Alfa Romeo 147/147 GTA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sasha
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 4126
    • Novi Sad

    #31
    Evo teksta o redizajniranoj 147 i na srpskom,

    Januara 1999. godine pojavio se Alfa Romeo 156 i redefinisao postulate modernog dizajna, a nešto kasnije je proglašen za Automobil godine. Takođe, bilo je sigurno da Alfa Romeo ni kasnije neće ?koristiti šablon?, tj. da novi modeli iz game neće izgledati kao 156 - samo broj veći ili manji. Čekao se, znači, samo momenat kada će se pojaviti neka nova skulptura koja će nanovo zaokupiti pažnju ljubitelja nečeg novog i drugačijeg.

    Tako se u leto 2000. godine pojavio model 147 koji je pobrao najviša priznanja i postao Automobil godine u Evropi. Danas, četiri godine kasnije, na Salonu automobila u Parizu otkriveno je novo lice ovog popularnog modela.

    Mora se priznati da će i automobilski znalci morati malo bolje da se potrude kako bi uočili sve promene koje su načinjene. Naime, potezi rukom koji su načinjeni prilikom stvaranja i oblikovanja modela 147 nisu menjani, što govori i o svežini ideje koja je predstavljena 2000. godine.

    Prostim rečnikom rečeno 147-ica je blago redizajnirana, dok su dublje i detaljnije izmene nastale na polju mehanike.

    Najuočljivije promene su nastale na prednjem delu automobila. Farovi su veći i širi, oštrijih ivica, a sada još bolje upućuju na sportske karakterisike, tipične za ovu poznatu italijansku marku. Gril hladnjaka je veći i postavljen je niže nego kod prethodnog modela što doprinosi još agresivnijem nastupu. Hauba je, takođe, nova kao i prednja krila, dok su izmene na zadnjem delu manje upadljive. Zadnja svetlosna grupa je veća, a u zadnji branik je integrisan kvazi difuzor.
    www.arcs.org.rs/forum

    Comment

    • Sasha
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 4126
      • Novi Sad

      #32
      Ispod uglađene površine nastupile su još veće promene. Sistem nezavisnog oslanjanja točkova je detaljno prerađen tako da obezbeđuje još bolje ponašanje u krivinama, a u isto vreme omogućava više komfora za putnike. Naime, napred se nalaze udvojena trouglasta ramena sa novim amortizerima, dok se i pozadi nalazi redefinisani McPherson sistem vešanja.

      Ovaj sistem vešanja točkova dolazi kao deo standardne opreme sa najjačim dizel motorom dok se u ostalim verzijama nalazi ako opcija.

      Motori su, takođe, novi, a paleta obuhvata tri benzinska i tri dizel agregata. Najslabiji benzinski motor ima 105 konjskih snaga koje izvlači iz 1,6 litara zapremine, koliko ima i snažniji agregat od 120 KS. Najsnažniji benzinac ima dve litre zapremine i maksimalnih 150 konjskih snaga. Isto toliko ima i najsnažniji common-rail dizel agregat od 1,9 litara radne zapremine. Ovaj turbo-dizel spada među najmodernije u svetu zahvaljujući M-Jet i Multi-valve (multiventilskoj) tehnologiji. Ostala dva turbo-dizela imaju istu radnu zapreminu, ali manje konja. Slabiji turbo-dizel raspolaže sa 100, a snažniji sa 115 konjskih snaga.

      Uz nove motore se isporučuju i novi menjači od kojih je najinteresantniji derivat poznatog Selespeed automatika. Radi se o robotizovanoj verziji manuelnog menjača koji pored klasičnog automatik moda poseduje i opciju za manuelnu promenu stepena prenosa. One koji žele da voze automatik mogu da biraju između ?normal? i ?sport? moda. Manuelni menjači su takođe za primer, a sve promene koje su nastale samo pojačavaju karakter ovog lepog automobila.

      Alfa Romeo 147 je postao i sigurniji automobil zahvaljujući ojačanjima karoserije. Istovremeno su zastupljeni i svi elektronski sistemi zaduženi za bezbednost u koje se ubraja ABS poslednje generacije sa VDC-om (Alfin pandan ESP-u) kao i ASR. Jedna od novina na ovom planu je MSR sistem koji prilikom nagle promene stepena prenosa na niže ne dozvoljava blokiranje točkova kada je podloga klizava.

      U unutrašnjosti nema značajnijih promena osim u boji enterijera, tj. paleta je proširena za dva tona - siva i crno-siva. Lista dodatne opreme je proširena za MP3 plejer, ksenonska svetla i Bluetooth handsfree uređaj.

      Nova Alfa će se prodavati u čak trinaest boja karoserije i tri nivoa opreme, Impression, Progression i Distictive.

      Bez obzira na opremu i boju novi Alfa Romeo 147 nikoga neće ostaviti ravnodušnim. Ovaj automobil poseduje jedinstven šarm i predstavlja posebno zadovoljstvo za one koji se osećaju kao ?Tifosi? i one kojima je Ferrari nedostižan...
      www.arcs.org.rs/forum

      Comment

      • gordi014
        Moderator
        • 02.10.2004
        • 1049
        • Valjevo, Srbija
        • PEUGEOT 206 XS 1.6

        #33
        Alfa Romeo 147 GTA 3.2 V6










        Comment

        • gordi014
          Moderator
          • 02.10.2004
          • 1049
          • Valjevo, Srbija
          • PEUGEOT 206 XS 1.6

          #34
          Alfa Romeo 147 Autodelta GTA 3.7 V6









          Comment

          Working...
          X