Vasa je vlasnik BRAVO radia , i NIJE mu ostala koza nazalost
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Evo ipak sam prelomio da je red da promenim auto pa ako znate nekog pametnog citroendziju koji trazi da kupi dobrog xm-a nek se javi.Moram naglasiti da ni jedan auto do sad nisam imao ovoliko dugo (7godina) sto ce reci odlican je !!! ali stvarno sam ga izgustirao pa bih malo da promenim ladju.
Kao sto glasi naslov prodao sam dugogodisnjeg ljubimca i pazario volvo v40, posle svih ovih godina zaista mi je bilo tesko da se rastanem od njega ali eto dosao i taj dan mada je otprilike otisao u dobre ruke , kupac je inace dosao iz NS i uzeo ga za 15 minuta , steta je samo sto neko od vas nije kupio jer je stvarno bio u top stanju a prodao sam ga za 3000 sto je veoma povoljno s obzirom na stanje i opremu koju je imao , no dobro samo da javim sta je tu je . Mozda nekad opet bude neki citros ali noviji naravno
Pozz svima na XM sekciji i hvala na lepoj saradnji pre svih Djuki ali i svim ostalima
Znam lično čoveka kome si ga prodao(Boris),a to sam skontao kad sam video odakle si.Inače je njemu ovo drugi XM a imao je i BX.Ko zna možda sam mu ja sledeći vlasnik .
imam i jedno pitanje,naravno
interasuje me kakvi motori se ugradjuju u XM
ii koliko bi mogao da košta jedan lepo o?uvan primerak
naravno ako imate da mi preporu?ite nekoga ko prodaje tako fin auto
pozz
Znam li?no ?oveka kome si ga prodao(Boris),a to sam skontao kad sam video odakle si.Ina?e je njemu ovo drugi XM a imao je i BX.Ko zna možda sam mu ja slede?i vlasnik .
Ha da jeste on ga je kupio def. je svet mali , pa nismo imali mnogo vremena da popricamo onda ali ga je odmah bez mnogo dvoumljenja uzeo i evo posle nekoliko dana smo se culi i veoma je zadovoljan na njega (a i sto ne bi bio jer auto je stvarno dobar) i ako ga on bude kasnije prodavao moja ti je preporuka da ga slobodno kupis (naravno ako ga on bude odrzavao kao ja a mislim da hoce)
@Tomax
Motori u xm-u su potpuno ista gama koja se ugradjivala u pezo 605 a to su 2.0i,2.1d i 2.1td i 3.0v6 kasnije su dodati i drugi motori 2.0i 16v , 2.5tdi i 3.024v.
Za jedan jako dobro ocuvan primerak (moj bivsi) si zakasnio a takvi se retko prodaju iz prostog razloga jer su zaista dobra i zahvalna kola koja pruzaju mnogo u odnosu na pare koje se daju za njih (ali u osrednjem stanju ih ima dosta , krseva jos i vise) a cene dosta variraju zavisno od opreme stanja itd. mozes ih naci od 1800e pa do ... sve zavisi . Ja sam svog prodao posle 7 godina i to je bio jedini razlog sto sam hteo da malo promenim auto ali kao sto rekoh ja sam ih puno video po srbiji i ovaj moj je bio jedan od najocuvanijih (bez preterivanja) a otisao je za relativno male pare tako da ako hoces dobar i ocuvan budi spreman da platis barem 3000e i da ga cekas :-)
možda bi mogao da prokomentarišeš,imaju dva modela od 2.0i
ili da nazoveš i pitaš prave stvari - ja se ne razumem toliko u XM i pomo? bi mi dobro došla
znam samo da sam se prvi put vozio u njemu još daleke 1990 i od onda sam pomalo zaljubljen u njega
sad je došao red na mene da menjam auto i iskreno razmišljam o njemu (imam još favorita) i mislim da bi mi baš lepo pasovao
pozz
možda bi mogao da prokomentarišeš,imaju dva modela od 2.0i
ili da nazoveš i pitaš prave stvari - ja se ne razumem toliko u XM i pomo? bi mi dobro došla
znam samo da sam se prvi put vozio u njemu još daleke 1990 i od onda sam pomalo zaljubljen u njega
sad je došao red na mene da menjam auto i iskreno razmišljam o njemu (imam još favorita) i mislim da bi mi baš lepo pasovao
pozz
Cuj , s obzirom da sam i sebi trazio auto prethodna 2 meseca neverovatno je sta ti ljudi kazu na oglas a sta je realno stanje , ja sam isao nekoliko puta u Bg i jednom cak u Leskovac (320km od mene) tako da na oglas i pricu ne mozes previse da se oslonis jedino da oglas koji ti se ucini realnim i imas trazeni novac za njega sednes u auto i odes da pogledas ili da kontaktiras kupca i insistiras ako moze da ti posalje slike od auta pa vidis barem priblizno o kom se stanju auta radi. Meni je dosta oglasa i zivkanja tako da to prepustam tebi ali veruj mi dobar xm se vidi veoma lako i ako nadjes pravi i sam ces shvatiti da li je dobar ili ne.
Moja preporuka ti je upravo model 2.0i (taj sam imao i ja) sa plinom jer su odlicni motori sa dovoljno snage (130ks) a registracija za njega iznosi oko 19000din za razliku od 3.0 za koga je oko 37.000 sto je mnogo para.
Dizeli motori su takodje dobri ali su svi uglavnom mnooogo presli tako da ti predlazem da ih obidjes , eto toliko od mene .
Realno Xm 2.0i u dobrom stanju kosta oko 2500E (90'). Relativno se tesko prodaju pa im cena moze biti spustena podosta ako se vlasniku zuri. Registracija ti je oko 230E. Imaj to u vidu kada kupujes auto. Pocinkovan im je lim tako da gledaj da nisu farbani (nema razloga cak i ako je 1990 da bude farban osim ako nije udaran).
Gledaj da mu na kontaktu svetli STOP lampa. Kada upalis motor morala bi da se ugasi momentalno. Ukoliko mu fali nesto fatalno tipa ulje, antifriz, pritisak... Sijace u voznji, prodavci cesto iskljuce STOP upravo zbog toga...
Imas na forumu clanak kako kupiti XM-a.
Gledaj jos da intervali kliktranja nisu ispod 30tak sekundi.
Videh negde na forumu cinimise da si gledao i Vektre A. Ta dva automobila nemogu da se porede. Uvek bi se menjao za XM-a sa mehanickim problemom umesto Vektre koja mi trune pred ocima. XM, Peugeot od kraja 80tih apsolutno nemaju nikakvih problema sa limarijom!!! za razliku od opela koji je tu lekciju savladao tek s kraja 90tih (ako je savladao).
P.S. Ja sam moj prodao na prvi oglas i to prvom kupcu koji je naisao.
Comment