Atest , registracija itd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dutchman
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 741
    • Vracar centar sveta

    Atest , registracija itd

    Kako prevariti drzavu i ne platiti porez pri registraciji ili bar umanjiti shtetu....

    Da je normalan auto ne bih pribegavao ovakom reshenju ali shta je tu je....


    Imam Kombi GMC 5.7litara i registracija za njega je simbolichna ... skoro 1000eura, sve to i nije toliko strashno da nemora da se plati 30 hiljada dinara poreza na posedovanje ovog auta i to sa svim popustima na godine ... za nov auto preko 3000kubika je 50hiljada ako se nevaram...

    Sve u svemu predlozili su mi par opcija ...

    Prva je da ga pretvorim u teretno i onda se porez ne placa i komplet registracija bi bila oko 10hiljada ... ali me u toj prichi zanima da li neko zna na koliko maximalno putnika moze da se registruje teretno vozilo... pretpostavljam 2-3-4 ... ako neko ima neku proverenu informaciju nek javi...


    drugaopcija pomalo khm khmmmmm ... da kupim papire od nekog forda V6 2000ccm iz 76te za 100 eura prekucam i odem na atest i pravim se blesav... samo bi radije neku normalniju varijantu....


    svaki savet je dobrodoshao , pogotovo od ljudi koji se bave prenosom i registracijom. Inache kombi je trenutno na firmu registrovan a ja bi ga prebacio na sebe ako ce tako biti jeftinije ili ako moze neshto da se iskombinuje tokom prenosa...
    Prevelika slika u potpisu!
  • Eon
    Moderator
    • 10.03.2005
    • 4225
    • Beograd-NBG-44
    • Superb 2.0 4x4 DSG

    #2
    U zavisnosti od tipa vozila, za teretno moze max da se registruje 2-3 osobe!
    Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

    Comment

    • -Miki-
      Moderator
      • 09.11.2005
      • 708
      • Valjevo
      • Honda Accord coupe cg4

      #3
      Prebaci auto na firmu registracija se drasticno umanjuje , info nije 100% tacna ali mi je to rekao prijatelj koji radi s tim upravo kad smo razgovarali o nekom land roveru (4.2 litra) koji je bio kod njega u servisu kad sam mu spomenuo registraciju . Provericu pa javljam a i ti se raspitaj oko toga.

      Pozdrav
      Saab 9-3 sport sedan 1.9 TiD 150KS

      Comment

      • Lucky
        CBC Veteran
        • 08.12.2004
        • 184
        • Prokuplje

        #4
        Kao pravno lice ne placas porez ali su kazne za prekrsaje nekoliko desetina puta vece nego za fizicka lica

        A jel to bese kombi koji je bio teretni pa ubacena sedista pa isao na atest...

        Comment

        • ada
          CBC Senator XXL
          • 04.06.2005
          • 2375
          • Novi Sad
          • Svasta nesto

          #5
          prvo nisi naveo koliko sedista ima ili redi i dali ima nazad tovarni prostor ili ne! a sto se tice moze da ima i 6 i 9 sedista pa da opet bude teretno vouilo !!!! imate teretnjake sa duplom kabinom ! pogledaj postine fiat kombije 5 sedista je svaki! e sada najpametnije je da ga registrujes kao teretno ali onda moras da ako imas treci red sedista izvadis i pregradis!!!!! samim tim si resio taksu!! a placas porez na nosivost!!! sto je puno jeftinije!!!
          Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
          Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
          Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
          Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

          Comment

          • Dutchman
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 741
            • Vracar centar sveta

            #6
            E ovako kombi je putnichki , bolje recheno kad sam ga uzeo u oreginalu je bio za 12 osba ili ti 2+3+3+4 znachi vozach suvozach i tri reda sedishta iza poslednje klupe ima josh 60cm kao prtljazni prostor za kofere i slichno.

            Prva stvar koju smo uradili je poskidali po jedan pojas sa zadnje tri klupe i otishli na atest , na atestu samo sliko lik shto radi i udario pechat da je 9 sedishta kako bi mogao da ga vozim sa B-kategorijom.

            Kombi se trenutno vodi na firmu, i kao firma registracija je skuplja za 12hiljada ... tako da -Miki- neko se malo zeznu...

            Poshto je 5.7 sve je "sky high" shto se tiche cena...

            Meni je ideja da pozadi pravim "lounge" fotelje krevet TV DVD mini bar i slichno.... ali poenta je napraviti neku kombinaciju ....


            najradije bi dao nekom 200-300 eura i on da mi sve zavri i da se auto sa mojim brojem motora vodi na 2499kubika ako je ikako moguce....

            Kontam da je Bobanov super fica ishao na atest kad mu je smanjen hod klipa da bi uchestvovao u hobiju ... e sad za tu akciju ide se na atest skine glava povuche klip u donju tachku izmeri kapacitet i pomnozi sa brojem cilindara... da imam nekog na atestu ko bi za 3glave potpisao da je smanjeno na 2,499ccm to bi bilo idealno...

            e sad sa vishe informacija pomagajte...

            kontam da zbog samog atestiranja za teretno treba da ugradim paravan izmedju putnichkog i teretnog dela i prozorche... to mi nije frka roknucu plochu univera ali neznam koliko je max mesta za putnike u teretnom vozilu... posle atesta cu ja da prepravljam shta se meni svidja...

            aj sad pomagachi

            i josh jedno jel teretno moze na mene poshto ocu da ga prebacim sa firme ili mora na firmu...
            Prevelika slika u potpisu!

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              U Belgiji se pregradi recimo luksuzni dzip i ostavi samo prednji red sedista i to je onda "lako teretno vozilo". Pregrada mora da bude CVRSTA sada jer su mnogi zloupotrebljavali pa stavljali onu mrezu za pse. Ljudi odn. firme sa najvise para pa nece da plate a hoce luksuz. Nije fer jednostavno. Opet, kategorija neceg sto lici na MOTOR HOME verovatno podpada pod neku nizu kategoriju ali opet je potrebno da nema vise od prvog reda sedista i da je pozadi uredjeno kao kamp prikolica. Treba se raspitati kod onih koji to znaju u doticnoj drzavi kao i o tacnim cenama u koju bi uslo to konkretno vozilo nakon prepravke. Praviti inace nesto kao salon pozadi je isto ono sto imamo u limuzinama (obavezna sedista i pojasevi) a to vec nije kamp prikolica niti teretno vozilo.
              Ipak ne moze biti isto jedan pregradjeni Porsche Cayenne i Berlingo ma kako to neko zeleo mada je trajalo dok je trajalo.
              Od americkih vozila tipican primer su vozila tipa "truck" odn. pick-up od kojih neka novija imaju kabinu sa dva reda sedista i otvoreni tovarni prostor. Medjutim, u vecini slucajeva je i to samo jedan red sedista za dve ili tri osobe.
              Uostalom, za sta se treba koristiti to vozilo Duchman? To nije ni osmisljeno da bude porodicni auto vec privredno vozilo (taxi i slicno).

              Comment

              • Dutchman
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 741
                • Vracar centar sveta

                #8
                Pa primarno je da ja uzvam u njemu ... a sekundarno mozda da vozim klince po maturama i slichno... poshto postaje sve popularnije kod nas


                realno najradije bih ga prodao za 4soma ali teshko je naci kupca za takvo vozilo kod nas a imam neki suludi stav da necu da ga prodam za 2 soma nekom selji... nije mi toliko frka za pare... a kad ga prepravim vece su shanse da se i proda a i eventualno apravi neki poslic kao limo servis
                Prevelika slika u potpisu!

                Comment

                • kilson
                  Moderator
                  • 09.10.2004
                  • 3216
                  • NoviBGD
                  • AR 75 GT

                  #9
                  Matori, ako ne uspesh neshto iz "one" varijante uraditi, najbolje je da uvezesh jedan diesel 2.4 jtd recimo, odradish homologaciju i "mirna Bosna".

                  Posebno je bitna stavka jer cesh ga koristiti i za eventualni bizz, tako da se u nekom dugorochnom planu sigurno isplati investicija...
                  Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                  Comment

                  • Dutchman
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 741
                    • Vracar centar sveta

                    #10
                    Josh bolje 2.0 SAAB


                    zao mi da vadim 5.7 napolje... ja sam matorog i izlozio da uzme amera bash zato shto je pravi amer.... a i neznam da li bi i koji dizel mogao lepo da vuche 3 tone non stop... ja sam ovaj vozio 2glave na autoputu a i ubrzanje je zavidno iako ima samo skoro 200konja...
                    Prevelika slika u potpisu!

                    Comment

                    • -Miki-
                      Moderator
                      • 09.11.2005
                      • 708
                      • Valjevo
                      • Honda Accord coupe cg4

                      #11
                      @ ... tako da -Miki- neko se malo zeznu...

                      Jbg rekao sam da nisam siguran ali da sam cuo , doduse ovaj prijatelj ima sportski auto klub mozda je mislio registr. na njega onog land rovera od 4.2l o kom smo pricali ,uff malo sam u guzvi ovih dana oticiu do njegovog servisa bas da ga pitam pa javljam

                      Pozdrav
                      Saab 9-3 sport sedan 1.9 TiD 150KS

                      Comment

                      • *Egon*
                        CBC Senator XXL
                        • 31.12.2004
                        • 1232
                        • Beograd, Dorcol, N 44

                        #12
                        I sportski auto klub placa registracije isto kao i ostali, jedino ne placa carinu i porez na uvoz trkackog auta.

                        2 Dutchman : Za Superficu nije bio potreban atest, posto je to trkacki auto i ne registruje se uopste.
                        Garaza
                        1996 SAAB 900 NG Cabrio

                        Comment

                        • Dutchman
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 741
                          • Vracar centar sveta

                          #13
                          hmmm na taj detalj nisam uopshte razmishljao... ali trkachki auto nemoze na ulicu ... ako nije registrovan tako da mi ta opcija otpada...
                          Prevelika slika u potpisu!

                          Comment

                          • Uros Piperski
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2005
                            • 2978
                            • Beograd

                            #14
                            Da se ubacim i ja sa jednim pitanjem.

                            Kada bi Super Fica trebao da se registruje, kakav atest bi trebao da prodje, da li se to placa i koliko (otprilike) i da li je neki problem zavrsiti? Sta bi trebalo jos uraditi na Fici da prodje atest - sta traze na atestu?


                            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                            Comment

                            • Dutchman
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 741
                              • Vracar centar sveta

                              #15
                              za ficu nije problem da prodje atest na mashinskom, oko 50 eura je atest za vozila, fica bi morao a ima svetla po propisima i da se izmeri stvarna zapremina motora poshto je to menjano, kao i tehnichka ispravnost napravljenog sklopa.... i sve to glat prolazi..

                              ali shta ja da radim, zna li neko kako se registruju kamperi kod nas, kao putnichko teretno ili neshto trece , nemoguce da na nashem forumu nema ni jednog vlasnika firme za osiguranje, registraciju i prenos vlasnishtva... takav chovek nam treba koji ima sve kecheve u rukavu...
                              Prevelika slika u potpisu!

                              Comment

                              Working...
                              X