PEUGEOT 207

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gordi014
    Moderator
    • 02.10.2004
    • 1049
    • Valjevo, Srbija
    • PEUGEOT 206 XS 1.6

    PEUGEOT 207

    PEUGEOT 207

    Upravo je u Villepinteu pokraj Pariza otkriven Peugeot 207. Imate ekskluzivnu priliku upoznati naslednika modela 206, predstavljenog u leto 1998. Taj je model pokazao kako je za uspeh presudan dizajn, jer je i u sedmoj godini života bio najprodavaniji evropski model! Nije mu smetala ni kruta plastika, ni osrednja izrada, niti nedostatak 16-ventilskih osnovnih motora.

    Novi model je zadržao osnovni stil prethodnika, ali je temeljno unapređen u svakom detalju. Porastao je je za čitavu klasu u odnosu na 206-icu. Dovoljno je reći da je dužina povećana sa 183 na 403 cm, tako da je 207-ica sa Grande Puntom najduži auto niže klase. Međuosovinski je razmak povećan sa 246 na 254 cm, a širina sa 165 na 172 cm. Pritom je prtljažnik povećan sa 245 na 270 litara. To je manje od konkurenata, a danak je vrhunskog dizajna.

    Peugeot 207 više izgleda kao umanjena 307-ica, nego kao povećana 206-ica. Za razliku od elegantne i stilski napredne spoljašnjosti, unutrašnjost je skrojena konvencijalno, sa jednostavnim linijama i velikim okruglim instrumentima. To je pokazatelj da u Parizu podjednako ciljaju na mlađu i stariju populaciju. Kad se pogleda spolja i iznutra, to je sada "odrastao" automobil i, objektivno, većini naših kupaca više lima, opreme i snage ne treba. Pogotovo kad je tako stilski doterano.

    Tehnološki nema velikih iznenađenja, jer je Peugeot 207 koncepcijski srodnik Citroëna C3, a sa njime deli i većinu mehaničkih komponenti. Nije to dakle veliki tehnološki novitet, što i ne mora biti loše. To je samo brušenje postojećeg iz regala PSA i umotavanje u sjajni celofan. No 207 je od srodnika C3 izrađen nešto solidnije, što potvrđuje masa osnovnog modela od 1,1 tonu. Velika je pažnja posvećena kvalitetu izrade i izboru materijala, čime će se rešiti glavne zamerke na prethodni model.

    Ne treba sumnjati da će novi "francuski lav" osvojiti maksimalnih pet zvezdica za sigurnost po Euro-NCAP crash testu. Već prvi utisak potvrđuje veliku solidnost i za nižu klasu, vrlo masivnu izvedbu. Nakon što su to postigli Clio III, Grande Punto i Yaris II, drugo mu ne preostaje. Zasad je predviđena samo jedna, kombilimuzinska izvedba karoserije, a naknadno će zasigurno slediti karavan SW i kupe-kabrio sa pokretnim metalnim krovom CC.

    U ponudi motora biće provereni benzinci - 1.4 sa 73 KS, 1.4 16V sa 88 KS i 1.6 16V sa 109 KS kao i tri common-rail dizelaša, koje PSA proizvodi u saradnji sa Fordom - 1.4 HDI sa 68 KS, 1.6 HDI sa 90 KS i 1.6 HDI sa 109 KS. Biće u kombinaciji sa ručnim menjačem sa 5 stepena prenosa, a naknadno će stići i automatski CVT. Svi motori ispunjavaju norme Euro 4, i imaju dobar odnos performansi i potrošnje.

    Oprema je rangirana u tri nivoa - osnovnu Urban, srednju Trendy i bogatu, koja ima dve izvedbe - luksuznu Premium, odnosno Premium Pack i sportsku Sport, Sport Pack i GT. Osnovni model, sa benzinskim motorom 1.4 i dva vazdušna jastuka, servo volanom i ABS-om koštaće oko 11.300 eura. Za najskuplji model 1.6 HDI Premium Pack trebaće izdvojiti oko 16.000 eura. Prvi se primerci na našem tržištu očekuju već u martu.

    Tekst prenesen sa: http://www.autogodine.hr












  • gordi014
    Moderator
    • 02.10.2004
    • 1049
    • Valjevo, Srbija
    • PEUGEOT 206 XS 1.6

    #2
    "Osnovna oprema - bazni model"







    Comment

    • gordi014
      Moderator
      • 02.10.2004
      • 1049
      • Valjevo, Srbija
      • PEUGEOT 206 XS 1.6

      #3
      Automatski menjač sa sekvencijalnim modom:



      Comment

      • gordi014
        Moderator
        • 02.10.2004
        • 1049
        • Valjevo, Srbija
        • PEUGEOT 206 XS 1.6

        #4
        Bogatije opremljena 207-ica:







        Comment

        • gordi014
          Moderator
          • 02.10.2004
          • 1049
          • Valjevo, Srbija
          • PEUGEOT 206 XS 1.6

          #5


          Comment

          • gordi014
            Moderator
            • 02.10.2004
            • 1049
            • Valjevo, Srbija
            • PEUGEOT 206 XS 1.6

            #6


            Comment

            • gordi014
              Moderator
              • 02.10.2004
              • 1049
              • Valjevo, Srbija
              • PEUGEOT 206 XS 1.6

              #7

              Comment

              • gordi014
                Moderator
                • 02.10.2004
                • 1049
                • Valjevo, Srbija
                • PEUGEOT 206 XS 1.6

                #8
                Motorizacija 207-ice:



                Comment

                • gordi014
                  Moderator
                  • 02.10.2004
                  • 1049
                  • Valjevo, Srbija
                  • PEUGEOT 206 XS 1.6

                  #9
                  Evo malo slika sa hrvatske premijere 207-ice u Dubrovniku:

























                  Comment

                  • gordi014
                    Moderator
                    • 02.10.2004
                    • 1049
                    • Valjevo, Srbija
                    • PEUGEOT 206 XS 1.6

                    #10
                    Novi benzinski motor za 207-icu

                    Novi benzinski motor za 207-icu

                    Samo devet meseci nakon lansiranja, gama Peugeot 207 oboga?ena je novim 4 cilindarskim benzinskim motorom ? 1.6 litarskim VTi snage 88 kW (oko 120 ks).

                    Tako je Peugeot 207 sad dostupan sa ?ak 8 motora - 5 benzinska i 3 dizelska HDi, raspona od 70 do 175 ks, u kombinaciji sa ru?nim menja?em s pet stepena prenosa ili sekvencijalnim automatskim menja?em.



                    1.6 VTi motor je atmosferski motor s klasi?nim ubrizgavanjem goriva, napravljenom u saradnji sa BMW grupom. Tehnološki vrlo napredan, motor se temelji na VVT (Variable Valve Timing) sistemu promenjivog otvaranja ventila, koji uti?e na poboljšanje performansi, smanjenje potrošnje i smanjenje emisije izduvnih gasova.
                    Veliki raspon obrtnog momenta koji motor pruža ve? od malog broja obrtaja (140 Nm pri 2.000 o/min), pa sve do 6.000 o/min, pruža visoki nivo užitka u vožnji i smanjuje potrošnju.

                    Motor je dostupan sa ru?nim menja?em sa pet stepena prenosa, ili automatskim menja?em Tiptronic System Porche, u verzijama sa tri i pet vrata, kai coupé cabriolet.

                    Motor je dostupan od paketa opreme Sport, a cene za verzije sa ovim motorom kre?u se od 15.345 ?.

                    Comment

                    • gordi014
                      Moderator
                      • 02.10.2004
                      • 1049
                      • Valjevo, Srbija
                      • PEUGEOT 206 XS 1.6

                      #11
                      Predstavljen novi VTi motor za P207 - 1.4e 95 KS EP3

                      Peugeot je ju?e zvani?no predstavio novi VTi motor EP3 razvijen u saradnji s BMW-om koji ?e se ugra?ivati u 207-cu umesto dosadasnjeg ET3. U novom motoru koriste se iste napredne tehnologije kao i u EP6.

                      Zapremina: 1397 ccm
                      Snaga: 95 KS (70 KW) pri 6000 obr./min
                      Obrtni moment: 136 Nm pri 4000 obr. (117 Nm dostupno na 2000 obr)

                      Potrošnja: 8,1 (grad), 6,1 (mešovito), 5,0 (otvoreni put).
                      Emisija CO2: 145 g/km

                      Evo i grafa snage i momenta:

                      Comment

                      • gordi014
                        Moderator
                        • 02.10.2004
                        • 1049
                        • Valjevo, Srbija
                        • PEUGEOT 206 XS 1.6

                        #12
                        Vec od prvih okreta to?kova vaše je
                        poverenje opravdano. Nakon
                        nekoliko krivina i kocenja shvaticete
                        da vaš osecaj sigurnosti nije
                        bezrazložan i da nije slucajan, vec je
                        rezultat primernog ponašanja vozila u
                        vožnji.
                        Oslanjanje kod modela 207 stvarano
                        je sa tim ciljem : prednja Pseudo
                        McPherson osovina, proširene
                        osovine, celicna zadnja osovina sa
                        deformišucom traverznom. Njegovo
                        snažno i izdržljivo kocenje? Ono vas
                        rasterecuje briga. Kada je rec o
                        elektricnom servo upravljacu on se
                        pokazao podjednako precizan na
                        putu kao i pri parkiranju. U spoju sa
                        karoserijom odlicne cvrstine, sve
                        ovde navedene odlike su veoma
                        važne za vaš utisak bezbednosti u
                        vozilu. Ali ni to nije sve.

                        Da bi se zadržala optimalna
                        ravnoteža i sacuvalo vaše uživanje u
                        vožnji cak i u napetim situacijama,
                        207 je opremljen kompletnim
                        sistemom kocenja koji kombinuje
                        nekoliko funkcija :
                        ? lABS - zaštita od blokade tockova,
                        kontroliše putanju vašeg vozila u
                        slucaju naglog kocenja.
                        ? Elektronska raspodela kocenja REF
                        upravlja kocenjem, tocak po tocak
                        da bi se postigla veca efikasnost
                        posebno u slucajevima kocenja u
                        krivini.
                        ? Pomoc pri naglom kocenju AFU
                        povecava efikasnost naglog kocenja
                        kada je to potrebno.

                        ESP* (program elektronske
                        stabilnosti / dinamicke kontrole
                        stabilnosti) pored tri prethodne,
                        ovom sistemu dodaje još dve
                        funkcije:
                        ? lZaštitu od proklizavanja tockova
                        (ASR) koja deluje na kocnice i
                        kontroliše motor kako bi se
                        smanjilo proklizavanje tockova u
                        slucaju gubika prijanjanja o tlo.
                        ? Dinamicka kontrola stabilnosti
                        (CDS) stalno poredi informacije
                        koje prenosi senzor volana i senzor
                        kako bi se otkrilo svako odstupanje
                        od putanje. Ona zatim, u okviru
                        ogranicenja fizickih zakona, vraca
                        207 u željenu putanju.

                        Pored toga, nove funkcije povecavaju
                        efikasnost ESP sistema :
                        ? Adaptativni ESP (Low Dynamic
                        ESP ili LDE) koji je prilago

                        Comment

                        • gordi014
                          Moderator
                          • 02.10.2004
                          • 1049
                          • Valjevo, Srbija
                          • PEUGEOT 206 XS 1.6

                          #13
                          Nivoi opreme:

                          Peugeot 207 - Urban





                          Peugeot 207 - Trendy



                          Peugeot 207 - Premium // Executive pack







                          Peugeot 207 - Sport // Sport pack



                          Comment

                          • gordi014
                            Moderator
                            • 02.10.2004
                            • 1049
                            • Valjevo, Srbija
                            • PEUGEOT 206 XS 1.6

                            #14
                            Peugeot 207 - Metalik boje



                            Peugeot 207 - Akrilne boje

                            Comment

                            • gordi014
                              Moderator
                              • 02.10.2004
                              • 1049
                              • Valjevo, Srbija
                              • PEUGEOT 206 XS 1.6

                              #15
                              Felne



                              Boje



                              Polyvalent // Classic // Sport - paketi

                              Comment

                              Working...
                              X