Renault Clio III 2005

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gordi014
    Moderator
    • 02.10.2004
    • 1049
    • Valjevo, Srbija
    • PEUGEOT 206 XS 1.6

    Renault Clio III 2005

    Renault Clio III 2005


    Svež dizajn, veća udobnost, modernija tehnologija i zadržavanje povoljnog odnosa uloženog i dobijenog čvrste su garancije uspeha treće generacije francuskog mališana...


    U nižoj klasi se na jesen i početkom sledeće godine priprema velik obračun. Fiat je najavio novi Punto, Peugeot je potvrdio dolazak 207-ice, a Toyota priprema potpuno novi Yaris, čija se prethodnica u Japanu već prodaje pod nazivom Vitz. Ford i Volkswagen će dodatno zakuvati kašu lansiranjem redizajniranih i tehnički doteranih Fieste i Pola. Sve je naizgled idilično, no debelu omču oko vrata priprema im Renault. Ekipa Louisa Schweitze-ra miniraće raspoloženje suparnika već u junu, kad će na teren istrčati sa prvim službenim podrobnostima o posve novom Cliju treće generacije. Službeno predstavljanje za širu javnost biće na salonu IAA'05 u Frankfurtu (17. do 25. septembra), a početak prodaje u oktobru. Clio III biće bomba na mnogim tržištima, posebno našem, gde je niz godina u samom vrhu najprodavanijih u klasi. Stekao je imidž modela koji uz simpatičan dizajn nudi i izvrstan odnos uloženog i dobijenog. To je kvalitetna garancija uspeha i novog tržišnog aduta. U poređenju sa odlazećim modelom, koji uz dva redizajna egzistira već sedam godina, novi donosi sazrevanje i napredak u svim segmentima. Dobrim delom je to i rezultat bliskog savezništva s Nissanom. Clio će imati produženu izvedbu nove platforme koju je promovisala Nissan Micra u martu 2003. godine. Istu takvu, osovinskog razmaka 248 cm, već koristi proletos lansirani Renault Modus. Slično vredi za ojačano ogibljenje, napred sa McPhersonovim opružnim nogama, a pozadi polukrutom osovinom. Dobre preporuke garantuje i novi osnovni benzinac, četvorocilindraš 1.0 16V sa 68 KS. Nosi potpis japanskih stručnjaka, a poznajemo ga iz Micre, u kojoj izvorno razvija 65 KS. Rast od tri konjske snage donosi nova elektronika i drugačiji izduvni sistem. Po tradiciji, nova "naduvana" karoserija je veća te donosi više udobnosti i veću unutrašnjost od stare. Renault Clio III je dugačak 391 cm, širok 166cm i visok 143 cm. Četrnaest centimetara duži, dva širi i jedan viši, uz centimetar duži međuosovinski razmak, sigurno će nuditi osetno prostraniju unutrašnjosti. Sasvim sigurno će narasti i prtljažnik. Prepoznatljiv Renaultovski dizajn potpisuje stari majstor Patrick le Quement. Simpatičan francuski brkonja neiscrpan je izvor svežih ideja, koje uvek privlače pažnju. Iako je Clio III u osnovi tek simpatična kompilacija Meganea, Modusa i Scenica, ipak je dovoljno originalan da kod promatrača ne izazove nedoumice o kojem modelu je reč. Slično vredi za kokpit. Stil izvedbe instrumenata, upravljača i vrata je u stilu Meganea, a komandi muzičkog i klima uređaja kao u Modusu. Sve to najavljuje zanimljive događaje u nižoj klasi. Bitka će biti na nož, jer novi Clio krase snažni aduti, od dizajna do tehnologije. Za osnovnu verziju 1.0 16V sa troja vrata (bolje opremljenu od sadašnje 1.2) očekuje se cena oko 9500 eura. Izvedba sa pet vrata biće skuplja 500 eura.





  • gordi014
    Moderator
    • 02.10.2004
    • 1049
    • Valjevo, Srbija
    • PEUGEOT 206 XS 1.6

    #2










    Comment

    • gordi014
      Moderator
      • 02.10.2004
      • 1049
      • Valjevo, Srbija
      • PEUGEOT 206 XS 1.6

      #3

      Comment

      • gordi014
        Moderator
        • 02.10.2004
        • 1049
        • Valjevo, Srbija
        • PEUGEOT 206 XS 1.6

        #4

        Comment

        • gordi014
          Moderator
          • 02.10.2004
          • 1049
          • Valjevo, Srbija
          • PEUGEOT 206 XS 1.6

          #5

          Comment

          • gordi014
            Moderator
            • 02.10.2004
            • 1049
            • Valjevo, Srbija
            • PEUGEOT 206 XS 1.6

            #6

            Comment

            • gordi014
              Moderator
              • 02.10.2004
              • 1049
              • Valjevo, Srbija
              • PEUGEOT 206 XS 1.6

              #7
              Zvanična premijera 16.06.2005.godine.

              Comment

              • gordi014
                Moderator
                • 02.10.2004
                • 1049
                • Valjevo, Srbija
                • PEUGEOT 206 XS 1.6

                #8
                RENAULT Clio III - unutrašnjost:


                jednobojno:



                i dvobojno:





                p.s. Do sada je u Megane-u bilo ovako:

                - Jednobojna tamno siva unutrašnjost bez alu-umetaka u osnovnoj opremi

                - Dvobojna unutrašnjost boje peska u višoj opremi

                - Jednobojna tamno siva unutrašnjost sa alu umetcima u višoj opremi

                Comment

                • gordi014
                  Moderator
                  • 02.10.2004
                  • 1049
                  • Valjevo, Srbija
                  • PEUGEOT 206 XS 1.6

                  #9
















                  Comment

                  • gordi014
                    Moderator
                    • 02.10.2004
                    • 1049
                    • Valjevo, Srbija
                    • PEUGEOT 206 XS 1.6

                    #10




















































































                    Comment

                    • gordi014
                      Moderator
                      • 02.10.2004
                      • 1049
                      • Valjevo, Srbija
                      • PEUGEOT 206 XS 1.6

                      #11






























































                      Comment

                      • RS-6
                        CBC Senator XXL
                        • 24.07.2005
                        • 581
                        • Montenegro-Bar
                        • 2x AR I BMW 330XI

                        #12
                        Mnogo lijep clio.Najvise mi se dopada kako je dizajniran prednji dio,mada po mom gledanju ima slicnosti sa novim fijat puntom.

                        http://www.youtube.com/watch?v=YCIIW...&feature=feedu YAMAHA

                        Comment

                        • gordi014
                          Moderator
                          • 02.10.2004
                          • 1049
                          • Valjevo, Srbija
                          • PEUGEOT 206 XS 1.6

                          #13
                          Cene novog Clija u Hrvatskoj:

                          Srednji kurs kuna/euro 7,5 kn = 1 ?

                          Pack Authentique 1,2 16V 3 vrata - 84 300 kn
                          Pack Authentique 1,2 16V 5 vrata - 88 200 kn
                          Pack Authentique 1,5 dCI 3 vrata 70 ks - 97 500 kn
                          Pack Authentique 1,5 dCI 5 vrata 70 ks - 101 400 kn

                          Pack Clim Expression 1,2 16V 3 vrata - 92 200 kn
                          Pack Clim Expression 1,2 16V 5 vrata - 96 100 kn
                          Pack Clim Expression 1,4 16V 3 vrata - 98 900 kn
                          Pack Clim Expression 1,4 16V 5 vrata - 102 800 kn
                          Pack Clim Expression 1,5 dCI 3 vrata 70 ks - 105 400 kn
                          Pack Clim Expression 1,5 dCI 5 vrata 70 ks - 109 300 kn
                          Pack Clim Expression 1,5 dCI 3 vrata 85 ks - 112 100 kn
                          Pack Clim Expression 1,5 dCI 5 vrata 85 ks - 116 000 kn

                          Pack Clim Dynamique 1,2 16V 3 vrata - 98 200 kn
                          Pack Clim Dynamique 1,2 16V 5 vrata - 102 100 kn
                          Pack Clim Dynamique 1,4 16V 3 vrata - 102 900 kn
                          Pack Clim Dynamique 1,4 16V 5 vrata - 106 800 kn
                          Pack Clim Dynamique 1,5 dCI 3 vrata 70 ks - 111 400 kn
                          Pack Clim Dynamique 1,5 dCI 5 vrata 70 ks - 115 300 kn
                          Pack Clim Dynamique 1,5 dCI 3 vrata 85 ks - 116 100 kn
                          Pack Clim Dynamique 1,5 dCI 5 vrata 85 ks - 120 000 kn

                          Luxe Privilege 1,6 16V 3 vrata - 120 600 kn
                          Luxe Privilege 1,6 16V 5 vrata - 124 500 kn
                          Luxe Privilege 1,5 dCI 3 vrata 85 ks - 129 100 kn
                          Luxe Privilege 1,5 dCI 5 vrata 85 ks - 133 100 kn
                          Luxe Privilege 1,5 dCI 3 vrata 105 ks - 136 900 kn
                          Luxe Privilege 1,5 dCI 5 vrata 105 ks - 140 800 kn

                          Comment

                          • VR6
                            CBC Senator XXL
                            • 31.10.2004
                            • 512
                            • Sarajevo

                            #14
                            Vozio sam ga neki dan i sve mi se svidja osim izgleda. No to je stvar ukusa, prostran je stvarno nevjerovatno (i nazad i naprijed), unutrasnjost lijepa (u crnoj boji kad je), lezi odlicno (doduse ovaj je bio na felgama od 16'), kocnice odlicne. Jedina zamjerka je mozda PREbucan mjenjac pri brzom saltanju, kad se sporije salta sve je ok, al sto se ide brze, to je bucniji. I ovjes je malo tvrdji nego sto bi se ocekivalo od nekoga Francuza, nema onog ljuljanja, sve je nekako Golfovski napravljeno...

                            Comment

                            Working...
                            X