vozih auto par puta, ali nikad nisam ostajao da gledam sta rade jer je uvek neki radni dan. mislim da zavrse posao po dogovoru, bar sto se mene tice. ako nadju nesto pored dogovorenih popravki, pozovu da pitaju da li da rade. zanima me zato sto nisu jedini, pa ako su ljudi vecinom nezadovoljni, mozda treba promeniti majstora. meni je njih tj. jednog od njih preporucio ortak, pa se ja sa njim direktno cujem i dogovaram, i mislim da je tip ok. e sad, da li odradi posao kvalitetno, ne znam.

      Comment

      • robbieF
        CBC Član
        • 06.07.2008
        • 20
        • Beograd

        Re: Fiat-Lancia Servisi - pozitivna i negativna iskustva

        Imas PM. Pozdrav.

        Comment

        • Mirko_NS
          CBC Član
          • 17.04.2008
          • 80
          • Novi Sad

          Re: Fiat-Lancia Servisi - pozitivna i negativna iskustva

          Nikako da stignem da napisem - veliki minus za ovlasteni FLA servis "Stojanov" u NSu...

          Ko je pratio FL forum zna da mi je pokusano obijanje Stila, bili su slomljeni cilindri leve i desne brave...
          Otisao kod Stojanova: promenjeni cu cilindri, farbana vrata (pitanje da li farbanje bilo potrebno, ali nema veze), auto mi je bio sedam dana kod njih, racun 30k - srecom pa sam imao kasko...

          Problemi:
          1) Kako je pocelo hladnije vreme (decembar, januar) primecujem da podizac na vozackim vratima ne radi dobro - kada pritisnem taster za zatvaranje malo duze trebalo bi da zatvori prozor do kraja, ali to ne radi, zaustavi se kao da je naisao na prepreku, pa moram jos nekoliko puta da pritisnem da bi se zatvorio do kraja...
          Otisao do Stojanova - objasnjenje: sajla je popustila (ne znam sta ovo znaci, istegla se?), posto se vozacki prozor cesce otvara (sumnjam da se otvara puno cesce od suvozckog koji radi ok), naprskali staklo, radilo je OK neko vreme, pa se problem ponovio...
          Naravno, to mi se nije desavalo pre njihove intervencije i kako je doslo ovo lepse vreme prestalo je da se desava...
          2) I u vozackim i u suvozackim vratima nesto nisu vratili na mesto ili fiksirali pa mi neprestano nesto lupka, sto se naravno nije desavalo pre njihove "popravke"...

          Znaci, za 30tak hiljada dinara ocekivao sam mnogo bolji i kvalitetniji rad, ovako cu morati samostalno da resim probleme - nasao sam na nekom od foruma kako se skida obloga vrata i staklo...

          I jos nesto, za farbanje trepni su mi trazili 100E (?!) - na kraju me je farbanje trepni i namestanje prednjeg branika kod "neovlastenog" limara kostalo 50 E...

          Sve u svemu bezobrazno skupi za (ne)kvalitet usluga koje pruzaju

          Comment

          • dr_mire
            CBC Veteran
            • 10.01.2007
            • 104
            • Beograd, Banovo BrDo

            Re: Fiat-Lancia Servisi - pozitivna i negativna iskustva

            za TIM FIAT na Vidikovcu veliki plus od mene
            naročito za majstora Tomu

            ...za Klein se otuda Edipov kompleks ne fokusira primarno na oca, ili na penis, ili na simbolički falus, ili na pretnju kastracijom. Fokusira se pre na majku i na grudi, koji su dobri objekti ako zadovoljavaju, ili loši objekti ako se odbijaju...

            Comment

            • zaki
              CBC Veteran
              • 01.09.2006
              • 199
              • Beograd
              • Fiat Stilo 1.9JTD

              Re: Fiat-Lancia Servisi - pozitivna i negativna iskustva

              Glas za Tim servis na Vidikovcu, Miki je car, super rade, postuje rokove, treba svega par dana unapred zakazati.

              Comment

              • Mirko_NS
                CBC Član
                • 17.04.2008
                • 80
                • Novi Sad

                Re: Fiat-Lancia Servisi - pozitivna i negativna iskustva

                Iako sam do sada imao par negativnih komentara za Stojanov - evo i jedan pozitivan

                Posto nisam mogao da nadjem kompresor klime za Fiat Stilo, u ocajanju, nazvao sam Stojanov da se raspitam za novi - odmah su mi ponudili da se raspitaju za polovni i u roku 20tak minuta su nasli kompresor, po prilicno povoljnoj ceni...
                Slozili su se da kompresor proveri i ugradi "moj" majstor - dakle, vrlo korektno ponasanje...

                Comment

                • dusan147
                  CBC Senator
                  • 08.03.2008
                  • 287
                  • Novi Sad
                  • GT 1.9 JTDm 16v

                  Re: Fiat-Lancia Servisi - pozitivna i negativna iskustva

                  Za Novi Sad - preporuka za servise (nije redosled):
                  a) servis "Vojvodić - Dalmatinac" u Veterniku, Kralja Petra I br. 88 (064/1227447) - tražiti Miloša Vojvodića
                  b) servis "Kunić" u Veterniku, Nikole Tesle 12 (064/188-05-32) - tražiti Miloša Kunića
                  c) servis "Fiat-Lancia-Alfa" - Futog, Fruškogorska 57, (063/540-143) - tražiti Dušana
                  d) servis za turbine "RemontNS" - Veternik (063/7725-266) - tražiti Sašu Petrića
                  e) servis za auspuhe "BataSportAuspuff", Petrovaradin, Preradovićeva 55a, (063/537-983) - Tražiti Batu

                  Ostali imaju alat, opremu i radno vreme... Već me mrzi da opisujem detalje...
                  Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.

                  Comment

                  • marcuson
                    CBC Početnik
                    • 19.09.2009
                    • 2
                    • Beograd

                    Re: Fiat-Lancia Servisi - pozitivna i negativna iskustva

                    Jel moze neko malo detaljnije da mi objasni gde se nalaze servisi LAKI, ABARTH, IMOLA, i prodavnice delova KIT i GMS?
                    Solidno poznajem taj kraj ali te servise i radnje nisam vidjao...

                    Comment

                    • Dragon
                      CBC Senator XXL
                      • 15.11.2006
                      • 963
                      • Beograd

                      Re: Fiat-Lancia Servisi - pozitivna i negativna iskustva

                      LAKI - ulica Ilije Djuricica, od centra Zarkova, tj. semafora, dole prema Vodovodskoj.

                      ABARTH - Trgovacka, ali kod semafora gde se skrece ka kafani "Pink", videces, ima reklama.

                      IMOLA - Pere Velimirovica 1.

                      KIT i GMS - u Trgovackoj, u trznom centru "na stanici" u centru Zarkova.
                      Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

                      Comment

                      • bjov
                        CBC Član
                        • 23.09.2007
                        • 52
                        • Bgd

                        Re: Fiat-Lancia Servisi - pozitivna i negativna iskustva

                        Jos jedna VEEELIKA preporuka/hvala za Gorana. Covek vise ne radi tempru, ali je na sopstveno nudjenje, preko telefona (tacno) diagnostikovao kvar, uzeo screenshot iz eper-a, emailovao sliku dela, i tacno objasnio sta je kvar.. Potpuno besplatno naravno. Treba biti veliki covek da to uradis.. 5+ (Takodje je ranije odbio da radi kappu, iako je mogao da uzme veliki novac, ali posto nije mogao da garantuje za rad, nije hteo da uzme posao/pare).. Sve preporuke. Steta za prezauzetost, ali i to je samo po sebi preporuka..

                        Comment

                        • Niksha
                          CBC Član
                          • 01.07.2008
                          • 53
                          • Beograd

                          Re: Fiat-Lancia Servisi - pozitivna i negativna iskustva

                          @Bjov
                          Nastavljam se na tvoj post, takodje sve pohvale za Gorana, vise nego korektan covek. Pomogao mi je mnogo i sredio kvar, nije ni nagadjao sta je u pitanju

                          Comment

                          • gorchilo
                            CBC Član
                            • 26.05.2007
                            • 52
                            • bg

                            Re: Fiat-Lancia Servisi - pozitivna i negativna iskustva

                            Imao sam negativno iskustvo (tačnije seriju istih) sa servisom TIM Vidikovac, koje po nagovoru jednog člana foruma objavljujem sa malim zakašnjenjem. Ne želim da kao razočarana mušterija saspem drvlje i kamenje, nego prosto dajem kritiku iz kakve bi svaki serviser mogao da izvuče pouke. Konkretne zamerke sam podvukao.

                            Automobil je 1999 lancia kappa 2.0, koji srećno vozim poslednjih pola godine. Negde u januaru desilo se da je počelo nešto da zuji iz motora. Odmah sam odvezao kola kod Mikija i Tome, koji su hvaljeni majstori na ovom i još jednom forumu. Treći dan Toma me zove da dođem po kola, s tim da nisu rešili problem. Dijagnoza je da je servo pumpa ostala bez ulja i da ulje curi negde na nekoj cevi i da ta cev treba da se zameni. Ni polovan ni nov deo nisu uspeli da kupe pa me šalju u „Boban sajle“ da mi oni izrade cev. Sipali su mi litar ulja u servo da mogu da odvezem kola. Nisu mi znali reći tačno mesto gde pušta, jer ni oni nisu videli, “jer je sve bilo masno”.

                            U “Boban sajlama” su mi rekli da oni ne žele da razmontiravaju tu cev, nego da mi to razmontira drugi servis pa da im ja donesem cev kao uzorak. Znači opet cimanje s kraja na kraj grada ali okej, šta ću. Po meni, profesionalan postupak TIM servisa bi bio da su proverili telefonom da li “Boban sajle” može da to napravi, pa u ovom scenariu koji se ispostavio, uz konsultaciju sa mnom da TIM i razmontira i kupi novi deo kod Bobana i namontira, i naplati mi. Ovako moram svaki dan da odsustvujem po par sati s posla, vucarajući se autobusima, glumeći kurira, igrajući se gluvih telefona, objašnjavajući majstorima nešto o čemu pojma nemam... Zovnem Mikija telefonom i ispričam mu kakva je stvar s Bobanom, i pitam ga da li bi mi on to razmontirao. Mikijev odgovor na to je bio: “Jel, a da ne bi oni (Boban sajle) da im mi i napravimo cev i sve završimo a oni samo da naplate?” Pomišljam jbt šta je ovo, samo sam lepo pitao. Složim se ja, kao, da jebiga eto kad neće, i ponovo pitam da li hoće to da mi uradi. On kaže da će se konsultovati s Tomom koji trenutno nije tu, pa će me zvati za oko sat vremena. Nije me pozvao, prošlo je tri nedelje, kola su mi kod kuće na parkingu, ne vozim ih jer je onomad istog dana opet počelo da zuji. Bili su oni veliki snegovi, nezgodno je bilo i za šlep i za uopšte tražiti servis po takvom vremenu. Par servisa koje sam pitao su me odbijali. Jedan mi je konačno objasnio u čemu je stvar, ta cev ulazi u servo letvu pa može da se s**** navoj na letvi pri odvrtanju a to je skupa nezgoda i dugotrajna zajebancija, i zato ne može da prihvati da radi. Naoružan novom informacijom zvao sam još servisa, objašnjavajući odmah taj rizik sa servo letvom i pitajući ih direktno da li mogu da prihvate taj posao. Svi su mi rekli da nije odgovornost majstora ako se u tom slučaju pokida navoj, nego da bi bilo na moju štetu. Meni je to u početku bilo čudno ali uvidevši kasnije da svi imaju isti stav, odabrao sam servis najbliži meni da konačno završimo to.

                            Otišao sam do kola da dospem ulje, i kad sam podigao haubu imao sam šta da vidim: nedostajao je čep na kantici servo ulja, a plastični poklopac koji inače stoji u zoni iznad kantice zatekao sam pored. S obzirom da je kantica locirana u zoni brisača odmah do šoferke, u nju se za mesec dana slilo dosta vode od kiša i snegova, prosto sve ide baš tu kao levkom, i prljavština i trunje (videlo se unutra da ima puno trunja, ulja nije bilo jer je iscurelo). Tada sam pitao na forumu (viewtopic.php?f=371&t=48096) da li je mogla nastati šteta, jer ne samo da je to tako trajalo mesec dana nego i onomad kad sam odvozio kola iz servisa slivala se voda sa šoferke, dakle mogla je proći kroz pumpu i ceo sistem. Forumaši su mi rekli da je potencijalno mogla nastati šteta ali treba videti. Zovnem Tomu, nisam nastupio besno nego kulturno, znajući da svakome može da se desi maler, on psuje onako za sebe kako im se to desilo da zaborave da vrate čep, ali mi zatim kaže “ma nije tu moglo ništa da bude, to kad budeš negde skidao tu cev nek ti očiste i to!”. Ja mu kažem da sam se raspitao i da mi je rečeno da je ipak mogla nastati šteta, i pitam da li on može da odšlepa kola kod sebe (video sam kod njega šlep kamion ispred servisa) i očisti mi to. On pristaje (inače ispostavlja se da šlep kamion ipak nije njegov), i kaže “ajde onda da ti i razmontiramo tu cev, iskreno da ti kažem nisam tada to hteo da radim jer može da se pokida navoj na letvi”. Rekoh, da saznao sam za to. “Ali verovatno se neće desiti, retko se to dešava”. Kažem dobro a ako se ipak pokida, ko je odgovoran za štetu? Toma je zatim bio nejasan, ponavljao da se to verovatno neće desiti, i posle mog insistiranja na kraju odgovorio: “Pa ne mogu ja biti odgovoran!”. Ne shvatam u čemu je onda caka, na šta je on to sad, kao, pristao, a pre nije? Osim toga, svi ostali majstori su jasno odgovorili na jasno pitanje, ne vidim kome je u interesu da se ne raščisti to pitanje? Okej Tomo, onda samo očisti šta treba a tu cev ne diraj. Sutra me zove i telegrafski saopštava “dođi po kola”. Šta je bilo, kakva je situacija, “ništa, sve je sređeno, dođi po kola, i čep smo ti našli, bio je pored (ja sam mu rekao da ga nisam našao) i nismo mi mogli zaboraviti da vratimo čep!”. Znači umesto izvinjenja – optužba. Valjda sam ja otvarao servo i ostavio otvoreno kako bih napunio servo trunjem, da potencijalno sebi raz****m auto, sve u želji da se ponovo vidim s Tomom povodom čišćenja trunja!? Sve dotle je bilo samo neprofesionalno a sada je neljudski. Pogotovo nije imao razloga da me optuži jer štete nije bilo (tj. bar ne akutne, jer za sada je sve okej). Nego mu je bio valjda to način da se opravda, jer je izgleda lakše tako postupiti nego prosto izviniti se. Pretpostavljam da im je glavni deo ljutnje poticao od toga što su morali iz svog džepa da plate šlep (pretpostavljam). Otišao sam po kola, komunikacija preko one stvari i telegrafska, i još “sipali smo ti i dva litra vode u motor, falilo je”. Tačno je, ovo sam i ja primetio par dana ranije kad sam otvorio haubu ali nisam imao pri ruci destilovanu da dospem. Pomislih zašto su sipali dva litra vode kad bi trebalo litar vode i litar antifriza, ali sam samo rekao okej, proverio servo ulje (od sad proveravam čepove pri napuštanju servisa), platio im litar ulja i seo u kola i odvezao se. Zaboravio sam u tom trenutku da pogledam rashladnu tečnost, što će me narednih dana koštati još nervoze.

                            Odem u sledeći sa spiska hvaljeni servis “Laki” na Žarkovu, momci bukvalno za 5 minuta nađu tačno mesto gde pušta ulje (digli na dizalicu, očistili masnoću sa cevi, okretali volan i našli gde curi), i utvrde da uopšte ne mora da se skida komplet i odvija iz servo letve, nego ima nastavak i može se skinuti samo parče cevi. Skinu to, Boban mi napravi, namontiraju, i sve super, prošao jeftino, mesec dana zajebancije i stresa, vožnje busevima, bilo sasvim nepotrebno. “Morali smo da ti sipamo i litar vode i litar antifriza, falilo je oko dva litra u kantici”. Kako bre sad opet dva litra majku mu, ja zbunjen. Momci iz “Lakija” sumnjaju na mali hladnjak (jer su primetili blago magljenje kabine) i daju mi kontakt servisa koji to radi. Odvezem se nazad na posao i, parkirajući kola u rikverc, obavije me oblak belog dima iz auspuha. Količina belog dima koja je izlazila iz auspuha bila je poprilična. Saberem ja dva i dva, motor gubi vodu velikom brzinom (tek što su mi na Vidikovcu dosuli dva litra, posle nekoliko pređenih kilometara opet je falilo dva litra), na auspuh piči beli dim (a nije tako hladno, bilo je +8 C) i totalno se s****m, znači izgleda motor otišao vragu, ipak nisam imao sreće s kupovinom kola isl... Mada opet, i nije logično, za nekoliko kilometara 2 litra vode, to je više nego goriva, a auto ide normalno. Par dana kasnije odvezem do trećeg servisa, oni ne nađu nikakav problem, sve deluje okej, a i motor mi nije ni malo dehidrirao prilikom te vožnje. Vozim tako još nekoliko dana i proveravam tečnost, vidim da skoro ništa ne gubi, tačnije ipak gubi ali polagano, 1 cm za 200 kilometara. Jedino logično objašnjenje je da u TIM-u nisu ni sipali vodu. Verovatno su pomislili da treba sipati oko dva litra ali su zaboravili. Ovo ne mogu da tvrdim, ali drugo objašnjenje nemam. Tečnost sam dosuo pred zimu i 2 litra je nestalo tokom par meseci, uklapa se sa ritmom kojim sada gubi, samo se nikako ne uklapa da je u TIM servisu dosuta voda. Mesec i po peripetija ni oko čega. Čak i dalje se može reći da s ovim autom nisam imao ni jedan pravi kvar (do ovog problema sa vodom koji još nisam rešavao), jer ta cev od serva je zapravo bila oštećena pri nagnječenju haube koje se desilo prethodnom vlasniku (podvukao se pod nešto), a cev je pozicionirana tik ispod haube uz prednju masku.

                            Eto udavio sam vas, ništa specijalno se nije desilo ali ipak su Toma i Miki zaređali desetak glupih postupaka odjednom, obećao sam da ću da ispišem i eto. Pozdrav svima.

                            Comment

                            • dekiv68
                              CBC Senator
                              • 06.03.2010
                              • 230
                              • Borča

                              Re: Fiat-Lancia Servisi - pozitivna i negativna iskustva

                              Ima li još koga da vozi, servisira i stiče iskustva sa Fiat- Lancia (a što da ne i Alfa Romeo) automobilima, ili su svi "pobegli" na druge, istoimene forume

                              Comment

                              • Stratos
                                CBC Senator XXL
                                • 10.09.2008
                                • 2594
                                • Novi Sad

                                Re: Fiat-Lancia Servisi - pozitivna i negativna iskustva

                                Ima nas joooš!!!
                                Nebih da se ponavljam,ali dok vozim italijanska auta za mene za servis postoji samo Goran sa Altine. Nije mi daleko iz Novog Sada.

                                Comment

                                Working...
                                X