PEUGEOT 207
Upravo je u Villepinteu pokraj Pariza otkriven Peugeot 207. Imate ekskluzivnu priliku upoznati naslednika modela 206, predstavljenog u leto 1998. Taj je model pokazao kako je za uspeh presudan dizajn, jer je i u sedmoj godini života bio najprodavaniji evropski model! Nije mu smetala ni kruta plastika, ni osrednja izrada, niti nedostatak 16-ventilskih osnovnih motora.
Novi model je zadržao osnovni stil prethodnika, ali je temeljno unapređen u svakom detalju. Porastao je je za čitavu klasu u odnosu na 206-icu. Dovoljno je reći da je dužina povećana sa 183 na 403 cm, tako da je 207-ica sa Grande Puntom najduži auto niže klase. Međuosovinski je razmak povećan sa 246 na 254 cm, a širina sa 165 na 172 cm. Pritom je prtljažnik povećan sa 245 na 270 litara. To je manje od konkurenata, a danak je vrhunskog dizajna.
Peugeot 207 više izgleda kao umanjena 307-ica, nego kao povećana 206-ica. Za razliku od elegantne i stilski napredne spoljašnjosti, unutrašnjost je skrojena konvencijalno, sa jednostavnim linijama i velikim okruglim instrumentima. To je pokazatelj da u Parizu podjednako ciljaju na mlađu i stariju populaciju. Kad se pogleda spolja i iznutra, to je sada "odrastao" automobil i, objektivno, većini naših kupaca više lima, opreme i snage ne treba. Pogotovo kad je tako stilski doterano.
Tehnološki nema velikih iznenađenja, jer je Peugeot 207 koncepcijski srodnik Citroëna C3, a sa njime deli i većinu mehaničkih komponenti. Nije to dakle veliki tehnološki novitet, što i ne mora biti loše. To je samo brušenje postojećeg iz regala PSA i umotavanje u sjajni celofan. No 207 je od srodnika C3 izrađen nešto solidnije, što potvrđuje masa osnovnog modela od 1,1 tonu. Velika je pažnja posvećena kvalitetu izrade i izboru materijala, čime će se rešiti glavne zamerke na prethodni model.
Ne treba sumnjati da će novi "francuski lav" osvojiti maksimalnih pet zvezdica za sigurnost po Euro-NCAP crash testu. Već prvi utisak potvrđuje veliku solidnost i za nižu klasu, vrlo masivnu izvedbu. Nakon što su to postigli Clio III, Grande Punto i Yaris II, drugo mu ne preostaje. Zasad je predviđena samo jedna, kombilimuzinska izvedba karoserije, a naknadno će zasigurno slediti karavan SW i kupe-kabrio sa pokretnim metalnim krovom CC.
U ponudi motora biće provereni benzinci - 1.4 sa 73 KS, 1.4 16V sa 88 KS i 1.6 16V sa 109 KS kao i tri common-rail dizelaša, koje PSA proizvodi u saradnji sa Fordom - 1.4 HDI sa 68 KS, 1.6 HDI sa 90 KS i 1.6 HDI sa 109 KS. Biće u kombinaciji sa ručnim menjačem sa 5 stepena prenosa, a naknadno će stići i automatski CVT. Svi motori ispunjavaju norme Euro 4, i imaju dobar odnos performansi i potrošnje.
Oprema je rangirana u tri nivoa - osnovnu Urban, srednju Trendy i bogatu, koja ima dve izvedbe - luksuznu Premium, odnosno Premium Pack i sportsku Sport, Sport Pack i GT. Osnovni model, sa benzinskim motorom 1.4 i dva vazdušna jastuka, servo volanom i ABS-om koštaće oko 11.300 eura. Za najskuplji model 1.6 HDI Premium Pack trebaće izdvojiti oko 16.000 eura. Prvi se primerci na našem tržištu očekuju već u martu.
Tekst prenesen sa: http://www.autogodine.hr





Upravo je u Villepinteu pokraj Pariza otkriven Peugeot 207. Imate ekskluzivnu priliku upoznati naslednika modela 206, predstavljenog u leto 1998. Taj je model pokazao kako je za uspeh presudan dizajn, jer je i u sedmoj godini života bio najprodavaniji evropski model! Nije mu smetala ni kruta plastika, ni osrednja izrada, niti nedostatak 16-ventilskih osnovnih motora.
Novi model je zadržao osnovni stil prethodnika, ali je temeljno unapređen u svakom detalju. Porastao je je za čitavu klasu u odnosu na 206-icu. Dovoljno je reći da je dužina povećana sa 183 na 403 cm, tako da je 207-ica sa Grande Puntom najduži auto niže klase. Međuosovinski je razmak povećan sa 246 na 254 cm, a širina sa 165 na 172 cm. Pritom je prtljažnik povećan sa 245 na 270 litara. To je manje od konkurenata, a danak je vrhunskog dizajna.
Peugeot 207 više izgleda kao umanjena 307-ica, nego kao povećana 206-ica. Za razliku od elegantne i stilski napredne spoljašnjosti, unutrašnjost je skrojena konvencijalno, sa jednostavnim linijama i velikim okruglim instrumentima. To je pokazatelj da u Parizu podjednako ciljaju na mlađu i stariju populaciju. Kad se pogleda spolja i iznutra, to je sada "odrastao" automobil i, objektivno, većini naših kupaca više lima, opreme i snage ne treba. Pogotovo kad je tako stilski doterano.
Tehnološki nema velikih iznenađenja, jer je Peugeot 207 koncepcijski srodnik Citroëna C3, a sa njime deli i većinu mehaničkih komponenti. Nije to dakle veliki tehnološki novitet, što i ne mora biti loše. To je samo brušenje postojećeg iz regala PSA i umotavanje u sjajni celofan. No 207 je od srodnika C3 izrađen nešto solidnije, što potvrđuje masa osnovnog modela od 1,1 tonu. Velika je pažnja posvećena kvalitetu izrade i izboru materijala, čime će se rešiti glavne zamerke na prethodni model.
Ne treba sumnjati da će novi "francuski lav" osvojiti maksimalnih pet zvezdica za sigurnost po Euro-NCAP crash testu. Već prvi utisak potvrđuje veliku solidnost i za nižu klasu, vrlo masivnu izvedbu. Nakon što su to postigli Clio III, Grande Punto i Yaris II, drugo mu ne preostaje. Zasad je predviđena samo jedna, kombilimuzinska izvedba karoserije, a naknadno će zasigurno slediti karavan SW i kupe-kabrio sa pokretnim metalnim krovom CC.
U ponudi motora biće provereni benzinci - 1.4 sa 73 KS, 1.4 16V sa 88 KS i 1.6 16V sa 109 KS kao i tri common-rail dizelaša, koje PSA proizvodi u saradnji sa Fordom - 1.4 HDI sa 68 KS, 1.6 HDI sa 90 KS i 1.6 HDI sa 109 KS. Biće u kombinaciji sa ručnim menjačem sa 5 stepena prenosa, a naknadno će stići i automatski CVT. Svi motori ispunjavaju norme Euro 4, i imaju dobar odnos performansi i potrošnje.
Oprema je rangirana u tri nivoa - osnovnu Urban, srednju Trendy i bogatu, koja ima dve izvedbe - luksuznu Premium, odnosno Premium Pack i sportsku Sport, Sport Pack i GT. Osnovni model, sa benzinskim motorom 1.4 i dva vazdušna jastuka, servo volanom i ABS-om koštaće oko 11.300 eura. Za najskuplji model 1.6 HDI Premium Pack trebaće izdvojiti oko 16.000 eura. Prvi se primerci na našem tržištu očekuju već u martu.
Tekst prenesen sa: http://www.autogodine.hr










Comment