Toyota Celica Carlos Sainz turbo

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vocko
    CBC Senator XXL
    • 25.04.2005
    • 4556
    • nBGd

    #61
    Re: Toyota Celica Carlos Sainz turbo

    A zasto ne predstavis svoj auto?

    Comment

    • audex
      CBC Član
      • 09.07.2008
      • 90
      • BGD

      #62
      Re: Toyota Celica Carlos Sainz turbo

      Originally posted by 24v
      Auto je vrh ali STI je STI! Toyota je beba za Imprezu!
      Hteo si reći Celica, a ne Toyota? To da je STI STI, to stoji, ali kada je CS harao, STI nije postajao ni na papiru, mogla je samo Lancia Integrale da parira sa CS!

      Originally posted by starac vujadin
      Ako ovde neki isprati o cemu se ovde govori, svaka mu cast...ja nista ne kapiram...a i ovaj vlasnik - javio se, zbog neceg ljut, a nicim izazvan, otpisa post i ode...
      Ni meni ništa nije jasno!

      Originally posted by Vocko
      A zasto ne predstavis svoj auto?
      Ode, nema ga... ko zna šta vozi.

      Odustao sam od ispravljanja haube i uzeo drugu. Kada budem imao vremena nabaciću slike.

      Comment

      • sule
        CBC Početnik
        • 08.10.2009
        • 9
        • Novi Sad

        #63
        Re: Toyota Celica Carlos Sainz turbo

        Vozim...CS i WRX STI.

        Svaka cast, zalim ti da istrajes u sredjivanju CS. I ne slusaj puno okolo naokolo, nadji dobre majstore i to je to.

        Kao sto si mogao da procitas na forumu, ja sam moju kupio, da ne citiram...nisam kriv za takvo stanje, bilo je vreme da se udomi, pa bili smo kod majstora i na sve te price dobro prosao. Auto je prodat jer je bacao vodu iz kompenzacione posude, zadnji trap je lupao ubi boze i nije htela da vuce maximalno. Znaci...gotov. Bili smo kod majstora...ali pravih, i ja je kupio.
        Bacanje vode....popravka od 150 dinara. Bacao je vodu jer je neki majstor umesto plasticnog gornjeg dela hladnjaka nalemio metalni sa grlom od stojadina i stavio cep sa kratkim vratom tako da u sistemu nije bilo ni pritiska ni podpritiska, nego je on isterivao visak vode i vrteo ostatak. Sreca pa je to Toyota tako da nije doslo do pregrevanja.
        Zadnji trap...popravka 20+25 evra. Gumice zadnje balans stangle i nosac zadnjeg diferencijala.
        Vuca... popravka 170+90 evra. Korpa i lamela. Stavljena HD varijanta od RAV 4.
        Sve u svemu da sam hteo da vozim "potpuno" ispravan auto, doslo bi me 307 evra, sto kad se doda na cenu placenu za auto, nije losa kupovina. Citaj: kupio krs.

        Naravno kako je u pitanju stvarno redak i dobar auto koji sam zeleo, uradio sam sledece:
        Auto je ceo rastavljen, uradjen je veliki servis na 100.000 km, plus je zamenjeno sve, ali bukvalno sve u sta se sumnjalo ili je trebalo da se uradi, ukljucujuci i novi hladnjak, korpa i lamela, gume, brisaci, ulosci prednjih amortizera,....kupljene su i nedostajuci poklopci na mestima prekidaca, sve, bas sve....2.500 evra.
        Posle ovoga, za sest godina i predjenih 55.000 km, imao sam zamenu desnog homokinetickog (sa poluosovinom) i nista vise (nisam ni to morao).
        Ulje Castrol RS ili Mobil 1 na svakih 5.000 km i ... vozi. Motor je u takvom stanju da do zamene potrosi 3-4dl ulja, sto je zanemarljivo za automobil sa turbinom. Na svake dve godine je menjan antifriz i vrsen remont vodene pumpe interkulera (cetkice i semering sa rukama oko1.500 dinara).

        Ukoliko ti treba neki savet ili pomoc, tu sam.

        Plus: Nista joj ni Lancia nije mogla, ali nista... Impreza. Impreza je vec drugo vreme, druga prica.

        Comment

        • 24v
          CBC Senator XXL
          • 11.12.2004
          • 479
          • Beograd, Karaburma

          #64
          Re: Toyota Celica Carlos Sainz turbo

          E a sad ja malo bez sifri:

          Taj CS je bio moj!!! I taj isti covek koji je kupio auto od mene je godinu dana pre kupovine dosao da vidi auto, odusevio se i rekao da treba da pozavrsava neke finansije pa ce se javiti...i tako prodje oko godinu dana i taj isti se i javi i kaze da dodjem u NS da oteramo auto u ovlasceni Toyotin servis...Ja pristanem i odem. I stvarno kad sam dosao auto izbaci ispred servisa visak vode zbog tog glupog cepa! Majstori u OVLASCENOM servisu pregledaju auto i kazu da je u principu sve OK osim tih nekih potrosnih delova, ali je hladnjak bio sporan. I tako mi odemo na pice i dogovorimo se za cenu ali da mi covek da 200 ili 300 evra manje u slucaju da se menja hladnjak! Ja pristanem, prodam auto i odem kuci! Ali ne lezi vraze zvoni sutra dan telefon i pocinje kuknjava kako sam ga zaje..., prevario, crko motor zato i izbacuje vodu, mora hladnjak da se menja dza, bu...JA U SHOKU!!! Ne verujem sta covek prica??? Vozim auto dve godine i nikakav problem nisam imao i sad odjednom mora generalna da se radi!!! A na moje oci u OVLASCENOM servisu kazu da je auto OK osim tih nekih potrosnih delova...da bi na kraju pitao a sta cemo sa onih 200 ili 300 evra...Ja naravno posle takve price kazem: "ma jeb.. 300 evra ako je to stvarno tako"...i tu se prica zavrsava!!!

          E sad odjednom pojavjuje se covek na forumu i prica kako je potrosio 307 evra i da u celoj prici nije uopste prosao lose?????????

          A to sto je promenio sve sto nije trebalo to nije moj problem!!! Ustvari mozda sam ipak trebao da uradim coveku veliki servis i da mu prevedem auto pa da mu ga predam!!! Mislim sta reci!!!!!!!!!
          I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

          Comment

          • 24v
            CBC Senator XXL
            • 11.12.2004
            • 479
            • Beograd, Karaburma

            #65
            Re: Toyota Celica Carlos Sainz turbo

            Samo da dodam jos nesto! Za celu pricu imam svedoka koji je ovde na forumu!!!
            I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

            Comment

            • sule
              CBC Početnik
              • 08.10.2009
              • 9
              • Novi Sad

              #66
              Re: Toyota Celica Carlos Sainz turbo

              E, bas zato je bez komentara, procitaj(te) svoje izjave sa pocetka price. Za hladnjak je istina i to smo odmah konstatovali. Za generalnu nije istina, nego za korpu i lamelu (za koju si tvrdio da je nova) i zato je otislo onih +200 evra (toliko pise i u ugovoru).

              Ili mozda lazem?

              Izvinjavam se ako mislis(te) da me je neko za...bao, jer svaki polovni auto se kupije u vidjenom stanju. Kupio sam taj auto, jer sam hteo i ne mislim da je iko imao nameru da me prevari.
              Off...jer ne mislim da utvrdjujem istinu, samo prethodne izjave nisu bile na mestu...i to je sve.

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #67
                Re: Toyota Celica Carlos Sainz turbo

                Slazes se da se polovan auto kupuje u vidjenom stanju, terao si ga kod majstora pre kupovine koji nije imao primedbi, i sam kazes da ne mislis da je iko imao nameru da te prevari - a opet si uprkos tome sutradan zvao i kukao kako je maltene ceo auto neverovatno los, i kako si prevaren, i ne zeleci da imas utisak da si prevaren prodavac ti ostavio tih 200 EUR da resis problem? Zasto bi to radio da nisi zvao i zalio se kako si ostecen i kako te za**bao?

                Drugim recima, kupio si po tvom opisu "krs" i onda platio celih 307 evra da resis sve probleme na njemu, od kojih si 200 dobio od prodavca?

                Btw, bio sam tamo, i posto prica NIJE KOREKTNA i ne pije vodu - tema ide pod kljuc.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • 24v
                  CBC Senator XXL
                  • 11.12.2004
                  • 479
                  • Beograd, Karaburma

                  #68
                  Re: Toyota Celica Carlos Sainz turbo

                  Ne prijatelju, nije tako bilo kao sto pricas!!!
                  Set kvacila sam ti rekao da je uradjen i niko ga posle toga nije ni spominjao niti se provlacio kroz pricu! Moze i 206 da potvrdi da se set kvacila nije ni spominjao! Vec je bio sporan hladnjak koji je imao neodgovarajuci cep! I tu je bila dilema oko para da li treba da se menja hladnjak ili ne!!! A znam da nije trebao jer nigde nije cureo a cep je mogao da se zameni ili sta vec! A ti si me zvao i pricao da si prevaren koliko se ja secam, a dobro se secam!!! Pricali smo skoro 45 minuta oko kola i i tad nije niko spominjao set kvacila...pricao si mi pricu kako treba da se otvara motor, da je pukla glava itd....

                  Tako da tvoja prica ne pije vodu...ne bih hteo reci da si LAZOV!!! Al mislim da je cela situacija sa tvoje strane bila jedna velika ciganija za 200 ili 300 evra!!!!
                  I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #69
                    Re: Toyota Celica Carlos Sainz turbo

                    Ne znam kakav kuršlus je izbio jer je moderator napisao da je zaključano i tako treba da ostane. Sve ostalo ko kome dodje ili ne dodje neka ide na PP ako baš smatrate da treba.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    Working...
                    X