Renault Clio III 2005
Svež dizajn, veća udobnost, modernija tehnologija i zadržavanje povoljnog odnosa uloženog i dobijenog čvrste su garancije uspeha treće generacije francuskog mališana...
U nižoj klasi se na jesen i početkom sledeće godine priprema velik obračun. Fiat je najavio novi Punto, Peugeot je potvrdio dolazak 207-ice, a Toyota priprema potpuno novi Yaris, čija se prethodnica u Japanu već prodaje pod nazivom Vitz. Ford i Volkswagen će dodatno zakuvati kašu lansiranjem redizajniranih i tehnički doteranih Fieste i Pola. Sve je naizgled idilično, no debelu omču oko vrata priprema im Renault. Ekipa Louisa Schweitze-ra miniraće raspoloženje suparnika već u junu, kad će na teren istrčati sa prvim službenim podrobnostima o posve novom Cliju treće generacije. Službeno predstavljanje za širu javnost biće na salonu IAA'05 u Frankfurtu (17. do 25. septembra), a početak prodaje u oktobru. Clio III biće bomba na mnogim tržištima, posebno našem, gde je niz godina u samom vrhu najprodavanijih u klasi. Stekao je imidž modela koji uz simpatičan dizajn nudi i izvrstan odnos uloženog i dobijenog. To je kvalitetna garancija uspeha i novog tržišnog aduta. U poređenju sa odlazećim modelom, koji uz dva redizajna egzistira već sedam godina, novi donosi sazrevanje i napredak u svim segmentima. Dobrim delom je to i rezultat bliskog savezništva s Nissanom. Clio će imati produženu izvedbu nove platforme koju je promovisala Nissan Micra u martu 2003. godine. Istu takvu, osovinskog razmaka 248 cm, već koristi proletos lansirani Renault Modus. Slično vredi za ojačano ogibljenje, napred sa McPhersonovim opružnim nogama, a pozadi polukrutom osovinom. Dobre preporuke garantuje i novi osnovni benzinac, četvorocilindraš 1.0 16V sa 68 KS. Nosi potpis japanskih stručnjaka, a poznajemo ga iz Micre, u kojoj izvorno razvija 65 KS. Rast od tri konjske snage donosi nova elektronika i drugačiji izduvni sistem. Po tradiciji, nova "naduvana" karoserija je veća te donosi više udobnosti i veću unutrašnjost od stare. Renault Clio III je dugačak 391 cm, širok 166cm i visok 143 cm. Četrnaest centimetara duži, dva širi i jedan viši, uz centimetar duži međuosovinski razmak, sigurno će nuditi osetno prostraniju unutrašnjosti. Sasvim sigurno će narasti i prtljažnik. Prepoznatljiv Renaultovski dizajn potpisuje stari majstor Patrick le Quement. Simpatičan francuski brkonja neiscrpan je izvor svežih ideja, koje uvek privlače pažnju. Iako je Clio III u osnovi tek simpatična kompilacija Meganea, Modusa i Scenica, ipak je dovoljno originalan da kod promatrača ne izazove nedoumice o kojem modelu je reč. Slično vredi za kokpit. Stil izvedbe instrumenata, upravljača i vrata je u stilu Meganea, a komandi muzičkog i klima uređaja kao u Modusu. Sve to najavljuje zanimljive događaje u nižoj klasi. Bitka će biti na nož, jer novi Clio krase snažni aduti, od dizajna do tehnologije. Za osnovnu verziju 1.0 16V sa troja vrata (bolje opremljenu od sadašnje 1.2) očekuje se cena oko 9500 eura. Izvedba sa pet vrata biće skuplja 500 eura.


Svež dizajn, veća udobnost, modernija tehnologija i zadržavanje povoljnog odnosa uloženog i dobijenog čvrste su garancije uspeha treće generacije francuskog mališana...
U nižoj klasi se na jesen i početkom sledeće godine priprema velik obračun. Fiat je najavio novi Punto, Peugeot je potvrdio dolazak 207-ice, a Toyota priprema potpuno novi Yaris, čija se prethodnica u Japanu već prodaje pod nazivom Vitz. Ford i Volkswagen će dodatno zakuvati kašu lansiranjem redizajniranih i tehnički doteranih Fieste i Pola. Sve je naizgled idilično, no debelu omču oko vrata priprema im Renault. Ekipa Louisa Schweitze-ra miniraće raspoloženje suparnika već u junu, kad će na teren istrčati sa prvim službenim podrobnostima o posve novom Cliju treće generacije. Službeno predstavljanje za širu javnost biće na salonu IAA'05 u Frankfurtu (17. do 25. septembra), a početak prodaje u oktobru. Clio III biće bomba na mnogim tržištima, posebno našem, gde je niz godina u samom vrhu najprodavanijih u klasi. Stekao je imidž modela koji uz simpatičan dizajn nudi i izvrstan odnos uloženog i dobijenog. To je kvalitetna garancija uspeha i novog tržišnog aduta. U poređenju sa odlazećim modelom, koji uz dva redizajna egzistira već sedam godina, novi donosi sazrevanje i napredak u svim segmentima. Dobrim delom je to i rezultat bliskog savezništva s Nissanom. Clio će imati produženu izvedbu nove platforme koju je promovisala Nissan Micra u martu 2003. godine. Istu takvu, osovinskog razmaka 248 cm, već koristi proletos lansirani Renault Modus. Slično vredi za ojačano ogibljenje, napred sa McPhersonovim opružnim nogama, a pozadi polukrutom osovinom. Dobre preporuke garantuje i novi osnovni benzinac, četvorocilindraš 1.0 16V sa 68 KS. Nosi potpis japanskih stručnjaka, a poznajemo ga iz Micre, u kojoj izvorno razvija 65 KS. Rast od tri konjske snage donosi nova elektronika i drugačiji izduvni sistem. Po tradiciji, nova "naduvana" karoserija je veća te donosi više udobnosti i veću unutrašnjost od stare. Renault Clio III je dugačak 391 cm, širok 166cm i visok 143 cm. Četrnaest centimetara duži, dva širi i jedan viši, uz centimetar duži međuosovinski razmak, sigurno će nuditi osetno prostraniju unutrašnjosti. Sasvim sigurno će narasti i prtljažnik. Prepoznatljiv Renaultovski dizajn potpisuje stari majstor Patrick le Quement. Simpatičan francuski brkonja neiscrpan je izvor svežih ideja, koje uvek privlače pažnju. Iako je Clio III u osnovi tek simpatična kompilacija Meganea, Modusa i Scenica, ipak je dovoljno originalan da kod promatrača ne izazove nedoumice o kojem modelu je reč. Slično vredi za kokpit. Stil izvedbe instrumenata, upravljača i vrata je u stilu Meganea, a komandi muzičkog i klima uređaja kao u Modusu. Sve to najavljuje zanimljive događaje u nižoj klasi. Bitka će biti na nož, jer novi Clio krase snažni aduti, od dizajna do tehnologije. Za osnovnu verziju 1.0 16V sa troja vrata (bolje opremljenu od sadašnje 1.2) očekuje se cena oko 9500 eura. Izvedba sa pet vrata biće skuplja 500 eura.



Comment