Dijagnostika u Ninicu letos je bila 2000 din...
Servisi i prodavnice za Alfa Romeo u SCG
Collapse
X
-
mene chorbu do dedine garaze
pa ono, pazi, zameni filter ulja/vazduha/klime/ulje, pregleda trapove, kocnice, baci ga na komp = 1000din... mislim da je to OK2008. Leon
"... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."
Comment
-
-
Moja zapazanja:
Menjao sam skoro (mart 2004) varijator, kaiseve, spaner itd u beogradu na autokomandi (ali ne onaj veliki alfin servis, nego pored tog, mali servisic, mislim da je Nebojsina ulica, drzi ga brat od vlasnika velikog servisa)...
U sustini su uradili "dobar" posao, dijagnostika dzabe (uz cenu od 300E nije ni cudo), osim sto je varijator poceo da se cuje posle 6-7K kilometara opet pa me mrzelo da se ubedjujem sa njima (nisam uzeo racun kada sam servisirao auto, ko mi kriv) te sam otisao u alfa-fiat-lancia servis u Cacku (taj mi je blizu).
Tamo su zamenili varijator za 19000 dinara, nisu lepo vratili poklopac kaisnika, i nisu imali da mi zamene provodnik koji vodi od bobine do svecice (TS je motor, nije kabl vec provodnik od otprilike 12cm koji ulazi u kanal od glavne svecice) pa smo otisli na neki otpad gde prodaju samo delove za Alfu i tu smo kupili za 10E to sranjence...ostalo je OK...
Ni jedni ni drugi nisu mogli da provale zasto mi ne radi daljinski na kljucu (nije IC nego je radio predajnik)...
Znaci, nemam pojma kakve su cene u drugim servisima, ali sam u sustini zadovoljan kako su odradili posao...Moglo je malo pedantnije, ali sta da se radi...Svi su jako ljubazni...
Mislim da ovi u beogradu ugradjuju reparirane varijatore (cuo sam da ima da se kupi u Delti repair kit)...Ivan Mandic
www.spotkg.com
Comment
-
-
Ja obicno idem u Deltin servis u Krusevcu, prilicno sam zadovoljan, momci profesionalno rade posao i nisu previse skupi, dijagnostika je 1500 din.
Gde se nalazi taj otpad koji prodaje samo delove za Alfe?When Henry Ford saw an Alfa go by he used to lift his hat in salute, so should BMW owners!!!
Comment
-
-
Pre Cacka imas skretanje levo ka Zlatiboru (ona magistrala kojom idemo na more). Naidjes na cini mi se prvi semafor i odmah tu sa leve strane...Nisam bas 100% siguran, ali videces gomilu Alfi na placu (na magistralnom je putu)...Pazi ako budes ulazio da te ne ujede prase ili neka druga zivotinjka, i obuj duboke cizme, jer je prljavo strasno...Ivan Mandic
www.spotkg.com
Comment
-
-
Hvala
"Pazi ako budes ulazio da te ne ujede prase ili neka druga zivotinjka, i obuj duboke cizme, jer je prljavo strasno..."
u slucaju razbesnelih prasica
When Henry Ford saw an Alfa go by he used to lift his hat in salute, so should BMW owners!!!
Comment
-
-
Originally posted by imandicMoja zapazanja:
Menjao sam skoro (mart 2004) varijator, kaiseve, spaner itd u beogradu na autokomandi (ali ne onaj veliki alfin servis, nego pored tog, mali servisic, mislim da je Nebojsina ulica, drzi ga brat od vlasnika velikog servisa)...
U sustini su uradili "dobar" posao, dijagnostika dzabe (uz cenu od 300E nije ni cudo), osim sto je varijator poceo da se cuje posle 6-7K kilometara opet pa me mrzelo da se ubedjujem sa njima (nisam uzeo racun kada sam servisirao auto, ko mi kriv) te sam otisao u alfa-fiat-lancia servis u Cacku (taj mi je blizu).
Tamo su zamenili varijator za 19000 dinara, nisu lepo vratili poklopac kaisnika, i nisu imali da mi zamene provodnik koji vodi od bobine do svecice (TS je motor, nije kabl vec provodnik od otprilike 12cm koji ulazi u kanal od glavne svecice) pa smo otisli na neki otpad gde prodaju samo delove za Alfu i tu smo kupili za 10E to sranjence...ostalo je OK...
Ni jedni ni drugi nisu mogli da provale zasto mi ne radi daljinski na kljucu (nije IC nego je radio predajnik)...
Znaci, nemam pojma kakve su cene u drugim servisima, ali sam u sustini zadovoljan kako su odradili posao...Moglo je malo pedantnije, ali sta da se radi...Svi su jako ljubazni...
Mislim da ovi u beogradu ugradjuju reparirane varijatore (cuo sam da ima da se kupi u Delti repair kit)...
NOV originalni varijator je 9k dinara...
E sad, niko ti nece dati garanciju na varijator zato shto vrlo cesto se desi to sto se tebi desilo... mom kumu su na alfi 155 menjali varijator,
uzeo je NOV ORIGINALAN i posle 4000km je opet poceo da mu klikce...
otishao je nazad kod majstora i zamenili su samo ulozak varijatora
(deo 15EUR i rad 30EUR) (iako je morao da razupci motor opet) i eto
Boze zdravlja vec 20ak hiljada mu ne klikce nista...
u sustini mene je servis (svi spaneri/kaisevi + varijator)
kostao 400EUR sa originalnim novim varijatorom (koji je poceo da klikce posle 10ak hiljada)2008. Leon
"... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."
Comment
-
-
Originally posted by Quadrifogliou sustini mene je servis (svi spaneri/kaisevi + varijator)
kostao 400EUR sa originalnim novim varijatorom (koji je poceo da klikce posle 10ak hiljada)Ivan Mandic
www.spotkg.com
Comment
-
-
da ali ja sam menjao sve kaiseve i sve klizace/spanere/zatezace a ti samo spaner zupcastog kolko sam shvatio?
nov varijator originalni je 9000din cini mi se...
nego jel ima neko ovaj novi alfin program shto ide na DVD-u ???2008. Leon
"... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."
Comment
-
Comment