CITROEN Dyane

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VladaGS
    CBC Veteran
    • 12.03.2006
    • 144
    • Beograd

    #76
    E, ako je ta sa crnim krilima ona koju ja mislim da jeste, ona je odlična.
    Nju je vozila jedna gospođa iz Sarajevske ulice. Sad vozi žutog Spačeka u fantastičnom stanju.
    Baš je zaljubljenik koliko sam video dolaze i na skupove ljubitelja.
    kad god idem na posao uvek ga vidim parkiranog, baš mu se divim.
    Citroen GS club 1976.
    Citroen AX image 1991

    Comment

    • orange
      CBC Član
      • 30.08.2006
      • 23
      • beograd

      #77
      ja sam boza, a moja zena je nevena i jos nemamo decu... tacno je, oboje vozimo dijanu a ponekad smo i zajedno u kolima. dijanica je skroz narandzasta sa belo-sivim krovom, jos koji mesec pa stavljamo crni plasticni.
      ne znam sta bi bilo karakteristicno za nju posto je skroz jednobojna, od dodataka tu je kuka koju mi je proka ostavio u amanet. nemam digitalni fotoaparat da vam je pokazem ali cu uraditi nesto po tom pitanju. do prosle godine nije izgledala bas reprezentativno, limarija je bila u najmanju ruku problematicna, a sasija je dotakla dno... zimus sam je ostavio kod proke da je sredi, dobila je potpuno novo odelo, stavio je sasiju i limariju od neke rezeda-zelene mucenice kojoj je motor prokuvao. sada je gvozdjurija dobra, a motor i sve pod haubom je od nase stare dijane. inace, nasa dijana je od prvog vlasnika (neveninog caleta) tako da imam tacnu evidenciju o desavanjima u njenom dosadasnjem zivotu. motor je presao 265000, na 180000 je promenjena radilica, na 220000 karike i od tada, da kucnem u drvo sve funkcionise dobro (osim struje koja tu i tamo zeza, kablovi i takve gluposti...). lepo prede ko neka hoblerica, od kad je sredjena lamela vuce dobro, izgura na ravnom uz malu pomoc vetra 110 na sat, od nula do 80 za tili cas...eh da je jos koja konjska snaga, ali nema veze...ne damo da nas uplase uzbrdice. vlado, ti sigurno znas za uzbrdicu u mirijevu, to nam je obavezna ruta, ne znam kako kod tebe, ali kad nas je cetvoro u kolima tesko ide, sa zaletom stignemo skoro do vrha, i onda mora u prvu... razmisljao sam o gs-ovom motoru, ali o tom potom. koliko bi mogla da kosta ta akcija?
      elem, ja se raspricao, da se ne udaljim od moje trenutno glavne preokupacije a to je plin. posto nam je to jedini auto, i nemamo bas nameru da ga menjamo, jer volimo nasu dijanicu , da ne bi davali oko 100-120 evra mesecno koliki su nam sada izdaci za benzin treba staviti plin. hvala na obavestenjima za tehnologiju ugradnje, vec sam pricao i sa davorom i sa rashom koji je stavio u svoju belu dijanu plin, vidim da sve to moze i da je bezbedno...mene brine atest. vidim da je ucestalo ********nje pandura po tom pitanju i cini mi se po raznim informacijama da ce jos da poostre kontrole i tako to. dosao sam do nekog majstora mirka iz panceva (naplacuje 260 evra), mozda ga znate ugradjuje plin u bube, njega su mi preporucili, on kaze da su ukinuli izdavanje atesta vazdusnjacima u novom sadu na tehnickom fakultetu i da treba sacekati kraj septembra, spominje neke homologacije koje su za mene spanska sela... sacekacu pa da vidimo... jel imate vi neka saznanja po tom pitanju? razmisljao sam i o nekom kecu jugu i slicno na gas, ali mi se to nekako ne vozi, ne ostavlja mi se dijana bas sada. glupo mi je da je imam kao auto za paradu, zelim da uzivam svakodnevno... planiramo putovanja po evropi i regionu, uz plin bi to bilo veoma dostupno...
      jako me kopka ami super, procitao sam tekst o njemu na ovom forumu i ne znam zasto ali deluje mi uz dijanicu kao prava stvar. da li takav ami sa gs-ovim motorom postoji u zemlji?
      pozdrav svima

      Comment

      • VladaGS
        CBC Veteran
        • 12.03.2006
        • 144
        • Beograd

        #78
        Baš si lepo iiscrpno opisao svog ljubimca. Vidim da je i kod tebe radio majstor Proka. Nadam se da je intervencija zamene šasije prošla dobro.
        Što se tiče brzine na uzbrdici, moja se uplašičim je vidi. S obzirom da sam na polovini uzbrdice kuda ide 46, krećem od 0 i ako dođem do druge super.
        mene to i ne nervira posebno, navikao sam , a i volim sporiju vožnju. Što se tiče onih iza mene ne bih baš rekao da su zadovoljni što sam ispred, a ne mogu da me preteknu. Šta da im radim.
        Što se tiče plina,vidim da si u to upućen kao i ja.
        U stvari svaki servis može da ti ugradi plin. Nije to neka mudrost za njih ali neće niko da se prihvati toga jer ne može da se dobije atest, a i nije baš najbezbednije pa neće niko da prihvati rizik. Zato onaj ko hoće naplaćuje skuplje nego što inače jeste.
        Šta da se radi, ja da sam uspeo da relativno jeftino ugradim plin ne bih GS-a prodao nikada, ovako šta je tu je.
        Što se tiče Amija, to jeste bolja varijanta Diane i Spačeka.
        Mogu ti reći da se i meni u poslednje vreme sve više sviđa i ako bi naleteo neki dobar, a naravno jeftin verovatno bih ga uzeo. Međutim nema ih baš puno.
        Ima jedan beli ovde u BG ičesto ga viđam kod SKC-a. Stvarno izgleda prefektno, međutimne mogu nikako da naletim na vlasnika da se ispričamo i pogledam mašinu(znaš ono koliko juri itako to...).
        Video sam juče na NBG kod opštine jednog žutog, lepo ofarbanog sa nalepqenim oglasom da se prodaje. Na žalost bio sam u prolazu i nisam uspeo da svratim da ga bolje pogledam. Valjda ću ga opet videti.
        Takođe lepo urađena verzija AMI-a je Mišina Kabrio verzija. Ko je bio na Avali u nedelju kada je bio skup mogao ga je videti.
        Ima u stvari Amia po gradu, ali su stvarno retki, ređi od Diane ili GS-a.
        Zato bi i bila privilegija imati ga.
        Eto tako, a ti piši šta te zenima da diskutujemo svi zajedno.
        I još jednom dobro nam došao.
        Citroen GS club 1976.
        Citroen AX image 1991

        Comment

        • VladaGS
          CBC Veteran
          • 12.03.2006
          • 144
          • Beograd

          #79
          Zaboravih da napišem. Ako je tvoja supruga plava kose srednje dužine, onda sam se mimoišao jendom sa njom u blizini Bulevara kod Kluza.
          Prođe devojka u narandžastoj Diani. Baš me prijatno iznenadi da žensko vozi Dianu.
          Ako nje ona, nema veze, onda je neko drugi. Samo nek nas ima.
          Citroen GS club 1976.
          Citroen AX image 1991

          Comment

          • orange
            CBC Član
            • 30.08.2006
            • 23
            • beograd

            #80
            pa nije bas plava, vise je smedja, ali ako je kod kluza verovatno je to ona, rekla mi je da je videla tvoju crvenu dijanu i tebe u prolazu...
            nadam se da je sasija ok...jeste da proka voli da brlja ponekad, ali...mislim da je dobro napravio.
            ove amije sto spominjes da vidjas, da li su to standardni sa 602cc, ili jace varijante? sa vise strana sam cuo da je amika najudobnija od svih automobila u a seriji. ali, problem su mozda neki delovi specificni za ami, da li mogu da se nadju. vidjao sam taj kod skc-a, stvarno je odlican, ima jos jedan perfektan vozi ga deda kod hotela srbija, drzi ga pod ciradom ceo zivot, sivo-krem boje, kaze da je presao oko 70000 sa njim, prava sitnica. ali nije na prodaju jos uvek...
            javite za te skupove pa da i ja svratim ako mogu

            Comment

            • VladaGS
              CBC Veteran
              • 12.03.2006
              • 144
              • Beograd

              #81
              Znači to je bila ona. Eto, rekoh ti da sam vas negde sigurno video.Sledeći put slobodno sivrajte.
              Ami bi trebalo da ima jači motor za par kubika. To da je najudobniji u seriji A je stvarno tako. Ako ništa bar ima bolju izloaciju zbog tvrdog krova.
              Što se tiče Proke, Ok je čovek, ali vidim da je i njemu već muka od Spačeka i Diana. Sad je prešao na motore. Pravi čopere.
              Šta ćeš, od nas slaba valjda. Dođemo na svakih par meseci, popravimo sitnicu koju ne možemo sami i naravno što jeftinije da prođemo. Ako može na dođem ti onda je najbolje.
              Nego koliko te koštalo to prebacivanje šasije i limarije, ako nije poslovna tajna.
              Moja je dobra, ali nikad se ne zna sa tim starim automobilima. Zato skupljam informacije o tome.
              Pozdrav tebi i tvojoj supruzi. Vidimo se na ulicama Mirijevskim.
              Citroen GS club 1976.
              Citroen AX image 1991

              Comment

              • orange
                CBC Član
                • 30.08.2006
                • 23
                • beograd

                #82
                U pravu si za Proku...nije tajna, kostalo me 500 evra. Ali, evo o cemu se radi. Prosle godine mi je pukla sasija, mogao sam da vozim ali je bilo rizicno. Tada sam ziveo na Novom Beogradu i odlazio sam kod Davora. Posto je i limarija bila raspad bilo je ili-ili. Kod Davora sam mogao da stavim novu sasiju sto bi bilo fantasticno, ali i dalje je bio problem limarije koja bi kostala jos toliko, ili ko zna sa farbanjem dosta vise. Davor mi je nudio lepu Dijanu koju je imao na lageru za ako se dobro secam 900 evra sa skoro novom sasijom, ali mi je to bilo puno para. Tako sam napravio kombinaciju sa Prokom da stavi moj motor i sve ostalo na sasiju i karoseriju neke koju sam ranije vec opisao. Uz to sam dobio i zastitu i farbanje u originalnu narandzastu boju, nije bas ko u komori, ali mi je Proka to i rekao. Takodje, stavio mi je odlican auspuh, skoro nov letnji krov, remontovao je lamelu, promenio trap i ruke...

                Comment

                • VladaGS
                  CBC Veteran
                  • 12.03.2006
                  • 144
                  • Beograd

                  #83
                  Pa, dobro to mi deluje kao Ok kombinacija.Bar sad znaš šta voziš.
                  Mogla se možda naći i neka druga Diana za te pare, ali opet kako kažu "mačka u džaku".
                  Sad si miran neko vreme.
                  Citroen GS club 1976.
                  Citroen AX image 1991

                  Comment

                  • @lix
                    CBC Senator XXL
                    • 17.12.2004
                    • 875
                    • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                    #84
                    Ko je Proka? Ja sam cuo za njega ali ne znam gde zivi i radi. Jel ima neko telefon? Moze i na PP
                    Što više za što manje

                    Comment

                    • orange
                      CBC Član
                      • 30.08.2006
                      • 23
                      • beograd

                      #85
                      Prokin broj je 0641246641, on je iznad skole Cirilo i Metodije u Uciteljskom naselju kod okretnice trole 21. Mogao sam sigurno da kupim jos jednu mozda i dve Dijane, ali ne treba mi. Kod ove moje lepo znam sta je radjeno...Mada sto kaze Vlada, Proka se sad bacio na motore, mada i dalje hoce da uradi, stoje mu neki spaceci, mislim da mu je cena 800 evra da ti napravi auto, e sad, pitanje je sta dobijes...
                      Vidim da ovde vecina ljudi radi sa Davorom sto je potpuno razumljivo, kolko para tolko muzike, meni je sada iz Mirijeva daleko blok 70... Proku znam 3 godine, "mozda" odaje utisak aljkavosti u radu, nije bas pravi sektas za A seriju, ali mislim da je ipak ok...
                      Kako stoje stvari sa amortizerima kod vas? Jel mora nov za 80 evra ili postoji drugo resenje?

                      Comment

                      • orange
                        CBC Član
                        • 30.08.2006
                        • 23
                        • beograd

                        #86
                        Hvala na obavestenju @lix, evo stavio sam fotku Amija sa skupa u Francuskoj...

                        Comment

                        • @lix
                          CBC Senator XXL
                          • 17.12.2004
                          • 875
                          • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                          #87
                          Prava lepotica

                          Inace imas amortizere za 35 i 40 evra kod Davora tako da par kosta 80 evra i to mozes kod njega da pazaris kad hoces. Inace moze da poruci ako si cepidlaka za 55 evra neke specijalne Monroe crvene boje koji su prakticno bolji od orginalnih (gasni su a ne uljani) i eto nekih 15-20evra skuplji.
                          Što više za što manje

                          Comment

                          • @lix
                            CBC Senator XXL
                            • 17.12.2004
                            • 875
                            • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                            #88
                            Bre covece, malo pre bila Dijana, sad AMi. Inace, vlasnik ovog Amija zove ami 7 zato sto je prednji deo od Amija 6 a zadnji od amija 8 pa je broj dobijen artimetickom sredinom.
                            Što više za što manje

                            Comment

                            • orange
                              CBC Član
                              • 30.08.2006
                              • 23
                              • beograd

                              #89
                              Pa ne mogu da se odlucim... Posto znas ovog Amija vraticu Dijanu...

                              Comment

                              • orange
                                CBC Član
                                • 30.08.2006
                                • 23
                                • beograd

                                #90
                                Pretpostavljam da su ti amortizeri za 40-50 evra novi? To ce morati da se pazari...

                                Comment

                                Working...
                                X