Fiat Stilo 2.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • starac vujadin
    CBC Senator XXL
    • 27.08.2005
    • 2617
    • Stari grad

    #16
    @Darko NS
    Ovo za "cool-necool" je bilo vezano za tvrdnju da je cool da auto ima turbo u kompakt klasi ako ima preko 200ks, sto je napisao u postu Ferrari. Niko nije pricao da li je Stilo cool ili nije. Meni je licno taj auto sa 3v dosta atraktivan i mislim da je dobra polovna kupovina u verziji JTD i 1.8 benzin, ali mi se ne svidja sto su hteli da ugadjaju VW ukusu, pa auto ima u spoljasnosti malo od Audija, u unutrasnjosti malo od Skode, a sve u svemu mnogo malo od Fiata.

    Comment

    • civi
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2005
      • 1492
      • Pozarevac

      #17
      Dajte bre ljudi, vi ste svi odlepili sa konjazom, pa zar 170ks nije dovoljno u kompakt klasi a sta je sa cetvorkom gti od 180ks
      Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
      - Kako to misliš, kočim?

      Comment

      • kilson
        Moderator
        • 09.10.2004
        • 3216
        • NoviBGD
        • AR 75 GT

        #18
        Khm, samo da napomenem da se nalazite na Italijanskom tlu, te da svaka pricha o kojekakvim NE Italijanskim vozilima nije bash dobrodosla...

        Btw, razlika i jeste u tome shto Italijanima nikad dosta konjica, za razliku od penzionerske nazovi konkurencije... Misss'im porediti Stilo sa Go**om? Heloooo???
        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

        Comment

        • Darko_NS
          CBC Senator XXL
          • 02.12.2004
          • 557
          • Srpska Atina

          #19
          pa i jeste objektivno, sto se tice "penzionerske" konkurencije, pa ulazni model stila je 1.4 16v 95ks. znaci nema sporih i tromih motora, to jest jos
          jedan plus za stila u odnosu na druge koji se jos uvek bakcu sa staromodnim dizelima bez turbine

          Comment

          • civi
            CBC Senator XXL
            • 26.07.2005
            • 1492
            • Pozarevac

            #20
            Ovo uopste nije poredjenje sa penzionerskom konkurencijom vec uopsteno ako vam 170ks nije dovoljno onda definitivno ne treba da trazite hot hach vec neki sportski kupe
            Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
            - Kako to misliš, kočim?

            Comment

            • kilson
              Moderator
              • 09.10.2004
              • 3216
              • NoviBGD
              • AR 75 GT

              #21
              "Hot hatch"?

              Primeti odnos tezhine jednog pretka Stilo Abartha:

              Ritmo 130TC Abarth:

              2000 ccm 130KS na tezhinu od 950Kg, a danas:

              Stilo Abarth:

              2400 ccm 170KS na tehzinu od 1265Kg

              Znash li ko dobija od 0-100km/h? Btw da ne spominjem shta je 1983 godine 0-100 bilo 7.9 sec. E, to se zvalo Hot-hatch.

              Danashnjica? Hot hatch =>220KS.
              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

              Comment

              • civi
                CBC Senator XXL
                • 26.07.2005
                • 1492
                • Pozarevac

                #22
                A sta je sa sigurnoscu, potrosnjom , drzanjem puta? Volim ja i postujem to ali treba biti umeren a da abarth nije to sto je bio nekad to stoji, al da je losiji od toyote st , pa bas i nije
                Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                - Kako to misliš, kočim?

                Comment

                • starac vujadin
                  CBC Senator XXL
                  • 27.08.2005
                  • 2617
                  • Stari grad

                  #23
                  @civi
                  Abarth 130tc je lezao k`o pegla. On je etalon za i dan danas za lezanje na putu u GTI klasi...uz jos nekoliko dostojnih primera. Za mene u prva tri najbolja hot hatcha koji su ikada napravljeni...a mozda i prvi. Njegova potrosnja jebila velika, ali i Stilo trosi - to se ne moze uporedjivati jer je ovaj trosio drugi benzin, itd. Stilo jes savremeniji auto i bolji je sto se tice sigurnosti, mada Abarth Ritmo i dan danas dobro koci, ima dobru preglednost i perfomanse da te iscupa iz kriznih situacija...
                  Toyota TS je klasa iznad Stila "Abarth" po perfomasama i nikad je nisu uporedjivali s njim. Stila je drao stari Focus ST da me je bilo sramota citati uporedjivanje.

                  Comment

                  • civi
                    CBC Senator XXL
                    • 26.07.2005
                    • 1492
                    • Pozarevac

                    #24
                    Ma sve je to ok , ali i dalje mislim da preterujete, a uostalom ovo je najbrzi i najlepsi serijski stilo a meni je i to dovoljno
                    Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                    - Kako to misliš, kočim?

                    Comment

                    Working...
                    X