CITROEN XM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ibralic
    CBC Član
    • 22.11.2006
    • 55
    • Solin,RH

    Hidraulika je jednostavna za održavanje,svakih 40.000-50.000 km treba promijeniti LHM,oprati filtere i nadopuniti tlak u bombama,to je sve!

    Problemi nastaju kod auta starih preko 10 godina isključivo zbog neodržavanja!
    na LHM-u je udobnije...

    Comment

    • Shale
      CBC Početnik
      • 04.07.2007
      • 8

      Danas sam postao ponosni vlasnik XM-a 2.0i '89 . godiste .






      Ovaj auto mi se oduvek svidjao i rekao sam sebi da ce jednog dana biti moj . E ovo je taj dan ! Kola sam detaljno pregledao , zadovoljan sam kolima , ali se ne razumem u hidrauliku i detalje citroen-a .
      Ima par sitnica na kolima , svetli mu lampica za tempertaturu motora i ukljucen je non-stop ventilator . Druga zamerka je da nece da izduvava vazduh na otvorima za ventilaciju koje su okrtenuti ka putnicima .
      Treca zamerka je da mu vlazi ulje oko nekog senzora iznad uljnog filtera i oko remenice radilice ... Da li je normalno da auto varira visinu zadnjeg dela , kada pritisnem i pustim kocnicu ?
      Gde bi mogao da odvezem auto na proveru , da mi neko iskusan kaze u kakvom je stanju ?

      Comment

      • Flavio
        CBC Senator XXL
        • 13.06.2006
        • 1926
        • 012 Centar
        • KaraWagon 1.4T.Spark

        Uu,lep ti "autic".Po ove 2 slike,kao da je bar 5-6 god. mladji .Mozes lepo da otvoris temu OVDE,prebacis ove i dodas jos koju novu sliku i kazes jos koju o autu .Btw,nisam neshto strucan bas za HP ali mislim da nije u redu to shto menja visinu kad stiskas/pushtas kocnicu.Za servis,javice se neki od Citroendzija ... ako nisu vec svi "prebegli" na "Citrosvet" .

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          Promena visine zadnjeg kraja kada stisnes i pustis kocnicu je normalno ponasanje svih HP citroena...

          Sto se toga tice opusteno..
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • Flavio
            CBC Senator XXL
            • 13.06.2006
            • 1926
            • 012 Centar
            • KaraWagon 1.4T.Spark

            qq,bolje da sam cutao .

            Comment

            • zlatkot
              CBC Član
              • 10.07.2007
              • 20
              • Barajevo

              Kupio sam ga i ja

              Pazario XM-a u Jagodini, 2500e u full varijanti, 1990. godište, 2.0i sa plinom. Prešao 187000, ali je ok. Vozio neki hirurg, nego ima i omegu pa mora da proda jedan, mnogo mu je dva za održavanje. PROSTO pliva po putu, testirao do 180 km/h, a moglo je i više. Troši otprilike, 12 litara plina, s tim da je radila klima i da je gažen momački. Slike ću okačiti, čim budem islikao. Jedino sam zamenio srednji i zadnji lonac kod "Vlajković-izduvni sistemi", ali su, koliko sam čuo, najbolji za auspuhe. E sad saveti za mehaničara i električara, da ga teram na detaljniji pregled, pošto u Jagodini onaj ovlašćeni serviser bio pretrpan pa nisam mogao da teram kod njega, već kod nekog lokalnog, čisto malo na kanal.
              Al što volem, da se vozim!

              Comment


              • Servis Goran Beograd Cvetkova pijaca

                Comment

                • zlatkot
                  CBC Član
                  • 10.07.2007
                  • 20
                  • Barajevo

                  Maler!!!

                  Počeo sam ko Đuka sa crevima. Prekjuče zamenim srednji i zadnji lonac kod Vlajkovića, vozim ja, sve OK. Odem juče na neki rođendan kod kumova na Novi Bgd, razledamo auto, kad-ispod njega bara! I to zelena! Izgleda mi magarci, kad su nameštali auspuh sjebali neko crevo za hidrauliku!!! Je..ću im mater. Samo da sigurno utvrdim, moram danas na kanal, pošto sinoć na onom je..nom Novom Beogradu, kao ni nigde usput nema ni jedan auto-mehaničar koji radi posle 20h. Sreća pa nađoh da kupim LHM, pa sam dolio. Samo da ste videli tipa na ECO pumpi na Bežaniskoj Kosi, kad sam ga pitao da li ima LHM-brate, ko da sam mu puko šljagu i poređao kompletnu familiju-razrogačio okice i gleda me. Već kad sam mu pomenuo hidraulično ulje za citroena, to je već znao da nema.

                  Đuka, pratim te!!!!
                  Al što volem, da se vozim!

                  Comment

                  • djukic
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2005
                    • 2526
                    • Beograd

                    Negde sam gore vec napomenuo: Obavezan kit uz HP citroena je:
                    1. Nekoliko bakarnih cevcica duzine od 2 do 5 cm precnika unutrasnjeg 3-5mm
                    2. Nekoliko selnica da stegnu tu bakarnu cev
                    3. Termoskupljajuca plasticna cev (razliciti precnici)
                    Ovo gore navedeno izvlaci vas iz svake situacije u kojoj moze da prsne neko od povratnih cevi - creva.
                    Ono sto je jako bitno dalje je da sva povratna creva pregledate dobro cim kupite auto. Ovo se posebno odnosi na creva sa amortizera prednjih.
                    Sve u sta sumnjate i malo zamenite (manje boli glava).

                    Inace u izuzetnim situacijama kada ostanete bez LHM-a na putu, posle krpljenja rupe na cevi mozete u sistem sipati ATF ulje. Ovo naravno podrazumeva da po dolasku kuci ispustite ulje iz sistema, cak i iz kocnica. Nikako nemojte sipati motorna ulja. AT ulje za kocnice mozete sipati samo najgorem neprijatelju!!!!!!!!!!!!!!!
                    https://t.me/pump_upp

                    Comment

                    • zlatkot
                      CBC Član
                      • 10.07.2007
                      • 20
                      • Barajevo

                      Sređeno!

                      Ogreših dušu, nisu Vlajkovići krivi, odvrnulo se crevo sa razdelnika. Dasa dotegao i uzeo mi 10evra.

                      Moram da napravim kanal. Jeftinije je.

                      E sad pitanja:

                      1.Na koliko se čuje hidraulična pumpa?

                      2. Ja ga vozim na plin, tako ga gasim i ostavim. Kda ga palim malo mu duže treba. Da li je to zbog toga što ga ostavljam na plinu, da li treba da ga gasim na benzin?
                      Al što volem, da se vozim!

                      Comment

                      • djukic
                        CBC Senator XXL
                        • 27.03.2005
                        • 2526
                        • Beograd

                        Pazi interval "ukljucenja" pumpe treba da je sto duzi sve ispod 20sec je lose a sve ispod 10sec je za hitnu popravku.

                        Sto se tice paljenja, vidi na samom sini (za dizne) imas malu pecurkicu (akumulator pritiska). On bi trebalo da omoguci da ostane pritiska u railu. U svakom slucaju mozes da probas sledece:

                        1. Daj kontakt, sacekaj par sekundi pa ponovo kontakt
                        2. Pali

                        Ako lakse upali onda znas da je pumpa nabila pritisak i da je problem u akumulatoru. Ako je to problem, ondak imam i resenje za tebe a to je da me kontaktiras i da ti dam jedan da zamenis i probas.....
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • djukic
                          CBC Senator XXL
                          • 27.03.2005
                          • 2526
                          • Beograd

                          Sto se tice odvrtanja creva na razdelniku: Upravo na tim mestima i cevi pucaju. Nemoze se svaki problem resiti stezanjem...
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • zlatkot
                            CBC Član
                            • 10.07.2007
                            • 20
                            • Barajevo

                            Hvala

                            Primio k znanju. Pokušaću sa tom taktikom paljenja. Što se tiče instalacije, voziću par dana, sa konstantnom proverom ulja. Da li može da se sipa LHM od različitih proizvođača-ne znam čije je unutra bilo, ja našao Valvoline. To sam sipao.
                            Al što volem, da se vozim!

                            Comment

                            • ibralic
                              CBC Član
                              • 22.11.2006
                              • 55
                              • Solin,RH

                              Nemoj,koristi isključivo TOTAL LHM+
                              na LHM-u je udobnije...

                              Comment

                              • djukic
                                CBC Senator XXL
                                • 27.03.2005
                                • 2526
                                • Beograd

                                Uvek je najbolje kvalitetno ulje ali kod LHM-a ako je pristojan proizvodjac nebi trebalo da ima nikakve razlike. Znaci u srbiji ako nadjes LHM+ od bilo kog proizvodjaca koji je poznat, to mozes da sipas. LHM ulj moraju biti po specifikaciji citroena kompatibilna.
                                https://t.me/pump_upp

                                Comment

                                Working...
                                X