Jeftinija registracija od 1. oktobra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Chubbs
    Everybody lies
    • 29.01.2006
    • 5807
    • Novi Sad
    • Audi A6 1.8T

    Jeftinija registracija od 1. oktobra

    Ministarstvo finansija i privrede pripremilo je niz promena izdataka za registraciju vozila, koje će na snagu stupiti već 1. oktobra.

    Četiri takse će biti ukinute, pa će ušteda za vozače, u zavisnosti od toga gde se automobil registruje, biti između 2.500 do 3.000 dinara. Takođe, redovi na šalterima će biti manji, jer će za registraciju biti dovoljan – jedan papir.

    Kako pišu "Večernje novosti", biće ukinuta republička administrativna taksa za zahtev za izdavanje saobraćajne dozvole, potvrde o privremenoj registraciji ili registracione nalepnice i odjavu vozila, koja je do sada plaćana 670 dinara. Više se neće plaćati ni republička administrativna taksa za izdavanje saobraćajne dozvole ili registracione nalepnice u iznosu od 770 dinara. Vozači će uštedeti i na naknadi za korišćenje puteva, koja je iznosila 690 dinara. Ukida se i ekološka taksa od 496 dinara.

    Takođe, komunalna taksa biće ujednačena za sve vozače bez obzira na to gde registruju svoja vozilo i iznosiće 2.000 dinara. Zahvaljujući samo ovoj odluci, vozači u Beogradu će uštedeti 784 dinara, u Paraćinu 1.000, a u Somboru 380 dinara.

    U Vladi je, takođe, potvrđeno i da neće biti najavljenog poskupljenja obaveznog auto-osiguranja, što su osiguravajuće kuće najavljivale za 1. januar naredne godine. Nešto slično izjavila je u petak i guverner NBS Jorgovanka Tabaković. Kao argument za zadržavanje minimalne cene obaveznog osiguranja u Ministarstvu finansija i privrede navode to što će, u najavljenoj "seči" taksi i ostalih nameta, biti ukinut i deo propisa koji će omogućiti da i osiguravajuće kuće ostvare određene uštede.

    ""Dunav osiguranje" neće podizati cene polisa obaveznog auto-osiguranja. Istina je da cena ove vrste polisa nije menjana od 2008. godine, iako je došlo do značajnog poskupljenja rezervnih auto-delova. Međutim, rezultati ostvareni u prethodnom periodu ne daju nam za pravo da zatražimo poskupljenje. Pored toga, mi smo osiguravajuća kuća u državnom vlasništvu i jasno je da u uslovima izuzetne ekonomske krize moramo pokazati i društvenu odgovornost", kaže za član Izvršnog odbora "Dunav osiguranja" Siniša Erić.

    izvor
    You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
    Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
    Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
  • sErGiO
    Moderator
    • 30.01.2007
    • 2769
    • Neko selo pored Beogr
    • Alfa Romeo 156SW

    #2
    I to je nešto. Još kad nebi vezivali cenu registracije za kubikažu gde bi nam bio kraj

    Comment

    • Sigtran
      CBC Član
      • 04.04.2008
      • 92
      • Beograd
      • BMW 525i M (E39)

      #3
      Bilo bi najpravednije da vezuju za realnu vrednost vozila, ALI kako obezbediti da procena zaista bude realna? Ko i kako da procenjuje? Da li da se ide prema kataloškoj vrednosti? Ako i idemo tako, time bi stimulisali stare krntije nauštrb bezbednosti, ekologije i prodaje novih vozila... Dakle nije baš jednostavno napraviti dobar sistem, pogotovu u našoj ekonomskoj situaciji...

      Comment

      • MN026
        CBC Senator XXL
        • 18.01.2009
        • 348
        • SMEDEREVO

        #4
        nema nista od toga,tu ce da skrate a na drugu stranu ce produziti 2-3x

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          #5
          Originally posted by Sigtran View Post
          ... time bi stimulisali stare krntije nauštrb bezbednosti, ekologije i prodaje novih vozila... Dakle nije baš jednostavno napraviti dobar sistem, pogotovu u našoj ekonomskoj situaciji...
          Sistem i nije loš, samo se često ne sprovodi pravilno pri naknadi štete. Na primer, sin direktora, pod uticajem narkotika, slupa nov C5, preletevši kanal, udarivši u drvo i moj ogradni, ulični zid, gde se zaustavio, prevrnut na krov. Šteta totalna. Desilo se, oko 1 sat posle ponoći. Svađao se sa policijom, pa su stigli roditelji na poziv policije, da ga smire. Nakon mesec dana, dobio je nova kola!

          To u vezi starih krntija na uštrb bezbednosti, jer u većini slučajeva saobraćajki sa velikom materijalnom štetom i izgubljenim životima, učestvuju novija vozila: snažna, brza i skupa.

          Pitanje ekologije je posebno pitanje, kao i prodaja novih vozila, koja kupuje onaj ko ima para, pa i za osiguranje. Rekao bih, da su upravo vlasnici novih vozila stimulisani! Na primer, mog megana, starog 4 godine, nisam kasko osigurao, pa sam opravku oštećenja, koja mi je neko počinio na parkingu ispred zgrade, gde stanujem, platio 650 evra.

          Comment

          • gorans
            CBC Senator XXL
            • 09.03.2010
            • 1525
            • Beograd

            #6
            Originally posted by Franjo View Post
            Na primer, mog megana, starog 4 godine, nisam kasko osigurao, pa sam opravku oštećenja, koja mi je neko počinio na parkingu ispred zgrade, gde stanujem, platio 650 evra.
            To je zato sto si ga vozio u ovl servis,inace si mogao da prodjes sa max 300e.Nego,to je druga tema.

            Comment

            • Dzoni_mkv
              CBC Senator XXL
              • 29.04.2007
              • 875
              • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

              #7
              Originally posted by Franjo View Post
              .......
              Vala veze nema ovaj post sa temom....

              Ugalvnom, nije problem naci model po kojem bi se izbegla globa po kubikazi. Zasto to mora da bude jedan parametar? Moze da se gleda, snaga, emisija CO2 i godiste vozila npr. Pa na osnovu toga recunati poreske grupe. Zasto da ne. Vozilo od 300 ks staro 2-3 godine sa emisjom CO2 preko 200 ne moze da bude jevtino za registraciju, zato sto je to sigurno auto koji ima veliku vrednost i samim tim vlasnik treba da plati vise. Sa povecenjem starosti vozila poreska stopa se umanjuje i to je to. Opet treba ta pravila redovno uskladjivati jer vi sada lako mozete kupiti auto od 50000 eur koji ima ispod 2L motor a ima preko 250 KS. On treba on treba placati manji porez nego vlasnik polovnog auta starog 5 godina sa motorom od 2.2L nekih 180 ks cija je vrednost <= 10 000 eur? Nelogicno.
              Takodje sva vozila koja su starija od 15-tak godina trebaju imati dosta niske poreske stope, ali sa druge strane jako poostriti tehnicke preglede da imamo nesto kao MOT u Britaniji tj rigorozan tehnicki koji ce zabranjivati izlazak u saobracaj svakom vozilu koje nije savrseno tehnicki ispravno, ali ne samo tehnicki nego i vizuelno. Bez branika koji vise ispucalih i polomljenih, naprslih farova, razlicitih guma i felni, bez pocepanog enterijera itd... Onda bi stara vozila bila ispravna krsevi bi se sklonili sa puta i to je to.

              Sve to kosta ali kada se malo bolje razmisli i ne kosta. Onaj ko nema para da vozi auto nece ga ni voziti, onaj ko ima para za auto vozice onaj prema svojim mogucnostima, a ne "premium" marku sa polovnim gumama nikad uradjenim servisom iscukan sa polomljenim branicima, nikakvim brisacima i raspalim trapom gde auto ide k'o lovacki pas.
              Svuda je to podrazumevano osim kod nas.

              Opet ne verujem da bi to mnogo promenilo cene registracije vozila osim sto bi ne bi razmiljali o kubikazi vozila, ali sa druge strane tehnicki pregled bi nas terao da vozimo dobre automobile a tako da oni koji bi jevtino da voze auta od 4000 cm3 videli bi da odrzavanje istih u top formi nije jevtino pa bi opet bili na istom. Ali to onda bi bilo sasvim OK.
              You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

              Comment

              • Chubbs
                Everybody lies
                • 29.01.2006
                • 5807
                • Novi Sad
                • Audi A6 1.8T

                #8
                Ono sto svima promice je: sta ce zaista biti jeftinije kod registracije. Ukinuce dve, tri takse, nalepnicu i jeftinije nove tablice. U stvarnom zivotu, to ce biti par stotina dinara manje. Jedina pozitivna stvar u ovome je sto ce biti objedinjana uplata na jednu uplatnicu umesto 15 komada kao do sada. A poste i banke su se bas obezobrazile sa provizijama.

                i sta vredi ovo pojeftinjenje kad ce litar goriva za koji dan 10 dinara gore. Bolje da mi je registracija 700 eura a gorivo jeftinije nego jeftina registracija a skupo gorivo. Naravno, znaju i oni za to pa je zato tako + sto se niko ne buni kako god da je.
                You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                Comment

                • stevak
                  CBC Senator XXL
                  • 31.05.2009
                  • 1215
                  • Zemun
                  • Saab 9000 cs 2.0T

                  #9
                  Originally posted by Chubbs View Post
                  Ukinuce dve, tri takse, nalepnicu i jeftinije nove tablice. U stvarnom zivotu, to ce biti par stotina dinara manje.
                  Dokaz da se na olovku najbolje krade ili najbolje mažu oči. Produženje registracije je pojeftinilo samo za 600 i nešto dinara ukidanjem jedne takse. Otprilike sam takvu prevaru i očekivao još kad sam pročitao najavu u kojoj kaže: "komunalna taksa biće ujednačena za sve vozače bez obzira na to gde registruju svoja vozilo i iznosiće 2.000 dinara. Zahvaljujući samo ovoj odluci, vozači u Beogradu će uštedeti 784 dinara" Ta taksa je za moj auto bila 3480 dinara a ujednačavanjem cene na 2000.- bi značilo uštedu samo po njoj od 1480 dindži ali toga nema.
                  Last edited by stevak; 01.10.2012, 12:22.
                  ex SAABotražitelj

                  Comment

                  • Chubbs
                    Everybody lies
                    • 29.01.2006
                    • 5807
                    • Novi Sad
                    • Audi A6 1.8T

                    #10
                    ne bih ja iskljucio i neobavestenost salterskog radnika.
                    You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                    Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                    Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                    Comment

                    • banekg
                      CBC Senator XXL
                      • 06.09.2010
                      • 1274
                      • Nis
                      • Toyota Carina e 2.0

                      #11
                      Jutros bio da registrujem, ni ovde nemaju pojma o umanjenju gradske takse, jeftinije mi bilo 650din. u zbiru.
                      Long Live CBC!!!

                      Comment

                      • banekg
                        CBC Senator XXL
                        • 06.09.2010
                        • 1274
                        • Nis
                        • Toyota Carina e 2.0

                        #12
                        Vlada se izvinjava sto kasni ukidanje taksi na registraciju motornih vozila, i svima koji su imali neprijatnosti, ce pare biti vracene.
                        Izvor Blic.
                        Ministarstvo finansija i privrede uputilo je danas, u ime Vlade Srbije, izvinjenje građanima ukoliko su imali neprijatnosti prilikom registracije vozila, jer kasni primena odredaba zakona kojima su ukinute takse koje omogućavaju jeftiniju registraciju.
                        Long Live CBC!!!

                        Comment

                        • zdushan
                          CBC Veteran
                          • 21.08.2012
                          • 129
                          • Beograd
                          • Toyota Corolla E12 1.6 vvti

                          #13
                          Kavi mulci !!


                          http://www.toyotaclub.rs/forum/index.php

                          Comment

                          • kuzmar
                            Moderator
                            • 18.12.2009
                            • 783
                            • Lazarevac
                            • Pezo 207 1.6 HDI

                            #14
                            Ne bato, nisu oni mulci. Vidis ovako ja nesto kontam da ce procedura povracaja neosnovano naplacenih taksi biti takva da se nikome nece isplatiti da trazi nazad svoj novac. U tomo slucaju novac ostaje u budzetu a niko nece imati pravo da kaze da je ostecen. Pa pogledaj koliko se dnevno registruje vozila pa to puta broj dana neprimenjivanja propisa pa puta iznos taksi koje se naplate van zakona pa to na kraju izadje penzija za npr. opstinu Vladicin Han. Malo li je?
                            www.paluba.info

                            Comment

                            • stevak
                              CBC Senator XXL
                              • 31.05.2009
                              • 1215
                              • Zemun
                              • Saab 9000 cs 2.0T

                              #15
                              @ kuzmar

                              Kakve su to insinuacije! Ja nikako ne mislim da država radi nešto namerno u smislu da prevari svoje građane jer sam osetio na svojoj koži. Više puta.
                              Last edited by stevak; 02.10.2012, 17:02.
                              ex SAABotražitelj

                              Comment

                              Working...
                              X