Evo teksta o redizajniranoj 147 i na srpskom,
Januara 1999. godine pojavio se Alfa Romeo 156 i redefinisao postulate modernog dizajna, a nešto kasnije je proglašen za Automobil godine. Takođe, bilo je sigurno da Alfa Romeo ni kasnije neće ?koristiti šablon?, tj. da novi modeli iz game neće izgledati kao 156 - samo broj veći ili manji. Čekao se, znači, samo momenat kada će se pojaviti neka nova skulptura koja će nanovo zaokupiti pažnju ljubitelja nečeg novog i drugačijeg.
Tako se u leto 2000. godine pojavio model 147 koji je pobrao najviša priznanja i postao Automobil godine u Evropi. Danas, četiri godine kasnije, na Salonu automobila u Parizu otkriveno je novo lice ovog popularnog modela.
Mora se priznati da će i automobilski znalci morati malo bolje da se potrude kako bi uočili sve promene koje su načinjene. Naime, potezi rukom koji su načinjeni prilikom stvaranja i oblikovanja modela 147 nisu menjani, što govori i o svežini ideje koja je predstavljena 2000. godine.
Prostim rečnikom rečeno 147-ica je blago redizajnirana, dok su dublje i detaljnije izmene nastale na polju mehanike.
Najuočljivije promene su nastale na prednjem delu automobila. Farovi su veći i širi, oštrijih ivica, a sada još bolje upućuju na sportske karakterisike, tipične za ovu poznatu italijansku marku. Gril hladnjaka je veći i postavljen je niže nego kod prethodnog modela što doprinosi još agresivnijem nastupu. Hauba je, takođe, nova kao i prednja krila, dok su izmene na zadnjem delu manje upadljive. Zadnja svetlosna grupa je veća, a u zadnji branik je integrisan kvazi difuzor.
Januara 1999. godine pojavio se Alfa Romeo 156 i redefinisao postulate modernog dizajna, a nešto kasnije je proglašen za Automobil godine. Takođe, bilo je sigurno da Alfa Romeo ni kasnije neće ?koristiti šablon?, tj. da novi modeli iz game neće izgledati kao 156 - samo broj veći ili manji. Čekao se, znači, samo momenat kada će se pojaviti neka nova skulptura koja će nanovo zaokupiti pažnju ljubitelja nečeg novog i drugačijeg.
Tako se u leto 2000. godine pojavio model 147 koji je pobrao najviša priznanja i postao Automobil godine u Evropi. Danas, četiri godine kasnije, na Salonu automobila u Parizu otkriveno je novo lice ovog popularnog modela.
Mora se priznati da će i automobilski znalci morati malo bolje da se potrude kako bi uočili sve promene koje su načinjene. Naime, potezi rukom koji su načinjeni prilikom stvaranja i oblikovanja modela 147 nisu menjani, što govori i o svežini ideje koja je predstavljena 2000. godine.
Prostim rečnikom rečeno 147-ica je blago redizajnirana, dok su dublje i detaljnije izmene nastale na polju mehanike.
Najuočljivije promene su nastale na prednjem delu automobila. Farovi su veći i širi, oštrijih ivica, a sada još bolje upućuju na sportske karakterisike, tipične za ovu poznatu italijansku marku. Gril hladnjaka je veći i postavljen je niže nego kod prethodnog modela što doprinosi još agresivnijem nastupu. Hauba je, takođe, nova kao i prednja krila, dok su izmene na zadnjem delu manje upadljive. Zadnja svetlosna grupa je veća, a u zadnji branik je integrisan kvazi difuzor.
Comment