Pa koliko sam ukapirao, tu nema neke narocite elektronike koja se bavi ovim poslom. Sve je mehanicki uredjeno. Kada klasicni auto sa prednjom vucom uleti ostro u krivinu desava se da on jednostavno "kliza preko nosa", tj. vuce prednji deo iz krivine, pa se problem u pocetku resava "dodavanjem" volana tj. okretanjem u smeru krivine, vise nego sto bi u normalnim uslovima bilo potrebno. U najekstremnijim situacijama dolazi do pojave odizanja zadnjeg tocka, i to onog u koju se krivinu ulazi (leva-levi). Ovo je naravno jako opasno, moze da izazove i prevrtanje automobila. E sad, ZX sa ovim sistemom kad naleti na jaku krivinu on mehanickim putem zaokrene osovinu pa tako vodjen auto prakticno se bolje namesti u krivinu (kao da je driftuje) sto u krajnjem ima rezultat da je auto sa sva cetiri tocka na zemlji tj. ne prevrce se.
Moram da napomenem da od ZX-a pa na ovamo Citroen ostvaruje vrlo znacajne pobede na relijima sirom sveta. Naravno da je imao i puno uspeha i sa HP vesanjem ali ovo je druga prica - druga kategorija vozila.
Moram da napomenem da od ZX-a pa na ovamo Citroen ostvaruje vrlo znacajne pobede na relijima sirom sveta. Naravno da je imao i puno uspeha i sa HP vesanjem ali ovo je druga prica - druga kategorija vozila.
Comment