Pomoc oko promene zupcastog kajsa - Renault Thalia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bakara
    CBC Senator XXL
    • 29.01.2005
    • 977
    • nBGd

    #16
    Pa malo je (novijih) automobila sa lancem, a i lanac bi trebalo da se menja, pa ni to ne ispada bas jeftino. Jedino sto si sigurniji da nece da prezubi...
    pozdrav

    Comment

    • JNC
      CBC Senator XXL
      • 19.12.2006
      • 1332
      • Beograd

      #17
      Pa moj auto je star godinu dana i ima lanac, znaci noviji je model a i almera ima lanac, a sto se tice te pumpe pa to je bas glupavo, na mojoj mazdi pise prekontrolisati lanac na 240hiljada i zameniti po potrebi znaci nista pumpa i to. Znaci na vagenima(koji je spomenut da se menja pumpa sa svakim kaisem) treba menjati na svakih 80-90k kilometrara(ako se na toliko menja kais), pa po meni je to onda znaci totalni krs. Kupi japanca sa lancem i cao, kakvo menjanje pumpe na 100hiljada, pa auto ima toliku garanciju, pa ljudi prelaze stotine hiljada kilometara i ne menjaju pumpu i nista vitalno, pa ja imam golfa 2 presao boga oca(kod mene 200hiljada) i zanenio mu samo jednom pumpu(pre 30-35k).

      Comment

      • Srdjan
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 2416
        • Bajina Basta/Beograd

        #18
        A sta onda kazes na Opelove 16 motore gde se menja zupcasti na 60.000km i preporuka je da menjas vodenu pumpu jer nece izdrazati jos 60k....
        Lancia Kappa 2.0 20v

        Comment

        • prolupator
          CBC Senator XXL
          • 02.09.2005
          • 3968
          • Zemun

          #19
          Uvek je opcija uzeti japanca za 5K eur vise ili Opel s vise opreme i za isto vreme koriscenja dati 1K eur na zupcaste, vodene pumpe...
          Dakle, Opel...
          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

          prolupator.mojblog.rs

          Comment

          • Vocko
            CBC Senator XXL
            • 25.04.2005
            • 4556
            • nBGd

            #20
            Mhm... Kako da ne

            Comment

            • zux
              CBC Senator XXL
              • 10.05.2005
              • 773
              • Beograd-Filmski grad

              #21
              hehe ali zato za tog opela pumpa kosta 2.500-3.000 din., a originalni GM set zupcastog kaisa sa rolerima i spanerima cca. 6.500din.
              ove cene su za benzinske motore, radna vozila na naftu ne komentarisem

              Comment

              • JNC
                CBC Senator XXL
                • 19.12.2006
                • 1332
                • Beograd

                #22
                Pa sve je to super, nisu skupi delovi par hiljada dinara(kvalitet valjda dobar) ali platis za ruke pet puta za jednu zamenu lanca, a da nepricam sto od skupoce delova za Japance svi moji prijatelji toliko osiromasise da opet kupe japanca.

                Ali dosta off-a, o zameni zupcastog za thaliu nemam pojima pa da se ne prepucavamo ovde vise, i onako ima tema za to.

                Comment

                • Car
                  CBC Senator XXL
                  • 07.07.2005
                  • 900
                  • Beograd

                  #23
                  Ma dobro, to za cenu odrzavanja je odavno jasna prica. Cena, barem po Srbiji, vise zavisi od godista i klase auta i mesta na kome odrzavas nego od te kategorizacije francuski, japanski, nemacki ili neki peti auto.. Uz naravno neke izuzetke.

                  Comment

                  • stefanves
                    CBC Senator XXL
                    • 10.12.2006
                    • 1351
                    • BG

                    #24
                    Za Bravo je full zamena kaiseva(zupcasti, klima...)+spaneri i jos neke gluposti sa originalnim delovima kosta 24000 dinara.
                    Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
                    Konacno i ja imam auto :-)

                    Comment

                    • prolupator
                      CBC Senator XXL
                      • 02.09.2005
                      • 3968
                      • Zemun

                      #25
                      Aj kad smo kod OFF-a..
                      Ako se dobro secam, pre oko 40ak K km ... "veliki servis" svi kaisevi, spaneri, filteri, ulje .. bla truc.. oko 18-20K din...
                      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                      prolupator.mojblog.rs

                      Comment

                      • Car
                        CBC Senator XXL
                        • 07.07.2005
                        • 900
                        • Beograd

                        #26
                        Za Nubiru ili za Corsu?

                        Comment

                        • prolupator
                          CBC Senator XXL
                          • 02.09.2005
                          • 3968
                          • Zemun

                          #27
                          Nubira, Corsa jos nije presla toliko
                          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                          prolupator.mojblog.rs

                          Comment

                          • antap
                            CBC Član
                            • 28.07.2006
                            • 62
                            • Beograd

                            #28
                            Ako je zamena zupcastog za Thaliu jos uvek aktuelna - preporucujem Renault servis u Zemunu - Pregrevica i majstora Nesu. Tu odrzavam Megane-a vec 2 godine i zadovoljan sam uslugom

                            011 2617365
                            vlasnik Xsare Picasso 1.8 + plin

                            Comment

                            • dranix
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 3079
                              • Antwerpen/Belgium
                              • Saab 9-3

                              #29
                              Mislim da nije previse off.
                              Pricate gluposti a ne znate kako to uzivo izgleda na kom autu.
                              Nije slucajno da se zamena zupcastog vezuje za zamenu pumpe jer je pokrece isti kais a vreme je normalno (mozda ne u Srbiji) skuplje od pumpe. Norme NISU za Srbiju nego za odredjeni brand i razvijene zemlje gde se rad (vreme) debelo ceni.
                              Nemojte da se zanosite sa lancem previse i on se menja zavisi kako se vozi. Saab predvidja zamenu seta lanca na 70k ako se vozi onako za sta je taj auto predvidjen. Drugo je sto lanac moze da traje dosta duze od toga a narocito ako se ne ide visoko u obrtaje.
                              Povoljan je recimo nacin na koji se lanac nateze koji je sam po sebi jevtiniji od spanera za kais. Ima i jevtinih spanera za kais takodje.
                              Nije nikako svejedno koji je lager u njemu jer je spaner vazniji od kaisa koji su danas super dobri ako su markirani a ne toliko skupi. Ovo u smislu da je spaner dosta osetljiv element.
                              Naravno da treba dobro izvagati zasto se kupuje bas taj auto a ne neki drugi i koliko to kroz eksploataciju kosta. Da bi se napravio "pravi" izbor treba zaista mnogo toga znati. Zato smo ovde.
                              Ja iskreno jos uvek sumnjam da vecina nas kapira sve sta je ko napisao otkad postoji forum i sta je time mislio da kaze. Svako zasto ima svoje zato samo je problem sto kad se manje zna nismo ni svesni sta trebamo da pitamo a onaj ko zna nema pojma da ne znamo osnovne stvari. Inace bi nam rekao. Najgore je misliti tj. podrazumevati nesto.

                              Comment

                              • observer
                                CBC Veteran
                                • 06.10.2005
                                • 196
                                • Novi Sad
                                • Polo1.6TDIGolf1.2TSI

                                #30
                                Ja samo znam da mi je lanac "fetis" vec duze vreme i da ce kod sledeceg auta to biti jedan od kriterijuma za izbor (sreca pa sada kod Fiata nisam puno platio zamenu kaisa, a racunam da ce mi ova jedna zamena biti i poslednja tj. kada dodjem do 100.000 auto ide u druge ruke )

                                Comment

                                Working...
                                X